Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 56 »
FRB
Icoon
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: -
Reg.: 7 augustus 2005
quote:Welja schiet gewoon ff 40 kinderen overhoop omdat je ze gewaarschuwd hebt. Ik waarschuw mijn kinderen ook zo vaak maar nog nooit aan gedacht om er dan maar een raket op te gooien
randunica schreef:
(...)
Mensen zijn door Israel van te voren gewaarschuwd te vertrekken, mensen blijven en worden gebombardeerd... ...Hezbollah zit vlak naast zo'n flatgebouw, Hezbolla gebruikt de gewone burger als schild. Ik erger me kapot aan het NOS-journaal, vrijwel alleen berichtgevingen over bombardementen op Libanon en de gaza-strook. Wat er met Israel gebeurt wordt gemakshalve vergeten en schept scheve verhoudingen in de berichtgeving.
Vakkie W
Legende
Winnaar Europees Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
quote:Tuurlijk heb je altijd scheve berichtgevingen. De kranten, tv stations enz enz zouden allereerst objectief nieuws moeten brengen. Maar als je in zo'n oorlogsgebied zit en je ziet al dat leed om je heen kan je die objectiviteit wel eens kwijtraken.
randunica schreef:
(...)
Mensen zijn door Israel van te voren gewaarschuwd te vertrekken, mensen blijven en worden gebombardeerd... ...Hezbollah zit vlak naast zo'n flatgebouw, Hezbolla gebruikt de gewone burger als schild. Ik erger me kapot aan het NOS-journaal, vrijwel alleen berichtgevingen over bombardementen op Libanon en de gaza-strook. Wat er met Israel gebeurt wordt gemakshalve vergeten en schept scheve verhoudingen in de berichtgeving.
FRB
Icoon
easydott
Crack
Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005
quote:Dit is nou typisch een gedachten van iemand die denkt: lekker belangrijk dat er onschuldige mensen zijn doodgegaan. Hadden ze daar maar niet moeten zitten. Eigenlijk wel een hele enge gedachte moet ik zeggen. Allereerst kan ik je meegeven, als je goed had opgelet dan had je geweten dat deze mensen op de vlucht waren voor de bombardementen en zich hadden verscholen in dat gebouw. Ze konden geen kant op. Dus je theorie van Hezbollah gebruikt ze als schild (wat ik overigens wel heel vaak hoor als excuus) klopt niet echt he ??!!! Triest om te lezen hoe crue mensen eigenlijk kunnen zijn.
randunica schreef:
(...)
arrow
Icoon
Vak: -
Reg.: 21 november 2003
randunica
Nationale topspeler
Nr 3 Feyenoord Quiz seizoen 2004/2005
Uit: Zutphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juni 2000
quote:
easydott schreef:
(...)
Dit is nou typisch een gedachten van iemand die denkt: lekker belangrijk dat er onschuldige mensen zijn doodgegaan. Hadden ze daar maar niet moeten zitten. Eigenlijk wel een hele enge gedachte moet ik zeggen. Allereerst kan ik je meegeven, als je goed had opgelet dan had je geweten dat deze mensen op de vlucht waren voor de bombardementen en zich hadden verscholen in dat gebouw. Ze konden geen kant op. Dus je theorie van Hezbollah gebruikt ze als schild (wat ik overigens wel heel vaak hoor als excuus) klopt niet echt he ??!!! Triest om te lezen hoe crue mensen eigenlijk kunnen zijn.
Trouwens, niks negatieve verhouding in de berichtgeving. De burgers die zijn omgekomen en de verwoesting in Israel staan totaal niet in verhouding met die van Libanon....vriend !! Om de Palestijnse omgekomen burgers in de gouwigheid niet te vergeten. Ik begrijp uit je eerdere postings dat je het niet zo op moslims hebt, maar een ieder weldenkend mens ziet dat dit gewoon te ver gaat en niet kan !!!
Purple
Icoon
Uit: Aalsmeer
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 mei 2004
quote:Ik ben het helemaal met je eens,ook ik wordt schijt ziek van het NOS journaal.Ze zijn net zo voor Hamas en Hezbollah als dat ze normaal voor Ajakkes zijn.
randunica schreef:
(...)
FRB
Icoon
quote:De laatste 4 VN-medewerkers zijn overigens door Israel gedood
Purple schreef:
(...)
Ik ben het helemaal met je eens,ook ik wordt schijt ziek van het NOS journaal.Ze zijn net zo voor Hamas en Hezbollah als dat ze normaal voor Ajakkes zijn.
Israel heeft zich terug getrokken uit Zuid Libanon in 2000 als dank daarvoor worden ze vanaf dat gebied beschoten met raketten al maanden lang vervolgens worden er soldaten doodgeschoten en ontvoerd op Israelisch grondgebied.Ze hebben het volste recht om zich te verdedigen.Israel heeft al aangegeven dat de bombardementen stoppen als de 2 militairen vrijgelaten worden en de raketaanvallen stoppen.Hezbollah weigerd dat omdat ze totaal niet zitten met al die dode burgers want daar maken ze dankbaar gebruik van om de wereld te laten zien hoe slecht die joden eigenlijk zijn.Met dit soort bombardementen zijn burgers altijd de klos,het is onmogelijk om dit te doen zonder onschuldige slachtoffers te maken.Het Libanese leger zou Hezbollah uit het zuiden van Israel weg moeten houden maar dat zal moeilijk gaan omdat de terroristen in de regering zitten.Er zal daar straks weer jaren lang een VN troepen macht gestationeerd worden.Waarbij vervolgens weer vele dode blauwhelmen te betreuren zijn omdat moslim fundamentalisten zelfmoordaanslagen op de ongelovigen gaan plegen,dit is immers ook gebeurd in de jaren 80.
Beer
Icoon
Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
FRB
Icoon
quote:Liever 4 stoelen kapot dan 4 onschuldige mensenlevens
Beer schreef:
en alle bezittingen van de VN zijn vernielt door Libanezen
Beer
Icoon
FRB
Icoon
quote:Een ongeluk?? Dat gebouw was willens en wetens van te voren goed uitgezocht. Dat ze niet even de moeite namen om te kijken wie er op dat moment nou daadwerkelijk inzaten is in jouw optiek waarschijnlijk een kleinigheidje
Beer schreef:
Het is beide niet goed te praten, het verschil is dat hij van de Israelisch een ongeluk was...........
Beer
Icoon
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
quote:Een ongeluk is als een bom verkeerd terecht komt. Niet als je willens en wetens honderden burgerslachtoffers maakt met het excuus dat er een paar Hezbollahleden tussen zaten.
Beer schreef:
het woord zegt het toch een ongeluk, kleinigheid heb ik nooit gezegt
easydott
Crack
quote:Eddo Rosenthal is zeker ook voor de Hamas en Hezbollah
Purple schreef:
(...)
Ik ben het helemaal met je eens,ook ik wordt schijt ziek van het NOS journaal.Ze zijn net zo voor Hamas en Hezbollah als dat ze normaal voor Ajakkes zijn.
aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
L.Pincoffs
Legende
Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
quote:Wat ze dus net zo erg maakt als hun tegenstander,terwijl ze zich wel een beschaafd land wanen.....
L.Pincoffs schreef:
Dat maakt het allemaal niet minder afschuwelijk. Het geeft aan, dat Hezbollah bereid is kinderen op te offeren en dat Israel daar niet voor terugdeinst.
L.Pincoffs
Legende
Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Vakkie W
Legende
Winnaar Europees Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
easydott
Crack
quote:Ik dacht dat Israel Libanon juist binnenviel omdat ze soldaten hadden 'ontvoerd'. Volgens jou zijn ze dus Libanon binnengevallen omdat ze bestookt werden door raketten ?? En dan ook nog eens 2 jaar lang ?? Nooit iets over gehoord. Ik zal wel naar hele andere nieuwsberichten hebben gekeken. Die van de NOS
L.Pincoffs schreef:
Dus een van "minder" beschaafd land is het wel acceptabel? Of dat Israel een onbeschaafd land is? Of dat mensen als bescherming worden gebruikt?
Wat wil Hezbollah eigenlijk met die raketten? Zijn die voor defensief gebruik? Er is maar een reden te verzinnen en met deze wapens zullen ze "het kankergezwel" nooit verwijderen. Er worden al 2 jaar raketten op Israel afgevuurd, totdat die er genoeg van had. Een voorspelbare reactie. Wat had Israel dan moeten doen?
Waarom zijn de uitgaven voor die raketten niet beter gebruikt voor de verbetering van hun leefomstandigheden?
Ik begrijp er niets van.
quote:
Door 25 juli is er door Israel gewaarschuwd, dat er zou worden aangevallen.
Dat maakt het allemaal niet minder afschuwelijk. Het geeft aan, dat Hezbollah bereid is kinderen op te offeren en dat Israel daar niet voor terugdeinst.
Beer
Icoon
quote:Idd. Hezbollah gebruikt burgers als schild en Israel deinst daar niet voor terug
L.Pincoffs schreef:
Door 25 juli is er door Israel gewaarschuwd, dat er zou worden aangevallen.
arrow
Icoon
Reg.: 21 november 2003
Beer
Icoon
quote:Echt te triest deze opmerking
arrow schreef:
Precies hetzelfde argument waarmee SS en Gestapo Joodse kinderen wegvoerden en in kampen om het leven brachten.
easydott
Crack
quote:Ik heb dit niet gehoord, maar het is er om kotsmisselijk van te worden. Jammergenoeg hebben zij die deze opmerking maakten geen lering uit het verleden getrokken !
arrow schreef:
Tweede Israëlische reactie na de eerste uitleg waarin sprake was van een waarschuwing vooraf aan aanval, vond ik veelzeggend en onsmakelijk : " Kinderen van Hezbollah-strijder worden later zelf terrorist ".
Precies hetzelfde argument waarmee SS en Gestapo Joodse kinderen wegvoerden en in kampen om het leven brachten.
Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 13,5% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.