Feyenoord Netwerk
zondag 26 maart 2017 - 09:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Tweede Kamerverkiezingen 2017

HR

Deze topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 36 »

HR

Stelling:

Wat ga jij stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen 2017?
VVD
PvdA
PVV
SP
CDA
D'66
ChristenUnie
Groen Links
SGP
Partij voor de Dieren
50PLUS
DENK
Forum voor Democratie
GeenPeil
VNL
Piratenpartij
Artikel 1
Ik ben er nog niet uit
Ik ga strategisch stemmen
Anders, nl

HR
HR
15 maart is het weer zo ver. Wie krijgen het dit jaar voor het zeggen? De politiek correcte gütmenschen of de leeghoofdige tokkies. Kunnen Henk en Ingrid hun uitkerking houden, of moeten ze die delen met Mohammed en Fatima? Verdwijnt de maagband uit het ziekenfonds? Komt er een voetbalwet? Discussieer hier over de TK2017 verkiezingen. Of niet.

Keuze stelling: VVD
HRHR
HR

Ramesoe
Vedette

Uit: Dordrecht
Vak: Olympiatribune - Z4
Droomaankoop: -
Reg.: 22 juni 2005

quote:HR
ulligan schreef:

15 maart is het weer zo ver. Wie krijgen het dit jaar voor het zeggen? De politiek correcte gütmenschen of de leeghoofdige tokkies. Kunnen Henk en Ingrid hun uitkerking houden, of moeten ze die delen met Mohammed en Fatima? Verdwijnt de maagband uit het ziekenfonds? Komt er een voetbalwet? Discussieer hier over de TK2017 verkiezingen. Of niet.
HR
Van mij mag Billie zijn recht op een maagbandje behouden hoor! :B

Keuze stelling: SP
HR
HR
Niet dat ik overwoog om CDA te stemmen, maar dit belachelijke idee zal hun in elk geval weinig extra jongere kiezers opleveren: http://www.telegraaf.nl/binnenland/27522469/__CDA__Minder_festivals__.html

Meeste dance-festivals in Groningen is nauwelijks politieinzet nodig. De volgende stap zal wel het verbieden van voetbalwedstrijden zijn :kots :kots

HR
HR

socrates
Legende

Vak: -
Reg.: 2 januari 2007

Wat overweeg je dan wel te stemmen ouwe reus?

Keuze stelling: D'66
HR
HR

Ramesoe schreef:

(...)

Van mij mag Billie zijn recht op een maagbandje behouden hoor! :B
HR
van mij niet...en die geslachtsverandering doktie ook maar terug als t aan mij ligt.

HR
HR

Ramesoe
Vedette

ulligan schreef:

Niet dat ik overwoog om CDA te stemmen, maar dit belachelijke idee zal hun in elk geval weinig extra jongere kiezers opleveren: http://www.telegraaf.nl/binnenland/27522469/__CDA__Minder_festivals__.html

Meeste dance-festivals in Groningen is nauwelijks politieinzet nodig. De volgende stap zal wel het verbieden van voetbalwedstrijden zijn :kots :kots
HR
Hoeveel festivals zijn er dan in Groningen? Bovendien voor hun doelgroep is er maar 1 festival he, de rest doet er niet toe ;)

HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

aliendwurf schreef:

(...)

van mij niet...en die geslachtsverandering doktie ook maar terug als t aan mij ligt.
HR
Eens. In dit land moeten mensen maar eens leren dat ze hun eigen shit betalen en niet op kosten van degenen die wel werken maar profiteren. Ik ben die linkse wegkijkers wel een beetje zat. En maar willen zorgen voor dit soort onderkruipsels. Dikke kans dat Geert dit gaat aanpakken. En als hij dan toch bezig is mag hij wel eens wat doen tegen dat asociale woonwagentuig, waar al die softe theedrinkers ook nooit wat mee hebben gedaan.

Keuze stelling: D'66
HR
HR
dat zijn de meest hypocriete....bakken met crimineel geld verdient doordat de politiek te laf was de kampen te controleren...en dan stoer gaan lopen doen dat je zat hebt en af gaan geven op de partijen die toe hebben gestaan dat je zo je zakken hebt kunnen vullen. :D :D :D

HR
HR

doei
Crack

Uit: Rotterdam
Reg.: 18 augustus 2011

Wilde SP stemmen maar het partijcongres heeft besloten dat 'AOW=65' een verkiezingspunt moet worden. Dus nu twijfel ik weer.

Wel op een linkse wegkijkpartij sowieso.

Geen stellingname
HR
HR

I.B.
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juni 2015

Ik zit serieus aan groen links te denken.

Die maken zich tenminste hard voor schone energie en een beter milieu, iets wat ik heel belangrijk vind. (mocht ik binnenkort gaan verhuizen ga ik zeker zonnepanelen op mn dak plaatsen) De andere onderwerpen zal allemaal wel, gaat toch weer geven en nemen worden. Maar een partij die milieu voorop heeft staan mag van mij wel wat groter worden.

Keuze stelling: Groen Links
HR
HR
Piratenpartij. Altijd, wanneer mogelijk.

The War On Cash is een naar iets, wat ons gigantisch in de problemen kan brengen. Cash zorgt dat je nog enigszins wat controle hebt over je leven. Als je straks alleen met pin, etc, kan betalen, komen wij gigantisch in de problemen. Niet alleen de Cees'jes onder ons met al dat zwarte geld, maar ook gewoon de normale Henk en Ingrid's van deze planeet. Wat denk je dat de bank gaat doen, als wij alleen nog maar via pin kunnen betalen? Juist ja. Moet je gaan betalen om je geld op de bank te zetten. En we laten het gebeuren. Ik hoop op een stiekeme zetel voor de Piraten, zodat deze zaken eindelijk op de agenda komen en wellicht meer mensen eens wakker schudden.

Eén van de grootste peilers van de piraten. Verder zijn een vrij internet en privacy belangrijke speerpunten. Wat voor mij het belangrijkst is om Piraten te stemmen, is omdat zij de enige partij zijn die zou willen dat ze niet hoeven te bestaan.

De lijsttrekker is tegenwoordig ook geen verkeerde. Dus voor de inhoudsloze onder ons (@Aliendwurf):

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 1 februari 2017 10:13:07).]

Keuze stelling: Piratenpartij
HR
HR

I.B.
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juni 2015

socrates schreef:

(...)

Eens. In dit land moeten mensen maar eens leren dat ze hun eigen shit betalen en niet op kosten van degenen die wel werken maar profiteren. Ik ben die linkse wegkijkers wel een beetje zat. En maar willen zorgen voor dit soort onderkruipsels. Dikke kans dat Geert dit gaat aanpakken. En als hij dan toch bezig is mag hij wel eens wat doen tegen dat asociale woonwagentuig, waar al die softe theedrinkers ook nooit wat mee hebben gedaan.
HR
ome geert is qua zorg heel erg links

HR
HR

Ramesoe
Vedette

aliendwurf schreef:

(...)

HR
Ach ze moeten alleen psychologische hulp erbij verplicht stellen. Wil je dat niet, dan gewoon geen maagbandje.

En die geslachtsveranderingen die komen ook niet zoveel voor hoor en daar gaat echt een heel traject aan vooraf. Ik kende iemand die vond dat niet snel genoeg gaan heeft zich in Turkije grondig laten verbouwen. Ach waar je blij van wordt toch?

HR
HR

I.B. schreef:

Ik zit serieus aan groen links te denken.

Die maken zich tenminste hard voor schone energie en een beter milieu, iets wat ik heel belangrijk vind. (mocht ik binnenkort gaan verhuizen ga ik zeker zonnepanelen op mn dak plaatsen) De andere onderwerpen zal allemaal wel, gaat toch weer geven en nemen worden. Maar een partij die milieu voorop heeft staan mag van mij wel wat groter worden.
HR
ik zat hier ook aan te denken als ik dan toch maar een poging tot stemmen ga doen...je zult wel moeten als er zoveel idioten op Wilders dreigen te gaan stemmen.

al moet ik zeggen daf ik dat wijf van de piratenpartij wel geil vind met goeie punten...twijfeltwijfel.

HR
HR

WANBELEID
Icoon

Uit: ermate Teleurstellend
Reg.: 22 juni 2007

Forum voor Democratie.

Sowieso stem ik rechts van het politieke spectrum, maar dat mag geen verrassing zijn.

De traditionele politiek heeft wat mij betreft compleet afgedaan, het is wat mij betreft tijd dat anderen de kans krijgen. Verandering is het niet altijd beter. Maar liever iets nieuws waarvan we niet weten wat het ons gaat brengen dan weer vier jaar dezelfde koppen, hetzelfde beleid, hetzelfde liedje.

Keuze stelling: Forum voor Democratie
HR
HR

Tulipano
Vedette

Reg.: 7 januari 2014

Voor het eerst in m'n leven GroenLinks, wat dat betreft schuif ik na de VVD en D66 steeds verder op naar links. Ik vond Halsema en met name Rosenmoller irritante, betweterige figuren, maar op de een of andere manier mag ik die Klaver wel, hij durft Wilders in ieder geval hard aan te pakken. Daarnaast wordt het eens tijd om vol in te zetten We lopen in Nederland hopeloos achter door onze veel te machtige fossiele lobby (Shell met name). Een land als Nederland hoort niet achteraan te hobbelen in de energietransitie. Die verandering ga je niet voor elkaar krijgen met de VVD die endeldarmdiep in de zakken zit van de fossiele lobby.

@ Wanbeleid

Wat vind je van Baudet z'n opzichte gegeil met Poetin?

HR
HR

wateringer
Koning

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: Geen Middelmaat
Reg.: 10 juni 2001

Ik neig ook naar GroenLinks al ben ik het ook niet eens met alle standpunten (is dat überhaupt mogelijk?). Net als Tulipano vind ik deze partij een mooie tegenhanger van de door mij verafschuwde pvv en denk ik dat het sowieso geen verkeerde is om de coalitie te hebben.

Duurzame energie ben ik een voorstander van maar windmolens vind ik wel landschapsvervuiling en die dingen op zee zetten ben ik ook niet kapot van. GL pretendeert dat het zeeleven er geen hinder van gaat ondervinden maar ik vraag me af hoe ze dit getoetst hebben. Tevens ben ik van mening dat we als rijk land in zekere mate mensen moeten opnemen die elders geen normaal leven kunnen opbouwen, in mijn werk ook veel te maken met vluchtelingen en dan ga je toch even anders kijken naar deze mensen dan de meeste pvv stemmers doen die de buitenlander alleen kennen van de Chinees en de kababstore.

Maar goed, ik moet me nog eens gaan verdiepen in alle partijprogramma's maar de pvv ga ik niet eens moeite voor doen.

HR
HR
het zeeleven zal er altijd minder last van hebben dan een paar graden temperatuurstijging...

je bent wel voor je leven getekend hè...én groen én links. :D

HR
HR

anthonie
Vedette

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Mesut Özil
Reg.: 6 mei 2012

Bewust niet stemmen is geen optie in deze pol?

Al twijfel ik nog of de Piratenpartij niet een optie is. De enige partij die iets met mijn vakgebied doet (digitale veiligheid) en fel gekant is tegen de machtspositie van banken.

Maar niet stemmen en dus ook geen verantwoordelijkheid wensen te nemen voor het wangedrag in Den Haag blijft voor mij toch de beste optie.

Keuze stelling: Anders, nl
HR
HR
dat deed ik de laatste jaren ook maar niks doen en vervolgens met Wilders in je mik zitten is ook zo wat.

HR
HR

Tyler Durden
Icoon

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: Au Yeung Yiu Chung
Reg.: 9 augustus 2009

aliendwurf schreef:

dat deed ik de laatste jaren ook maar niks doen en vervolgens met Wilders in je mik zitten is ook zo wat.
HR
Dit ja. Ik neig naar de Piratenpartij. Want digitale veiligheid is wel een issue. Onze privacy komt steeds meer onder druk te staan, en ja natuurlijk ben je daar zelf ook debat aan met Facebook en dat soort dingen en zijn heel veel zaken ook wel erg makkelijk voor ons als consument, maar er spelen veel meer dingen waar wij geen weet van hebben. Gestuurd nieuws en selectieve berichten zijn er al en gaat steeds meer komen. De gedachten politie is helemaal geen gek idee meer, en "het volk" in bedwang houden dmv selectie berichtgeving is iets wat nu al speelt.

Bovendien zie ik het als mooie protest stem tegen de gevestigde orde (ja waar ook Wilders toe behoort al zien Billy en Ingrid dit niet) en het is sowieso een lekker wijf dus dat is natuurlijk ook een pre. We hebben al genoeg oude witte mannen en lelijke wijven in de politiek.

HR
HR
Ik vind die Jesse Klaver een ongelooflijke engnek overigens. Die vertrouw ik voor geen meter. Ik stem nog eerder op de SGP dan op GroenLinks met zo'n kneus aan het roer. Optiefen, gauw.

HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Ché Cliché schreef:

Ik vind die Jesse Klaver een ongelooflijke engnek overigens. Die vertrouw ik voor geen meter. Ik stem nog eerder op de SGP dan op GroenLinks met zo'n kneus aan het roer. Optiefen, gauw.
HR
Correct!
Jongetje P en Yasser Fares alias JK

Sneue querulante beroepspredikant Herr Pechtold lobbyt op hoge scholen en universiteiten dmv een mobiele stembus te betalen zodat studenten die geen zin hebben of het nut er nog niet van inzien gratis onder college-uren op hem te kunnen stemmen.
Die zielepoot doet nu zijn collega van groen links na. Yasser Fares alias Jesse Klaver is al een tijdje bezig op hoge scholen en Universiteiten.

Twee handen op een buik vol gebakken lucht ! Ik zie het regelmatig op politiek 24 ! :kots

Geen stellingname
HR
HR

Tyler Durden schreef:

(...)

Bovendien zie ik het als mooie protest stem tegen de gevestigde orde
HR
Waar protesteer je dan precies tegen? Wie is de 'gevestigde orde' (ik neem aan de coalitie) en wat hebben ze jou aangedaan?

HR
HR

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Tweede Kamerverkiezingen 2017

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wint Feyenoord in de Arena?

Ja
Nee, we spelen het rustig uit naar een gelijkspel
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 10,5% dat FC Twente wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!