| Poster | | Topic: Ik erger mij aan... |  |
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | Ik erger mij gewoon aan dat dubbelzinnige van Marokkaanse jongeren, aan de ene kant lullen over Islam, soberheid en alle niet-gelovigen als een hond behandelen en langs de andere kant zelf zuipen, naaien, hoereren, luxe dingetjes willen hebben.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: arrow schreef:
Ik erger mij gewoon aan dat dubbelzinnige van Marokkaanse jongeren, aan de ene kant lullen over Islam, soberheid en alle niet-gelovigen als een hond behandelen en langs de andere kant zelf zuipen, naaien, hoereren, luxe dingetjes willen hebben.
Je hebt(bijna)helemaal gelijk,al moeten we ze natuurlijk niet allemaal over één kam scheren,er zitten ook aardige gasten tussen,maar ik moet wel bekennen dat die in de minderheid zijn,althans in mijn omgeving.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11785 Reg.: 9 december 2001 | Ik erger mij aan mijn broer die op zakenreis is naar Zuid-Afrika waardoor ik al weken wacht tot hij mijn computer heeft gerepareerd. Hij komt vanavond terug en komt het apparaat gelijk bij mij ophalen. Zul je zien, is ie kaduk en kan ik alsnog een nieuwe halen. Heb ik wekenlang onnodig zonder computer gezeten. Het gaat ook nog eens ten koste van mijn werk, want nu moet ik de computer daar natuurlijk gebruiken om jullie te vervelen.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14221 Reg.: 1 augustus 2004 | Werken op zaterdag.....brrrr
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11785 Reg.: 9 december 2001 |
quote: aliendwurf schreef:
Werken op zaterdag.....brrrr
Tja, het is bijna elke week raak, niet de hele dag overigens. Ook zoiets waar ik me aan erger. Maar als het goed is, is dat binnenkort voorbij.
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 7 oktober 2006 11:36:50).]
|
|
|
Zabaleta08 Vaste waarde in elftal
Uit: venlo Vak: - Posts: 374 Reg.: 27 december 2005 | ik erger mij aan mooie meisjes waar ik kotsmisselijk van word omdat ze gewoon dom zijn, en dan denken ze ook nog een prinsses te zijn terwijl ze gewoon gen**kt worden en een naam krijgen.. jippie daar gaat je leven en trots 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5614 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Zabaleta08 schreef:
ik erger mij aan mooie meisjes waar ik kotsmisselijk van word omdat ze gewoon dom zijn, en dan denken ze ook nog een prinsses te zijn terwijl ze gewoon gen**kt worden en een naam krijgen.. jippie daar gaat je leven en trots 
Heeft je vriendin je gedumpt ofzo? 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Hij heeft wel gelijk. Vrouwen die hun hele bestaansrecht ontlenen aan hun uiterlijk, daar kots ik ook op. Nee, doe mij maar mooie vrouwen die ook nog een beetje kunnen nadenken.
|
|
|
don Vito CF Vedette Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2673 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: OrCristian schreef:
Hij heeft wel gelijk. Vrouwen die hun hele bestaansrecht ontlenen aan hun uiterlijk, daar kots ik ook op.
Aparte fetisj...
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: don Vito CF schreef:
(...)Aparte fetisj...
bwahahaha 
|
|
|
FRFORZA Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 1010 Reg.: 17 april 2003 | Aan een potje waar ik mijn onderdelen van mijn fiets in heb gedaan en nu al een week kwijt ben 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Barbara kun je meestal vinden rond of in de Arena.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: L.Pincoffs schreef:
Barbara kun je meestal vinden rond of in de Arena.
Ja, maar durf jij daar fietsonderdelen in te stoppen?
Dan kots ik liever op mooie meiden die misbruik maken van hun uiterlijk.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Ja, maar durf jij daar fietsonderdelen in te stoppen?
Dan kots ik liever op mooie meiden die misbruik maken van hun uiterlijk.
Je moet het echt eens proberen. Je weet niet wat je mist!
|
|
|
DJS1 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 2993 Reg.: 6 juni 2001 | Ze zit toch altijd redelijk te wiebelen op d'r stoel... 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: DJS1 schreef:
Ze zit toch altijd redelijk te wiebelen op d'r stoel... 
Zullen dat dan de kogellagers zijn die eruit proberen te komen?
|
|
|
DJS1 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 2993 Reg.: 6 juni 2001 | |
|
pipapaauwe Vedette
quote: OrCristian schreef:
(...)
Zullen dat dan de kogellagers zijn die eruit proberen te komen?
Nee, dan probeert ze met haar klit de fietsbel te laten tringelen.
Je moet je tv maar eens harder zetten, dan hoor je heel zachtjes wat rinkelen. ik zweer het!
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | Ik erger mij aan de turken die te koppig zijn om de genocide te erkennen.
|
|
|
Guzza Aanstormend talent
Uit: zeist Vak: Stadiontribune - TT Posts: 143 Reg.: 10 januari 2006 |
(...)
Nee, dan probeert ze met haar klit de fietsbel te laten tringelen.
Je moet je tv maar eens harder zetten, dan hoor je heel zachtjes wat rinkelen. ik zweer het!
ik zou der wel een lel met mijn fietsketting willen geven 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: Guzza schreef:
(...)
ik zou der wel een lel met mijn fietsketting willen geven 
o, noem jij hem zo..
|
|
|
Sonja Ballenjongen
Uit: Capelle Vak: - Posts: 4 Reg.: 11 oktober 2006 | Ik erger me aan mannen die vrouwen niet serieus nemen als ze zeggen dat ze ook het voetbal volgen ( en NIET alleen om stoer te doen of om maar mee te kunnen praten of om mannen te kijken ) maar die er een serieuze mening over hebben en wedstrijden gaan kijken, omdat voetbal per se enkel en alleen maar voor mannen bestemd zou zijn. 
|
|
|
bukowski Ballenjongen
Uit: krommenie Vak: - Posts: 13 Reg.: 22 juli 2006 |
(...)
Wat ook leuk is, is als er een vrouw aan het inparkeren is en dat het dan fout gaat.
Dan rijd ze weer uit het vak en dan ga ik seinen en een beetje naar voren rijden.
De tweede keer begin ik te tuteren en te gebaren.
Dan proberen ze het geen 3e keer meer, maar rijden ze weg en dan zet ik hem er neer. 
En ook al dreigt het de eerste keer goed te gaan,(wat bijna nooit gebeurd) dan nog rijden ze weer het vak uit om het nog een keer te proberen.
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Nieuwe leden van een jaar of 12 die allerlei onzin topics gaan openen zonder ook maar iets toe te voegen.
4 Life
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11785 Reg.: 9 december 2001 | |
|