Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Wilders heeft recht op uitbrengen film
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 48 »

Poster
Topic: Wilders heeft recht op uitbrengen film 
Ove Kindvall
Stelling: Geert Wilders' PVV is een serieuze regeringskadidaat tijdens de komende kamerverkiezingen (meer info)
Ja zeker, de PVV kan als serieuze politieke parij met andere partijen een coalitie vormen - 45.0%
Nee nooit, de standpunten van de PVV zijn te afwijkend en passen niet in Nederland - 30.0%
Anders - 7.5%
Geen mening - 17.5%

varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 20 augustus 2007 om 17:54:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
In hart en nieren! schreef:

(...)

Ja natuurlijk ga maar tekeer tegen iemand die het anders ziet zoals jij, ik hou het toch ook netjes. Jij bent degene die BLIND is. Omdat de NSB destijds Nederlanders heeft verraden.

Koop eens het boekje,de geschiedenis van de 2e wereldoorlog,voor de basisschool

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 660eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.614,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 20 augustus 2007 om 18:15:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

(...)

Als ik de geinterviewde Geert Wildersstemmers in de bovengenoemde reportage van 1vandaag weer voor ogen haal weet ik gelijk wie straks de eersten zijn om de deportaties te gaan leiden. In het belang van het vaderland.

Zo, dat was mijn ongenuanceerde reactie op jouw 'genuanceerde' prietpraat. Mocht je nog wat terug willen schreeuwen, morgen ben ik weer online, ik ga bier drinken. Misschien wel gezellig met een paar mensen die drugs runnen in de naam van de Islam

Hulde:

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 191eMotM Feyenoord-NAC Breda: FerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 11e / 147e / 36eOpstelling: 4-4-2
Tati
Vedette
2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk

Vak: -
Reg.: 16 februari 2002
Gepost op 20 augustus 2007 om 18:24:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Mooi. Dus dat geouwehoer over halal voedsel op universiteiten vind jij ook onzin? Ik ook.

En hoezo zwakkeren? Heb je het nu over moslims?
Iedereen gelijk, dus waarom moslims eruit halen?
Typisch weer dat linkse gedoe, ze als zwakkeren zien.
Zie ze als gelijken en behandel ze ook zo. Hoeven zij niet meer te emmeren over rascisme (al spreekt een groot deel de taal nauwelijks, enorme werkloosheid, veel criminaliteit) en weten ze ook een keer wat verantwoording is.
Nee hoor, en maar pamperen die boel.

DR, jij leest alleen wat je wil lezen in mijn postings. Als ik het heb over gelijke monikken, gelijke kappen, dan heb ik het bijvoorbeeld over welstandscommmissies die i.m.o. ook wel eens wat zouden mogen doen aan de foeilelijke en groteske moskeearchitectuur in Nederland. Als ik het heb over ondersteuning van ALLE zwakkeren, dan doel ik juist niet alleen op allochtonen, maar OOK op vrouwen, homo's etc. etc. Jij beschuldigt mij dus van iets wat ik juist niet ben: een dhimmitudehouding. Ik zie exact dezelfde problemen als jij in de samenleving, alleen denk ik niet dat de oplossingen van Wilders daadwerkelijk werken of zelfs nodig zijn. Er is voldoende wetgeving, alleen moeten lokale en landelijke overheden deze WEL handhaven.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1199eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kees Pijl
Vedette

Reg.: 12 juli 2000
Gepost op 20 augustus 2007 om 19:55:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Jij bakt het helemaal mooi. Je 'gelijk' proberen te halen middels een grondwetswijziging.
En dan proberen te beweren dat ik de plank missla.

Lees nou maar gewoon wat er staat. Zo moeilijk is het niet te begrijpen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-3-2
Kees Pijl
Vedette

Gepost op 20 augustus 2007 om 20:29:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moeder Theresa schreef:

(...)

Helaas ontgaat de gedachte achter mijn vergelijking je volledig. Het boeit me geen ene fuck wie er nu crimineler is dan de andere. Ik zeg dat niet alle katholieken crimineel zijn omdat jongeren uit katholieke gezinnen ook misdrijven plegen, en dat daarmee ook niet alle moslims crimineel zijn als toevallig Marokkanen ook misdrijven plegen. Marokkanen maken zich schijnbaar veelvuldig schuldig aan criminaliteit? Big deal, niet alle Marokkanen handelen dan in naam van de islam. Zo zijn dus niet alle moslims crimineel. En OK, jij je zin. In mijn vergelijking voeg ik aan de katholieke dorpsbewoners ook schreeuwende brede mannen uit volksbuurten toe die niet voor niets worden neergeschoten door agenten in nood, alsmede het merendeel van de lui die thuis hennep kweken. Ongestaafde onzin om te beweren dat moslims meer misdrijven plegen dan anderen. Je ziet nu eenmaal graag wat je wil zien.
De gedachte achter je vergelijking ontging me geenszins, ik doorzag hem alleen als onzinnig, ook met de bovenstaande aanvulling over brede mannen in volksbuurten.

Niemand beweert dat alle moslims crimineel zijn. Wat wordt beweert is dat moslim-migranten, met name Marokkanen, zwaar oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. Daar is echt geen discussie over mogelijk, dat blijkt glashelder uit de cijfers van het CBS.

Jou interesseert dat niet, beweer je hierboven, maar anderen blijkbaar wel. Die zijn de straatterreur door jong moslimtuig zat. Dat verklaart het succes van Wilders en dat verklaarde het succes van Fortuyn.

Niet dat een verbod op de Koran zoden aan de dijk zou zetten wat betreft de schandalige overlast die deze groep veroorzaakt, maar dat terzijde...

Geen stellingname

Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 20 augustus 2007 om 23:40:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kees Pijl schreef:

(...)De gedachte achter je vergelijking ontging me geenszins, ik doorzag hem alleen als onzinnig, ook met de bovenstaande aanvulling over brede mannen in volksbuurten.

Niemand beweert dat alle moslims crimineel zijn. Wat wordt beweert is dat moslim-migranten, met name Marokkanen, zwaar oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. Daar is echt geen discussie over mogelijk, dat blijkt glashelder uit de cijfers van het CBS.

Jou interesseert dat niet, beweer je hierboven, maar anderen blijkbaar wel. Die zijn de straatterreur door jong moslimtuig zat. Dat verklaart het succes van Wilders en dat verklaarde het succes van Fortuyn.

Niet dat een verbod op de Koran zoden aan de dijk zou zetten wat betreft de schandalige overlast die deze groep veroorzaakt, maar dat terzijde...

Volgens mij hebben de arubanen in verhouding het grootste aandeel in kriminaliteit.Het is nog maar een paar weken geleden dat deze cijfers bekend zijn.Dat zijn toch geen moslims.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 660eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.614,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kees Pijl
Vedette

Gepost op 21 augustus 2007 om 12:39:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Volgens mij hebben de arubanen in verhouding het grootste aandeel in kriminaliteit.Het is nog maar een paar weken geleden dat deze cijfers bekend zijn.Dat zijn toch geen moslims.

Antilianen leveren inderdaad een prestatie die je op verwrongen wijze bijna als indrukwekkend zou kunnen zien, namelijk het op alle vlakken (opleidingsniveau, criminaliteit, arbeidparticipatie) nog slechter doen dan Marokkanen.

Dat Wilders daar minder oog voor lijkt te hebben, maakt duidelijk dat de Islam een obsessie voor hem is als gevolg van zijn doorgeslagen filosemitisme.

[Dit bericht is veranderd door Kees Pijl (op 21 augustus 2007 12:40:08).]

Geen stellingname

Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 21 augustus 2007 om 12:45:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kees Pijl schreef:

(...)Antilianen leveren inderdaad een prestatie die je op verwrongen wijze bijna als indrukwekkend zou kunnen zien, namelijk het op alle vlakken (opleidingsniveau, criminaliteit, arbeidparticipatie) nog slechter doen dan Marokkanen.

Dat Wilders daar minder oog voor lijkt te hebben, maakt duidelijk dat de Islam een obsessie voor hem is als gevolg van zijn doorgeslagen filosemitisme.

Dus jij zou Wilders een betere politicus vinden als hij naast de moslims ook de antilianen aanpakt? Vind het best. Toch apart. Zo hebben Surinamers en Turken aanzienlijk minder problemen in deze maatschappij als Marokkanen en Antilianen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Gepost op 21 augustus 2007 om 13:00:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Dus jij zou Wilders een betere politicus vinden als hij naast de moslims ook de antilianen aanpakt? Vind het best. Toch apart. Zo hebben Surinamers en Turken aanzienlijk minder problemen in deze maatschappij als Marokkanen en Antilianen.

Ik zou wilders een minder slechte politicus vinden als hij kwam met oplossingen voor problemen.Niet met die domme argumenten als een koran verbod,ofdat er dan geen marokkaantjes meer over de schreef gaan,of geboren nederlanders weer terug te sturen naar het vaderland van hun ouders.Overtreders van regels moeten op hun gedrag worden aangesproken en niet op afkomst of geloof

Geen stellingname

Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2007 om 13:04:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ik zou wilders een minder slechte politicus vinden als hij kwam met oplossingen voor problemen.Niet met die domme argumenten als een koran verbod,ofdat er dan geen marokkaantjes meer over de schreef gaan,of geboren nederlanders weer terug te sturen naar het vaderland van hun ouders.Overtreders van regels moeten op hun gedrag worden aangesproken en niet op afkomst of geloof

Met oplossingen kome ben ik met je eens. Maar het hele moslim of antilianen - probleem zien als een individuele zaak per persoon is je kop in het zand stoppen en de problemen niet durven benoemen. Als 1 op de 5 mensen met rood haar een strafblad heeft en normaal 1 op 20 mensen met bruin haar, mag je dan e.e.a niet benoemen omdat dat niet terecht is voor 4 van de 5 met rood haar? Ik vind dat als de cijfers zo opvallend zijn, je best e.e.a. moet kunnen benoemen.

Geen stellingname

Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 21 augustus 2007 om 13:17:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Met oplossingen kome ben ik met je eens. Maar het hele moslim of antilianen - probleem zien als een individuele zaak per persoon is je kop in het zand stoppen en de problemen niet durven benoemen. Als 1 op de 5 mensen met rood haar een strafblad heeft en normaal 1 op 20 mensen met bruin haar, mag je dan e.e.a niet benoemen omdat dat niet terecht is voor 4 van de 5 met rood haar? Ik vind dat als de cijfers zo opvallend zijn, je best e.e.a. moet kunnen benoemen.

Dus jij vind ook dat alle Feyenoord supporters tuig is.Omdat er een binnestad wordt vernield,door uitschot onder die supporters.

Geen stellingname

Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2007 om 13:19:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Dus jij vind ook dat alle Feyenoord supporters tuig is.Omdat er een binnestad wordt vernield,door uitschot onder die supporters.

Nee dat zeg ik dus niet. Stel dat van de Feyenoordsupporters 1 op de 5 een strafblad heeft, mag je dan de club niet noemen? Lijkt me zeer gevaarlijk om zo de problemen weg te schuiven in een la. Benoem gewoon alle problemen, kom je vanzelf wel tot de oplossingen. En daar gaat het al fout. Je kunt wel van politici verwachten met oplossingen te komen, maar dat gaat nogal moeilijk als iedere opmerking over een "groep" gelijk wordt gezien als rascisme.

Geen stellingname

Help mods!
randunica
Nationale topspeler
Nr 3 Feyenoord Quiz seizoen 2004/2005

Uit: Zutphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juni 2000
Gepost op 21 augustus 2007 om 13:21:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Dat ligt er maar net aan in welke regio je in Nederland bent - in Dordt zijn het merendeels Antillianen, in Arnhem en Deventer de Koerden (met de Turken als loopjongens) met hun drugspraktijken, vlak de Nigerianen niet uit. O ja, en "berijders" van leaseauto's die allemaal beschouw als zijnde lid van een criminele organisatie (dito voor van die "chauffeurs" in van die rijdende gereedschapskisten), criminele marrokaantjes waar er te veel van zijn in NL.

Het is allemaal een kwestie van aanpassen aan onze maatschappij, want immers zo gebeurde het al eeuwenlang in NL (Joden, Hugenoten, Indo's en Molukkers) En voor de goede orde mijn buren aan de en kant is een heel vriendelijk Afghaanse familie, die aan de rechter is een Turkse met een hoog opgeleide baan.

Eigenlijk heb ik niets te klagen; ik verdien bakken met geld met vertalingen (verdovende middelen, allochtoon gerelateerd (afgelopen jaar maar een keer een vertaling gehad van Nederlanders emt een wietkwekerij in Duitsland) en internationaal opererend).

En dat Wilders een moeilijke positie heeft komt m.i. door dat cordon sanitaire - en niet door zijn boude uitspraken (hoewel ik wel gek ben op wat leven in de gezapige politieke brouwerij)

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 74eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.467,4VoVo: 374e / 959e / 223eOpstelling: 4-3-3
Moeder Theresa
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 21 augustus 2007 om 13:33:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kees Pijl schreef:

(...)Antilianen leveren inderdaad een prestatie die je op verwrongen wijze bijna als indrukwekkend zou kunnen zien, namelijk het op alle vlakken (opleidingsniveau, criminaliteit, arbeidparticipatie) nog slechter doen dan Marokkanen.

Je tweede punt over Wilders raakt precies mijn standpunt in deze hele zaak! Ik bestrijd in deze discussie juist Wilders met zijn absurde politiek. Waarom je per se richten op een tak, terwijl er lui rondlopen die geen haar beter zijn? Dit kan toch alleen te maken hebben met een persoonlijke strijd, of het goedkoop scoren door het volstrekt demoniseren van een bevolkingsgroep? Iedereen weet dat moslims er niet goed op staan in Nederland. Voeg de grote kansloze jeugd toe aan dat destijds opkomend extremisme en je hebt je zondebok.
Ik zal nergens ontkennen dat die Marokkaanse hangjeugd een groot maatschappelijk probleem is, maar dit heeft vrij weinig te maken met de islam, eerder met het scholingsniveau van de ouders. De aangehaalde drugsrunners en wat al niet meer, lijken mij net zo weinig in naam te handelen van Allah. Dit is dus geen religieus probleem, en Wilders stormt er op af om de rest van Nederland te laten geloven dat dit het wel is. Met alle gevolgen van dien.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1105eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2007 om 13:39:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moeder Theresa schreef:

(...)

Je tweede punt over Wilders raakt precies mijn standpunt in deze hele zaak! Ik bestrijd in deze discussie juist Wilders met zijn absurde politiek. Waarom je per se richten op een tak, terwijl er lui rondlopen die geen haar beter zijn? Dit kan toch alleen te maken hebben met een persoonlijke strijd, of het goedkoop scoren door het volstrekt demoniseren van een bevolkingsgroep? Iedereen weet dat moslims er niet goed op staan in Nederland. Voeg de grote kansloze jeugd toe aan dat destijds opkomend extremisme en je hebt je zondebok.
Ik zal nergens ontkennen dat die Marokkaanse hangjeugd een groot maatschappelijk probleem is, maar dit heeft vrij weinig te maken met de islam, eerder met het scholingsniveau van de ouders. De aangehaalde drugsrunners en wat al niet meer, lijken mij net zo weinig in naam te handelen van Allah. Dit is dus geen religieus probleem, en Wilders stormt er op af om de rest van Nederland te laten geloven dat dit het wel is. Met alle gevolgen van dien.

EN de koran is een probleem.
EN de moslims zijn een probleem.
Het zijn 2 problemen.
Door het verbieden van de koran los je de rondhangjeugd niet op (opvoeding, ouders etc).
Door het weghalen van die jeugd los je de problemen met de koran niet op (stenigen, anti - homo, etc).

Geen stellingname

Help mods!
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 21 augustus 2007 om 15:38:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

EN de koran is een probleem.
EN de moslims zijn een probleem.
Het zijn 2 problemen.
Door het verbieden van de koran los je de rondhangjeugd niet op (opvoeding, ouders etc).
Door het weghalen van die jeugd los je de problemen met de koran niet op (stenigen, anti - homo, etc).

De weg naar 'oplossing' van een probleem is ten eerste een goede probleemdefinitie.

Als je er vanuit gaat heel zwart-wit dat 'De Koran' het probleem is kom je volgens mij op voorhand al niet tot de goede oplossingen. Waarom nemen bepaalde mensen de teksten letterlijk en zijn er anderen die het boek juist gebruiken als richtlijn voor 'een goed leven' en beseffen dat je een boek van eeuwen oud niet letterlijk moet nemen? (dus absoluut geen criminaliteit en hard werken). Dat ligt aan de mensen. Ook bij christenen zie je het verschil in hoe mensen het boek aanwenden.

Je hebt het over gedrag van mensen dat normaal wordt gevonden in hun cultuur. Voor homohaat en het bestraffen van ongelovigen zijn inderdaad Koranteksten te vinden die daar 'de moslims' toe aansporen. Andere zaken als eerwraak en het uithuwelijken van meisjes hebben culturele achtergronden en hebben niets van doen met de de teksten in de Koran. Die vinden hun oorsprong bij volkeren die in kleine gemeenschappen leefden in de bergen/ het platteland.

Mensen die tot de laatstgenoemde daden overgaan noemen vaak wel de koran als rechtvaardiging van hun gedrag. Jonge moslims horen dit van hun ouders en denken dat het ook normaal is als je moslim bent. Er zijn een paar projecten in het jeugdwerk, waar juist door de Koran goed uit te leggen en de jongeren er op te wijzen dat een heleboel zaken helemaal niet in dat boek staan, die tot hele goede resultaten hebben geleid. Het is maar een voorbeeld, maar juist door opvoeding en scholing kan je het 'koranprobleem' ook deels wegnemen.

Daarbij komt ook nog eens dat de rechtvaardiging die mensen noemen voor hun gedrag vaak niet de daadwerkelijke oorzaak is van hun gedrag. Ook op het punt van de radicaliserende jongeren die zich aangetrokken voelen tot het terrorisme. Of een voetbalhooligan die zegt op te komen voor de eer van zijn club, terwijl bijvoorbeeld zijn geestelijke gesteldheid de echte oorzaak is van zijn handelen.

Veel plezier nog, ik ga een weekje op reis

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 710eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2007 om 15:47:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het interesseert mij echt helemaal niks welk boekje moslims lezen, al lezen ze de Donald Duck. Ik baseer mijn oordeel op hun gedrag dat ik om me heen zie. Een verbod van de koran is voor mij dan ook niet relevant. Ik zie graag het probleem benoemd worden en de idioten (dus niet allemaal) hard aangepakt, net als een autochtoon zou worden aangepakt. Of zij hun gedrag baseren op de koran of niet zou in een seculiere staat helemaal geen issue moeten zijn.
Maar het probleem benoemen als het toevallig een grote groep binnen een groep is lijkt me zeer noodzakelijk.

Geen stellingname

Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 21 augustus 2007 om 17:59:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Nee dat zeg ik dus niet. Stel dat van de Feyenoordsupporters 1 op de 5 een strafblad heeft, mag je dan de club niet noemen? Lijkt me zeer gevaarlijk om zo de problemen weg te schuiven in een la. Benoem gewoon alle problemen, kom je vanzelf wel tot de oplossingen. En daar gaat het al fout. Je kunt wel van politici verwachten met oplossingen te komen, maar dat gaat nogal moeilijk als iedere opmerking over een "groep" gelijk wordt gezien als rascisme.

Ik geloof dat je het niet wilt begrijpen.Natuurlijk moeten de rotte appels aangepakt worden.Maar daar moet de groep niet op aangesproken worden.Dat heeft niets met in de la doen te maken.Ik ken een keurig gezin,pa,ma en 3 kinderen.Alle 5 een hogere opleiding.Een van de kinderen raakt op het verkeerde pad.Schuld van het gezin.Moet je dan spreken van een kriminele familie.In het geval van buitenlanders geldt voor mij hetzelfde,niet de hele groep aanspreken op het gedrag van een ruime minderheid.Dat heeft niks met racisme te maken maar is onnodig kwetsend

Geen stellingname

Help mods!
FRFORZA
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 17 april 2003
Gepost op 21 augustus 2007 om 21:26:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ik geloof dat je het niet wilt begrijpen.Natuurlijk moeten de rotte appels aangepakt worden.Maar daar moet de groep niet op aangesproken worden.Dat heeft niets met in de la doen te maken.Ik ken een keurig gezin,pa,ma en 3 kinderen.Alle 5 een hogere opleiding.Een van de kinderen raakt op het verkeerde pad.Schuld van het gezin.Moet je dan spreken van een kriminele familie.In het geval van buitenlanders geldt voor mij hetzelfde,niet de hele groep aanspreken op het gedrag van een ruime minderheid.Dat heeft niks met racisme te maken maar is onnodig kwetsend

Dan moet je zeker niet spreken van een criminele familie, dat moet je wel als pa zijn dochter slaat als ze met een Nederlandse jongen over straat fietst, en de 2 zoons alles stelen wat los en vast zit. Overigens snap ik wel wat je bedoelt. Met criminele marokkanen heb ik een probleem, met de rest niet.

[Dit bericht is veranderd door FRFORZA (op 21 augustus 2007 21:28:52).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.446,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 21 augustus 2007 om 22:12:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het punt waar het bij mij om draait is niet het feit of Marokkanen nu wel of niet verantwoordelijk zijn voor negentig procent van de criminaliteit want volgens heel betrouwbaar onderzoek van Interpol en ook de Commissie Veiligheid van de EU is dat dus inderdaad zo en dat met Bijbel of Koran in de hand hele bevolkingsgropen elkaar zonder verpinken uit kunnen moorden is een open deur intrappen, maar wat ik wel héél raar vind is dat types als Wilders en Marijnissen een aanhang kunnen krijgen terwijl wat ze uitkramen heel dicht aanleunt bij hallucinaties, wanen, gedachtenvlucht, fixatie en psychotische stemmingsveranderingen. Het zou mij niet verbazen wanneer bij gedegen psychiatrisch onderzoek zowel Wilders als Marijnissen als ernstig gedragsgestoord en schizofreen uit de bus komen. Ik laat mij nu echt niet uit over de politieke stroming waar ze voor staan want ik geloof best in de verantwoordelijkheidszin en in de oprechtheid van tal van hun partijgenoten. Maar ik heb het bange vermoeden dat Wilders en Marijnissen een psychopathologisch profiel hebben dat sterk aanleunt bij dat van Hitler, Goebbels, Göring, Himmler, Mengele, Mussolini, Khadaffi, Kim Sung, Stalin, Lenin, Churchill, Sadam Hoessein en flink wat Servische en Kroatische beulen.

Keuze stelling: Nee nooit, de standpunten van de PVV zijn te afwijkend en passen niet in Nederland

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
El Jefecito
Vedette

Uit: Stalingrad
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 21 augustus 2007 om 22:56:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Het punt waar het bij mij om draait is niet het feit of Marokkanen nu wel of niet verantwoordelijk zijn voor negentig procent van de criminaliteit want volgens heel betrouwbaar onderzoek van Interpol en ook de Commissie Veiligheid van de EU is dat dus inderdaad zo en dat met Bijbel of Koran in de hand hele bevolkingsgropen elkaar zonder verpinken uit kunnen moorden is een open deur intrappen, maar wat ik wel héél raar vind is dat types als Wilders en Marijnissen een aanhang kunnen krijgen terwijl wat ze uitkramen heel dicht aanleunt bij hallucinaties, wanen, gedachtenvlucht, fixatie en psychotische stemmingsveranderingen. Het zou mij niet verbazen wanneer bij gedegen psychiatrisch onderzoek zowel Wilders als Marijnissen als ernstig gedragsgestoord en schizofreen uit de bus komen. Ik laat mij nu echt niet uit over de politieke stroming waar ze voor staan want ik geloof best in de verantwoordelijkheidszin en in de oprechtheid van tal van hun partijgenoten. Maar ik heb het bange vermoeden dat Wilders en Marijnissen een psychopathologisch profiel hebben dat sterk aanleunt bij dat van Hitler, Goebbels, Göring, Himmler, Mengele, Mussolini, Khadaffi, Kim Sung, Stalin, Lenin, Churchill, Sadam Hoessein en flink wat Servische en Kroatische beulen.

Hulde eindelijk een post van iemand die het snapt. Zowel Wilders als Marijnissen zijn volslagen idioten die helemaal niks aan de samenleving toe te voegen hebben.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1368eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.405,3VoVo: 83e / 375e / 306eOpstelling: 4-4-2
Kees Pijl
Vedette

Gepost op 21 augustus 2007 om 23:56:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ik geloof dat je het niet wilt begrijpen.Natuurlijk moeten de rotte appels aangepakt worden.Maar daar moet de groep niet op aangesproken worden.
Als groepen zwaar oververtegenwoordigd zijn moet bekeken worden hoe dat komt en moeten er gerichte maatregelen worden genomen.

Anders is het dweilen met de kraan open...

Geen stellingname

Help mods!
Yoessoef
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005
Gepost op 22 augustus 2007 om 02:21:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eigenlijk moeten landelijke en lokale overheden zelf eens in deze probleemwijken gaan wonen dan piepen ze wel anders.
Er mag van mij een wet komen die er voor zorgdt dat diegene die een misdrijf pleegt en of het een marok is of een antil of een kroaat of een ganees gelijk met heel de familie uit zetten.Met de betrokken landen een afspraak maken om deze criminelen daar maarr in het schavot te pleuren.Scheelt in ieder geval een hoop geld en tijd.Het geld wat je daar aan over houd kun je dan besteden voor gezonheidsinstellingen.
En begin nu niet over dat dit niet kan,want als je 2 paspoorten hebt en je neemt de nederlandse in dan hou je precies de goeie over om ze uit te zetten.
Want wie wordt er nu gediscrimineerd?????

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 433eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DR
Internationale topspeler

Gepost op 22 augustus 2007 om 08:46:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tot zover de vrijheid van meningsuiting volgens een moslim - SP lid. De politiek gaat er weer goed mee om...
woensdag 22 augustus 2007 08:04

Eerste Kamerlid Düzgün Yildirim (SP) vraagt zich af of Geert Wilders op kosten van de Staat moet worden beveiligd. Want volgens Yildirim heeft de PVV-fractievoorzitter met zijn 'radicale uitspraken' zelf gezorgd voor een onveilige leefsituatie.

Wilders wordt al bijna drie jaar zwaar beveiligd
Dat stelt het omstreden SP-Kamerlid dinsdag in Kamervragen aan premier Jan Peter Balkenende (CDA) en minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA).

Schuldig
Yildirim wil onder meer weten of de ‘radicale uitspraken’ van Wilders binnen de grenzen van de wet liggen, wat de beveiliging van Wilders kost en of de bewindslieden het met hem eens zijn dat Wilders 'zelf schuldig is aan zijn mogelijk onveilige leefsituatie, doordat hij steeds meer haat zaait in de samenleving'.

Yildirim vindt dat de wet moet worden aangepast, zodat politici als Wilders niet meer 'hun leven lang op kosten van de Staat' worden beveiligd. Volgens hem krijgen zij al een 'uitstekende honorering' als Kamerlid en wordt ook de partij door het Rijk gesteund.

Het zijn de eerste en waarschijnlijk ook de laatste vragen die Yildirim als SP-senator stelt. De SP'er wordt waarschijnlijk vrijdag uit de partij gezet. Het Zwolse Statenlid kwam met voorkeurstemmen in de Kamer, maar de SP wil dat hij zijn zetel opgeeft, omdat de partij zich aan de volgorde van de officiële kandidatenlijst wil houden. Yildirim weigert dit. Hij overweegt een eigen partij te beginnen.

Geen stellingname

Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 22 augustus 2007 om 10:54:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:
Hulde eindelijk een post van iemand die het snapt. Zowel Wilders als Marijnissen zijn volslagen idioten die helemaal niks aan de samenleving toe te voegen hebben.

Goed gesproken !!!

Het zijn beide mannen die weten wat er speelt in de sanemleving en het goed kunnen verwoorden.

Echter: ze hebben nog nooit een concrete en haalbare oplossing kunnen bedenken voor onze maatschappij.

Het zegt genoeg hoe ons land stemt. Het kan niet zo zijn dat je eerst een aanhanger bent van Pim en na de van van de LPF (of na het overleiden van Pim) ineens gaat stemmen op de SP.

Dan denk je er totaal niet over na.

en om weer over on-toppic te komen/B]
Wilders of Koran:

Ik denk dat ze beide niet goed zijn voor onze maatschappij.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 521eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 952e / 1276e / 770eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk