Feyenoord Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 17:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 94 »

HR

Beer
Legende

Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 augustus 2004

quote:HR
aliendwurf schreef:

(...)

Je hebt je er de afgelopen week dusdanig in verdiept dat je nu wl kennis van zaken hebt :huh
HR
Als zo iets speelt dan ga ik me erin verdiepen.....
Is dat zo raar dan dat iemand zo zijn Kennis van zaken wil doorontwikkelen.
En hierover wist ik al vrij veel, wilde alleen niet meteen overkomen van: "dat denk ik allemaal beter te weten, en ik begon in dit forum ook te provocerend".

Dat kan ook niet altjd want het is voor een groot deel gebaseert op meningen.

Maar over dat feit ben ik zeker :B

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 23 juli 2006 12:00:54).]
HR
HR

F_R Frank
Bankzitter

Uit: Leidschendam
Vak: Maastribune - W4
Droomaankoop: -
Reg.: 18 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 juli 2006 om 12:00:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: el_butre9@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik bemoei me verder nergens mee en ik weet weinig van die hele kut oorlog af alleen zeker na het zien van de foto's eerder in deze topic moet dat gezeik echt nu ophouden daar het maakt me geen reet uit wie er schuld heeft het is gewoon in en in triest dat er zo met elkaar word omgegaan!!

wat een kut wereld zeg!! :kwaad :kwaad
HR
HR

Beer schreef:

(...)
Als zo iets speelt dan ga ik me erin verdiepen.....
Is dat zo raar dan dat iemand zo zijn Kennis van zaken wil doorontwikkelen.
En hierover wist ik al vrij veel, wilde alleen niet meteen overkomen van: "dat denk ik allemaal beter te weten, en ik begon in dit forum ook te provocerend".

Dat kan ook niet altjd want het is voor een groot deel gebaseert op meningen.

Maar over dat feit ben ik zeker :B
HR
Prima,maar je gaat hier toch beweren dat er geen onschuldige burgers zijn in een streng islamitisch land,want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet jij ook heus wel,alsof de mensen daar een keuze hebben,ze hebben het daar niet zo op andersdenkenden(en dan druk ik het nog voorzichtig uit)....

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 23 juli 2006 13:15:17).]
HR
HR

easydott
Crack

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005

VAKKIEW schreef:

(...)

Noem eens wat concrete voorbeelden van het feit dat sraelisch hun burgers als schild gebruiken??? Van Hezbollah is dit toch algemeen bekend. Overigens is er ooit een oorlog/gewapend conflict geweest waarbij geen onschuldige burgerslachtoffers zijn gevallen? Dat is gewoon de trieste realiteit.
HR
Het is maar hoe je het ziet. Wanneer deze organisaties tussen de burgerbevolking zitten kan je in mijn ogen niet spreken dat ze de mensen als schild gebruiken. Wat had je dan verwacht dat de hele organisatie in een dorp gaan zitten, zodat de Joden hen in een keer kunnen wegvagen ? Ze zitten eenmaal verspreid door heel het land. Dan is het toch niet vreemd dat ze dan tussen de burgers zitten ? Wat naif eigenlijk om zo te denken !
Vandaar ook mijn cynische reactie dat de Joden de eigen burgers ook gebruiken als schild. Beide beweringen slaan natuurlijk nergens op.
Als je vervolgens vind dat er tijdens een oorlog ook onschuldige burgers kunnen vallen dan moet je niet zeuren dat de Hezbollah ook burgerdoelen in Israel bombardeert.

Beer schreef:

3)Het is toch goed dat je een land steunt maar de onschuldige mensen (tot zover die er zijn in zo een streng Islamitisch land) van het andere land die toch getroffen worden door zo een conflict te helpen. Israel doet dat nl.wel voor haar eigen burgers maar Hezbollah en de regering laten de eigen burgers gewoon stikken.HR
Ik ga met jou niet verder meer in discussie. Dit is de zoveelste opmerking van je, wat ik misplaatst vind.

[Dit bericht is veranderd door easydott (op 23 juli 2006 14:42:21).]
HR
HR

CCCC
Crack

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 28 juli 2005

F_R Frank schreef:

Ik bemoei me verder nergens mee en ik weet weinig van die hele kut oorlog af alleen zeker na het zien van de foto's eerder in deze topic moet dat gezeik echt nu ophouden daar het maakt me geen reet uit wie er schuld heeft het is gewoon in en in triest dat er zo met elkaar word omgegaan!!

wat een kut wereld zeg!! :kwaad :kwaad
HR
Zulke beelden en foto's zijn er van meerdere oorlogen hoor. Wat denk je dat de door Nederland betaalde raketten in voormalig Joegoslavi veroorzaakt hebben? Alleen daarvan worden de beelden en foto's niet zomaar getoond. Ik heb er persoonlijk genoeg van liggen.

Of het zogenaamde Engels-Amerikaanse pact wat vrede zou brengen in Irak? En nu, nadat Sadam is gepakt, is het geweld alleen maar erger geworden. Vele bomaanslagen met vele burgerdoden tot gevolg. Een direct gevolg van de invasie van Blair-Bush. En maar roepen dat het vrede is.

Phantom schreef:
En daarom vind ik dat de internationale gemeenschap Israel daarvoor moet veroordelen, met alle consequenties van dien.HR
En juist daarom zou een eventuele veroordeling van de internationale gemeenschap lachwekkend zijn. Daar ze precies hetzelfde zijn en doen.
HR
HR

Beer
Legende

easydott schreef:
Ik ga met jou niet verder meer in discussie. Dit is de zoveelste opmerking van je, wat ik misplaatst vind.
HR
Dat heb ik ook met heel veel meningen van anderen hier, dat heet een andere mening hebben. Deze opmerking was niet om tte provoseren. Ik denk echt dat door indoctrinatie van de leiders in die landen het overgrote merendeel een heel eng denkbeeld heeft wat de wereldvrede ernstig bedreigt.

Als meer dan 99% in zo een land denkt dat het ultieme is wat je kan doen een zelfmoordactie plegen en juichen bij dode bij de tegenstander.

Op straat aan het feesten zijn na de aanslagen van 11 spetember dan is eer iets erg mis bij die landen en met de burgers.
HR
HR

F_R Frank
Bankzitter

Uit: Leidschendam
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 18 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 juli 2006 om 15:57:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: el_butre9@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Heey volgens mij ben ik een van de jongere in deze topic dus wil ook niet al te bijdehand doen maar vergeet nooit..

een mening van iemand anders daar kan je nooit op afgeven, je kan het er niet mee eens zijn maar iedereen heeft z'n eigen kijk op het leven.
je moet gewoon respect hebben voor elkaars mening anders valt er niet te discussieren hier..

Kom je met acties van ja dit en dat is gewoon zo dat gooi je met feiten maar een mening staat los van alles en iedereen..

mijn mening over van alles en wat daar kunnen jullie mij nooit op afrekenen je kan het er niet mee eens zijn maar dat is dan ook alles..

:feyenoord hand in hand!!!!
HR
HR
Ik vond dit nieuwsbericht.
De twee grote bondgenoten :denk
HR
HR

Phantom
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 24 april 2003

Beer schreef:
3)Het is toch goed dat je een land steunt maar de onschuldige mensen (tot zover die er zijn in zo een streng Islamitisch land) van het andere land die toch getroffen worden door zo een conflict te helpen. Israel doet dat nl.wel voor haar eigen burgers maar Hezbollah en de regering laten de eigen burgers gewoon stikken.
HR
De Libanese regering kan momenteel helemaal niks, want elke inwoner van Libanon staat op de hit-list van het Israelische leger.

Maar kun jij het goedpraten dat de Nederlandse regering enerzijds de Israeli's aanmoedigt door te gaan met dit geweld (of althans geen aanstalten maakt het geweld te veroordelen, dus aanmoediging door inactiviteit) en anderzijds de slachtoffers probeert te helpen? Het is goddorie net of je iemand op straat aanmoedigt een kind te schoppen, waarna je het kind troost en een snoepje geeft, waarna je die gast weer aanmoedigt te schoppen. Krom krom krom...

En over die, al dan niet, onschuldige burgers; elke inwoner van Libanon die geen lid is van de strijdkrachten van Hezbollah, is onschuldig, wat zijn of haar ideen ook zijn. Natuurlijk hebben de Israelische acties er wel voor gezorgd dat heel Libanon ze nu echt haat. Dus in hun geesten zijn ze niet meer onschuldig nee, maar dan ben ik dat ook niet meer, dus moet Israel Groningen ook maar bombarderen!

:dood
HR
HR

Beer
Legende

aliendwurf schreef:

Ik vond dit nieuwsbericht.
De twee grote bondgenoten :denk
HR
er staat op dat het een nieuws item is dat ze nooit hebben mogen uitzenden terwijl er LIVE boven in beeld staat.

Fox nieuws is altijd live .....

:slaap:slaap:slaap:slaap

Phantom schreef:
dus moet Israel Groningen ook maar bombarderen!
HR
:B:B
:ja:ja:ja:ja

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 25 juli 2006 20:26:42).]
HR
HR

Beer schreef:

(...) er staat op dat het een nieuws item is dat ze nooit hebben mogen uitzenden terwijl er LIVE boven in beeld staat.
HR
Het ging mij meer om de uitzending an sich....
HR
HR

Beer
Legende

Maar daardoor twijfel ik zeer over de echtheid van het stukje
HR
HR

Isral in Zuid-Libanon tot komst vredesmacht

JERUZALEM/BEIROET - De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, heeft Libanon en Isral een uitgewerkt voorstel aangeboden om een einde te maken aan het geweld in de regio. In het zuiden van Libanon zouden twee buitenlandse troepenmachten moeten worden gestationeerd. Tot de komst van deze vredesmacht blijft Isral in Zuid-Libanon, waar het een veiligheidszone wil instellen.

In eerste aanleg wil Rice ongeveer 10.000 Turkse en Egyptische troepen in Zuid-Libanon plaatsen na een wapenstilstand, meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN op basis van Libanese bronnen. Zij moeten onder NAVO- of VN-commando de orde herstellen en handhaven. In een tweede fase zullen deze militairen worden vervangen door een veel breder samengestelde internationale troepenmacht van circa 30.000 man.

Hezbollah

Rice, die het voorstel dinsdag in Jeruzalem zou hebben besproken met de Isralische premier Ehud Olmert, eist wel dat Hezbollah onvoorwaardelijk instemt met de opzet of anders militair verslagen zal worden. Isral zou bovendien een strook van ongeveer 32 kilometer in Zuid-Libanon willen vrijmaken van Hezbollah-stellingen. Rice's plan komt woensdag op tafel tijdens een internationale crisistop in Rome.

De Isralische minister van Defensie Amir Peretz zei dinsdag dat het Isralische offensief in Zuid-Libanon gericht is op de vorming van een "nieuwe veiligheidszone" in Zuid-Libanon tot de komst van een eventuele internationale troepenmacht. Peretz zei niet hoe breed een nieuwe veiligheidsstrook uiteindelijk moet zijn.

Weken

Het kan volgens defensiedeskundigen nog wel weken duren voordat Isral zijn gewenste veiligheidszone heeft afgebakend. Isral hield het zuiden van Libanon ongeveer twintig jaar bezet en verliet de regio in 2000.

Premier Olmert maakte na het overleg met minister Rice bekend dat Isral toestaat dat er via de lucht humanitaire hulp naar Libanon wordt gebracht. Hij liet ook weten dat via Isralisch grondgebied internationale hulp naar de Libanezen kan gaan. Isral stelde een lucht- en zeeblokkade in als onderdeel van de strijd tegen Hezbollah.

Ontheemden

De situatie voor honderdduizenden ontheemden is door de blokkade verergerd. VN-organisaties die de bevolking van Libanon van levensmiddelen, tenten, medische hulp en andere goederen willen voorzien, zien hun mogelijkheden daartoe nog steeds geblokkeerd.

De Isralische luchtmacht hervatte dinsdag zijn bombardementen op Beirut, na het bezoek van Rice. In het zuiden van de Libanese hoofdstad vonden een aantal explosies plaats, naar verluidt op Hezbollah-bolwerken.

Bint Jbeil

Het Isralische leger meldde dinsdag de inname van het Hezbollah-bolwerk Bint Jbeil in Zuid-Libanon. Bij de gevechten in het dorp kwamen volgens Isral zeker twintig Hezbollah-strijders om. Ook zouden meerdere strijders gevangen zijn genomen. De sjiitische organisatie ontkende later dat de inname van het dorp en zei dat er nog steeds werd gevochten in de straten.

Hezbollah vuurde dinsdag weer tientallen raketten af op het noorden van Isral. De raketten kwamen neer in Maghar en Haifa. In Maghar kwam een 15-jarig meisje om. Eerder op de dag kwam een gezin van zeven personen om toen hun huis werd getroffen door een bom. In totaal raakten 23 mensen gewond.

Regionale oorlog

De Saudische koning Abdullah van Saudi-Arabi heeft dinsdag gewaarschuwd voor een regionale oorlog als Isral niet stopt met zijn aanvallen tegen Libanon en de Palestijnen. "Als de vredesoptie faalt, komt dat door de Isralische arrogantie, dan zal er geen andere optie zijn dan oorlog", citeerde de Saudische staatstelevisie een officile verklaring van de vorst. De zender maakte ook bekend dat Saudi-Arabi 500 miljoen dollar heeft beloofd om Libanon weer op te bouwen en 250 miljoen voor de Palestijnen.

De Amerikaanse minister Rice bracht dinsdag ook een bezoek aan de Palestijnse president Mahmoud Abbas. In het gesprek stond het Isralische offensief in de Palestijnse gebieden centraal waarbij al bijna honderd Palestijnen zijn omgekomen. HR
HRHR
HR

Cassiopeia
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam-Zuid
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 december 2000

Phantom schreef:

Natuurlijk hebben de Israelische acties er wel voor gezorgd dat heel Libanon ze nu echt haat.

HR
:D :D :D , wat een grenzeloze naviteit lees ik hier weer!
Alsof de (door het terroristische Syri en Iran) gemanipuleerde Libanezen vr de inval liefdevolle gevoelens hadden voor Isral. :D :D :D
Wat een meningen lees ik hier weer!
Wat dat betreft heeft Israel dus echt niets te verliezen. De opgefokte haat van de omringende landen tegen dat land is toch duidelijk voor iedereen die over meer dan 3 hersencellen beschikt?
Vanaf Libanees grondgebied worden al jarenlang onafgebroken raketten afgeschoten op burgerdoelen in Isral, moet Isral dan na begrijpelijke cq noodzakelijke tegenacties opeens vrezen voor verlies aan populairiteit onder de leugenachtige aanhangers van Hezbollah etc.etc. :huh

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hoe meer leugens er over Israel verspreid worden -de niet gecontroleerde leugenachtige hetze naar aanleiding van de explosie op het strand van Gaza dd 9 juni jl was het zoveelste voorbeeld- hoe meer Isral gesoleerd raakt van de rest van de wereld, hoe minder de Israli's zich zorgen zullen maken over de verwrongen meningen over hun land, hoe harder zij zullen toeslaan. Zij hebben het immers toch altijd gedaan? Gehaat zijn ze al, dan kan je maar beter doorgaan met het vernietigen van 'menselijke' wespennesten, dat ruimt tenminste op!
Niet Isral neemt risico ivm een eventuele escalatie, dat doen wij met z'n allen door eeuwig en altijd partij te kiezen voor de terroristen als het om geweld TEGEN (en van) Israel gaat. De Israeli's verdommen het gewoon om zich de les te laten lezen door tuig dat maar in n ding uitblinkt: lafhartige moordzucht!
Wij hier in het westen schreeuwen moord en brand als er n terroristische aanslag plaatsvindt, maar Isral, dat vrijwel dagelijks te maken heeft met ongenuanceerd terroristische aanslagen tegen gewone burgers waaronder vaak kinderen, mag de bron van al dat dodelijke islamitische klote-geweld niet proberen uit te roeien?
Wat een stelletje hypocrieten zijn veel westerlingen toch!
HR
HR

Kees Pijl
Icoon

Reg.: 12 juli 2000

Cassiopeia schreef:

(...)

Wij hier in het westen schreeuwen moord en brand als er n terroristische aanslag plaatsvindt, maar Isral, dat vrijwel dagelijks te maken heeft met ongenuanceerd terroristische aanslagen tegen gewone burgers waaronder vaak kinderen, mag de bron van al dat dodelijke islamitische klote-geweld niet proberen uit te roeien?
Wat een stelletje hypocrieten zijn veel westerlingen toch!
HR
De bron uitroeien?

De onderdrukking van de Palestijnen is juist n van de voornaamste bronnen van de radicalisering in de islamitische wereld. Niet de enige natuurlijk, maar wel een hele vruchtbare. Daar maken Islamisten grif gebruik van in hun propaganda.

Dat aanslagen zoals 9/11 in het westen plaatsvinden 'danken' we dus deels aan Israel.

Ook de verwoesting van Libanon zal het Islamitisch radicalisme geen windeieren leggen.

De reden waarom de liefde voor Israel in Europa zo enorm bekoeld is geraakt in de loop der jaren (waar er ooit met dat land gedweept werd), is de vaststelling dat Israel zelf ook volkomen fout bezig is.

Kan persoonlijk voor geen van beide partijen in dit conflict sympathie opbrengen.
HR
HR

jvangreu
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 juni 2001

VS blokkeren veroordeling Isralische aanval op VN'ers

Uitgegeven: 27 juli 2006 09:23

AMSTERDAM - De Verenigde Staten hebben ervoor gezorgd dat de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties geen verklaring heeft uitgebracht waarin het Isralische bombardement op een VN-post in Libanon wordt veroordeeld. China had op een dergelijke verklaring aangedrongen. Een van de vier ongewapende vredesmilitairen die bij het bombardement de dood vonden was afkomstig uit China.

De Amerikanen hadden bezwaar tegen een paragraaf in de ontwerptekst, waarin werd gezegd dat de Veiligheidsraad iedere opzettelijke aanval op VN-personeel veroordeelt en benadrukt dat dergelijke aanvallen onaanvaardbaar zijn. Het Amerikaanse bezwaar gold zowel de veroordeling als de suggestie dat de aanval op de VN'ers een doelbewuste aanval was, zeiden welingelichte bronnen.

In de ontwerptekst werd gerefereerd aan de beschuldigende woorden waarmee secretaris-generaal Kofi Annan dinsdagavond reageerde op de schokkende gebeurtenis. Annan zei dat het erop leek dat de VN-post in Khiyam moedwillig door Isral onder vuur was genomen. Isral heeft de beschuldiging met grote stelligheid van de hand gewezenHR
Hoezo vriendjes politiek?? VS die Isreal beschermt....

Als iemand een scheet laat in afganistan en irak, vallen we massaal binnen en hier kijken we vanaf de zijlijn toe....
HR
HR

FRB
Icoon

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

Mensen dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Mijn hoop is nu nog gevestigd op de VN maar de VS zullen vanavond wel weer met een veto komen.

Begrijp me goed: ik keur alle geweld ten strengste af (dus ook van Palestijnen en Hezbollah) maar wat Israel nu in Libanon doet KAN gewoon niet. 40 kinderen in een flat die nergens anders naar toe kunnen....hoe ver kan de mensheid zinken :C :C
HR
HR

arrow
Icoon

Reg.: 21 november 2003

Meer dan de helft van de treffers van Isralische vliegtuigen is ten noorden van Beiroet, daar zijn gn Hezbollah-kampen of kantoren, sterker nog als je als Hezbollah-aanhager aan de aldaar wonende Maronieten toont gaat er een kogel door je kop, maar intussen zijn wel de hotels, de boulevards en de stranden beschoten.
Even aardig cijfer : toerisme in Isral goed in 2005 voor 2 miljard en in Libanon voor 7 1/2 miljard. Vraag nog eens waar al die bommen op noord-Beiroet en de kustplaatsen ten noorden van Beiroet goed voor zijn...
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juli 2006 om 20:39:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kan hier zo boos over worden he,ik krijg echt de schijt van dat Israel,terrorisme veroordelen en zelf een flat met vluchtelingen platgooien,ik hou het hierbij want anders ga ik dingen tikken die me niet in dank worden afgenomen
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 juli 2006 om 20:56:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: therealneochamp@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben het helemaal eens met je seven. Ik hou me ook maar op de vlakte. Maar mijn hekel aan Israel groeit en groeit, evenals die van de V.S trouwens, de enige die nog een beetje invloed kunnen uitoefenen op de Israeliers... en dat gewoon laten....pfffff

[Dit bericht is veranderd door Neochamp (op 30 juli 2006 20:57:26).]
HR
HR

FRB
Icoon

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 augustus 2005

En wat is nou de exacte oorzaak voor het wederom ontploffen van het kruidvat dat Midden-Oosten heet? 3 militairen die krijgsgevangen zijn genomen (gijzelen van militairen kan nl. niet in een oorlogsituatie). Dan staat dit toch buiten elke proportie. En het levend terugvinden van die bewuste militairen is nu natuurlijk een utopie.
HR
HR

Neochamp schreef:

Ik ben het helemaal eens met je seven. Ik hou me ook maar op de vlakte. Maar mijn hekel aan Israel groeit en groeit, evenals die van de V.S trouwens, de enige die nog een beetje invloed kunnen uitoefenen op de Israeliers... en dat gewoon laten....pfffff
HR
Vind je het gek. De vs heeft waarschijnlijk nog een grotere naar oorlog hunkerende president. Het kan hem waarschijnlijk niet eens schelen wat er gebeurt met al die vluchtelingen. Casualties of war noemen ze dat dan.

De haat tegen de israelies en zal alleen maar blijven toenemen door de bevolking met in met name het Midden-Oosten als beide partijen zich op deze manier blijven manifesteren. Er moet een eind komen aan al dat geweld. Maar hoe? Ik weet het echt niet.
HR
HR

arrow
Icoon

Reg.: 21 november 2003

George Bush jr moet plaastmaken want nog een ambtstermijn zit er niet in. Joodse lobby in VS is machtig. Dacht je echt dat het Bush een donder kon schelen wat in Libanon gebeurd ? Welnee. Die moet enkel de weg vrij maken voor broertje Jeb. Dan is de steun van de Joodse lobby hard nodig. Bovendien, handelsrelaties met Arabisch wereld is nul. Isral koopt wapens bij VS +++ ! Dat is bizz ! Toerisme ook + zogenaamde return tot destiny, duizenden en duizenden Joden in VS + familie en sympathisanten storten maandelijks gigantische bedragen door naar Isral. Belang van Libanon, Syri, Jordani enzovoorts is voor de VS niks dan peanuts.
HR
HR

randunica
Nationale topspeler
Nr 3 Feyenoord Quiz seizoen 2004/2005

Uit: Zutphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juni 2000

seven schreef:

Ik kan hier zo boos over worden he,ik krijg echt de schijt van dat Israel,terrorisme veroordelen en zelf een flat met vluchtelingen platgooien,ik hou het hierbij want anders ga ik dingen tikken die me niet in dank worden afgenomen
HR
Mensen zijn door Israel van te voren gewaarschuwd te vertrekken, mensen blijven en worden gebombardeerd... ...Hezbollah zit vlak naast zo'n flatgebouw, Hezbolla gebruikt de gewone burger als schild. Ik erger me kapot aan het NOS-journaal, vrijwel alleen berichtgevingen over bombardementen op Libanon en de gaza-strook. Wat er met Israel gebeurt wordt gemakshalve vergeten en schept scheve verhoudingen in de berichtgeving.
HR
HR

easydott
Crack

Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005

Hoop doet leven hoor je veel mensen vaak zeggen. Maar elk stukje hoop op vrede die men in het Midden-Oosten had is vandaag wel vervlogen denk ik. Ook bij mij ! Ik zie het somber in, omdat de VN wederom niet in staat is geweest een staakt het vuren te realiseren. Die voorgeprogrammeerde namaakpop van een Rice kan ook een enkeltje terugnemen naar The States. Ik snap nog steeds niet wat het nut van haar bezoek is geweest ! Eigenlijk snap ik het wel. Het is een groot (machts)spel die Israel en de VS en in mindere mate the UK aan de wereld aan het vertonen zijn. Zij zijn de dirigenten van dit 'show' en niemand anders.

Maar we zijn geneigd om een ding te vergeten: dit is geen oorlog meer tussen Israel en Libanon/Palestijnen mensen. Dit is een oorlog die ons allen aan gaat. Je kunt je kop niet meer in het zand steken. Dit zal een groot gevolg hebben voor heel de wereld. Meer en meer extremisten zullen hierdoor gekweekt worden en de bom zal letterlijk binnen de kortste keren binnen en buiten de Midden-Oosten uitbarsten. Misschien wel te veel doemdenken, maar wel de realiteit....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 89,8% dat Go Ahead Eagles wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!