| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
ProFeyenoord  Regelmatige invaller
quote: Don Roy schreef:
Ik studeer HBO Informatica! 2e jaars!
4 Life
Ik ben 3e jaars.
|
|
|
Feyenoord HG Vedette Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008
Uit: Nijmegen Vak: Maastribune - W1 Posts: 6840 Reg.: 12 april 2001 | Ik werk op een buitenschoolse opvang als groepsleider. Ik leid een groep van ongeveer 16 kinderen per dag en dat bevalt me prima. Natuurlijk heb ik collega's want anders zou ik rijp zijn voor het gesticht Menig kind is Feyenoordsupporter (geworden) maar dat kan ook niet anders als ik de leider ben he. Leuk werk om te doen, jammer dat het onvoldoende betaald. Maar, ik geloof in de lotto 
is life!!!
|
|
|
feyenoorder12 Vedette
Uit: Barneveld Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4382 Reg.: 11 juli 2000 | Ik werk als verkoper bij een producent van fietsonderdelen. Voorheen was ik een verkoper bij een import/export bedrijf in levensmiddelen.
Leuke collega's en lekker dicht bij huis. Zit duzz goed.
|
|
|
quote: Feyenoord HG schreef:
Ik werk op een buitenschoolse opvang als groepsleider. Ik leid een groep van ongeveer 16 kinderen per dag en dat bevalt me prima. Natuurlijk heb ik collega's want anders zou ik rijp zijn voor het gesticht Menig kind is Feyenoordsupporter (geworden) maar dat kan ook niet anders als ik de leider ben he. Leuk werk om te doen, jammer dat het onvoldoende betaald. Maar, ik geloof in de lotto 
is life!!!
Goed werk, HG. Kinderen moeten beschermd worden tegen slechte Amsterdamse invloeden.
|
|
|
JRC_hilversum Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4901 Reg.: 20 november 2000 | Ik loop op dit moment in de ziektewet , maar hoop zo snel mogelijk doormiddel van hulp van een reïntegratie bureau een baantje in de ICT wereld te vinden. Heb kort geleden mijn MBO systeembeheer NV4 behaald.
JRC©
|
|
|
feyenoordvooraltijd Nationale topspeler