| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
tikkie trug Geselecteerd voor Oranje
Uit: Waalwijk Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 490 Reg.: 10 juni 2001 | Ik ben bezig met een opleiding voor RPC (reclame, presentatie & communicatie). Klinkt heel interessant, maar is gewoon MBO hoor. School: st Lucas in Boxtel.
Het enige dat telt is 
|
|
|
DJ Vedette
Uit: Kaatsheuvel Vak: Stadiontribune - Q Posts: 1559 Reg.: 5 november 2000 |
quote: Stefmigchielsen schreef:
Ik ben 4e-jaars Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Daar besteed ik nu nul komma nul tijd aan, aangezien ik Vice-President ben van de Eindhovense Studenten Vereniging Demos. Een wat duidelijkere en interessantere omschrijving van mijn functie is trouwens kroegbaas...
Stef, ik werk in Twinning. En lunchen doen we regelmatig in de faculteit bedrijfskunde. Welke kroeg werk je?
[Dit bericht is veranderd door DJ (op 29 januari 2003 17:35:58).]
|
|
|
Donnie Brasco Ballenjongen
Uit: Breda Posts: 24 Reg.: 7 januari 2003 | Ik doe nu VWO en zit in de 5e (voor de tweede keer, heb het nogal begaaid vorig jaar )
En mocht het uberhaupt nog iemand interesseren ik werk in de 'autoclean-branche' bij de beste wasstraat van Brabant, namelijk de Esso van Nandor Trumpi
Of mag je hier geen reclame maken 
|
|
|
Vak L Bankzitter
Uit: Singapore Posts: 222 Reg.: 28 augustus 2002 | Ja, Sabau, dat ging eventjes flink over Pincoff's hoofd heen. Heeft "Karakter" waarschijnlijk niet gezien, laat staan gelezen.
Maar Pincoffs had natuurlijk moeten schrtijven dat hij iets in de Rotterdamsche haven deed (het opzetten van de Rotterdamsche Handels Vereeniging, bijvoorbeeld, dankzij welke het eilandje Feijenoord tocj maar mooi ontsloten werd. Zonder Pincoffs hadden we nu nog met de Spido naar de Kuip gemoeten!).
|
|
|
Zartan International
Uit: Delft Vak: - Posts: 571 Reg.: 30 november 1999 | Ik verkoop reclame bij een radiozender... De grote baas zit dik in Ajax en in het Gooise volgt een ieder zonder blikken of blozen de mening van de grote leider. Dit geldt natuurlijk niet voor mij, vanaf mijn eilandje probeer ik het Ajaxbolwerk te bevechten... Een klinkende overwinning voor de onzen zou mijn werk het komende jaar een stuk makkelijker maken.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Dit roept om een reactie L. Je gaat me toch niet vertellen, dat ik niet weet wat ik in mijn leven gedaan heb? Op school gegaan in Rotterdam en de Handelsschool gedaan in Duitsland. Daar past geen rechtenstudie in. Gelukkig heb ik een tijdje gebruik mogen maken van de diensten van H.H. Tels, die helaas door mij zijn baantje kwijt is geraakt. Zonder mijn goede vriend Marten Mees, die ik heel wat verdriet heb aangedaan, was er geen RHV geweest en ook geen Afrikaanse Handelsvereniging ( waar Prins Hendrik ook nog een tijdje erevoorzitter van geweest is). Maar ik heb zo'n pech gehad in Afrika en met mijn Peruaanse effecten. Ik ben blij, dat Gerrit de Jongh mijn plannen afgemaakt heeft, anders had de Kuip waarschijnlijk ergens landgs de Noord gestaan.
Heeft Bordewijk over mij geschreven? 'Karakter' gaat toch over die bastaard?
|
|
|
kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Dit roept om een reactie L. Je gaat me toch niet vertellen, dat ik niet weet wat ik in mijn leven gedaan heb? Op school gegaan in Rotterdam en de Handelsschool gedaan in Duitsland. Daar past geen rechtenstudie in. Gelukkig heb ik een tijdje gebruik mogen maken van de diensten van H.H. Tels, die helaas door mij zijn baantje kwijt is geraakt. Zonder mijn goede vriend Marten Mees, die ik heel wat verdriet heb aangedaan, was er geen RHV geweest en ook geen Afrikaanse Handelsvereniging ( waar Prins Hendrik ook nog een tijdje erevoorzitter van geweest is). Maar ik heb zo'n pech gehad in Afrika en met mijn Peruaanse effecten. Ik ben blij, dat Gerrit de Jongh mijn plannen afgemaakt heeft, anders had de Kuip waarschijnlijk ergens landgs de Noord gestaan.
Heeft Bordewijk over mij geschreven? 'Karakter' gaat toch over die bastaard?
Waar heb JIJ het inGODSNAAM over??
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | |
|
Ingmar Vedette
Uit: Champaign, IL. USA Vak: - Posts: 1145 Reg.: 5 juli 2000 | 6e jaars Zootechniek (veeteelt) aan de uni van Wageningen. Loop op het moment stage bij Nutreco in Boxmeer.
|
|
|
Vak L Bankzitter
Uit: Singapore Posts: 222 Reg.: 28 augustus 2002 | Inderdaad, meneer Pincoffs, over die bastaard die met geleend geld een sigarenzaak begon en daarna voor advocaat ging studeren. Maar dus niet over U.
|
|
|
kalou_29 Vedette
quote: Jimbo schreef:
(...)
Rotterdams geschiedenishttp://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&q=lodewijk+Pincoffs
Oh, okee dan, thanx. Maar uh Jimbo, jij bent dus ook al uitgekotst in de ICT? Ik ook al, en de hele dag maar programmeren, oracle databases beheren/installeren, unix machines uitbreiden, zeurende gebruikers, collega's die om de 3 secondes gillen of er nog iemand koffie moet, shellscripten, ja, ik ben er onderhand ook een beetje schijtziek van, ik word binnenkort denk ik appelplukker ofzo, lekker relaxte baan 
|
|
|
Sabau Vedette
Uit: Utrecht Vak: Maastribune - M Posts: 1810 Reg.: 12 december 2000 |
quote: Vak L schreef:
Inderdaad, meneer Pincoffs, over die bastaard die met geleend geld een sigarenzaak begon en daarna voor advocaat ging studeren. Maar dus niet over U.

[Dit bericht is veranderd door Sabau (op 31 januari 2003 13:04:43).]
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 |
quote: kalou_29 schreef:
(...)
Oh, okee dan, thanx. Maar uh Jimbo, jij bent dus ook al uitgekotst in de ICT? Ik ook al, en de hele dag maar programmeren, oracle databases beheren/installeren, unix machines uitbreiden, zeurende gebruikers, collega's die om de 3 secondes gillen of er nog iemand koffie moet, shellscripten, ja, ik ben er onderhand ook een beetje schijtziek van, ik word binnenkort denk ik appelplukker ofzo, lekker relaxte baan 
Ach ik erger me meer aan dat stelletje idioten dat mensen aan moet nemen, weten zelf geen flikker van een pc af en nemen zo mensen aan die net weten hoe ze onder windows een flop moeten formateren en vertikken het om mij aan te nemen omdat ik toevallig geen diploma's heb. Ik heb nu een enorme kutbaan, 40 uur per week achter de telefoon zitten wachtwoorden resetten en vertellen dat ze die godvergeten caps lock toch echt een keer uit moeten zetten Ik moet er overigens wel bij vertellen dat ik sowieso al de schurft aan telefoos heb.
Ik richt me nu maar wat op webdesign, heb mn eerste opdracht al binnen http://www.mg-ommelandenrit.nl komt eraan
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Gemiste kans. De bastaard was er echt om in te koppen.
|
|
|
kalou_29 Vedette
(...)
Ach ik erger me meer aan dat stelletje idioten dat mensen aan moet nemen, weten zelf geen flikker van een pc af en nemen zo mensen aan die net weten hoe ze onder windows een flop moeten formateren en vertikken het om mij aan te nemen omdat ik toevallig geen diploma's heb. Ik heb nu een enorme kutbaan, 40 uur per week achter de telefoon zitten wachtwoorden resetten en vertellen dat ze die godvergeten caps lock toch echt een keer uit moeten zetten Ik moet er overigens wel bij vertellen dat ik sowieso al de schurft aan telefoos heb.
Ik richt me nu maar wat op webdesign, heb mn eerste opdracht al binnen http://www.mg-ommelandenrit.nl komt eraan
Zooo dan, klinkt niet echt alsof je dagelijks fluitend en zingend naar je werk gaat. En dat gekloot tijdens sollicitaties dat ze alleen naar diploma's kijken word ook ik schijtziek van, beter laten ze je gewoon achter een pc zitten om te kunnen laten zien wat je kan en niet kan. Die site die je hierboven doorgaf doet het niet trouwens..
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | Nee klopt, heb hem aangevraagt maar mn account is nog niet actief. Het staat nu tijdelijk even op mn eigen maar werkt nog niet optimaal. Weet je toevalling je met asp een mailscript maakt waarbij je een afbeelding mee kan laten sturen?
Ik zit er al aan te denken om mn eigen oct bedrijfje op te richten heb ook al een gouden idee maar de markt is er nu te slecht voor. Mischien verhuis ik binnenkort naar de randstad kijken of ik daar een baan kan vinden
|
|
|
Stefmigchielsen Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 |
quote: DJ schreef:
(...)
Stef, ik werk in Twinning. En lunchen doen we regelmatig in de faculteit bedrijfskunde. Welke kroeg werk je?
Ik ben dus kroegbaas bij de studentenvereniging Demos. Dit is niet bepaald betaald werk. Voor werk help ik een deurwaarder wel eens met ontruimingen. Door mijn functie als kroegbaas ben ik dit jaar ook niet bij bedrijfskunde te vinden (volgend jaar maar weer). Overigens ben ik toch niet de student die vaak colleges volgt, dus overdreven vaak lunchte ik toch al niet bij bedrijfskunde.
|
|
|
kalou_29 Vedette
Nee klopt, heb hem aangevraagt maar mn account is nog niet actief. Het staat nu tijdelijk even op mn eigen maar werkt nog niet optimaal. Weet je toevalling je met asp een mailscript maakt waarbij je een afbeelding mee kan laten sturen?
Ik zit er al aan te denken om mn eigen oct bedrijfje op te richten heb ook al een gouden idee maar de markt is er nu te slecht voor. Mischien verhuis ik binnenkort naar de randstad kijken of ik daar een baan kan vinden
Nou Jimbo, hier is het even erg hoor. Je vraag over asp kan ik helaas niet beantwoorden omdat ik simpelweg nog nooit met asp gewerkt heb, ik ben meer de man van netwerken, tcp/ip, c++, shellscripten, beveiliging, je kent het wel en aangezien asp van Micro$oft is des te meer redenen om het niet te gebruiken . Dat je een eigen bedrijf gaat beginnen is wel kicken natuurlijk, ben benieuwd wat voor bedrijf dat zal worden.
|
|
|
Dark the Empire Regelmatige invaller
Uit: Venlo Posts: 277 Reg.: 20 december 2002 |
quote: Don Roy schreef:
Ik studeer HBO Informatica! 2e jaars!
4 Life
ik ook en ook 2de jaars!
In eindhoven 
|
|
|
Pardo25 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | Zit in de 2e klas op het voortgezet onderwijs.
|
|
|
kalou_29 Vedette
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 2175 Reg.: 25 juli 2002 | Welke van die MG's is van jouw Jimbo? 
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | Die groene, die anderen zijn van het www geplukt, moet nog het een en ander aanpssen ana de site. Iets mooi en grafisch ontbreekt nog, helaas ben k niet grafisch aangelegd
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Ga morgen beginnen met een nieuwe baan bij een Incasso bureau.
Heb hiervoor 5 jaar in de salarisadministratie gezeten.
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1720 Reg.: 9 november 2005 | Werk voor een grote Verzekeringsmaatschappij in Roturdam !!
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ga morgen beginnen met een nieuwe baan bij een Incasso bureau.
Heb hiervoor 5 jaar in de salarisadministratie gezeten.
Succes met je nieuwe baan jozsef!
Ik ben nu 3 maanden bezig in mijn eerste baan, assistant business control & reporting bij een bedrijf dat sigaren, aanstekers, lucifers en andere tabaksproducten maakt.
|
|
|
|