| Poster | | Topic: wat voor werk/school doe je |  |
|
peetmargarita International
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 591 Reg.: 30 april 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Jij weet hoe je moet leven. Alleen is die stap van '900 dollar en een halflege koffer' voor veel te veel mensen een te grote stap om te nemen.
Ja, dat zou ik ook niemand aanraden, natuurlijk! Achteraf had ik het heel anders gedaan. ten eerste had ik niet gaan studeren maar zo snel mogelijk gaan werken. Ik had geprobeerd zo snel mogelijk een huisje te kopen, een paar jaar gaan werken (jaartje of 10 a 15), mijn huisje verkocht en met de winst hierheen gekomen of naar een ander goedkoop (en dus arm) land. Hier, of in een vergelijkbaar arm land ben je met 100.000 euro spekkoper. Je koopt voor 50.000 een superdik appartement of huis (is geen enkel probleem), je investeerd 5000 a 10.000 in een eigen bedrijfje en je houdt 40 a 45.000 in Europa op de bank voor het geval dat. Zo kan er weinig fout gaan en het geld op de bank is goed voor je "peace of mind". Maar ja, zo heb ik het nou eenmaal niet gedaan. Dat geeft verder niet want nu ben ik er ook.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 | Zit op het moment aardig in de lift qua functie heerlijk alles loopt op rolletjes.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2346 Reg.: 18 april 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Zit op het moment aardig in de lift qua functie heerlijk alles loopt op rolletjes.
Betere zaak, sjaak!
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7654 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Betere zaak, sjaak!
Vanochtend liep alles als een trein, echt super nu neem ik even rust en draai of halve kracht ga ook maar iets eerder naar huis vandaag tis heeeeeerlijk weer.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4983 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Vanochtend liep alles als een trein, echt super nu neem ik even rust en draai of halve kracht ga ook maar iets eerder naar huis vandaag tis heeeeeerlijk weer.
Waarom post jij hier? Op school zittem doe je niet en op je werk doe je net zoveel als thuis: Niks dus. Beetje de mensen hier laten denken dat je werkt?

|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Waarom post jij hier? Op school zittem doe je niet en op je werk doe je net zoveel als thuis: Niks dus. Beetje de mensen hier laten denken dat je werkt?

Ik doe niet net alsof ik wat doe als mijn chef langskomt en ik ga niet naar zijn huwlijksceremonie weet je hoe dat heet juist ja slijmen
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10045 Reg.: 24 maart 2003 |
(...)
Ik doe niet net alsof ik wat doe als mijn chef langskomt en ik ga niet naar zijn huwlijksceremonie weet je hoe dat heet juist ja slijmen
Degene die het hardste roepen hebben de schraalste tong... 
|
|
|
Geurt Lid 2e elftal
Uit: hilversum Vak: Maastribune - W1 Posts: 167 Reg.: 9 maart 2006 | Ben momenteel bezig met de studie HBO Rechten in Utrecht. Hiervoor op de uni gezeten, ook rechten, was toch niet helemaal mijn ding daar. Nu zit ik in het 2e jaar van deze opleiding, en het is best te doen afgezien van die verschrikkelijke projecten waarin je moet ´samenwerken´.
Jammer alleen dat er daarvoor meerdere personen nodig zijn. Je bent daardoor volkomen afhankelijk van de mensen in je groep, als die niks doen, dan ben jij de lul als je het wel wilt halen. Gelukkig zit ik nu in een groep waar wel normaal volgens afspraak gewerkt wordt. Nog meer mensen zulke negatieve ervaringen wat betreft samenwerken?
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4983 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Daar weet jij alles van uiteraard. King of Asskissing 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Daar weet jij alles van uiteraard. King of Asskissing 
In jou geval is dat niet verstandig nee, maar luister vriend ik ga het je nog een keer uitleggen ik moet van mijn chef af en toe ontspanning nemen en tijd voor mijn vrienden 
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 861 Reg.: 28 juli 2006 | Ben momenteel bezig met afstuderen aan de TU Delft (5e jaars Computer Science student). Heb onlangs een zeer interessant aanbod gekregen van google, dus waarschijnlijk zit ik na mijn studie een paar jaartjes in de states.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2917 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
Ben momenteel bezig met afstuderen aan de TU Delft (5e jaars Computer Science student). Heb onlangs een zeer interessant aanbod gekregen van google, dus waarschijnlijk zit ik na mijn studie een paar jaartjes in de states.
Lekker hoor, gefeliciteerd
Uit interesse, wat voor functie heeft Google je aangeboden ?
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 861 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Lekker hoor, gefeliciteerd
Uit interesse, wat voor functie heeft Google je aangeboden ?
Thanks, ik heb nog niets toegezegd, maar het aanbod is erg aanlokkelijk.
Het gaat om de functie van associate product manager.
|
|
|
Buakaw  Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3224 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Thanks, ik heb nog niets toegezegd, maar het aanbod is erg aanlokkelijk.
Het gaat om de functie van associate product manager.
Is dat niet hetzelfde als schoonmaak assistent.. 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1939 Reg.: 4 april 2002 |
quote: Geurt schreef:
Nog meer mensen zulke negatieve ervaringen wat betreft samenwerken?
Ja ik, een hele slechte: Ik heb op de Hes Rotterdam gezeten en in het derde jaar moesten we een managementproject doen met 5 man. Iedereen maakte zijn eigen werk maar eentje was nogal lui aangelegd en omdat hij het niet meer haalde heeft ie van een eerder jaar alles letterlijk overgenomen en in ons verslag gestopt. Resultaat: Betrapt, voor de examencommissie moeten verschijnen en voor een jaar uitgesloten voor het vak
Gelukkig geen studievertraging door opgelopen maar leuk is anders...
Na mijn HBO MER (management, Economie en Recht) aan de HES Rdam ben ik naar de overkant gegaan, de Erasmus. Ik zit nu in mn laatste jaar Nederlands recht waar ik 2 masters tegelijk doe (die elkaar deels overlappen), Bedrijfsrecht en Privaatrecht algemeen. Ik hoop in de zomer klaar te zijn dan wel 1 van de 2 afgerond te hebben. Ik hoop het van harte want ik ben uitgestudeerd, wil weleens aan de slag zo langzamerhand.
|
|
|
quote: Buakaw schreef:
(...)
Is dat niet hetzelfde als schoonmaak assistent.. 
Niet precies hetzelfde, maar in grote lijnen komt het wel overeen.
Hier een omschrijving van de functie.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
(...)
Wat schuift het? daar gaat het toch om want werken blijft niet leuk....
|
|
|
(...)
Wat schuift het? daar gaat het toch om want werken blijft niet leuk....
Omgerekend naar euro's een startsalaris van ongeveer 80K.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2346 Reg.: 18 april 2004 |
(...)
Omgerekend naar euro's een startsalaris van ongeveer 80K.
Dat is niet mis. Ik denk ook niet echt dat je daar ooit onder gaat komen. Google in je CV lijkt me niet echt verkeerd.
Ohja en mocht binnen no-time de hoogste piet worden, doe maar Feyenoord sponsoren 
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 855 Reg.: 20 mei 2005 |
(...)
Je moet daar wel alles mondeling doen!(oral communication) 
|
|
|
Flofeyenoord2005 Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1207 Reg.: 30 juni 2005 |
quote: scooter75 schreef:
(...)
Je moet daar wel alles mondeling doen!(oral communication) 
Dergelijke handelingen horen nu eenmaal bij zo`n salaris! 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Flofeyenoord2005 schreef:
(...)
Dergelijke handelingen horen nu eenmaal bij zo`n salaris! 
Whaha die is tof.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 861 Reg.: 28 juli 2006 | Vandaar dat ze me die CD van Shakira hebben gegeven: Oral Fixation. 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 | Ben Autosloper 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: robinfaber schreef:
Ben Autosloper 
Hoe bruut is dat? Jij maakt er pakketjes van ofzo?
|
|
|