| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
marc Vaste waarde in elftal
Uit: hellevoetsluis Posts: 398 Reg.: 14 december 2002 | ik ben eigenlijk wel benieuwd wat onze feyenoord vrienden voor werk of school doen ,ik werk zelf bij een bedrijf in rotterdam-zuid wat in aluminium doet en er mooie dingen van maakt.
|
|
|
sergio Bankzitter
Uit: leiden Posts: 190 Reg.: 1 januari 2003 | jah...nou ik werk bij een bedrijf in Rotterdam dat in produkten doet die voor de vrouw en voor de man veel genot kunnen geven 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: sergio schreef:
jah...nou ik werk bij een bedrijf in Rotterdam dat in produkten doet die voor de vrouw en voor de man veel genot kunnen geven 
sergio werkt in eem geheim drugslab!!! 
Ik zit op de HEAO en doe International Business and Management Studies.
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Ik zit sinds erg erg kort op de IT afd van de ING in Rotterdam uiteraard 
|
|
|
feyenoordwoman Regelmatige invaller
Uit: Vlaardingen Vak: Stadiontribune - U Posts: 294 Reg.: 2 september 2001 | ik ben werkzaam als doktersassistente bij een arbo dienst en daar naast doe ik ook de opleiding voor doktersassistente
|
|
|
jansma International
Vak: - Posts: 543 Reg.: 16 mei 2000 | Ik hoop dat de dokter die jij assisteert zijn opleiding wel al heeft afgerond
|
|
|
danielle Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 843 Reg.: 25 april 2000 | Ik ben werkzaam als Grafisch ontwerper bij een Rotterdams communicatie- en designbureau. Al bijna 7 jaar.
|
|
|
Emmo Vedette Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05 Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5163 Reg.: 6 juni 2000 | Ik ben assistent accountant op een accountantskantoor..........
|
|
|
SOPA Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 6082 Reg.: 6 augustus 2002 | Ik werk bij de hypothekenafdeling van een bank in Groningen...
|
|
|
jvangreu Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2831 Reg.: 7 juni 2001 | IT medewerker bij een ....IT bedrijf...
|
|
|
sergio Bankzitter
Uit: leiden Posts: 190 Reg.: 1 januari 2003 |
quote: feyenoordwoman schreef:
ik ben werkzaam als doktersassistente bij een arbo dienst en daar naast doe ik ook de opleiding voor doktersassistente
aha nu begrijp ik waarom bij de Arbodienst steeds gereorganiseerd moet worden
Trouwens ik ben ook bezig met fotografie en het schrijven van reisboeken vanwege passie voor (verre)reizen en de mooie natuur en bijzondere cultuur en hoop daar mee verder te gaan dus als jullie nog goede ideeen hebben over interessante gebieden, culturen etc. (wel buiten Europa) dan graag... 
|
|
|
okkie Vedette
Uit: Papecity Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2392 Reg.: 5 juli 2001 | Ik ben aan het Rentenieren.
Gr.okkie {the one and only}
|
|
|
Vak L Bankzitter
Uit: Singapore Posts: 222 Reg.: 28 augustus 2002 | Ik zit in het laatste jaar van de Hogere Burger School en verwacht na een succsevol eindexamen emplooi te vinden bij de Nederlandse resident te Batavia.
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 | Ik ben bezig doormiddel van staatsloten te kopen miljoenen te winnen, maar het wil nog niet zo lukken.
Maar serieus....
Ik heb al allerlei banen gehad en nog steeds niet gevonden wat ik zocht (wat zoek ik eigenlijk, ik weet het zelf niet eens). Ik heb gewerkt als assistent bedrijfsleider/ Verkoper in een Auto HiFi winkel in Rotterdam, verkoop binnendienst op de Bloemenveiling Holland, Accountmanager bij een verpakkingsbedrijf in Leusden, en momenteel ben ik omdat ik even helemaal weg wilde uit die verkoopwereld met al die gestresste ballen, even in de kassenbouw aan het werk, als Scherminstallateur. Heel wat anders maar je komt wel in veel landen, o.a. Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, België. En het verdient lekker, maar ik ben nog steeds op zoek naar de ideale baan, toch maar hopen op die miljoenen dan maar.....
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8299 Reg.: 18 juli 2000 |
quote: OrCristian schreef:
Ik zit op de HEAO en doe International Business and Management Studies.
KAMPIONO'S!!!
Orcie of Hompie of weet ik veel wat.
Van HARTE GEFELICITEERD met jouw verjaardag jongen, en dat je nog flink wat mag groeien.
|
|
|
HaHiTo Vedette Winnaar Feyenoord Pool 2005/2006
Uit: Maldegem-Kleit (België) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3567 Reg.: 25 juni 2002 | Ik werk op een bankinstelling
|
|
|
SOPA Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 6082 Reg.: 6 augustus 2002 | Hompie, Ook namens mij Van Harte!!
|
|
|
Borrie Vedette
Uit: Geneve, Zwitserland Vak: - Posts: 2841 Reg.: 3 december 2002 | Ik geloof dat ik een van de weinige (middelbare) scholieren hier ben, ik zit in 6 VWO van het Vechtdal College in het prachtige pitoreske "dorpje" Hardenberg (de woonplaats van...Edwin Evers!(je moet toch wat verzinnen om trots op te zijn als je in Hardenberg woont ))
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Dank voor de felicitaties Niet zo'n geweldig vrolijke dag, maar toch leuk om aan mijn laatste jaar als tiener te beginnen 
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Ik studeer HBO Informatica! 2e jaars!
4 Life
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | Momenteel een kutbaan bij de politie ben toevallig vandaag net op zoek geweest naar wat anders maar aangezien alles op zn gat ligt en al die eikels je weg sturen zodra je ze vertelt dat je geen hbo hebt zal ik nog wel even blijven.
Mischien dat ik binnenkort samen met ene maatje van me naar de randstad lees Rotterdam verhuis om daar een fatsoenlijke baan te vinden anders word het produktiewerk of zo
|
|
|
cycomarcello Vedette Derde plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Marathontribune - E Posts: 8537 Reg.: 8 april 2000 | Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Hompie.
(gefeliciteerdsmilie)
Maar goed, ik werk als (mechanische) onderhoudsbankwerker/monteur bij Stork.
Zit al sinds een jaar bij de Esso in de Botlek.
|
|
|
Feyenoord Veluwe Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 4818 Reg.: 26 oktober 2001 | Ik werk als verkoper bij een bedrijf wat ontwerpen/design levert aan o.a. verschillende museumwinkels zoals Boymans en Centraal Museum, het Stedelijk, Museum of Modern Art in New York, Guggenheim in Berlijn etc. en aan interieur winkels over de hele wereld.
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 | Over feliciteren gesproken, morgen ben ik jarig, ik help het jullie maar even herinneren.... 
|
|
|
cycomarcello Vedette Derde plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Marathontribune - E Posts: 8537 Reg.: 8 april 2000 | Wat help je herinneren?
Dat je morgen op KARREVRACHTEN bier trakteert?
Dan kom ik wel ff naar Wateringen hoor. (kwartiertje met de trein)
|
|
|