Feyenoord Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 07:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 72 »

HR

Beer
Icoon

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 augustus 2004

quote:HR
easydott schreef:

(...)

Ik heb dit niet gehoord, maar het is er om kotsmisselijk van te worden. Jammergenoeg hebben zij die deze opmerking maakten geen lering uit het verleden getrokken !
HR
Ik volg het op de voet en heb deze opmerking ook niet gehoord. Dit zou ook zeker een headline bij het nieuws zijn als het waar zou zijn dus ik twijfel over de waarheid.

Als het waar is is het echt te triest, maar ik geloof het niet :denk

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 1 augustus 2006 00:08:14).]
HR
HR

randunica
Nationale topspeler
Nr 3 Feyenoord Quiz seizoen 2004/2005

Uit: Zutphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juni 2000

Beer schreef:

(...)
Ik volg het op de voet en heb deze opmerking ook niet gehoord. Dit zou ook zeker een headline bij het nieuws zijn als het waar zou zijn dus ik twijfel over de waarheid.

Als het waar is is het echt te triest, maar ik geloof het niet :denk
HR
Ik kan me wel foto's herinneren van kleine kinderen die op feestjes als ware zelfmoordterroristen waren verkleed, als een soort nieuwe nationale klederdracht, en werden getoond door trotse ouders. Elk conflict kent foute opmerkingen over en weer, maar in de context kunnen deze, van beide kanten gezien, begrijpelijk zijn, hoewel volkomen misplaatst. Retoriek en media, het schijnt ttegenwoordig niet anders te kunnen - moet je voor de gein - indien je satelliet hebt - op de Hotbird naar de Palestijnse TV kijken, de uitzendingen toentertijd van Saddam c.s. dienen waarschijnlijk als maatstaf.
HR
HR

L.Pincoffs
Legende

Uit: Weelde
Vak: -
Reg.: 3 mei 2002

Deze mag er ook zijn:

forumillustratie

Wat een prachtig medium is dat internet toch. Je zal toch alleen maar overgeleverd zijn aan de NOS.

http://www.intelligence.org.il/eng/sib/5_05/shlomi_e.htm

easydott schreef:

(...)

Ik vind het ook zo makkelijk en een teken van zwakte om te zeggen dat de Hezbollah kinderen gebruikt/ opoffert voor hun eigen leven ? Volgens mij is deze organisatie in de jaren 80 juist ontstaan om deze kinderen te beschermen tegen de bezetter !!
HR
Een teken van zwakte. Dat moet je me toch eens uitleggen.

En als de organisatie is opgericht om kinderen te beschermen (wat niet de reden was), waarom heeft ze zich bezich gehouden met ontvoeringen van onschuldige personen (niet de militairen) of een vliegtuigkaping?
HR
HR

Kees Pijl
Icoon

Reg.: 12 juli 2000

Hou toch eens op met die onzin over de NOS...

De Nederlandse omroepen verslaan dit conflict gewoon objectief. Ik heb over beide kampen reportages gezien (en gehoord) waarin de verschillende invalshoeken en beweegredenen uitgebreid worden belicht.

Maar dat is waarschijnlijk het probleem voor sommigen hier. Die willen een eenzijdig propaganda verhaaltje horen dat aansluit bij hun kijk op dit conflict.

Wees maar blij dat we in een land wonen met een pers die nog een beetje streeft naar objectiviteit.
HR
HR

FRB
Icoon

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

L.Pincoffs schreef:

Deze mag er ook zijn:

(plaatje)

Wat een prachtig medium is dat internet toch. Je zal toch alleen maar overgeleverd zijn aan de NOS.

http://www.intelligence.org.il/eng/sib/5_05/shlomi_e.htm

(...)

Een teken van zwakte. Dat moet je me toch eens uitleggen.

En als de organisatie is opgericht om kinderen te beschermen (wat niet de reden was), waarom heeft ze zich bezich gehouden met ontvoeringen van onschuldige personen (niet de militairen) of een vliegtuigkaping?
HR
Waarschijnlijk omdat ze tegen het militair oppermachtige Israel (met dank aan de VS) weinig andere acties konden uitvoeren. Niet dat ik het terrorisme eens ben maar jij vraagt om een uitleg.
HR
HR

L.Pincoffs
Legende

Als teken van zwakte werd het argument genoemd, dat kinderen als bescherming zouden zijn gebruikt.

Natuurlijk weet Hezbollah, dat ze geen partij is voor Israel. Daarom verbaast het me ook, dat op deze wijze een strijd wordt aangegaan, die alleen maar verliezers en een hoop ellende geeft aan beide zijden. Wat moet die confrontatie verder nog opleveren?

@ Kees: Het is prima als je tevreden bent over de verslaggeving van de NOS. Mijn reactie over de NOS was gericht aan een opmerking van Easydot. De sites die ik heb genoemd geven aan, dat er nog meer gebeurt dan wij te zien krijgen en er zijn er nog veel meer. Er zijn voldoende voorbeelden van een met opzet gekleurde berichtgeving in de diverse media. Hoe kun je beoordelen of NOS objectief is, zonder meerdere bronnen te raadplegen? Tenzij je een grenzeloos vertrouwen hebt. En dan blijkt, dat de NOS niet anders is, dan een doorgeefluik waarbij de underdog favoriet is. Een voorbeeld? Is er al een interview geweest met een lid van Hezbollah of een andere Libanees, die het afvuren van de raketten op Israel veroordeelt of die zich afvraagt waarom zij zelf er niet mee stoppen? Er is bijna elke dag wel een Israeliet aan het woord die dat wel doet of anders een vraag aan een verslaggever ter plaatse hoe de stemming onder de bevolking is.

Voordat het misschien verkeerd begrepen wordt, ik heb net zoveel met de Israelieten als met welke ander partij in dit conflict dan ook. Ik probeer zoals de honorabele Don eerder aangaf een beetje nuance aan te brengen.
HR
HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000

L.Pincoffs schreef:

Is er al een interview geweest met een lid van Hezbollah of een andere Libanees, die het afvuren van de raketten op Israel veroordeelt of die zich afvraagt waarom zij zelf er niet mee stoppen? HR
Jazeker. Zelfs van een Libanees die het allemaal prima vond wat Israel deed. Ik zou je alleen niet meer kunnen vertellen welk programma dat uitzond en wanneer, helaas...
HR
HR

FRB
Icoon

Overigens begrijp ik Libanon zelf ook niet zo goed. Als een ander land op jouw grondgebied militair bezig is dan ga je toch in de tegenaanval cq verdediging? Ondanks het feit dat je wellicht in de minderheid bent heb je toch niet voor niets een leger om jouw eigen grondgebied te beschermen? Als Nederland ooit eens door Duitsland wordt aangevallen mag ik toch hopen dat ons leger zich wel zal manifesteren ondanks de slechte vooruitzichten.
HR
HR

Beer
Icoon

FRB schreef:

Overigens begrijp ik Libanon zelf ook niet zo goed. Als een ander land op jouw grondgebied militair bezig is dan ga je toch in de tegenaanval cq verdediging? Ondanks het feit dat je wellicht in de minderheid bent heb je toch niet voor niets een leger om jouw eigen grondgebied te beschermen? Als Nederland ooit eens door Duitsland wordt aangevallen mag ik toch hopen dat ons leger zich wel zal manifesteren ondanks de slechte vooruitzichten.
HR
Waar denk je dat die 80 bommen per dag vandaan komen :denk
En waar denk je dat de grondgevechten vandaan komen.
HR
HR

FRB
Icoon

Beer schreef:

(...)
Waar denk je dat die 80 bommen per dag vandaan komen :denk
En waar denk je dat de grondgevechten vandaan komen.
HR
Hezbollah.
HR
HR

Beer
Icoon

FRB schreef:
Hezbollah.
HR
en dat is een van de 2 officiele legers van Libanon
HR
HR

FRB
Icoon

Beer schreef:

(...)
en dat is een van de 2 officiele legers van Libanon
HR
:huh :huh :huh

Bij mijn weten heeft elk land (dus ook Libanon) 1 leger. Die Libanezen zitten zelf ook niet echt op Hezbollah te wachten dus als jij ze dan ook nog eens een Hezbollah-leger gaat aanpraten.
HR
HR

Beer
Icoon

Dat is juist het probleem met Libanon, die hebben er 2 die ze beide erkennen als officieel leger.

Hezbollah heeft ook ministers en parlementsleden, daardoor is het ook zo complex.

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 1 augustus 2006 15:53:18).]
HRHR
HR

FRB
Icoon

Beer schreef:

Dat is juist het probleem met Libanon, die hebben er 2 die ze beide erkennen als officieel leger.

Hezbollah heeft ook ministers en parlementsleden, daardoor is het ook zo complex.
HR
Dit is voor mij echt totaal nieuwe info. Waar heb je dat vandaan??
HR
HR

Beer
Icoon

Ik volg het nieuws, ben zeer geinteresseert in politiek, lees er veel over.
HR
HR

FRB
Icoon

Beer schreef:

Ik volg het nieuws, ben zeer geinteresseert in politiek, lees er veel over.
HR
Maar waar haal je vandaan dat Libanon 2 legers heeft? Dat ze in de politiek zitten weet ik ook wel (maar dat heb je er later bij gezet) maar van dat leger ben ik nog nooit ergens tegen gekomen. En ik interesser me toch ook voor politiek etc.

IK heb nog geen berichten gelezen dat het officiele Libanese leger zich in de strijd heeft gemengd.
HR
HR

L.Pincoffs
Legende

OrCristian schreef:

(...)

Jazeker. Zelfs van een Libanees die het allemaal prima vond wat Israel deed. Ik zou je alleen niet meer kunnen vertellen welk programma dat uitzond en wanneer, helaas...
HR
Ah, die uitzending heb ik dan gemist. Ik en mijn vooroordelen ook :C
HR
HR

Beer
Icoon

FRB schreef:
Maar waar haal je vandaan dat Libanon 2 legers heeft? Dat ze in de politiek zitten weet ik ook wel (maar dat heb je er later bij gezet) maar van dat leger ben ik nog nooit ergens tegen gekomen. En ik interesser me toch ook voor politiek etc.

IK heb nog geen berichten gelezen dat het officiele Libanese leger zich in de strijd heeft gemengd.
HR
Die doen niks omdat de Hezbollah er al bezig is. Ze erkennen elkaar als leger en zullen nooit in elkaars vaarwater gaan zitten.

Bijna alle burgers erkennen Hezbollah als officieel leger en het parlement ook.

Het leger van Libanon doet ook niks in zuid libanon omdat dat het gebied is van Hezbollah.

Weet het niet zeker maar ik denk dat dit zo is gegroeit sinds de burgeroorlog.

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 1 augustus 2006 16:07:58).]
HR
HR

FRB
Icoon

Hulpkonvooien Libanon belemmerd

Uitgegeven: 1 augustus 2006 19:33
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2006 20:23

JERUZALEM/BEIROET - De Isralische strijdkrachten belemmeren het Wereldvoedselprogramma (WFP) van de Verenigde Naties in Zuid-Libanon. Het WFP verklaarde dinsdag grote problemen te ondervinden bij het uitdelen van hulpgoederen aan de noodlijdende bevolking.

Het WFP had achttien vrachtwagens met hulpgoederen naar drie dorpen willen sturen. Isral, dat in de grensstreek met de joodse staat de radicaalislamitische Hezbollah-militie wil verdrijven, gaf slechts toestemming voor zes vrachtwagens.

Een deel van de Libanezen is vanaf het begin van het conflict drie weken geleden van hulp verstoken. "Eten, water en medicijnen raken op. Veel armen, zieken en bejaarden konden nog niet worden gevacueerd", klaagde WFP-hulpcordinator Amer Daoudi.

Plassen

Zuid-Libanezen die geen drinkwater meer hebben, drinken water uit plassen die normaal bestemd zijn voor dieren, aldus het WFP. Dergelijk water is besmet met bacterin.

Het WFP maakt zich ook steeds meer zorgen over de brandstofvoorziening voor zijn eigen hulpkonvooien. Tal van benzinestations hebben geen benzine meer. Bij de pompen waar de benzine nog niet is uitverkocht, staan rijen van tientallen auto's te wachten. De VN-voedselkonvooien worden tevens belemmerd doordat nog steeds massa's Libanezen het oorlogsgebied proberen te ontvluchten.

Tyrus

Alleen al dinsdag verlieten duizenden mensen de Libanese havenstad Tyrus. Volgens de gemeenteraad zijn er nog maar ongeveer 15.000 mensen in de stad tegen 100.000 een paar dagen geleden. Door de Isralische aanvallen op Libanon vielen tot dusver in totaal 828 doden en 3200 gewonden, blijkt uit Libanese cijfers.

De jongste stroom vluchtelingen kwam op gang nadat Isral had aangekondigd zijn grondoffensief tegen Hezbollah te intensiveren en op te rukken naar het noorden. De Libanese rivier Litani, enkele tientallen kilometers van de grens met Isral, wordt gezien als een strategische grens.

Bufferzone

Isral zou alle posities van Hezbollah direct aan de grens met Isral vr donderdag willen uitschakelen om daarna door te stoten tot de Litani. In de bufferzone die dan ontstaat, kan een internationale stabilisatiemacht worden gestationeerd. Met de veiligheidszone wil Jeruzalem voorkomen dat Hezbollah nog raketten op Isral afvuurt of het land ooit nog op een andere manier kan bedreigen.

De Isralische aankondiging kwam kort voor de afloop van een beperkte Isralische onderbreking van de luchtaanvallen op Zuid-Libanon. Het staakt-het-vuren was ingesteld na het bloedbad zondag in Qana, waarbij meer dan zestig Libanese burgers om het leven kwamen.

Luchtaanvallen

Volgens minister Haim Ramon van Justitie zal Isral de luchtaanvallen op Hezbollah-strijders in de nacht van dinsdag op woensdag met volle kracht hervatten. Zijn collega op Defensie, Amir Peretz, noemde de komende dagen beslissend. Mogelijk staat Isral onder druk van de bondgenoot Verenigde Staten om de strijd zo spoedig mogelijk te beindigen.

Strijders van Hezbollah en Isralische militairen leverden dinsdag al weer volop slag in het grensgebied van Zuid-Libanon. Drie Isralische militairen sneuvelden bij gevechten in de buurt van het grensdorp Ata al-Chaab, meldde de Arabische nieuwszender al-Arabiya.

Verliezen

Volgens het Isralische leger werden in 48 uur twintig strijders van Hezbollah gedood. De sjiitische beweging ontkende de nieuwe verliezen. Een zegsman zei dat sinds de Isralische aanval op 12 juli op Libanon begon, Hezbollah 43 strijders heeft verloren. Isralische ministers gaan er vanuit dat inmiddels drie- tot vierhonderd van de 2000 Hezbollah-strijders zijn gedood.

NU.nl
HR
HR

STREETS
Vaste waarde in elftal

Uit: rotterdam de havens
Reg.: 21 april 2005

Tijdje terug las ik hier ergens dat iemand zei van, ''ik vertrouw atoomwapens veel liever bij een land als Amerika dan aan Iran"" daar zakt mn broek echt van af, wie gooide destijds een atoombom in Japan? :dood
HR
HR

OrCristian
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Reg.: 6 juni 2000

STREETS schreef:

Tijdje terug las ik hier ergens dat iemand zei van, ''ik vertrouw atoomwapens veel liever bij een land als Amerika dan aan Iran"" daar zakt mn broek echt van af, wie gooide destijds een atoombom in Japan? :dood
HR
Ik vind dat je dat wel een beetje moet nuanceren. Laat me vooropstellen dat ik niemand, die het kan bedenken een atoombom te vervaardigen, vertrouw. Maar in Amerika is er nog iets van weerstand. Politieke weerstand dus, vanuit Amerika zelf en vanuit Europa/Rusland/Japan/China.

Zo'n maffe Iraanse leider doet over het algemeen waar hij zelf zin in heeft. Wat dat betreft wantrouw ik Amerika minder met zo'n ding.
HR
HR

easydott
Crack

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005

L.Pincoffs schreef:

Wat een prachtig medium is dat internet toch. Je zal toch alleen maar overgeleverd zijn aan de NOS.HR
En maar door blijven zaneken over de NOS. Reageren op mijn reacties ho maar ! Wees blij met een dergelijk medium. Je zal maar dagenlang propaganda voorgeschoteld krijgen. Hier een aantal quotes waar ik graag een reactie van je zie :

Eddo Rosenthal is zeker ook voor de Hamas en Hezbollah :denk Jij kijkt zeker ook geen RTL4 nieuws ?? Ook zeker voor de Hamas en Hezbollah ? Heel de media is zeker voor de Hamas en Hezbollah ? Beetje een bekrompen gejammer vind ik dit !HR

Ik dacht dat Israel Libanon juist binnenviel omdat ze soldaten hadden 'ontvoerd'. Volgens jou zijn ze dus Libanon binnengevallen omdat ze bestookt werden door raketten ?? En dan ook nog eens 2 jaar lang ?? Nooit iets over gehoord. Ik zal wel naar hele andere nieuwsberichten hebben gekeken. Die van de NOS :denk HR
(...)

L.Pincoffs schreef:

Een teken van zwakte. Dat moet je me toch eens uitleggen.HR

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ik het een teken van zwakte vind dat jij het argument gebruikt dat de Hezbollah willens en wetens (hun eigen) kinderen gebruikt/misbruikt als schild. Terwijl deze organisatie in de jaren 80 juist is ontstaan om hun land, hun vaders, moeders en kinderen te beschermen tegen de bezetter. Nogmaals een ander reden wat ik ook heb aangevoerd is dat de Hezbollah door heel Zuid-Libanon verspreid zit/woont/leeft. Hoe kan je dan in hemelsnaam over misbruiken hebben als ze al tussen de bevolking zitten ??

En als de organisatie is opgericht om kinderen te beschermen (wat niet de reden was), waarom heeft ze zich bezich gehouden met ontvoeringen van onschuldige personen (niet de militairen) of een vliegtuigkaping?HR

Wat was volgens jou wel de reden dan dat ze zijn opgericht ??
Met de ontvoeringen en kapingen zijn deze organisaties begonnen om aandacht te vragen voor hun positie. Misschien voor ons een hele radicale manier, maar in hun ogen de enige ! Neem nou de film Munich: in deze film kan je zien om welke reden deze organisatie de atleten hadden ontvoerd. Aandacht vragen voor de Palestijnen waar geen een mens op dat moment naar kraaide. Misschien een hele foute manier, maar wel eentje die in hun ogen de aandacht trok van de hele wereld. Dat uiteindelijk de Duitsers er zo een zooitje van hebben gemaakt is natuurlijk te erg !

HR
[Dit bericht is veranderd door easydott (op 1 augustus 2006 22:16:48).]
HR
HR

kaalkop_bb
Crack

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Stadiontribune - S
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005

:feyenoord Een maat van mij gaat naar Israel op vakantie. 'K heb 'm aangeraden een tank te huren i.p.v. een auto voor de rondreis... Hij mag mijn vlekkenpak nog lenen ook. Mij niet gezien. Ik ga naar De Kuip :B Heeeeeeerlijk.

:feyenoord FOREVER.
HR
HR

L.Pincoffs
Legende

easydott schreef:

En maar door blijven zaneken over de NOS. Reageren op mijn reacties ho maar ! Wees blij met een dergelijk medium. Je zal maar dagenlang propaganda voorgeschoteld krijgen. Hier een aantal quotes waar ik graag een reactie van je zie :
HR
Als je het over zanikken hebt, ben ik gauw klaar. Veel geluk met jouw informatiebron.

Eddo Rosenthal is zeker ook voor de Hamas en Hezbollah Jij kijkt zeker ook geen RTL4 nieuws ?? Ook zeker voor de Hamas en Hezbollah ? Heel de media is zeker voor de Hamas en Hezbollah ? Beetje een bekrompen gejammer vind ik dit !HR
Dan ben ik maar bekrompen. Alsof Eddo niet zijn boodschap brengt.

Ik dacht dat Israel Libanon juist binnenviel omdat ze soldaten hadden 'ontvoerd'. Volgens jou zijn ze dus Libanon binnengevallen omdat ze bestookt werden door raketten ?? En dan ook nog eens 2 jaar lang ?? Nooit iets over gehoord. Ik zal wel naar hele andere nieuwsberichten hebben gekeken. Die van de NOS
HR
Zie mijn eerdere vermelding van de bron: http://www.intelligence.org.il/eng/default.htm

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat ik het een teken van zwakte vind dat jij het argument gebruikt dat de Hezbollah willens en wetens (hun eigen) kinderen gebruikt/misbruikt als schild. Terwijl deze organisatie in de jaren 80 juist is ontstaan om hun land, hun vaders, moeders en kinderen te beschermen tegen de bezetter. Nogmaals een ander reden wat ik ook heb aangevoerd is dat de Hezbollah door heel Zuid-Libanon verspreid zit/woont/leeft. Hoe kan je dan in hemelsnaam over misbruiken hebben als ze al tussen de bevolking zitten ?? HR
Zoals ook al eerder aangegeven: geeft deze reden van oprichting Hezbollah het recht rakerlanceerinrichtingen te plaatsen tussen de bevolking met daarbij de kans dat zij bij een tegenaanval geraakt wordt?

Met de ontvoeringen en kapingen zijn deze organisaties begonnen om aandacht te vragen voor hun positie. Misschien voor ons een hele radicale manier, maar in hun ogen de enige ! Neem nou de film Munich: in deze film kan je zien om welke reden deze organisatie de atleten hadden ontvoerd. Aandacht vragen voor de Palestijnen waar geen een mens op dat moment naar kraaide. Misschien een hele foute manier, maar wel eentje die in hun ogen de aandacht trok van de hele wereld. Dat uiteindelijk de Duitsers er zo een zooitje van hebben gemaakt is natuurlijk te erg !HR
Ik kan me geen enkele reden voorstellen dat de dood van 8 Israelieten en 9 Palestijnen rechtvaardigd. Overigens wat voor zooitje de Duitsers er ook van hebben gemaakt, het was een Palestijn die de bom liet afgaan.
HR
HR

easydott
Crack

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005

L.Pincoffs schreef:

(...)
Als je het over zanikken hebt, ben ik gauw klaar. Veel geluk met jouw informatiebron.HR
Excuses voor mijn ongenuanceerde uitlating, maar ik heb ook een andere bron (RTL4) genoemd waar ik je dan niet over hoor ?

Dan ben ik maar bekrompen. Alsof Eddo niet zijn boodschap brengt.HR
Dit begrijp ik niet helemaal. Leg eens uit ? Eddo is toch Joods en werkt toch voor de NOS ?

Zie mijn eerdere vermelding van de bron: http://www.intelligence.org.il/eng/default.htmHR
Sorry hoor, maar ik vraag jouw mening en niet de bron die ik helemaal moet uitpluizen wat je nou bedoelt. Met een verwijzing naar een site kom je er wel heel makkelijk mee weg, vind ik.

Zoals ook al eerder aangegeven: geeft deze reden van oprichting Hezbollah het recht rakerlanceerinrichtingen te plaatsen tussen de bevolking met daarbij de kans dat zij bij een tegenaanval geraakt wordt? HR
Allereerst, reageer jij op een vraag van mij met een vraag ?? Vreemd. Maar goed, waar hadden ze de raketlanceringen moeten plaatsen dan volgens jou. Ik heb ook zojuist gevraagd aan je om welke reden de Hezbollah is opgericht. Waarom reageer je dan hier niet op ?

Ik kan me geen enkele reden voorstellen dat de dood van 8 Israelieten en 9 Palestijnen rechtvaardigd. Overigens wat voor zooitje de Duitsers er ook van hebben gemaakt, het was een Palestijn die de bom liet afgaan.HR

Geen enkele reden rechtvaardigd de dood van een onschuldig mens. Niet van een Israeliet en niet van een Palestijn/Libanees. Ik denk dat we het daar over eens zijn. Maar een bom alleen ?? Dan moet je wel het perspectief van de hele gebeurtenis belichten en niet alleen zeggen dat een Palestijn een bom liet afgaan. Dan wek je een hele ander suggestie dan de film toch doet voorkomen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 100,0% dat Feyenoord wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!