Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
wat voor werk/school doe je
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 »

Poster
Topic: wat voor werk/school doe je 
Snake
Nationale topspeler

Uit: Den Helder
Vak: -
Reg.: 3 augustus 2005
Gepost op 1 december 2005 om 09:49:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik werk op de afdeling zakelijk betalingsverkeer van De Bank
 Help mods!
Pool: 677e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.433,9VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 1 december 2005 om 10:22:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik 'studeer' Commerciele economie, ben 2e jaars en alles is een eitje
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 1 december 2005 om 10:25:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

Ik 'studeer' Commerciele economie, ben 2e jaars en alles is een eitje

Doe je dat op HBO of Universiteit? Ik heb IBMS op de HEAO gedaan, maar wil uiteindelijk nog een MBA gaan doen. Eerst een paar jaar werken, aangezien je op de goede instituten pas aangenomen word als je 3 tot 5 jaar ervaring hebt.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Gepost op 1 december 2005 om 10:28:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Doe je dat op HBO of Universiteit? Ik heb IBMS op de HEAO gedaan, maar wil uiteindelijk nog een MBA gaan doen. Eerst een paar jaar werken, aangezien je op de goede instituten pas aangenomen word als je 3 tot 5 jaar ervaring hebt.

Ik studeer dit op de Hogeschool van Rotterdam op de Kralingse Zoom, buiten het feit om dat het een georganiseerde puinhoop is op die school is het een leuke opleiding en het is goed te doen..
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: 257e / - / 226eOpstelling: 4-4-2
RubenS
Talent

Uit: Ooltgenspaat
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 25 augustus 2004
Gepost op 1 december 2005 om 21:06:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

VWO 6 op dit moment op de RGO in Middelharnis!
volgend jaar wil ik in Rotterdam gaan studeren, iets met economie en management lijkt me wel leuk

en dan later de droombaan.....

Financieel directuer van Feyenoord worden

als dit niet lukt iets anders, als ik maar voor altijd Feyenoord kan blijven volgen!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Vedette

Gepost op 1 december 2005 om 21:12:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RubenS schreef:

VWO 6 op dit moment op de RGO in Middelharnis!
volgend jaar wil ik in Rotterdam gaan studeren, iets met economie en management lijkt me wel leuk

en dan later de droombaan.....

Financieel directuer van Feyenoord worden

als dit niet lukt iets anders, als ik maar voor altijd Feyenoord kan blijven volgen!

Als je Financieel directeur wil worden, kun je denk ik beter Bedrijfseconomie doen

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 1 december 2005 22:27:48).]
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 1 december 2005 om 22:06:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
OrCristian schreef:

(...)

Succes met je nieuwe baan jozsef!

Ik ben nu 3 maanden bezig in mijn eerste baan, assistant business control & reporting bij een bedrijf dat sigaren, aanstekers, lucifers en andere tabaksproducten maakt.

Dankje zo de eerste dag zit erop, was is dat zwaar zeg pfff
wat doe je zoal de hele dag?
 Help mods!
Pool: 137e, Heracles - Feyenoord 2-2 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 2 december 2005 om 08:11:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Dankje zo de eerste dag zit erop, was is dat zwaar zeg pfff
wat doe je zoal de hele dag?

Ik doe maandelijkse rapportage en analyseren van de cijfers, opstellen van presentaties etc. Moeilijk, maar wel interessant!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 2 december 2005 om 15:03:29.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik doe Management, Economie en Recht hier in Zwolle, op Windesheim. Zit in het 1e jaar, en het gaat tot nu toe super! Zelfs zo goed dat ik nu 10 dagen niet naar school hoef (Herkansingsweek, en ik hoef niets te herkansen).

Verder werk ik bij de bioscoop, ook hier in Zwolle. Super leuk werk!!!
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord 1-2 (1-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Eddy Kiprich
Ballenjongen

Uit: Zaltbommel
Reg.: 18 november 2005
Gepost op 2 december 2005 om 17:17:34.         MSN: edwinvandebraak@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik doe het systeembeheer en soms ook nog wat economisch-administratieve dingen bij een gieterij van oa scheepsschroeven.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bruce Lee
Lid 2e elftal

Uit: Afrikanenplein
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 3 december 2005 om 11:38:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben de grootste bietser van het westelijk halfrond en schrijf jaarlijks zo'n duizend verschillende multi-miljonairs aan over de gehele wereld of ze een "kleine" donatie van 5 duizend euries voor me hebben. Elk jaar behaal ik succesvol mijn target van 15 donaties.

Daarnaast ben ik boekhouder, barkeeper en jeugdtrainer.
 Help mods!
Remco B.
Vedette

Reg.: 25 juni 2003
Gepost op 3 maart 2006 om 00:12:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om is even gek te doen en een oud topic omhoog te halen.

Ik studeer op dit moment Maatschappelijk Werk in Nijmegen. Hiervoor MBO Facilitaire Dienstverlening gedaan in Utrecht.

Verder werk ik bij de TPG en bij Vitas
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.413,8VoVo: -Opstelling: -
screens
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 13 augustus 2001
Gepost op 3 maart 2006 om 07:26:34.     MSN: timbutter@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik doe op dit moment manager havenlogistiek(mbo) op het scheepvaart en transport college(stc) ook wel bekend als de jan bakx
 Help mods!
Pool: 242e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.441,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Gepost op 3 maart 2006 om 07:45:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt Remco!

Ik zit nu een half jaar bij mijn eerste baas en het bevalt nog prima. Vanaf september mag ik zelfs op kosten van de baas een post-hbo opleiding tot Financial Controller gaan doen. Dat wordt wel 2,5 tot 3 jaar keihard bikkelen, 40 uur werken en 10 tot 15 uur aan school besteden elke week. Gelukkig heb ik redelijk veel vrije dagen (en leve de ATV ).
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 3 maart 2006 om 09:34:18.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben in dienst bij YACHT ICT en zit gedetacheerd bij de NAM aka de Nederlandse Aardolie Maatschappij, onderdeel van Shell Exploratie & Productie, als IM (Informatie Management) Advisor
 Help mods!
Pool: 234e, Heracles - Feyenoord MotM Feyenoord-PSV: de ClerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 148e / - / 40eOpstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 8 februari 2007 om 12:27:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik studeer nu journalistiek, maar om nou te zeggen dat ik het daardoor druk heb..
Ik heb nu een periode achter de rug waarin ik vier keer naar school moest in vijf weken tijd. (oké inclusief tentamenweken en kerstvakantie) De colleges zijn nu 2 weken aan de gang, ik heb een weekend van 3 dagen, en maak denk ik ongeveer vier uur per dag op school vol. Om te tijd te doden werk ik veel (als orderpicker ) en ben een beetje hier en daar aan het solliciteren bij voetbalsites, om op vrijwilllige basis wat te schrijven.
 Help mods!
Pool: 301e, Heracles - Feyenoord 3-1 (1-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 8 februari 2007 om 16:34:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben Senior Retail-consultant bij Capgemini en vlieg daarnaast nog als part-time piloot door het land (dat is meer voor de hobby maar een sleepje op z'n tijd is ook wel leuk).
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
eddyburgy
Meervoudig international

Uit: zeeland
Reg.: 10 januari 2005
Gepost op 8 februari 2007 om 21:49:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik volg de opleiding bank- en verzekeringswezen bol 4, op zich wel te doen. Niet echt moeilijk, alleen ja die WFD-modules(allemaal losse mappen, moet je helemaal uit je kop kennen en dan een extern examen voor af leggen) maar ja ik hoef er niet echt veel voor te doen en maak me er ook maar niet zo druk om, dan komt ut allemaal wel goed.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.455,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 8 februari 2007 om 23:33:30.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Raamambtenaar

WERKPLEK No.1.
 Help mods!
Pool: 347e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Rico009
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 17 mei 2004
Gepost op 8 februari 2007 om 23:39:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik studeer Sportmarketing & Management. Wel een lekkere opleiding joh. Beetje met sport bezig zijn en met het management.

Daarnaast werk ik in de Horeca en werk ik bij een callcenter om mensen heerlijk lastig te vallen.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.448,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 8 februari 2007 om 23:44:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuke topic!

Ik studeer Commerciële Economie en zit in mijn laatste jaar
Daarnaast werk in in de weekenden voor Talpa/Tien hoe je het maar wilt noemen
 Help mods!
Pool: 498e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.483,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Simson
Internationale topspeler

Uit: Krimpen a/d Lek
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
Gepost op 9 februari 2007 om 00:07:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Had je dat laatste nu wel moeten zeggen??

Ik en een aantal collega's zijn deze dagen heel druk met het behouden van een behoorlijk belangrijke buitenlandse(duitsers) klant van ons. Urenlange gesprekken met steeds dezelfde vent. En na verloop van tijd gaat zo'n duitser je echt de keel uithangen!!

[Dit bericht is veranderd door Simson (op 9 februari 2007 00:14:54).]
 Help mods!
Pool: 353e, Heracles - Feyenoord 2-1 (1-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.446,9VoVo: -Opstelling: -
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 9 februari 2007 om 00:25:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Simson schreef:

Had je dat laatste nu wel moeten zeggen??

Ik en een aantal collega's zijn deze dagen heel druk met het behouden van een behoorlijk belangrijke buitenlandse(duitsers) klant van ons. Urenlange gesprekken met steeds dezelfde vent. En na verloop van tijd gaat zo'n duitser je echt de keel uithangen!!

Tja, altijd eerlijk zijn he
 Help mods!
Pool: 498e, Heracles - Feyenoord 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.483,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 9 februari 2007 om 09:51:00.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben geld-en waardetransporteur, de ene keer zit ik op de geldwagen en breng geld naar de banken en de pinautomaten en de andere keer zit ik in een normale wagen en vul ik pinautomaten en verhelp de storingen.
 Help mods!
Pool: 514e, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.557,0 (daag uit)VoVo: 313e / - / 325eOpstelling: 4-3-3
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 9 februari 2007 om 09:53:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vermogensfinancier bij een private bank.
 Help mods!
Pool: -, Heracles - Feyenoord MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 13 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk