Feyenoord Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 22:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Bijzondere berichten (deel 3)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 75 »

HR

Double-O-Seven
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 september 2010

Deel 3 alweer over de bijzondere berichten die ons bereiken.

De laatste 3 inhoudelijke postings uit deel 2 waren:

quote:HR
aliendwurf schreef:

(...)
HR

E.C schreef:

(...)

mooie kopstuk die mink, wat een grote jongen zeg. 53 kilo, in het criminele wereldje lachen ze hem volkomen uit.
HR

wateringer schreef:

(...)

Jij denkt werkelijk dat het alleen om die 53kg gaat? :D
HR
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

'Noorse politici wilden regering doden'

Laatste update: 5 augustus 2011 08:04 info.

OSLO - De Noorse politie is een onderzoek begonnen naar opgenomen gesprekken waarin twee hoge lokale partijleden van de Noorse partij Demokratene zeggen leden van de Noorse regering te willen doden.

Dat meldden Noorse media vrijdag.

''Het zou mooi zijn om ze op de knieën te dwingen, een Glock-pistool in de nek te zetten en af te drukken'', zegt de ene politicus volgens de opnamen waarover omroep TV2 beschikt.

''De kerstmaaltijd van de regering is het perfecte moment om alle uitgangen met benzinebommen te versperren'', zou de andere hebben geantwoord.

Excuses

Een van de betrokken politici heeft inmiddels zijn excuses gemaakt en gezegd dat het ''om lege woorden'' ging.

De opnamen werden gemaakt na een bijeenkomst met het thema Stop de islamisering van Noorwegen.

De Noorse Demokratene is een kleine nationalistische partij zonder parlementszetels die sinds 2002 is opgebouwd door ontevreden leden van conservatieve, liberale, linkse en rechtse partijen.

http://www.nu.nl/buitenland/2582450/noorse-politici-wilden-regering-doden.html

En dan de linkerkant in Noorwegen tuig noemen... :D
HR
HR

emmylover
Icoon

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004

het lijkt daar het feyenoord forum wel ;)
HR
HR

Lowlife
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 23 januari 2005

Dan moet dit opmerkingen van de Noorse El Jefecito zijn:

Een van de betrokken politici heeft inmiddels zijn excuses gemaakt en gezegd dat het ''om lege woorden'' ging.HR
HR
HR

Kobe Bryant
Wereldster

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Wat moet ik me voorstellen bij een partij die samengesteld is uit conservatieve leden van liberale linkse én rechtse partijen?

Ze hebben overigens geen parlementszetels, wellicht vergelijkbaar met de Centrumdemocraten van Janmaat?
HR
HR

Heineken
Wereldster

De PVV haalt de stemmen toch ook weg bij zowel het CDA als de SP en de VVD? Gezien het thema van de bijeenkomst denk ik dat je in die richting moet zoeken.
HR
HR

Kobe Bryant
Wereldster

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Ja maar dan heb je het over de stemmers. De PVV trekt in mijn optiek voornamelijk de proteststemmers weg en niet zozeer 'inhoudelijke' kiezers.

In dit artikel staat dat de leden van de partij afkomstig zijn uit linkse en rechtse partijen, ik vraag me af waar die elkaar vinden in deze partij.
HR
HR

Heineken
Wereldster

Daar heb je een punt. Dat is wel erg vreemd inderdaad.
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Lowlife schreef:

Dan moet dit opmerkingen van de Noorse El Jefecito zijn:

(...)
HR
Ha, een beetje voor jezelf opkomen is er niet meer bij in deze tijd. Alles moet maar door de staat geregeld worden. Dit werkt zo hersendodend.
HR
HR

Lowlife
Vedette

Ja laten we de macht aan de banken en de bankiers geven. Dan zal alles goed komen en hoeft de overheid niets meer te doen... :denk :denk :denk :nee
HR
HR

Bach
Vedette

Uit: In your mind!
Droomaankoop: Dame N´Doye
Reg.: 4 januari 2007

Lowlife schreef:

Ja laten we de macht aan de banken en de bankiers geven. Dan zal alles goed komen en hoeft de overheid niets meer te doen... :denk :denk :denk :nee
HR
De macht ligt al bij de banken en bankiers jongen, de overheid is juist een verlengstuk van die kwallen.
HR
HR

Lowlife
Vedette

Hé Bach, heb jij bij mij in een schuttersputje gestaan dat jij mij jongen mag noemen?
Dacht het niet, toen ik in het leger zat liep jij nog in een volgescheten pamper rond. Dus noem mij geen jongen.
HR
HR
Kolere zeg dat is een lekker vissie :D

Vis van 1,92 meter aan de haak Van onze correspondent
AMSTERDAM - Op de Maas in Limburg hebben twee Schiedamse broers Arno en Willem van Vliet deze week een gigantische meerval gevangen. Na een 1 uur durend gevecht bleek het monster 1 meter 92 centimeter. Nog nooit werd in Nederland zo’n grote vis op de binnenwateren binnen gehaald.
HRHR
HR
zeer schokkende beelden van de rellen uit Engeland.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 11 augustus 2011 17:41:02).]
HR
HR

jozsef Kiprich. schreef:

Kolere zeg dat is een lekker vissie :D

Vis van 1,92 meter aan de haak Van onze correspondent
AMSTERDAM - Op de Maas in Limburg hebben twee Schiedamse broers Arno en Willem van Vliet deze week een gigantische meerval gevangen. Na een 1 uur durend gevecht bleek het monster 1 meter 92 centimeter. Nog nooit werd in Nederland zo’n grote vis op de binnenwateren binnen gehaald.
HR
Waar ik op vakantie was zwemt het er vol mee. Je ziet ze gewoon in het heldere waer zwemmen. Mooie beessies, alleen niet makkelijk te vangen (voor mij)

Oja, die afmetingen heb ik niet gezien hoor, zeker wat kleiner. Wel heb ik er twee naast elkaar zien zwemmen. Leek wel een koppel. Danste als t ware door het meertje heen. Deze waren ook dik een meter... maar 1.92 .. pffffff
Knap hoor !
HR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Ik vind die programma's als Monsterfish en Rivermonsters op NGC en DC altijd prachtig, cool dat zulke beesten ook weer steeds meer in Nederland voorkomen. Toch een teken dat de kwaliteit van het rivierwater verbeterd is de afgelopen jaren. Nu nog wolven en beren op de Veluwe en de Oostvaardersplassen, en het begint weer ergens op te lijken...
HR
HR

Heineken
Wereldster

Van die wolven had ik wel eens gehoord dat die langzaamaan vauit Duitsland hier weer heen zijn gekomen.

Maar beren!? :schrik
HR
HR
Wolven zijn reeds in het westen van Duitsland gezien en zullen binnen een aantal jaar ook op de veluwe kunnen overleven zou wel mooi zijn..
Alleen zal je ze bijna niet zien zijn erg schuw.....

Heineken schreef:

Van die wolven had ik wel eens gehoord dat die langzaamaan vauit Duitsland hier weer heen zijn gekomen.

Maar beren!? :schrik
HR
Hij zal wel masturberen bedoelen :D

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 12 augustus 2011 09:24:26).]
HR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Nee, beren. Ik vind dat die beesten net als wolven in Nederland thuishoren.

Het bezwaar is dat Nederland te dichtbevolkt is, er daarom geen plek is voor zulke beesten omdat ze dan voor mensen een gevaar zouden gaan vormen. Maar de beesten die nu op de Veluwe en de Oostvaardersplassen leven hebben geen natuurlijke vijanden, en omdat er teveel maatschappelijke weerstand is tegen de jacht in het algemeen (ook populatie-regulerende jacht) krijg je toestanden zoals afgelopen winters met gemekker over al dan niet bijvoeren, afschieten, etc. Gemekker waar tot in de hoogste bestuurlijke regionen in Nederland over gediscussieerd moet worden, terwijl er mijn inziens heel wat belangrijkere zaken zijn.

Wees gewoon de ontwikkelingen die plaatsvinden in oa. Duitsland voor en zet wolven en beren uit in de betreffende gebieden. Dan kan de natuur zichzelf reguleren. Mocht er incidenteel een mens opgevroten worden, is dat het risico waard in mijn ogen. Iedere nordic-walkende bejaarde die zich op de Veluwe niet snel genoeg uit de voeten kan maken, is er weer één minder wat mij betreft. En er bestaan EU-regelingen die boeren wiens vee wordt gegrepen schadeloos stellen.
HR
HR

Heineken
Wereldster

Middenveldert schreef:

Iedere nordic-walkende bejaarde die zich op de Veluwe niet snel genoeg uit de voeten kan maken, is er weer één minder wat mij betreft.
HR
:D :D :D :pul
HR
HR

wateringer
Wereldster

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 10 juni 2001

Een wolf zal hier moeilijk kunnen wonen, de Veluwe is sowieso te klein en er zijn geen natuurlijke bruggen naar andere gebieden zoals de Oostvaardersplassen. Wolven hebben een territorium van minimaal 200 vierkante kilometer nodig, afhankelijk van het voedselaanbod. Laat staan dat er een hele roedel moet gaan leven. Overigens is er onlangs wel melding geweest van een wolf in de Achterhoek, maar deze waarneming is zeer twijfelachtig en niet bewezen. (geen foto's e.d.)

Zelfs voor de lynx is Nederland veel te klein en is het aanbod aan bos zeker te schaars, deze beesten lopen vaak 100km per dag om voedsel te zoeken en hebben een territorium nodig wat ook zo'n 200 vierkante kilometer beslaat. Dat er af en toe één in Limburg of zuidelijk Brabant wordt waargenomen is logisch, dit zijn dwalers van de Hoge Venen of de Eifel.
HR
HR
Zullen we dan ook tijgers en neushoorns gaan uitzetten op de Veluwe, en haaien in de Maas. :denk
HR
HR

Der Watzmann
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Middenveldert schreef:

Nee, beren. Ik vind dat die beesten net als wolven in Nederland thuishoren.

Het bezwaar is dat Nederland te dichtbevolkt is, er daarom geen plek is voor zulke beesten omdat ze dan voor mensen een gevaar zouden gaan vormen. Maar de beesten die nu op de Veluwe en de Oostvaardersplassen leven hebben geen natuurlijke vijanden, en omdat er teveel maatschappelijke weerstand is tegen de jacht in het algemeen (ook populatie-regulerende jacht) krijg je toestanden zoals afgelopen winters met gemekker over al dan niet bijvoeren, afschieten, etc. Gemekker waar tot in de hoogste bestuurlijke regionen in Nederland over gediscussieerd moet worden, terwijl er mijn inziens heel wat belangrijkere zaken zijn.

Wees gewoon de ontwikkelingen die plaatsvinden in oa. Duitsland voor en zet wolven en beren uit in de betreffende gebieden. Dan kan de natuur zichzelf reguleren. Mocht er incidenteel een mens opgevroten worden, is dat het risico waard in mijn ogen. Iedere nordic-walkende bejaarde die zich op de Veluwe niet snel genoeg uit de voeten kan maken, is er weer één minder wat mij betreft. En er bestaan EU-regelingen die boeren wiens vee wordt gegrepen schadeloos stellen.
HR
De Europese Bruine Beren waar we het hier over hebben zijn onschadelijk voor de mens. Behalve dan in het opzicht dat ze behoefte hebben aan fruit, noten en natuurlijk honing en dat wel eens opzoeken in tuinen, boomgaarden, landbouwgebieden en bijenkorven.
De Europese Bruine Beer is mensenschuw. Op de grens tussen Griekenland en Albanie heb ik ze waargenomen. Daarvoor moest ik uren stilzitten. Anders waren ze nooit komen opdagen.

Wolven zullen hier nooit meer terugkeren. Zeker niet nu de plannen de grotere natuurgebieden in Nederland zoals de Veluwe en gedeelten van de Flevopolder via landschapsbruggen met elkaar te verbinden afgeblazen zijn. Maar ook die dieren zijn normaal gesproken schuw. Zelfs binnen de behoorlijke roedels waarin ze zich ophouden.
HR
HR

Heineken
Wereldster

aliendwurf schreef:

Zullen we dan ook tijgers en neushoorns gaan uitzetten op de Veluwe, en haaien in de Maas. :denk
HR
:D

Uitzetten moeten we sowieso niet doen. Als er dieren hier terecht komen, moet dat op een natuurlijke manier.

Je zou maar een neushoorn op je voorruit hebben liggen. :B
HR
HR

wateringer
Wereldster

Vak: Maastribune - V
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 10 juni 2001

Der Watzmann schreef:

Wolven zullen hier nooit meer terugkeren. Zeker niet nu de plannen de grotere natuurgebieden in Nederland zoals de Veluwe en gedeelten van de Flevopolder via landschapsbruggen met elkaar te verbinden afgeblazen zijn. Maar ook die dieren zijn normaal gesproken schuw. Zelfs binnen de behoorlijke roedels waarin ze zich ophouden.
HR
Hoe kom je erbij dat deze verbindingen niet doorgaan? In 2018 moet de ecologische verbinding tussen de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug af zijn om de trek van het Edelhert naar de Utrechtse heuvelrug te bevorderen. Als het goed is gaat er ook een verbinding komen naar de Oostvaardersplassen. Waar heb je gelezen dat het niet door gaat?

Overigens zou het aanwezig zijn van lynxen en wolven in Nederland alleen maar leiden tot inteelt en dus zwakke dieren, het gebied blijft (ook met verbindingen) simpelweg te klein. Een enkele dwaler zou kunnen natuurlijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Bijzondere berichten (deel 3)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 36,5% dat Vitesse wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!