Feyenoord Netwerk
donderdag 24 juli 2014 - 10:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Het CDA

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR
Het CDA leek al helemaal rijp voor de slacht, maar herwon afgelopen week helaas weer wat terrein op gemeenteniveau. Professor Smalhout laat in zijn column van vandaag zien dat het CDA het economisch belang van boeren laat prevaleren boven het welzijn van dieren en de volksgezondheid. Met ook nog wat aandacht voor hoe die viespeuk van Chelsea, Roman Abramowitsj, een groot deel van zijn kapitaal bij elkaar harkt.

forumillustratie
HR
HR

jezus christus
Crack

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 september 2004

Afschaffen die hypocriete niets toevoegende club quasi relies.
HR
HR

Tonny Trindade de Vilhena
Moderator

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 november 2012 om 11:57:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Happel schreef:

Het CDA leek al helemaal rijp voor de slacht, maar herwon afgelopen week helaas weer wat terrein op gemeenteniveau. Professor Smalhout laat in zijn column van vandaag zien dat het CDA het economisch belang van boeren laat prevaleren boven het welzijn van dieren en de volksgezondheid. Met ook nog wat aandacht voor hoe die viespeuk van Chelsea, Roman Abramowitsj, een groot deel van zijn kapitaal bij elkaar harkt.

(plaatje)
HR
Heb je gisteren Nieuwsuur gezien, Happel? Die hadden een mooie reportage over de bio-industrie in Oekraïne. Ik ben een fervent vleeseter, maar het gaat er in die industrie wel krankzinnig machinaal aan toe. De scheidslijn tussen kip en product is geheel verdwenen in dat soort fabrieken. Alhoewel die Smalhout niet lekker bij zijn paasei is en doorgaans onbegrijpelijke en barslechte columns schrijft, heeft ie hier wel degelijk een punt.

Hier is de Nieuwsuur-uitzending;

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307831

[Dit bericht is veranderd door Tonny Trindade de Vilhena (op 24 november 2012 11:57:55).]
HR
HR

Tonny Trindade de Vilhena schreef:

(...)

Heb je gisteren Nieuwsuur gezien, Happel? Die hadden een mooie reportage over de bio-industrie in Oekraïne. Ik ben een fervent vleeseter, maar het gaat er in die industrie wel krankzinnig machinaal aan toe. De scheidslijn tussen kip en product is geheel verdwenen in dat soort fabrieken. Alhoewel die Smalhout niet lekker bij zijn paasei is en doorgaans onbegrijpelijke en barslechte columns schrijft, heeft ie hier wel degelijk een punt.

Hier is de Nieuwsuur-uitzending;

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307831
HR
Naarmate je minder groen wordt en meer weet, leer je sommige van Smalhout's columns meer waarderen, Tonny, let maar op. Over een jaar of vijf begrijp je wat ik bedoel. Die uitzending van Nieuwsuur heb ik niet gezien, maar het is een uitstekende zaak dat het (CDA-)Ministerie van Landbouw, Veeteelt, Visserij, etc is afgeschaft. Jammer dat de PvdD's alternatief, het Ministerie van Duurzaamheid, er niet voor in de plaats is gekomen! Wel moet nu natuurlijk zo spoedig mogelijk verhinderd worden dat er nog vette Europese subsidies naar de bio-industrie vloeien, helemaal als die in de zakken van types als Abramowitsj terecht komen.
HR
HR
@ Tonny,

Voor geschiedenisstudenten is bijvoorbeeld die van 8 september 2012 een leerzame column van professor Smalhout. Helaas vermeldt Smalhout er niet bij dat I.G. Farben een kartel was dat voornamelijk in handen was van de joodse bankierfamilies Warburg, Rothschild en Rockefeller en dat I.G. Auschwitz en andere vernietigingskampen eigendom waren van I.G. Farben, en Zyklon-B een I.G.Farben patent. De Telegraaf is in veel opzichten een leugenachtige krant, maar dankzij min of meer onafhankelijke types als Smalhout wordt in dat dagblad vaak meer onthullende waarheid verkondigd dan bij de concurrende media.

forumillustratie
HR
HR

Moderator

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 november 2012 om 18:56:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Happel schreef:

@ Tonny,

Voor geschiedenisstudenten is bijvoorbeeld die van 8 september 2012 een leerzame column van professor Smalhout. Helaas vermeldt Smalhout er niet bij dat I.G. Farben een kartel was dat voornamelijk in handen was van de joodse bankierfamilies Warburg, Rothschild en Rockefeller en dat I.G. Auschwitz en andere vernietigingskampen eigendom waren van I.G. Farben, en Zyklon-B een I.G.Farben patent. De Telegraaf is in veel opzichten een leugenachtige krant, maar dankzij min of meer onafhankelijke types als Smalhout wordt in dat dagblad vaak meer onthullende waarheid verkondigd dan bij de concurrende media.

(plaatje)
HR
Hahaha, wat een toeval. Deze column las ik een aantal maanden terug en inderdaad, die column is de perfecte definitie van barslecht en onbegrijpelijk. Mijn pa, die minder groen is en meer weet dan ik, las mij dit belachelijke, warrige verhaal, in de wereld gebracht door fantasten, destijds voor. Conclusie van ons beiden was en is; de man is gek geworden. En dat noemt zichzelf een professor, het is je reinste cabaret. De EU is een Duitse wurgband, ontworpen door oud-nazi's... :D. Dank Happel, ik kon wel wat vermaak gebruiken op deze blauwe zaterdag.
HR
HR

(...)

Hahaha, wat een toeval. Deze column las ik een aantal maanden terug en inderdaad, die column is de perfecte definitie van barslecht en onbegrijpelijk. Mijn pa, die minder groen is en meer weet dan ik, las mij dit belachelijke, warrige verhaal, in de wereld gebracht door fantasten, destijds voor. Conclusie van ons beiden was en is; de man is gek geworden. En dat noemt zichzelf een professor, het is je reinste cabaret. De EU is een Duitse wurgband, ontworpen door oud-nazi's... :D. Dank Happel, ik kon wel wat vermaak gebruiken op deze blauwe zaterdag.
HR
Smalhout noemt zichzelf niet alleen professor, hij was 23 jaar hoogleraar in de anesthesiologie. Jouw vader heeft hij in die tijd misschien ook verdoofd, vandaar wellicht die stupide en nogal onnozele reactie. ;)
HRHR
HR

Moderator

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 november 2012 om 19:36:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Happel schreef:

(...)Smalhout noemt zichzelf niet alleen professor, hij was 23 jaar hoogleraar in de anesthesiologie. Jouw vader heeft hij in die tijd misschien ook verdoofd, vandaar wellicht die stupide en nogal onnozele reactie. ;)
HR
Ik neem het die Smalhout overigens niet kwalijk hoor, Happel. De beste man is hoogstwaarschijnlijk aan het dementeren, niet zo gek voor iemand van zijn leeftijd. Dan wil je nogal eens dergelijke onzin uitkramen. Toch mooi dat De Telegraaf deze mensen, die zich in een vergevorderd proces van aftakeling bevinden, een podium gunt :ja.

[Dit bericht is veranderd door Tonny Trindade de Vilhena (op 24 november 2012 19:38:18).]
HR
HR

(...)

Ik neem het die Smalhout overigens niet kwalijk hoor, Happel. De beste man is hoogstwaarschijnlijk aan het dementeren, niet zo gek voor iemand van zijn leeftijd. Dan wil je nogal eens dergelijke onzin uitkramen. Toch mooi dat de Telegraaf deze mensen, die zich in een vergevorderd proces van aftakeling bevinden, een podium gunt :ja.
HR
Als professor Smalhout aan het dementeren is, dan verkeert hij toch nog in een gezegende staat vergeleken bij het stadium waarin jij en je pappa verkeren, Tonny. Professor Smalhout heeft de moeite genomen het onderzoek van Dr. Matthias Rath door te nemen, terwijl jullie in jullie schaamteloze vooringenomenheid dit ongelezen menen te kunnen veroordelen. Mochten jullie ooit weer bij zinnen komen dan is het boek van Dr. Rath hier te lezen: http://www.relay-of-life.org/nl/chapter.html

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 24 november 2012 19:48:37).]
HR
HR

met rood witte groeten
Meervoudig international

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

(...)

HR
Het is gewoon wel waar wat Smalhout schrijft, dat eurofielen daar niet voor open staan is begrijpelijk. De EU wordt in anti EU kringen zowel links als rechts , zo ook in sommige Christelijke kringenhet Vierde Rijk genoemd.
forumillustratie

Eurofiel 'Merkelt' uit Berlijn wil flink snijden in de 'EU verdragen' om de laatste restjes voor het Große Vierte Reich von Brüssel te volbrengen. Gelukkig dus dat de uitslag van het referendum over de Europese Grondwet door haar clown-collega van het CDAnti-democratie 'eurofiel Balkenende' door de shredder werd gemikt, dat scheelt weer extra snijwerk. Enfin, hij gaat er nu echt aankomen 'das Große Vierte Reich von Brüssel', het plannetje "operation Griechenland" wat natuurlijk al bij het toetreden doorgestoken kaart was voor die 'große mission' is nu echt gelukt, de Duitsers hebben het weer geflikt in een kleine 100 jaar tijd.HR
forumillustratie
http://eindtijd-update.blogspot.nl/2012/04/europese-ministers-willen-superleider.html

Zoek gerust op google naar het vierde rijk EU.
HR
HR

Charles Versnick
De Sigaar. Zonnebril
Vedette

Uit: Humidor
Vak: Maastribune - Business seats
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Happel schreef:

(...)Smalhout noemt zichzelf niet alleen professor, hij was 23 jaar hoogleraar in de anesthesiologie. Jouw vader heeft hij in die tijd misschien ook verdoofd, vandaar wellicht die stupide en nogal onnozele reactie. ;)
HR
Formeel is hij sinds 1982 geen professor meer vanwege zijn emeritaat.

Het CDA heeft misschien nog wat lokale succesjes behaald omdat de huidige kiezer een vieze smaak in de mond heeft van het gekonkel Rutte-Samsom. Dat is voor het CDA echter uitstel van executie. De partij zal onder de 'bezielende' leiding van Buma marginaal blijven.
HR
HR

Charles Versnick schreef:

(...)Formeel is hij sinds 1982 geen professor meer vanwege zijn emeritaat.

Het CDA heeft misschien nog wat lokale succesjes behaald omdat de huidige kiezer een vieze smaak in de mond heeft van het gekonkel Rutte-Samsom. Dat is voor het CDA echter uitstel van executie. De partij zal onder de 'bezielende' leiding van Buma marginaal blijven.
HR
Dan heb jij deze Wiki-pagina zeker niet geschreven? ;) "1969 - 1992: hoogleraar anesthesiologie en hoofd Instituut voor Anesthesiologie aan de Rijksuniversiteit Utrecht."

Die tante uit Volendam zal wel de nieuwe CDA-leider worden. In Purmerend was ze redelijk populair, dus we moeten nog wat geduld hebben eer het CDA definitief kopje onder gaat.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Het CDA

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Besiktas JK.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!