| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
Snake Nationale topspeler
Uit: Den Helder Vak: - Posts: 890 Reg.: 3 augustus 2005 | Ik werk op de afdeling zakelijk betalingsverkeer van De Bank
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 | Ik 'studeer' Commerciele economie, ben 2e jaars en alles is een eitje 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: El Jefecito schreef:
Ik 'studeer' Commerciele economie, ben 2e jaars en alles is een eitje 
Doe je dat op HBO of Universiteit? Ik heb IBMS op de HEAO gedaan, maar wil uiteindelijk nog een MBA gaan doen. Eerst een paar jaar werken, aangezien je op de goede instituten pas aangenomen word als je 3 tot 5 jaar ervaring hebt.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: OrCristian schreef:
(...)
Doe je dat op HBO of Universiteit? Ik heb IBMS op de HEAO gedaan, maar wil uiteindelijk nog een MBA gaan doen. Eerst een paar jaar werken, aangezien je op de goede instituten pas aangenomen word als je 3 tot 5 jaar ervaring hebt.
Ik studeer dit op de Hogeschool van Rotterdam op de Kralingse Zoom, buiten het feit om dat het een georganiseerde puinhoop is op die school is het een leuke opleiding en het is goed te doen..
|
|
|
RubenS Talent
Uit: Ooltgenspaat Vak: Stadiontribune - RR Posts: 69 Reg.: 25 augustus 2004 | VWO 6 op dit moment op de RGO in Middelharnis!
volgend jaar wil ik in Rotterdam gaan studeren, iets met economie en management lijkt me wel leuk
en dan later de droombaan.....
Financieel directuer van Feyenoord worden
als dit niet lukt iets anders, als ik maar voor altijd Feyenoord kan blijven volgen! 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4510 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: RubenS schreef:
VWO 6 op dit moment op de RGO in Middelharnis!
volgend jaar wil ik in Rotterdam gaan studeren, iets met economie en management lijkt me wel leuk
en dan later de droombaan.....
Financieel directuer van Feyenoord worden
als dit niet lukt iets anders, als ik maar voor altijd Feyenoord kan blijven volgen! 
Als je Financieel directeur wil worden, kun je denk ik beter Bedrijfseconomie doen 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 1 december 2005 22:27:48).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: OrCristian schreef:
(...)
Succes met je nieuwe baan jozsef!
Ik ben nu 3 maanden bezig in mijn eerste baan, assistant business control & reporting bij een bedrijf dat sigaren, aanstekers, lucifers en andere tabaksproducten maakt.
Dankje zo de eerste dag zit erop, was is dat zwaar zeg pfff
wat doe je zoal de hele dag?
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Dankje zo de eerste dag zit erop, was is dat zwaar zeg pfff
wat doe je zoal de hele dag?
Ik doe maandelijkse rapportage en analyseren van de cijfers, opstellen van presentaties etc. Moeilijk, maar wel interessant!
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2152 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | Ik doe Management, Economie en Recht hier in Zwolle, op Windesheim. Zit in het 1e jaar, en het gaat tot nu toe super! Zelfs zo goed dat ik nu 10 dagen niet naar school hoef (Herkansingsweek, en ik hoef niets te herkansen).
Verder werk ik bij de bioscoop, ook hier in Zwolle. Super leuk werk!!!
|
|
|
Eddy Kiprich Ballenjongen
Uit: Zaltbommel Vak: - Posts: 20 Reg.: 18 november 2005 | Ik doe het systeembeheer en soms ook nog wat economisch-administratieve dingen bij een gieterij van oa scheepsschroeven.
|
|
|
Bruce Lee Lid 2e elftal
Uit: Afrikanenplein Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 153 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik ben de grootste bietser van het westelijk halfrond en schrijf jaarlijks zo'n duizend verschillende multi-miljonairs aan over de gehele wereld of ze een "kleine" donatie van 5 duizend euries voor me hebben. Elk jaar behaal ik succesvol mijn target van 15 donaties.
Daarnaast ben ik boekhouder, barkeeper en jeugdtrainer.
|
|
|
Remco B. Vedette
Vak: - Posts: 1727 Reg.: 25 juni 2003 | Om is even gek te doen en een oud topic omhoog te halen.
Ik studeer op dit moment Maatschappelijk Werk in Nijmegen. Hiervoor MBO Facilitaire Dienstverlening gedaan in Utrecht.
Verder werk ik bij de TPG en bij Vitas 
|
|
|
screens Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1121 Reg.: 13 augustus 2001 | ik doe op dit moment manager havenlogistiek(mbo) op het scheepvaart en transport college(stc) ook wel bekend als de jan bakx
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | Bedankt Remco!
Ik zit nu een half jaar bij mijn eerste baas en het bevalt nog prima. Vanaf september mag ik zelfs op kosten van de baas een post-hbo opleiding tot Financial Controller gaan doen. Dat wordt wel 2,5 tot 3 jaar keihard bikkelen, 40 uur werken en 10 tot 15 uur aan school besteden elke week. Gelukkig heb ik redelijk veel vrije dagen (en leve de ATV ).
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4352 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik ben in dienst bij YACHT ICT en zit gedetacheerd bij de NAM aka de Nederlandse Aardolie Maatschappij, onderdeel van Shell Exploratie & Productie, als IM (Informatie Management) Advisor 
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4324 Reg.: 2 juli 2004 | Ik studeer nu journalistiek, maar om nou te zeggen dat ik het daardoor druk heb..
Ik heb nu een periode achter de rug waarin ik vier keer naar school moest in vijf weken tijd. (oké inclusief tentamenweken en kerstvakantie) De colleges zijn nu 2 weken aan de gang, ik heb een weekend van 3 dagen, en maak denk ik ongeveer vier uur per dag op school vol. Om te tijd te doden werk ik veel (als orderpicker ) en ben een beetje hier en daar aan het solliciteren bij voetbalsites, om op vrijwilllige basis wat te schrijven.
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1457 Reg.: 2 augustus 2005 | Ik ben Senior Retail-consultant bij Capgemini en vlieg daarnaast nog als part-time piloot door het land (dat is meer voor de hobby maar een sleepje op z'n tijd is ook wel leuk).
|
|
|
eddyburgy Meervoudig international
Uit: zeeland Vak: - Posts: 653 Reg.: 10 januari 2005 | Ik volg de opleiding bank- en verzekeringswezen bol 4, op zich wel te doen. Niet echt moeilijk, alleen ja die WFD-modules(allemaal losse mappen, moet je helemaal uit je kop kennen en dan een extern examen voor af leggen) maar ja ik hoef er niet echt veel voor te doen en maak me er ook maar niet zo druk om, dan komt ut allemaal wel goed.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2217 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Raamambtenaar
WERKPLEK No.1.
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 959 Reg.: 17 mei 2004 | Ik studeer Sportmarketing & Management. Wel een lekkere opleiding joh. Beetje met sport bezig zijn en met het management.
Daarnaast werk ik in de Horeca en werk ik bij een callcenter om mensen heerlijk lastig te vallen. 
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3881 Reg.: 13 november 2003 | Leuke topic!
Ik studeer Commerciële Economie en zit in mijn laatste jaar 
Daarnaast werk in in de weekenden voor Talpa/Tien hoe je het maar wilt noemen 
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1498 Reg.: 19 september 2005 | Had je dat laatste nu wel moeten zeggen?? 
Ik en een aantal collega's zijn deze dagen heel druk met het behouden van een behoorlijk belangrijke buitenlandse(duitsers) klant van ons. Urenlange gesprekken met steeds dezelfde vent. En na verloop van tijd gaat zo'n duitser je echt de keel uithangen!! 
[Dit bericht is veranderd door Simson (op 9 februari 2007 00:14:54).]
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3881 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Simson schreef:
Had je dat laatste nu wel moeten zeggen?? 
Ik en een aantal collega's zijn deze dagen heel druk met het behouden van een behoorlijk belangrijke buitenlandse(duitsers) klant van ons. Urenlange gesprekken met steeds dezelfde vent. En na verloop van tijd gaat zo'n duitser je echt de keel uithangen!! 
Tja, altijd eerlijk zijn he 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6689 Reg.: 14 mei 2005 | Ik ben geld-en waardetransporteur, de ene keer zit ik op de geldwagen en breng geld naar de banken en de pinautomaten en de andere keer zit ik in een normale wagen en vul ik pinautomaten en verhelp de storingen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10504 Reg.: 6 februari 2006 | Vermogensfinancier bij een private bank.
|
|
|
|