| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
DJ Vedette
Uit: Kaatsheuvel Vak: Stadiontribune - Q Posts: 1559 Reg.: 5 november 2000 | Ik werk bij een congresorganisatie.
Mijn werk bestaat voornamelijk uit databasebeheer en systeembeheer. En hier en daar wat organiseren natuurlijk :-)
|
|
|
Sabau Vedette
Uit: Utrecht Vak: Maastribune - M Posts: 1810 Reg.: 12 december 2000 | Docent Technische Bestuurskunde van de TU-Delft.
|
|
|
Jeroentje Vedette
Vak: - Posts: 4053 Reg.: 16 mei 2000 | Area Manager / Trader bij een handelsbedrijf in papier en karton.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 | Eigenaar van een sigarenwinkel.
|
|
|
sergio Bankzitter
Uit: leiden Posts: 190 Reg.: 1 januari 2003 |
quote: Stefmigchielsen schreef:
Ik ben 4e-jaars Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Daar besteed ik nu nul komma nul tijd aan, aangezien ik Vice-President ben van de Eindhovense Studenten Vereniging Demos. Een wat duidelijkere en interessantere omschrijving van mijn functie is trouwens kroegbaas...   
die functie ken ik ook goed ga jij ook zo graag met mensen om 
|
|
|
Feyenoord Veluwe Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 4818 Reg.: 26 oktober 2001 |
quote: JRC_hilversum schreef:
Ik loop op dit moment in de ziektewet , maar hoop zo snel mogelijk doormiddel van hulp van een reïntegratie bureau een baantje in de ICT wereld te vinden. Heb kort geleden mijn MBO systeembeheer NV4 behaald.
JRC©
Ben je al lang ziek JRC? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, laat je niet opjagen door uitkeringsinstanties of je omgeving. Niet gokken met je gezondheid, kan je duur komen te staan. Sterkte.

|
|
|
JRC_hilversum Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4901 Reg.: 20 november 2000 |
quote: Feyenoord Veluwe schreef:
(...)
Ben je al lang ziek JRC? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, laat je niet opjagen door uitkeringsinstanties of je omgeving. Niet gokken met je gezondheid, kan je duur komen te staan. Sterkte.

Thnx Veluwe.
Ik loop al vanaf de 4e van de mavo te klooien met me gezondheid. Das nu dus zo'n 4 jaar. Ik heb gelukkig wel mijn vervolgopleiding goed kunnen doen. Alleen de stages heb ik vaak gedeelte vrijstelling gekregen. Ik laat me ook niet gek maken, hoop alleen dat ze een keer wat vinden om er tegen te doen 
JRC©
|
|
|
Emmo Vedette Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05 Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5163 Reg.: 6 juni 2000 | Dat is niet zo leuk om te horen JRC. Het is zeker te hopen dat ze snel iets vinden om je er vanaf te helpen, wat je ook hebt. Sterkte!!
|
|
|
Sabau Vedette
Uit: Utrecht Vak: Maastribune - M Posts: 1810 Reg.: 12 december 2000 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Eigenaar van een sigarenwinkel.
En je studeert voor advocaat?
|
|
|
slimebi.drooneyef  Vedette
Vak: - Posts: 2269 Reg.: 24 juli 2002 | Ik rij in een taxi rond en s'nachts ben ik in mijn stamkroeg te vinden.
my life
|
|
|
PDWillows Niet geregistreerd | |
|
BigBoss Basisspeler
Uit: Ommen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 345 Reg.: 22 mei 2000 | Ik studeer Management Economie & Recht (HEAO)
en heb als afstudeerrichting Personeel Management en Organisatie. IK ben 4e jaars en moet eigenlijk alleen nog stage lopen. Dus mocht je iets weten op een P&O afdeling bij een bedrijf in de omgeving van Groningen .... TOP !!!
Daarnaast ben ik in de weekenden te vinden in een van de (populaire) cafe's van Groningen die NIET van 'Kooistra' is.
Of ik sta achter de bar, of ik zit aan de bar 
|
|
|
Buffel19 Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 116 Reg.: 20 augustus 2002 |
quote: OrCristian schreef:
(...)
sergio werkt in eem geheim drugslab!!! 
Nee hoor, Sergio werkt bij een oordoppenfabriek.
Zij doet ze in zodat ze kan slapen.
Hij is er blij mee, want hij wordt niet meer wakker geduwd.
Buffel19 
|
|
|
sergio Bankzitter
Uit: leiden Posts: 190 Reg.: 1 januari 2003 | yep 
|
|
|
Buffel19 Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 116 Reg.: 20 augustus 2002 | O ja,
ik werk bij een hypotheekverstrekker, jazeker!
En verder studeer ik journalistiek.
Voor zover ik het hier eens bekijk, zit hier genoeg talent en kennis bij elkaar om de goeie kant op te duwen!
Buffel19
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 |
quote: BigBoss schreef:
Daarnaast ben ik in de weekenden te vinden in een van de (populaire) cafe's van Groningen die NIET van 'Kooistra' is.
Of ik sta achter de bar, of ik zit aan de bar 
Newscafe?
|
|
|
Crazybest Vedette
Uit: Fijnaart, NB, Holland Vak: - Posts: 1336 Reg.: 14 juli 2002 | Examenjaar Havo(5). Volgend jaar als het goed is HBO:HSBRABANT:AIM:TI ofwel
Hogere BoroepsOpleiding
Hogeschool Brabant (breda)
Acedemie Ict (informatica, comunicatie, technology) en Management
Technische Infromatica
|
|
|
Vak L Bankzitter
Uit: Singapore Posts: 222 Reg.: 28 augustus 2002 | Maar eerst een cursus 'spellen en typen voor beginners', toch?
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | Wat willen er ja veel in de ICT verder?
|
|
|
DJSander Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 2993 Reg.: 6 juni 2001 |
Systeembeheerder en DJ. 
|
|
|
JRC_hilversum Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4901 Reg.: 20 november 2000 |
quote: Jimbo schreef:
Wat willen er ja veel in de ICT verder?
Maar Jimbo, iemand als jij moet toch wel weten dat de ICT sector heel populair is.
JRC©
|
|
|
vincent Vedette
Uit: see above Posts: 2537 Reg.: 12 oktober 1999 |
quote: Vak L schreef:
Ik zit in het laatste jaar van de Hogere Burger School en verwacht na een succsevol eindexamen emplooi te vinden bij de Nederlandse resident te Batavia.
Zeker als Assistent Resident, Vak L of moet ik Max Havelaar zeggen ?
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 |
quote: JRC_hilversum schreef:
(...)
Maar Jimbo, iemand als jij moet toch wel weten dat de ICT sector heel populair is.
JRC©
Ik ben er al aardig op uitgekotst
|
|
|
cruzcontrol Vedette Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006
Vak: Maastribune - V Posts: 9326 Reg.: 24 maart 2000 |
quote: Jimbo schreef:
(...)
Ik ben er al aardig op uitgekotst
Zal een aardige smeerboel zijn dan inmiddels, die ICT sector.... 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11038 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: Sabau schreef:
(...)
En je studeert voor advocaat?
Nee hoor, wellicht dat ik nog iets voor een krant ga doen.
|
|
|
|