| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
ProFeyenoord  Regelmatige invaller
quote: Don Roy schreef:
Ik studeer HBO Informatica! 2e jaars!
4 Life
Ik ben 3e jaars.
|
|
|
Feyenoord HG Vedette Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008
Uit: Nijmegen Vak: Maastribune - W1 Posts: 6840 Reg.: 12 april 2001 | Ik werk op een buitenschoolse opvang als groepsleider. Ik leid een groep van ongeveer 16 kinderen per dag en dat bevalt me prima. Natuurlijk heb ik collega's want anders zou ik rijp zijn voor het gesticht Menig kind is Feyenoordsupporter (geworden) maar dat kan ook niet anders als ik de leider ben he. Leuk werk om te doen, jammer dat het onvoldoende betaald. Maar, ik geloof in de lotto 
is life!!!
|
|
|
feyenoorder12 Vedette
Uit: Barneveld Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4382 Reg.: 11 juli 2000 | Ik werk als verkoper bij een producent van fietsonderdelen. Voorheen was ik een verkoper bij een import/export bedrijf in levensmiddelen.
Leuke collega's en lekker dicht bij huis. Zit duzz goed.
|
|
|
quote: Feyenoord HG schreef:
Ik werk op een buitenschoolse opvang als groepsleider. Ik leid een groep van ongeveer 16 kinderen per dag en dat bevalt me prima. Natuurlijk heb ik collega's want anders zou ik rijp zijn voor het gesticht Menig kind is Feyenoordsupporter (geworden) maar dat kan ook niet anders als ik de leider ben he. Leuk werk om te doen, jammer dat het onvoldoende betaald. Maar, ik geloof in de lotto 
is life!!!
Goed werk, HG. Kinderen moeten beschermd worden tegen slechte Amsterdamse invloeden.
|
|
|
JRC_hilversum Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4901 Reg.: 20 november 2000 | Ik loop op dit moment in de ziektewet , maar hoop zo snel mogelijk doormiddel van hulp van een reïntegratie bureau een baantje in de ICT wereld te vinden. Heb kort geleden mijn MBO systeembeheer NV4 behaald.
JRC©
|
|
|
feyenoordvooraltijd Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 819 Reg.: 12 februari 2002 | Ik zit voorlopig nog wel ff op de middelbare school...nog 2 1/2 jaar VWO.
|
|
|
GENESIS Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W2 Posts: 433 Reg.: 8 december 2000 | Ik ben nu 3e jaars rechtenstudent op de Rijksuniversiteit Leiden
|
|
|
quote: GENESIS schreef:
Ik ben nu 3e jaars rechtenstudent op de Rijksuniversiteit Leiden
Mooie studentens daarzo. Leiden is cool, meer vrouwen dan mannen, tenminste, daar lijkt het op.
|
|
|
Borrie Vedette
Uit: Geneve, Zwitserland Vak: - Posts: 2841 Reg.: 3 december 2002 |
quote: wateringer schreef:
Over feliciteren gesproken, morgen ben ik jarig, ik help het jullie maar even herinneren.... 
Ik geloof dat het vandaag morgen is, gefeliciteerd 

|
|
|
gurtie Vedette
Uit: Rotterdam-Hillegersberg Vak: Olympiatribune - O Posts: 2110 Reg.: 5 december 2000 |
quote: OrCristian schreef:
Dank voor de felicitaties Niet zo'n geweldig vrolijke dag, maar toch leuk om aan mijn laatste jaar als tiener te beginnen 
KAMPIONO'S!!!
Hompie alsnog gefeliciteerd !!!!!(datikjenubenvergetensmilie....)
Wateringer gefeliciteerd en een hele gezellige dag toegewenst

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 25 januari 2003 19:14:31).]
|
|
|
feyenoordvooraltijd Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 819 Reg.: 12 februari 2002 | Ja, allebei feli dan maar he!
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | |
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10605 Reg.: 6 juni 2000 | wateringer gefeliciteerd!!!
(katersmilie)
|
|
|
Emmo Vedette Winnaar Feyenoord toto EN BB league 03/04, Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05 Derde plek Feyenoord Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5163 Reg.: 6 juni 2000 | Orcie en Wateringer, van harte en nog vele gezonde jaren......
|
|
|
Jimbo Vedette
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5436 Uploads: 1 Reg.: 23 augustus 2000 | En wateringer (beter lezen Jim)
|
|
|
cycomarcello Vedette Derde plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Marathontribune - E Posts: 8537 Reg.: 8 april 2000 | Wateringer, van harte!
En dat je volgend seizoen maar een seizoenkaart kunt bemachtigen...
|
|
|
Posts: 253 Reg.: 3 december 2002 | O ja, gefelicteerd, wateringer. 27 jaar al, ouwe zak.
PS. Ik ben 3 jaar jonger, een iets minder ouwe zak dus. 
|
|
|
SOPA Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 6082 Reg.: 6 augustus 2002 | Wateringer, ook namens mij Van Harte!!
|
|
|
HaHiTo Vedette Winnaar Feyenoord Pool 2005/2006
Uit: Maldegem-Kleit (België) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3567 Reg.: 25 juni 2002 | Laat maar goed bedoelt wateringen:
Alsnog van harte proficiat met je verjaardag van gisteren!!
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3637 Reg.: 10 juni 2001 | Jongens ik ben werkelijk ontroerd!
Hartelijk dank voor alle felicitatie's!
|
|
|
feyenoordwoman Regelmatige invaller
Uit: Vlaardingen Vak: Stadiontribune - U Posts: 294 Reg.: 2 september 2001 | goh wat grappig..mag je dan geen opleiding doen en daar naast gelijk gaan werken als dat gene waar je voor werk...is toch wel het beste...lijkt mij..maar ja ieder denkt maar wat hij denken wil...
|
|
|
Gerard Cox Vedette
Vak: - Posts: 1082 Reg.: 20 januari 2001 | Ik ben leraar in het basisonderwijs. Heb dit jaar een groep 5-6 met 31 kids. Lekker druk dus in de klas. Er zit helaas maar 1 Feyenoordertje in mijn klas, maar hij is wel heel trots dat zijn meester ook voor is.
In de klas hangen 2 posters van Feyenoord en er mag niks opgehangen worden van Ajax, gna gna gna.
|
|
|
xxpebblesxx Vedette
Uit: Boefjesstad Vak: Maastribune - W1 Posts: 3765 Reg.: 18 juli 2002 | Ik zit voorlopig nog op school eerst nog 1,5 jaar havo en dan 4 jaar laboratorium onderwijs
Gelukkig heb ik ook nog mijn werk op de bowling met erg veel leuke collega's en erg gezellig
|
|
|
Borrie Vedette
Uit: Geneve, Zwitserland Vak: - Posts: 2841 Reg.: 3 december 2002 |
quote: Gerard Cox schreef:
Ik ben leraar in het basisonderwijs. Heb dit jaar een groep 5-6 met 31 kids. Lekker druk dus in de klas. Er zit helaas maar 1 Feyenoordertje in mijn klas, maar hij is wel heel trots dat zijn meester ook voor is.
In de klas hangen 2 posters van Feyenoord en er mag niks opgehangen worden van Ajax, gna gna gna.
Als leraar zijnde heb je gewoon een opvoedende taak hè , wat is goed, wat is slecht. Moeten die kleine kindertjes allemaal nog leren. 
|
|
|
Stefmigchielsen Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 | Ik ben 4e-jaars Technische Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Daar besteed ik nu nul komma nul tijd aan, aangezien ik Vice-President ben van de Eindhovense Studenten Vereniging Demos. Een wat duidelijkere en interessantere omschrijving van mijn functie is trouwens kroegbaas...   
|
|
|
|