Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
wat voor werk/school doe je
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Poster
Topic: wat voor werk/school doe je 
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Vak: -
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 9 februari 2007 om 10:32:40.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit inmiddels in het 2e jaar van de MER te Windesheim.. 't blijft een makkie En ik werk ook nog altijd bij de bioscoop te Zwolle.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-2 (1-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 9 februari 2007 om 11:19:23.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Ik ben geld-en waardetransporteur, de ene keer zit ik op de geldwagen en breng geld naar de banken en de pinautomaten en de andere keer zit ik in een normale wagen en vul ik pinautomaten en verhelp de storingen.

Heeeeee Patrick. Da's mooi man... Even wat bankbiljetten afleveren bij Volkscluppie No.1.

PROOST!
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
eric cantona
Veelbelovend talent

Uit: utrecht
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 11 februari 2007 om 11:06:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Belegger in obligaties bij een verzekeraar...nu ik het toch over obligaties heb...meteen maar weer ff wat gal spuwen over de GKL...klagen door de GKL over de beperkte bereidheid van het Rotterdamse bedrijfsleven om te beleggen in de feyenoord-obligaties (met een vaste coupon van 2% en een beperkte kans op meer (verwachte rendement zeker niet veel hoger dan 5% en gerealiseerd nog veel lager), maar ondertussen zichzelf rond die tijd wel een coupon van 12% toedelen Maar goed..dit was

[Dit bericht is veranderd door eric cantona (op 11 februari 2007 11:08:39).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 11 februari 2007 om 13:53:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Larzovic schreef:

Ik zit inmiddels in het 2e jaar van de MER te Windesheim.. 't blijft een makkie En ik werk ook nog altijd bij de bioscoop te Zwolle.

Tja de MER...
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
AS SC Etienne
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 december 2002
Gepost op 12 februari 2007 om 02:49:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik doe HBO leraar geschiedenis 2e graads, ga hierna nog film/regie, media & management, economie (NTI, of LOI wat dan ook) en misschien Sociologie studeren. In ieder geval als ik ouder ben ga ik nog kunstgeschiedenis studeren.

Bij de SP krijg ik vele studies aangeboden. Is erg handig, zoals: financiën, media training, etccccc.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 13:00:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou niet weten wat ik hier doe, maar het verdient wel aardig.
 Help mods!
Pool: 136e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 300e / - / 302eOpstelling: 4-4-2
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 12 februari 2007 om 14:43:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Ik zou niet weten wat ik hier doe, maar het verdient wel aardig.

Vertel
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: MolsBattle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 12 februari 2007 om 14:48:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben tweede jaars Human Logistics (HBO). Om het even uit te leggen. Ik wil later festivaldirecteur worden en mijn eigen evenementenbureau hebben. Ik doe dus een opleiding die zich voornamelijk richt op het organiseren van evenementen.

En als het allemaal een beetje meezit werk ik vanaf volgende week bij de Melkweg als barvrouw tijdens concerten/feesten

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 12 februari 2007 14:50:48).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 12 februari 2007 om 15:33:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pebbs schreef:

Ik ben tweede jaars Human Logistics (HBO). Om het even uit te leggen. Ik wil later festivaldirecteur worden en mijn eigen evenementenbureau hebben. Ik doe dus een opleiding die zich voornamelijk richt op het organiseren van evenementen.

En als het allemaal een beetje meezit werk ik vanaf volgende week bij de Melkweg als barvrouw tijdens concerten/feesten

Ga je nog steeds naar cabaret voorstellingen Pebbs?
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 12 februari 2007 om 16:00:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik studeer nu journalistiek, maar om nou te zeggen dat ik het daardoor druk heb..
Ik heb nu een periode achter de rug waarin ik vier keer naar school moest in vijf weken tijd. (oké inclusief tentamenweken en kerstvakantie) De colleges zijn nu 2 weken aan de gang, ik heb een weekend van 3 dagen, en maak denk ik ongeveer vier uur per dag op school vol. Om te tijd te doden werk ik veel (als orderpicker ) en ben een beetje hier en daar aan het solliciteren bij voetbalsites, om op vrijwilllige basis wat te schrijven.
ben inmiddels aangenomen bij voetbalprimeur.nl
 Help mods!
Pool: 301e, Heracles - Feyenoord 3-1 (1-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AS SC Etienne
Vedette

Gepost op 12 februari 2007 om 16:02:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

(...)

ben inmiddels aangenomen bij voetbalprimeur.nl

Wat een niveau dan
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 12 februari 2007 om 16:02:54.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette

Gepost op 12 februari 2007 om 16:11:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AS SC Etienne schreef:

(...)

Wat een niveau dan

ach, onderaan de ladder beginnen he
 Help mods!
Pool: 301e, Heracles - Feyenoord 3-1 (1-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 12 februari 2007 om 16:44:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk hoor al die HBO opleidingen , ik doe er zelf ook aan mee maar het stelt echt helemaal niks voor... Als je hebt stage hebt gelopen kom je daar pijnlijk achter dat school bitter weinig met praktijk te maken heeft...

Maar dat geldt voor alles: Ervaring zorgt voor betere prestaties
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 12 februari 2007 om 16:48:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Leuk hoor al die HBO opleidingen , ik doe er zelf ook aan mee maar het stelt echt helemaal niks voor... Als je hebt stage hebt gelopen kom je daar pijnlijk achter dat school bitter weinig met praktijk te maken heeft...

Ach, het gaat er vooral om dat je leert te denken op een bepaald niveau, en dan ook in een bepaalde richting. Uiteindelijk zul je wat je concreet toevoegt aan een bedrijf of andere werkplaats toch echt ter plekke moeten leren.

Met andere woorden, probeer gewoon je vakken met een 5,5 te halen en zoveel mogelijk lol te maken tijdens het studeren, want dat je gewoon lekker elke avond op stap kan is na je studie wel afgelopen.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Lowlife
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 17:38:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over HBO opleidingen. Ik moet voor mijn werk bij het Rijk, leidinggevende bij het gevangeniswezen, een HBO diploma halen. Als 41 jarige met veel hobby's is dat niet zo'n makkie. Gelukkig nog een half jaar en dan ben ik klaar. Dan zal de volgende opleiding of cursus zich wel snel weer gaan aandienen. Wat dat niemand meer aan (bij)scholing ontkomt mag wel duidelijk zijn.
 Help mods!
Pool: 325e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.558,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
nate
Aanstormend talent

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 12 februari 2007 om 18:58:31.         MSN: ..      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit op de Pabo en bij mij in de klas, is iedereen voor .

Waren natuurlijk trots op dat de meester ook voor is.

Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: -
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 12 februari 2007 om 19:06:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nate schreef:

Ik zit op de Pabo en bij mij in de klas, is iedereen voor .

Waren natuurlijk trots op dat de meester ook voor is.

Niet zo gek aangezien 2/3 van de PABO studenten het rekenniveau heeft van een 10 - jarige met een taalachterstand. De scores vertellen niet het aantal tegendoelpunten he?

Geintje hoor. Mooi dat de club nog leeft onder de jeugd.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
Thomassio
Vedette

Gepost op 12 februari 2007 om 20:45:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Bij ons (jounalistiek) word er ook geklaagd over de opleiding. Diepgang is in ieder geval ver te zoeken.
Ik heb hiervoor de Havo gedaan, waar ik nou niet bepaald hoge cijfers haalde, meestal zesjes, ik vreesde dan ook dat ik het op HBO moeilijk zou krijgen. Maar wat schetst mijn verbazing: HBO (vind ik) makkelijker dan Havo
 Help mods!
rikkosikko
Aanstormend talent

Uit: Emmen
Reg.: 19 september 2000
Gepost op 12 februari 2007 om 21:12:44.       MSN: rikkosikko@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pebbs schreef:

Was Facility Management dan ook niet een optie geweest? Met dan bijvoorbeeld als afstudeerrichting eventmanagement.

[Dit bericht is veranderd door rikkosikko (op 12 februari 2007 21:13:45).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Bobby Digital
Vaste waarde in elftal

Reg.: 12 juni 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 21:14:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik studeer Geschiedenis op de UU
Geen idee wat ik er mee wil doen nog, maar dat komt hopelijk nog.

[Dit bericht is veranderd door Bobby Digital (op 12 februari 2007 21:16:16).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: -
Flofeyenoord2005
Vedette

Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 21:16:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bobby Digital schreef:

Ik studeer Geschiedenis op de UU
Geen idee wat ik er mee wil doen nog, maar dat komt hopelijk nog.

Hoeveelste jaars ben je?Ik studeer ook aan de UU.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.451,6VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 21:31:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik doe het liefst zo min mogelijk .

Bivakkeer ergens op een kantoor en doe iets met geld.
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Bobby Digital
Vaste waarde in elftal

Reg.: 12 juni 2005
Gepost op 12 februari 2007 om 22:48:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flofeyenoord2005 schreef:

(...)

Hoeveelste jaars ben je?Ik studeer ook aan de UU.

1e jaars, ik moet dus nog even...

Wat studeer jij dan?

[Dit bericht is veranderd door Bobby Digital (op 12 februari 2007 22:49:52).]
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: -
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 13 februari 2007 om 07:04:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Ik doe het liefst zo min mogelijk .

Bivakkeer ergens op een kantoor en doe iets met geld.

Arme mensen van hun laatste centen beroven zeker? Heb je ook cursussen voor he?

Ik doe hetzelfde bij een verzekeringsmaatschappij.
 Help mods!
Pool: 279e, Heracles - Feyenoord 0-1 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.542,1 (daag uit)VoVo: 223e / - / 171eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk