| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3058 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Ché Cliché schreef:
Vast contract gekregen! Zaterdag teken ik en dan krijg ik betaald om 40 uur per week voetbal te kijken .
Waar had je dat vaste contract gekregen dan ? Lijkt me een heerlijke baan 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10641 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Waar had je dat vaste contract gekregen dan ? Lijkt me een heerlijke baan 
Is ook een heerlijke baan, alleen die komkommertijd is even zwaar. Moet nu ongelooflijk veel voorwerken voor het aankomende seizoen, is echt nóg drukker als tijdens het seizoen. EK was geweldig, de ideale werkweek .
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4763 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Is ook een heerlijke baan, alleen die komkommertijd is even zwaar. Moet nu ongelooflijk veel voorwerken voor het aankomende seizoen, is echt nóg drukker als tijdens het seizoen. EK was geweldig, de ideale werkweek .
Waarom hebben ze je in hemelsnaam aangenomen als 65 man voor je in de VOVO zijn geeindigd? 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10641 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Waarom hebben ze je in hemelsnaam aangenomen als 65 man voor je in de VOVO zijn geeindigd? 
Omdat het niet om een wedkantoor gaat? Kijk, zo'n vovo is natuurlijk leuk, maar ik weiger bij voorbaat Feyenoord te laten verliezen. Reken maar uit .
|
|
|
Fr_Rich Aanstormend talent
Uit: Brielle Vak: Stadiontribune - S Posts: 148 Reg.: 6 juni 2008 | nog 1 jaartje en het studentenleven mag beginnen
af en toe werken en heel veel feesten 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4763 Reg.: 3 mei 2004 | Inmiddels toch maar is mijn diploma afgehaald Het lag er al een tijdje.
Ben wel blij dat ik nu helemaal klaar ben met school/ studie. Heb toch wel het gevoel dat ik een mooie tijd heb gehad maar wel 4 jaar lang mijn tijd heb verkwist.
|
|
|
berg1f Vedette
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 1128 Reg.: 24 september 2004 |
Inmiddels toch maar is mijn diploma afgehaald Het lag er al een tijdje.
Ben wel blij dat ik nu helemaal klaar ben met school/ studie. Heb toch wel het gevoel dat ik een mooie tijd heb gehad maar wel 4 jaar lang mijn tijd heb verkwist.
Hier op het forum bedoel je 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7894 Reg.: 26 februari 2005 | Zou best nog een jaar op school willen zitten,heerlijke tijd was dat zeg.
Lekker niks doen 
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: berg1f schreef:
(...)
Hier op het forum bedoel je 
Tja,ik zal vanaf aanstaande maandag minder aanwezig zijn Er zullen hier mensen blij mee zijn. 
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10698 Reg.: 6 juni 2000 |
maar wel 4 jaar lang mijn tijd heb verkwist.
En die van ons. Ga je nu eindelijk werken?
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: OrCristian schreef:
(...)
En die van ons. Ga je nu eindelijk werken?
Ja ik word een lease rijder. 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777138 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10698 Reg.: 6 juni 2000 |
(...)
Ja ik word een lease rijder. 
Niets is nog heilig tegenwoordig...
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: OrCristian schreef:
(...)
Niets is nog heilig tegenwoordig...
Gewoon eerlijk verdiend hoor. Mag ook wel met mijn eindlijst 
|
|
|
Remco. Vedette
Vak: - Posts: 1762 Reg.: 25 juni 2003 |
quote: Remco B. schreef:
Om is even gek te doen en een oud topic omhoog te halen.
Ik studeer op dit moment Maatschappelijk Werk in Nijmegen. Hiervoor MBO Facilitaire Dienstverlening gedaan in Utrecht.
Verder werk ik bij de TPG en bij Vitas 
Zit ik eens wat terug te lezen, kom je dit tegen. Geen van bovenstaande zaken spelen nu nog. Het kan raar lopen.
Inmiddels ben ik ambulant begeleider bij licht verstandelijk beperkte mensen. Jong, oud, drugs- of alcholverleden maar wel zo snugger dat ze op zichzelf wonen.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3362 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Remco. schreef:
(...)
Zit ik eens wat terug te lezen, kom je dit tegen. Geen van bovenstaande zaken spelen nu nog. Het kan raar lopen.
Inmiddels ben ik ambulant begeleider bij licht verstandelijk beperkte mensen. Jong, oud, drugs- of alcholverleden maar wel zo snugger dat ze op zichzelf wonen.
Werk je voor Ajax ja....
|
|
|
|