Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
God of Darwin?
God
Darwin
Happel
Internationale topspeler
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Droomaankoop: -
Reg.: 17 april 2007
quote:Winkels moeten gezellig openblijven op zondag. Niet alleen voor het winkelend publiek, maar vooral voor de werkgelegenheid. Hoeveel tienduizenden studenten en scholieren verliezen niet hun bijbaantje als ze op zondag niet meer mogen werken in de supermarkt?
Timothy McVeigh schreef:
Waar de menging van Godsdienst en Staat toe kan leiden:
(...)
Het zou toch van de zotte zijn als 20.000 mensen de dupe zijn van een achterhaalde zin in een boek dat duizenden jaren geschreven is, waarin wordt vermeld dat God, en dus wij ook maar, op de zevende dag moe was?
Mozart
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Droomaankoop: Julio Ricardo Cruz
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Mijn idee. Sinds wanneer wonen we trouwens in een achterlijk land, waarin dit soort zaken weer binnensluipen? Ik dacht dat de jaren '50 passé waren.
Happel schreef:
(...) Winkels moeten gezellig openblijven op zondag. Niet alleen voor het winkelend publiek, maar vooral voor de werkgelegenheid. Hoeveel tienduizenden studenten en scholieren verliezen niet hun bijbaantje als ze op zondag niet meer mogen werken in de supermarkt?
Timothy McVeigh
Vedette
Hompie ©
Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Nicky Hofs
Reg.: 6 juni 2000
Mozart
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Salzburg
Vak: Maastribune - Business seats
Droomaankoop: Julio Ricardo Cruz
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Natuurlijk ken ik Dick Pels. Die man geeft inderdaad boeiende en bevlogen lezingen. Bovendien is hij een goede auteur. Lees bijvoorbeeld eens 'De economie van de eer. Een nieuwe visie op verdienste en beloning.' of zelfs zijn zeer goed leesbaar boek over Pim Fortuyn (ik kan even niet meer op de titel komen, het woord 'Dandy' komt er in voor).
Timothy McVeigh schreef:
Gisteren was ik bij een door de jongeren van D66 én de ChristenUnie georganiseerde lezing van Dick Pels. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat minstens één van jullie, Happel en Mozart, deze man wel zal kennen. Hij is een vrijzinnig socioloog, lid van GroenLinks, en heeft een hele verhelderende kijk op de rol van religie in de samenleving.
RKCWolluk ![]()
Echte Critische ![]()
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 2 juli 2008
tricky-dicky
Vedette
Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Droomaankoop: Kevin Strootman
Reg.: 2 september 2005
quote:En hoe is dat bij jullie in Waalwijk dan?
RKCWolluk schreef:
Ik heb hier een Quest voor me liggen en uit onderzoek blijkt het volgende:
Mensen die katholiek/christen zijn hebben gemiddeld een lager IQ dan mensen met een ander of geen geloof.
Nu wist ik al dat het catholisme/christendom een grote tering leugenachtige hypocryte bende is, maar dat ze ook dom zijn verrast me dan een beetje? Waarom houden ze het dan zo lang uit? Of zijn er gewoon zoveel domme mensen?
RKCWolluk ![]()
Echte Critische ![]()
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 2 juli 2008
quote:Heel veel domme mensen
tricky-dicky schreef:
(...)
En hoe is dat bij jullie in Waalwijk dan?
Fr-loyals
Vedette
Uit: Granada>Nicaragua
Reg.: 16 mei 2006
quote:
RKCWolluk schreef:
(...)
Heel veel domme mensen
Valt wel mee laatste jaren, de zwarten kousen zijn meer vertrokken naar de dorpen er omheen (ketsheuvel, sprang-capelle etc) waar er 1 kerk per 200 inwoners staat ofzo.
galaxtico
Ballenjongen
Reg.: 9 oktober 2008
Kobe Bryant
Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002
quote:Dan vragen de gelovigen weer hoe de eerste planeten en sterren ontstaan zijn voordat die op hun beurt weer nieuwe schiepen en dan ben jij weer uitgeluld
galaxtico schreef:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2009/08/straling_ster_zorgt_voor_nieuw.html
Sterren (en dus onze zon) is dus niet door een of meerdere goden geschapen B)
emmylover
Vedette
Uit: eindhoven
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 12 april 2004
Timothy McVeigh
Vedette
Hompie ©
quote:Incest. Dat schijnt op Urk bijvoorbeeld ook heel normaal te zijn.
emmylover schreef:
eigenlijk is het raar het geloof.god schiep de man <adam> en uit zijn rib werd <eva> gemaakt ze kregen 2 zonen kain en abel.maar waar zijn dan alle andere mensen uit voort gekomen...
varkenoord
Vedette
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
quote:Aanrader op dat laatste punt is de zeeuwse DS Hendrikse,die in de vrijzinnige kerk zegt dat God niet bestaat.De ingezonden stukken in de PZC zijn de moeite van het lezen waard.Je kan het raden natuurlijk,van de 10 zijn er 8 die de man verketteren
Timothy McVeigh schreef:
Gisteren was ik bij een door de jongeren van D66 én de ChristenUnie georganiseerde lezing van Dick Pels. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat minstens één van jullie, Happel en Mozart, deze man wel zal kennen. Hij is een vrijzinnig socioloog, lid van GroenLinks, en heeft een hele verhelderende kijk op de rol van religie in de samenleving.
emmylover
Vedette
Uit: eindhoven
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 12 april 2004
quote:het was eigenlijk geen vraag maar meer een konstatering .het geloof en daarmee de bijbel verkondigen dus incest.en daar lopen miljarden mensen achter aan.
Timothy McVeigh schreef:
(...)
Incest. Dat schijnt op Urk bijvoorbeeld ook heel normaal te zijn.
Niet van die domme vragen stellen emmylover.
aliendwurf
Vedette
Reg.: 1 augustus 2004
seven
Vedette
Reg.: 17 november 2002
varkenoord
Vedette
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Goes
Reg.: 17 maart 2001
quote:welke onderbroeken ???
varkenoord schreef:
Goedkope onderbroeken lol
Neochamp
Vedette
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Goes
Reg.: 17 maart 2001
quote:welke onderbroeken ???
varkenoord schreef:
aliendwurf
Vedette
Reg.: 1 augustus 2004
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
Administrator
Administrator
Reg.: 23 juni 2002
Timothy McVeigh
Vedette
Hompie ©
quote:Goedkope onderbroeken lol? Dit lijkt mij meer symbool staan voor het feit dat een hoop celibataire priesters zich om de haverklap aan een misdienaar vergrijpen. En dat alleen omdat ze geen sex mogen hebben van het één of andere bedachte geloof. Alsof Jezus Christus zelf zulke stompzinnige en niet ter zake doende regels zou verzinnen
varkenoord schreef:
varkenoord
Vedette
quote:Of niet gelovigen zich niet regelmatig vergrijpen aan kinderen.Moet ik je voorbeelden geven van echtparen die zich vergrijpen aan hun kinderen.Ligt dat dan aan het huwelijk.Soms zou je denken dat prietsters ook mensen zijn
Timothy McVeigh schreef:
(...)
Goedkope onderbroeken lol? Dit lijkt mij meer symbool staan voor het feit dat een hoop celibataire priesters zich om de haverklap aan een misdienaar vergrijpen. En dat alleen omdat ze geen sex mogen hebben van het één of andere bedachte geloof. Alsof Jezus Christus zelf zulke stompzinnige en niet ter zake doende regels zou verzinnen
Middenveldert
Internationale topspeler
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 juni 2007
Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders-aan-tafel » Bestaat er een God?

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 9,3% dat Sparta Rotterdam wint van AZ. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!