Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoorders-aan-tafel
Wilders heeft recht op uitbrengen film
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 48 »

Poster
Topic: Wilders heeft recht op uitbrengen film 
Ove Kindvall
Stelling: Geert Wilders' PVV is een serieuze regeringskadidaat tijdens de komende kamerverkiezingen (meer info)
Ja zeker, de PVV kan als serieuze politieke parij met andere partijen een coalitie vormen - 45.0%
Nee nooit, de standpunten van de PVV zijn te afwijkend en passen niet in Nederland - 30.0%
Anders - 7.5%
Geen mening - 17.5%

El Jefecito
Vedette

Uit: Stalingrad
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004
Gepost op 30 november 2007 om 23:01:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar goed, wat mij betreft zoeken ze het allemaal maar uit in het Midden oosten. Binnen 20 jaar is de Olie op en hebben we helemaal niks meer te zoeken in die zandbak.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 30 november 2007 23:02:28).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1368eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.405,3VoVo: 83e / 375e / 306eOpstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 16 januari 2008 om 11:50:00.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker bezig, die Wilders. De Islam mag geen haat zaaien, maar hij wel. Dat hij meteen het risico neemt dat wereldwijd Nederlandse ambassades in de fik worden gestoken neemt hij maar voor lief.

quote:
Vrees voor grote spanningen
Gepubliceerd op woensdag 16 januari 2008

Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=910409/sc=308ed9

Brandende Nederlandse ambassades in Beirut, Damascus en Teheran. Geen moslimland dat nog Edammer kaas wil hebben. Jongeren die de roodwitblauwe vlag verbranden en tientallen doden en gewonden bij wereldwijde massaprotesten tegen Nederland.
Het is een Nederlandse kopie van het scenario van de Deense cartoonrellen, begin 2006. Volgens islamologen uit binnen- en buitenland is de kans groot dat die geschiedenis zich herhaalt als Geert Wilders 25 januari zijn koranfilm uitbrengt. Het ministerie van Buitenlandse Zaken neemt voorzorgsmaatregelen

'Grote spanningen'

‘Als de film inderdaad laat zien wat er over is voorspeld, voorzie ik grote spanningen in de moslimwereld’, zegt Maurits Berger, islamdeskundige van Instituut Clingendael. ‘Dat kan zich zeker richten tegen Nederlanders aldaar.’

Dat verwacht ook de Deense islamoloog Lars Erslev Andersen van de Universiteit Zuid-Denemarken, die de cartoonrellen waarbij zijn land betrokken was op de voet volgde. ‘Het uitbrengen van deze film zal leiden tot protesten en ongeregeldheden in moslimlanden.’

‘De vergelijking van de koran met Mein Kampf is een extreme belediging’, legt de Zwitserse islamprofessor Tariq Ramadan uit. ‘Dat is het voor iedere religie. Het enige doel dat Wilders daarmee heeft, is een woedende reactie te ontketenen en daarmee weer media-aandacht. Dat kan iedereen zien. Als mensen zeer emotioneel reageren, kan er van alles gebeuren. Zeker als politici in het Midden-Oosten het incident aangrijpen om tot rellen aan te zetten in het belang van hun eigen agenda kan dat gebeuren.’

Islamdeskundige Ruud Peters van de Universiteit van Amsterdam was een paar weken geleden in Egypte. ‘Het onderwerp leeft daar. Mensen willen alles weten over het koranverbod dat Wilders heeft voorgesteld. Niet alleen onder hoogopgeleiden, maar ook door mensen op straat ben ik daarop aangesproken.’

'Gegronde kans op rellen'

Ook in Libanon wordt over de Wilders-film gepraat. ‘En de verwachting dat het op rellen uitloopt, is zeker niet ongegrond’, zegt Riemer Brouwer, die als ict’er in de Libanese hoofdstad Beirut werkt en daar een weblog bijhoudt. ‘De vrees is dat Hezbollah de film zal aangrijpen om druk op de regering te zetten. Ze kunnen mensen opzetten om bij de Nederlandse ambassade te protesteren. De veelal jeugdige Hezbollah-aanhangers willen wel eens wat actie en wat is er dan mooier om eens flink uit te halen naar dat heidense Nederland?’

‘Op mijn weblog heb ik bewust nog niets over Wilders geschreven. Ik wil geen slapende honden wakker maken. In Nederland is het makkelijk praten over vrijheid van meningsuiting. Als je zelf wordt geconfronteerd met woedende moslims hier, ben je toch geneigd ook naar de andere kant van de medaille te kijken.’

Dat de film tot protesten zal leiden, staat volgens de meeste deskundigen wel vast. De vraag is op welke schaal. ‘Dat is moeilijk te voorspellen', zegt Andersen. ‘Bij de cartoonrellen ging het mis door verschillende factoren: de Deense regering nam niet snel genoeg afstand van de cartoons, het was sowieso al politiek onrustig in het Midden Oosten en er was een imam die de cartoons onder de aandacht bracht in de islamitische wereld.’

Volgens Andersen zijn er belangrijke overeenkomsten tussen Denemarken en Nederland. ‘We zijn allebei kleine landen die openlijk bondgenoot van de VS zijn. Bovendien staat het Nederlandse immigratiebeleid net als het Deense slecht bekend.’

Wat kunnen we doen?

Wat zou de Nederlandse overheid kunnen doen om de schade zoals Denemarken die opliep met de cartooncrisis te beperken? ‘Precies dat wat de Deense overheid niet deed, namelijk meteen afstand nemen van de cartoons’, stelt Ramadan.

‘Dat was de grote fout die de Deense regering maakte’, zegt ook de Leidse islamoloog Pieter Sjoerd van Koningsveld. ‘Ze begonnen eerst over de vrijheid van meningsuiting, maar ze hadden zich meteen moeten uitspreken tegen de cartoons.’

Van Koningsveld wil zelfs nog verder gaan. '’Wilders strafrechtelijk vervolgen voor zijn film is de enige manier om in het buitenland duidelijk te maken dat Wilders zijn opvattingen niet die van de Nederlandse overheid zijn.’

De Nederlandse overheid neemt voorzorgsmaatregelen. Op de buitenlandse ambassades liggen draaiboeken voor het geval het uit de hand loopt al klaar. Ook zijn er persberichten waarin de Nederlandse ambassades in het buitenland uitleggen dat het standpunt van Wilders niet de opvatting van de Nederlandse overheid is. Gisteren was minister Verhagen van Buitenlandse Zaken bij het forum van de Alliantie der Beschavingen in Madrid. Op dat forum kregen Nederlandse diplomaten in de wandelgangen de kans om een mogelijke rel rond de film in de kiem te smoren.

Over de film van Wilders zelf is nog steeds weinig bekend. De previews die op Youtube stonden waren nep. Op de vraag of de koranfilm inderdaad op 25 januari uitkomt in een uitzending in de zendtijd voor politieke partijen, wil Wilders niet antwoorden. De PVV heeft die dag van 17.50 en 17.53 uur op Nederland 1 drie minuten zendtijd voor politieke partijen. ‘Als er nieuws is over de film, komen we daar zelf mee naar buiten’, zegt een woordvoerder van de PVV.

Keuze stelling: Geen mening

Help mods!
Pool: 581eMotM Feyenoord-NAC Breda: FerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 736e / 1125e / 703eOpstelling: 4-3-3
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 16 januari 2008 om 14:13:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo lang de moslims :

a) blijven reageren met dreigen met geweld.
b) elkaar niet veroordelen als het gaat om dit soort uitingen.

zal niemand wat te maken willen hebben met ze.

Pak Wilders op een andere manier aan. Ga met feiten de discussie aan en veroordeel waar mogelijk het geweld tegen mensen die niet moslim zijn en er andere (wellicht voor moslims beledigende) zaken doen. De enige moslims die dit doen zitten in de PVDA in de kamer of een of andere gemeente, de schooiers op straat zijn de norm, niet de mannen met das die dit doen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 16 januari 2008 om 14:29:03.       ICQ: 12112915      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze moeten Wilders de bak ingooien om hem tegen zichzelf te beschermen. Ik vind het prima om harde kritiek te uiten maar dit is gewoon onnodig provoceren en vragen om problemen. Het schijnt dat hij in de film de Koran wil verbranden. Als Wilders echt zo'n bikkel is moet hij eens naar de Verenigde Staten gaan om daar de Amerikaanse vlag te verbranden voor het Witte Huis. Niet onnodig mensenlevens op het spel zetten omdat hij zo mediageil is.

Keuze stelling: Geen mening

Help mods!
Pool: 581eMotM Feyenoord-NAC Breda: FerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 736e / 1125e / 703eOpstelling: 4-3-3
okkie
Vedette

Uit: Papecity
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juli 2001
Gepost op 16 januari 2008 om 17:20:25.       MSN: rotterdamthebest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer komt Volkert van de Graaf weer vrij ??

Gr.okkie {the one and only}

Keuze stelling: Nee nooit, de standpunten van de PVV zijn te afwijkend en passen niet in Nederland

Help mods!
Pool: 348eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 169e / 546e / 165eOpstelling: 4-4-2
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 16 januari 2008 om 19:26:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
okkie schreef:

Wanneer komt Volkert van de Graaf weer vrij ??

Rond 5 mei 2014. (2/3e van 18 jaar vanaf het voorarrest).

Hij zit dus al zo'n beetje op de helft

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 395eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 423e / 370e / 408eOpstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 16 januari 2008 om 19:29:58.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En als hij vrijkomt leeft hij niet lang denk ik.

Keuze stelling: Ja zeker, de PVV kan als serieuze politieke parij met andere partijen een coalitie vormen

Help mods!
Pool: 323eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.496,1VoVo: 266e / 774e / 284eOpstelling: 4-3-3
El Jefecito
Vedette

Gepost op 16 januari 2008 om 19:32:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En terrecht

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1368eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.405,3VoVo: 83e / 375e / 306eOpstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 16 januari 2008 om 21:19:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wilders is in deze gewoon niet verstandig met het maken van zo'n film, je bereikt er zo weinig mee.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 21eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
easydott
Vedette

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 9 november 2005
Gepost op 16 januari 2008 om 21:39:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, laat die mafkees Wilders. Een normaal dialoog voeren kan die toch niet. Dan maar op een provocerende manier, waarop hij weer (nog meer) aanzien krijgt bij de "hij zegt waar het op staat" kiezer. Net als die zeefhoofd Brinkman trouwens...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Gepost op 17 januari 2008 om 00:10:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach Wilders is inderdaad een losgeslagen idioot. Wat nog debieler is zijn die hersenlozen die meldt geweld dreigen als reactie...

Geen stellingname

Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 januari 2008 om 00:38:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wilders en verstandig...dat past sowieso niet samen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 191eMotM Feyenoord-NAC Breda: FerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 11e / 147e / 36eOpstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 januari 2008 om 11:13:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Moslims en rede ook niet. Dreigen met geweld. Ze doen dat maar in hun eigen land. Maar ja, daar hebben ze geen kleuren TV en moeten ze werken voor hun geld.

Opvallend dat de mail die de PVDA raadslid stuurde aan iemand die haar mailde hier nog niet is getoond:
woensdag 16 januari 2008 14:52

De onderstaande dreigmail is van het Marokkaanse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili. Zij stuurde die als een reactie op een e-mail van een Rotterdammer.

Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!!Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!

mvg Bouchra Ismaili

Geen stellingname

Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 17 januari 2008 om 11:17:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die spoort ook niet...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 191eMotM Feyenoord-NAC Breda: FerBattle-rating: 1.500,0VoVo: 11e / 147e / 36eOpstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 januari 2008 om 11:22:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Die spoort ook niet...

Nee niet normaal. En uiteraard sust de PVDA de commotie, laat haar gewoon zitten en zegt haar dat ze zich niet uit de tent moet laten lokken. Tja, verrassend.

Geen stellingname

Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 17 januari 2008 om 12:00:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Nee niet normaal. En uiteraard sust de PVDA de commotie, laat haar gewoon zitten en zegt haar dat ze zich niet uit de tent moet laten lokken. Tja, verrassend.
[/QUOTE
Als een stomme aktie werd deze brief door de pvda bestempeld.Maar wat hieraan vooraf gaat.Een of andere rechtse bal stuurt mails naar bestuurders met een moslimachtergrond.Waarin uitspraken staan van extreme moslim groeperingen en vraagt dan om een afkeuring van deze uitspraken.Te ziek voor woorden.Net zo als wilders die al vragen hierover gaat stellen.Heeft die man niets anders te doen van onze dure belasting centen en bewaking.Wel geld om films te maken,ook van belastingcenten?,die slecht zijn voor de ekonomie volgens de werkgevers

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 660eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.614,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 januari 2008 om 12:34:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

quote:
DR schreef:

(...)

[/QUOTE
Als een stomme aktie werd deze brief door de pvda bestempeld.Maar wat hieraan vooraf gaat.Een of andere rechtse bal stuurt mails naar bestuurders met een moslimachtergrond.Waarin uitspraken staan van extreme moslim groeperingen en vraagt dan om een afkeuring van deze uitspraken.Te ziek voor woorden.Net zo als wilders die al vragen hierover gaat stellen.Heeft die man niets anders te doen van onze dure belasting centen en bewaking.Wel geld om films te maken,ook van belastingcenten?,die slecht zijn voor de ekonomie volgens de werkgevers

Dit was de email als gestuurd kennelijk, n.a.v. Koran - lessen van de Gemeenteraad van Ede. Als reactie hierop heeft iemand deze mail gestuurd n.a.v. de bv in Duitland verboden en als terroristische organisatie bekend staande Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland, een organisatie die hier uiteraard gewoon mag bestaan (hoezo, vrijheid van meningsuiting?). Ik keur dit allemaal dit niet goed of zo, maar de reactie is absurd. En als dit geen reden is iemand te ontslaan, houd echt ALLES op. Ik zou er ontslag voor kijgen en bij een ieder, laat staan een volksvertegenwoordiger. Maar laat de PVDA dit lekker sussen, bij de volgende verkiezingen wordt wel duidelijk hoe de deelgemeente hierover denkt. Zou best wel eens kunnen dat ze nog stemmen wint ook. De halve gemeente bestaat uit allochtonen, en correct of niet, de PVDA doet alles voor stemmen. In een andere gemeente verkondigen ze weer wat anders. Hoezo populisme?

ism_bouchra@hotmail.com
[adressen overige geadresseerden weggelaten]
datum 13 jan. 2008 12:43
onderwerp Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door gmail.com

Okay Pala van de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland:

'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie'.
'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'
zaterdag 12 januari 2008

Het Nederlands Dagblad,
De telegraaf

Geen stellingname

Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 17 januari 2008 om 13:25:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Dit was de email als gestuurd kennelijk, n.a.v. Koran - lessen van de Gemeenteraad van Ede. Als reactie hierop heeft iemand deze mail gestuurd n.a.v. de bv in Duitland verboden en als terroristische organisatie bekend staande Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland, een organisatie die hier uiteraard gewoon mag bestaan (hoezo, vrijheid van meningsuiting?). Ik keur dit allemaal dit niet goed of zo, maar de reactie is absurd. En als dit geen reden is iemand te ontslaan, houd echt ALLES op. Ik zou er ontslag voor kijgen en bij een ieder, laat staan een volksvertegenwoordiger. Maar laat de PVDA dit lekker sussen, bij de volgende verkiezingen wordt wel duidelijk hoe de deelgemeente hierover denkt. Zou best wel eens kunnen dat ze nog stemmen wint ook. De halve gemeente bestaat uit allochtonen, en correct of niet, de PVDA doet alles voor stemmen. In een andere gemeente verkondigen ze weer wat anders. Hoezo populisme?

ism_bouchra@hotmail.com
[adressen overige geadresseerden weggelaten]
datum 13 jan. 2008 12:43
onderwerp Gemeenteraad Ede op koranles
verzonden door gmail.com

Okay Pala van de Hizb ut-Tahrir-beweging Nederland:

'Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie'.
'Wat jullie nodig hebben is een zware bomaanslag!'
zaterdag 12 januari 2008

Het Nederlands Dagblad,
De telegraaf

Zijn de reden van jouw hate mails aan de pvda en je lofzang op wilders geen reden tot ontslag.In een normaal bedrijf onder werktijk wel,lijkt mij

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 660eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.614,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
okkie
Vedette

Uit: Papecity
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juli 2001
Gepost op 17 januari 2008 om 17:23:16.       MSN: rotterdamthebest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat doen Affelay en Asaitti daar nou weer ??

Keuze stelling: Nee nooit, de standpunten van de PVV zijn te afwijkend en passen niet in Nederland

Help mods!
Pool: 348eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.500,0VoVo: 169e / 546e / 165eOpstelling: 4-4-2
El Jefecito
Vedette

Gepost op 17 januari 2008 om 18:12:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Sowiezo is de PVDA niet serieus te nemen, een clubje kritiekloze uitgezakte ja knikkers...

Geen stellingname

Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 17 januari 2008 om 18:15:05.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

pvda= Partij Van De Angst, een partij zonder eigen mening

Keuze stelling: Ja zeker, de PVV kan als serieuze politieke parij met andere partijen een coalitie vormen

Help mods!
Pool: 323eMotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.496,1VoVo: 266e / 774e / 284eOpstelling: 4-3-3
st0ere2006 Gele kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 17 januari 2008 om 19:41:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

pvda= Partij Van De Angst, een partij zonder eigen mening

De Partij van Allah..
quote:
Het dronken en beschonken sujet Ter Horst meent een waarschuwing te moeten laten uitgaan voor de algemene rust en vrede in de samenleving. De rust van het kerkhof is nabij..

Overigens: Wilders is niet begonnen: de RVD heeft zélf gelekt dat Wilders een film zou gaan maken over de islam. Balkenende zit er dus achter dat de publiciteit voortijdig kwam, en niet Geert Wilders

Ter Horst waarschuwt gemeenten voor Koranfilm
woensdag 16 januari 2008 17:55

PvdA-minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft alle burgemeesters in Nederland opgeroepen 'extra alert' te zijn op spanningen die kunnen ontstaan door de Koranfilm van Geert Wilders. De film zou kunnen leiden tot onrust in de samenleving en spanning tussen bevolkingsgroepen, aldus een waarschuwende minister.

Ter Horst waarschuwt burgemeesters voor de Koranfilm van Wilders
Ter Horst uitte haar zorgen in een brief die al eind november is verstuurd, nadat de plannen van de PVV-leider in de openbaarheid waren gekomen.

Extra alert
‘U als bestuurder zult daar als eerste de tekenen van merken. Dat is waarom ik u wil vragen om in uw contacten met uw burgers en in het bijzonder de moslimgemeenschap extra alert te zijn.'

Ter Horst en haar CDA-collega Ernst Hirsch Ballin van Justitie hebben begin november een gesprek gehad met Wilders over de filmplannen. Ze hebben hem daarin gewezen op de risico's ervan voor hem zelf, maar ook op mogelijke gevolgen die de film kan hebben in binnen- en buitenland.

Koranverbod
‘Het kabinet kent de film nog niet maar de toelichting door de heer Wilders zelf heeft tot de in het gesprek verwoorde zorgen geleid. Deze zorgen zijn gedeeld met de heer Wilders,’ schrijft Ter Horst aan de burgemeesters.

Wilders pleitte al eens voor een Koranverbod, maar vond bij de Tweede Kamer te weinig volgelingen.

Angst
De politiekorpsen in onder meer Amsterdam en Rotterdam hebben al aangegeven dat ze angst hebben voor en zich voorbereiden op mogelijke rellen na de film. Zo wordt gesproken met imams en andere leiders uit de moslimgemeenschap over de mogelijkheden om commotie op straat te beperken.

Wilders gaat ervan uit dat zijn film, die ongeveer tien minuten zal duren, eind deze maand klaar is. De film zal sowieso te zien zijn op de website YouTube. Wilders is in gesprek met Nova, maar het actualiteitenprogramma wil de film eerst zien voordat er wordt besloten tot uitzending.

Lees ook de Elsevier-commentaren Koranfilm: breekt Wilders met traditie? en Waarom bemoeit regering zich met film Wilders?

Door Robin van der KloorQUOTE]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.489,0VoVo: 1422e / - / 1153eOpstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Gepost op 17 januari 2008 om 19:45:26.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat noemt men dan een film, pffffffff het duurt maar 10 minuten

Help mods!
st0ere2006 Gele kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 17 januari 2008 om 19:55:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Dat noemt men dan een film, pffffffff het duurt maar 10 minuten

Mammie

Lees dit maar:

quote:
Wat het Westen weten moet.....over de 'vreedzame islam'
Zoals bekend zou Geert Wilders aan een film werken over de z.g. vreedzame islam. Een volkomen overbodige film voor mensen die een klein beetje kennis hebben van de geschiedenis van deze gewelddadige doctrine maar misschien hard nodig voor de velen onder ons die het grote gevaar van deze pseudo-religie niet willen zien.

Overigens bestaat er al geruime tijd een prima film over dit barbaarse en achterlijk geloof, gemaakt en uitgegeven door Quixotic Media:

'What the West needs to know about islam'

Meer informatie over deze productie is te vinden op hun website:

Whatthewestneedstoknow

Op het bekende YouTube is deze film in delen te bekijken. Helaas zonder Nederlandse ondertitels.

Aanvulling

Wij ontvingen zojuist het bericht dat deze film via deze link deze kink wél beschikbaar is met Nederlandse ondertitels!
Het bekijken meer dan waard. En niet alleen dat. Laat het niet bij kijken alleen maar maak zoveel mogelijk (Nederlandse) mensen attent op deze film. Hun toekomst staat immers op het spel. Let vooral op de onverwachte dhimmies die in het begin van deze film aan het woord komen..... héél verhelderend.

http://sioenederland.wordpress.com/what-the-west-needs-know/

SIOE

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 17 januari 2008 20:00:20).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-NAC BredaBattle-rating: 1.489,0VoVo: 1422e / - / 1153eOpstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 januari 2008 om 18:11:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geen stellingname

Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 48 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk