Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
wat voor werk/school doe je
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

Poster
Topic: wat voor werk/school doe je 
marc
Vaste waarde in elftal

Uit: hellevoetsluis
Reg.: 14 december 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 01:31:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat onze feyenoord vrienden voor werk of school doen ,ik werk zelf bij een bedrijf in rotterdam-zuid wat in aluminium doet en er mooie dingen van maakt.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
sergio
Bankzitter

Uit: leiden
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 24 januari 2003 om 01:49:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jah...nou ik werk bij een bedrijf in Rotterdam dat in produkten doet die voor de vrouw en voor de man veel genot kunnen geven
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 09:32:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sergio schreef:

jah...nou ik werk bij een bedrijf in Rotterdam dat in produkten doet die voor de vrouw en voor de man veel genot kunnen geven
sergio werkt in eem geheim drugslab!!!

Ik zit op de HEAO en doe International Business and Management Studies.

KAMPIONO'S!!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
kalou_29
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 11:32:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit sinds erg erg kort op de IT afd van de ING in Rotterdam uiteraard
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
feyenoordwoman
Regelmatige invaller

Uit: Vlaardingen
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 2 september 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 11:41:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik ben werkzaam als doktersassistente bij een arbo dienst en daar naast doe ik ook de opleiding voor doktersassistente
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
jansma
International

Reg.: 16 mei 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 11:50:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat de dokter die jij assisteert zijn opleiding wel al heeft afgerond
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
danielle
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - V
Reg.: 25 april 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 11:52:28.       ICQ: 145562740  MSN: oudshoorn_d@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben werkzaam als Grafisch ontwerper bij een Rotterdams communicatie- en designbureau. Al bijna 7 jaar.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.475,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Emmo
Vedette
Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Gepost op 24 januari 2003 om 12:25:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben assistent accountant op een accountantskantoor..........
 Help mods!
Pool: 78e, Heracles - Feyenoord 0-1 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.398,9VoVo: 10e / - / 30eOpstelling: 4-4-2
SOPA
Vedette

Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 12:41:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik werk bij de hypothekenafdeling van een bank in Groningen...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jvangreu
Vedette

Reg.: 7 juni 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 13:17:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

IT medewerker bij een ....IT bedrijf...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sergio
Bankzitter

Uit: leiden
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 24 januari 2003 om 13:46:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordwoman schreef:

ik ben werkzaam als doktersassistente bij een arbo dienst en daar naast doe ik ook de opleiding voor doktersassistente
aha nu begrijp ik waarom bij de Arbodienst steeds gereorganiseerd moet worden

Trouwens ik ben ook bezig met fotografie en het schrijven van reisboeken vanwege passie voor (verre)reizen en de mooie natuur en bijzondere cultuur en hoop daar mee verder te gaan dus als jullie nog goede ideeen hebben over interessante gebieden, culturen etc. (wel buiten Europa) dan graag...
 Help mods!
okkie
Vedette

Uit: Papecity
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juli 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 14:02:35.       MSN: rotterdamthebest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben aan het Rentenieren.

Gr.okkie {the one and only}
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vak L
Bankzitter

Uit: Singapore
Reg.: 28 augustus 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 15:17:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit in het laatste jaar van de Hogere Burger School en verwacht na een succsevol eindexamen emplooi te vinden bij de Nederlandse resident te Batavia.
 Help mods!
wateringer
Vedette

Reg.: 10 juni 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 15:20:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben bezig doormiddel van staatsloten te kopen miljoenen te winnen, maar het wil nog niet zo lukken.

Maar serieus....
Ik heb al allerlei banen gehad en nog steeds niet gevonden wat ik zocht (wat zoek ik eigenlijk, ik weet het zelf niet eens). Ik heb gewerkt als assistent bedrijfsleider/ Verkoper in een Auto HiFi winkel in Rotterdam, verkoop binnendienst op de Bloemenveiling Holland, Accountmanager bij een verpakkingsbedrijf in Leusden, en momenteel ben ik omdat ik even helemaal weg wilde uit die verkoopwereld met al die gestresste ballen, even in de kassenbouw aan het werk, als Scherminstallateur. Heel wat anders maar je komt wel in veel landen, o.a. Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, België. En het verdient lekker, maar ik ben nog steeds op zoek naar de ideale baan, toch maar hopen op die miljoenen dan maar.....
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: -
Edje B vakkie V
Vedette

Uit: Rotterdam Zuid
Reg.: 18 juli 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 15:37:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

Ik zit op de HEAO en doe International Business and Management Studies.

KAMPIONO'S!!!
Orcie of Hompie of weet ik veel wat.
Van HARTE GEFELICITEERD met jouw verjaardag jongen, en dat je nog flink wat mag groeien.
 Help mods!
HaHiTo
Vedette
Winnaar Feyenoord Pool 2005/2006

Uit: Maldegem-Kleit (België)
Reg.: 25 juni 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 15:42:17.       MSN: n.v.t.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik werk op een bankinstelling
 Help mods!
Pool: 608e, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: van BronckhorstBattle-rating: 1.494,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SOPA
Vedette

Reg.: 6 augustus 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 15:58:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hompie, Ook namens mij Van Harte!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Borrie
Vedette

Uit: Geneve, Zwitserland
Reg.: 3 december 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 16:09:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geloof dat ik een van de weinige (middelbare) scholieren hier ben, ik zit in 6 VWO van het Vechtdal College in het prachtige pitoreske "dorpje" Hardenberg (de woonplaats van...Edwin Evers!(je moet toch wat verzinnen om trots op te zijn als je in Hardenberg woont ))
 Help mods!
Pool: 619e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 24 januari 2003 om 16:21:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dank voor de felicitaties Niet zo'n geweldig vrolijke dag, maar toch leuk om aan mijn laatste jaar als tiener te beginnen

KAMPIONO'S!!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Don Roy
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen

Uit: Nijmegen
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 13 juli 2002
Gepost op 24 januari 2003 om 16:22:38.     MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik studeer HBO Informatica! 2e jaars!

4 Life
 Help mods!
Pool: 20e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jimbo
Vedette

Uit: Groningen
Uploads: 1
Reg.: 23 augustus 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 16:57:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Momenteel een kutbaan bij de politie ben toevallig vandaag net op zoek geweest naar wat anders maar aangezien alles op zn gat ligt en al die eikels je weg sturen zodra je ze vertelt dat je geen hbo hebt zal ik nog wel even blijven.
Mischien dat ik binnenkort samen met ene maatje van me naar de randstad lees Rotterdam verhuis om daar een fatsoenlijke baan te vinden anders word het produktiewerk of zo
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.492,7VoVo: -Opstelling: incompleet
cycomarcello
Vedette
Derde plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 8 april 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 17:11:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Hompie.
(gefeliciteerdsmilie)

Maar goed, ik werk als (mechanische) onderhoudsbankwerker/monteur bij Stork.
Zit al sinds een jaar bij de Esso in de Botlek.
 Help mods!
Feyenoord Veluwe
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 26 oktober 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 17:39:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik werk als verkoper bij een bedrijf wat ontwerpen/design levert aan o.a. verschillende museumwinkels zoals Boymans en Centraal Museum, het Stedelijk, Museum of Modern Art in New York, Guggenheim in Berlijn etc. en aan interieur winkels over de hele wereld.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.488,5VoVo: -Opstelling: 3-4-3
wateringer
Vedette

Reg.: 10 juni 2001
Gepost op 24 januari 2003 om 17:51:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over feliciteren gesproken, morgen ben ik jarig, ik help het jullie maar even herinneren....
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.494,4VoVo: -Opstelling: -
cycomarcello
Vedette
Derde plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 8 april 2000
Gepost op 24 januari 2003 om 17:54:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat help je herinneren?
Dat je morgen op KARREVRACHTEN bier trakteert?
Dan kom ik wel ff naar Wateringen hoor. (kwartiertje met de trein)
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk