Feyenoord Netwerk
zaterdag 22 november 2014 - 17:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 94 »

HR

Tonny Trindade de Vilhena
Icoon

Uit: Tokio
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 november 2012 om 00:21:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Pepertje schreef:

(...)

Waar ik me aan stoor is dat dit Feyenoord Netwerk toe staat dat dezelfde retoriek die de nazi's gebruikten in hun poging de Joden tot zondebok te maken van hun eigen falen hier ongelimiteerd geplaatst wordt.

Dat pleit niet alleen niet voor diegene die die retoriek plaatst maar niet minder niet voor diegenen die die vrijplaats verschaffen.
HR
Ik snap dat je je aangesproken en diep beledigd voelt. Er wordt nu ook het e.e.a. besproken in de modcorner met betrekking tot dit topic.

Neemt niet weg dat ik vind dat je dit soort figuren moet laten blaten, Pepertje. Happel heeft patent op het plaatsen van ongefundeerde, lugubere rotzooi die vervaardigd is door mensen die al het contact met de realiteit verloren hebben. Malloten zoals David Icke, die amper een basisopleiding genoten hebben en aan de lopende band pseudowetenschappelijke stront produceren. Gelukkig doen de meeste posters er verstandig aan figuren als Happel uit te lachen op het moment dat hij in topics als deze verschijnt. Volgens mij ziet iedereen hem hier als dorpsgek die tegen een muur aan het praten is. Want, wie luistert er nou naar de pertinente onzin die Happel hier neerbaggert :D? Zie hem als een curiositeit, een museumobject in een wereld waarin men gelukkig beter weet dan dwazen als Happel. Mensen die een volk, zoals de Joden of de Palestijnen, als intrinsiek slecht zien, verdienen wat mij betreft geen greintje aandacht. Maak ze niet belangrijker dan ze zijn.

Ik wil mij dan ook absoluut distantiëren van de troep die in dit topic wordt neergezet. Het Israël-Palestina-vraagstuk is zeer lastig, maar een aantal posts gaan compleet voorbij aan dat vraagstuk en gebruiken dit topic als middel om hun haat tegen een specifieke bevolkingsgroep te uiten. Komt trouwens bij dat de topictitel alleen al zeer suggestief is. Het laatste woord is nog niet over gesproken over dit topic.
HR
HR

Tonny Trindade de Vilhena schreef:

(...)

Ik snap dat je je aangesproken en diep beledigd voelt. Er wordt nu ook het e.e.a. besproken in de modcorner met betrekking tot dit topic.

Neemt niet weg dat ik vind dat je dit soort figuren moet laten blaten, Pepertje. Happel heeft patent op het plaatsen van ongefundeerde, lugubere rotzooi die vervaardigd is door mensen die al het contact met de realiteit verloren hebben. Malloten zoals David Icke, die amper een basisopleiding genoten hebben en aan de lopende band pseudowetenschappelijke stront produceren. Gelukkig doen de meeste posters er verstandig aan figuren als Happel uit te lachen op het moment dat hij in topics als deze verschijnt. Volgens mij ziet iedereen hem hier als dorpsgek die tegen een muur aan het praten is. Want, wie luistert er nou naar de pertinente onzin die Happel hier neerbaggert :D? Zie hem als een curiositeit, een museumobject in een wereld waarin men gelukkig beter weet dan dwazen als Happel. Mensen die een volk, zoals de Joden of de Palestijnen, als intrinsiek slecht zien, verdienen wat mij betreft geen greintje aandacht. Maak ze niet belangrijker dan ze zijn.

Ik wil mij dan ook absoluut distantiëren van de troep die in dit topic wordt neergezet. Het Israël-Palestina-vraagstuk is zeer lastig, maar een aantal posts gaan compleet voorbij aan dat vraagstuk en gebruiken dit topic als middel om hun haat tegen een specifieke bevolkingsgroep te uiten. Komt trouwens bij dat de topictitel alleen al zeer suggestief is. Het laatste woord is nog niet over gesproken over dit topic.
HR
Het kost jou geen moeite de onbenullige uit te hangen, dus ga je gang, want ik heb niet de indruk dat jij iets anders kunt dan je schoollesjes nablaten. Kom maar met een paar voorbeelden van "ongefundeerde, lugubere rotzooi" en "pertinente onzin" die ik hier geplaatst zou hebben, dan kunnen we dat eens tegen jouw schoollesjes afzetten en zien wat er dan van jouw opgedane "kennis" overblijft. Vrijwel zeker niet meer dan een harde groene scheet. Als een onwetend scholiertje het laatste woord gaat spreken in dit topic, dan wens ik jullie verder veel plezier met het Feyenoord Netwerk.

Als je de joods-palestijnse kwestie wilt begrijpen zonder iets te hebben gelezen over de invloed van de volgelingen van Sabbatai Sevi en Jacob Frank, zul je nooit weten waar je het over hebt. Maar dat maakt niet uit en wordt zelfs op prijs gesteld als je ooit een universitaire studie wilt afmaken.

Tot slot voor de wél geïnteresseerden een paar woorden van een echte historicus, Clifford Shack, een niet-kwaadaardige jood, over een gesprek dat hij had met de befaamde chemicus en historicus rabbi Marvin Antelman, over de ontstaansgeschiedenis van Adolf Hitler, de oprichter van Israël:

Rabbi Antelman: The Identity of Hitler's Father

http://just-another-inside-job.blogspot.com/2009/08/hitlers-secret-father-and-birth-place.html

According to Rabbi Antelman, Adolph Hitler was conceived, in Vienna, during a Frankist celebration of the Ninth of Av, which took place on July 20th, 1888. Adolph Hitler was born 9 months later on April 20th, 1889.

According to Antelman, Adolph Hitler's biological father participated in that ceremony of July 20th. Antelman identifies him as a wealthy "Hungarian" Jew who was born in 1861 and died on September 21, 1928. According to Rabbi Antelman the man died in New York City and his first name was Abraham.

Upon hearing the testimony, given under oath, Rabbi Antelman made a commitment not to reveal the family name of Hitler's biological father so as to prevent his descendants any embarrassment especially since one of Abraham X's descendents had become quite prominent within the American Orthodox Jewish community.

Cliff Note:
In a phone conversation that I had had with Rabbi Marvin Antelman he had steadfastly refused to acknowledge the possibilty that Hitler was related to the Rothschilds. He was adamant. He claimed that he had learned of Hitler's real father during a court case that had taken place in a private Jewish court of Jewish law, in other words- a beis din. He was the presiding "dayan" or judge. Rabbi Antelman was at one point the head of the Rabbinical Council of America. The man is honest as the day is long. He said revealing the identity of Hitler's real father would be a breach of trust as the matter regarding the court case was sealed and strictly confidential. I couldn't believe that he would take that kind of information to his grave but what could I do?

Posted 5th January by Cliff
HR
HR
HR

Icoon

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 november 2012 om 01:57:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wij leren op 'school' niks over David Icke, vrind. Ik heb zelf het een en ander opgezocht over dat soort debielen en zodoende tot een eigen mening gekomen over een aantal van de pseudowetenschappertjes die jij zo nu en dan noemt. Je overschat de invloed van een universiteit of vergelijkbare instelling op ons denken. Je doet mij trouwens al een enorme lol, Happel :B, onder je rant zie ik een mooi voorbeeld van gevalletje pertinente onzin. Ik las onlangs de boeiende, vuistdikke biografie van Ian Kershaw over Adolf Hitler. Móet je ook doen. Daarin staat namelijk een uitstekend hoofdstuk waarin het fabeltje over Hitlers joodse afkomst ontkracht wordt. Alois Hitler was geen jood. Wel een agressieve brompot die na zijn dood niet gemist werd door de jonge Adolf, die een veel warmere band met zijn moeder had. Voor verdere details; lees het boek. Het zal je goed doen om na al dat fictiewerk van de complotgekkies eens de feiten te lezen. Maar goed, zo'n blogjesschrijvertje als Shack zal volgens jou ongetwijfeld meer kennis en bronnen tot zijn beschikking hebben dan een hoogleraar aan de Universiteit van Sheffield :ja.
HR
HR

Wij leren op 'school' niks over David Icke, vrind. Ik heb zelf het een en ander opgezocht over dat soort debielen en zodoende tot een eigen mening gekomen over een aantal van de pseudowetenschappertjes die jij zo nu en dan noemt. Je overschat de invloed van een universiteit of vergelijkbare instelling op ons denken. Je doet mij trouwens al een enorme lol, Happel :B, onder je rant zie ik een mooi voorbeeld van gevalletje pertinente onzin. Ik las onlangs de boeiende, vuistdikke biografie van Ian Kershaw over Adolf Hitler. Móet je ook doen. Daarin staat namelijk een uitstekend hoofdstuk waarin het fabeltje over Hitlers joodse afkomst ontkracht wordt. Alois Hitler was geen jood. Wel een agressieve brompot die na zijn dood niet gemist werd door de jonge Adolf, die een veel warmere band met zijn moeder had. Voor verdere details; lees het boek. Het zal je goed doen om na al dat fictiewerk van de complotgekkies eens de feiten te lezen. Maar goed, zo'n blogjesschrijvertje als Shack zal volgens jou ongetwijfeld meer kennis en bronnen tot zijn beschikking hebben dan een hoogleraar aan de Universiteit van Sheffield :ja.
HR
Je bent er nog lang niet aan toe, maar je zou eens moeten lezen wat de historicus Robin de Ruiter over Hitler's joodse roots heeft geschreven, dat is veel interessanter dan die pseudo-wetenschappelijke onzin die ventjes als jij voor waar leren aannemen. Dat rabbi Antelman pertinente onzin verkondigt kun je de pubers die jou serieus nemen misschien wijsmaken, maar misschien doe je er toch verstandiger aan eerst eens te luisteren naar wat men op Israel National Radio over die man wist te vertellen, in de introductie van bijgaand interview. Zo'n beetje alles wat jij op het gebied van moderne geschiedenis moet leren op de universiteit is een leugen, propaganda of een halve waarheid.

HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

FRjack schreef:

Bij deze wil ik eenieder die dit topic heeft laten ontwikkelen tot hetgeen het nu geworden is, met klem vragen om de toon sterk te matigen en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Het team heeft dit topic te lang links laten liggen, mede ingegeven door een gebrek aan interesse in het onderwerp door de individuen. Dat mag echter geen excuus zijn om dit topic op deze manier in te vullen. Er wordt intern nog gesproken over het hoe en wat, maar deze waarschuwing kan er maar alvast staan.
HR
Ik zal mijn best doen. Willen jullie er dan ook voor zorgen dat het klagen over eigen achtergrond (en terecht want nazi duitsland was geen feestje) een -helaas - sortgelijk feestje in palestina in welke zin dan ook kan rechtvaardigen? En dat de gevoelens van superoriteit altijd misplaatst zijn, zeker als die op ras en/of religie gebaseerd zijn.

In palestina gebeuren onverkwikkelijke zaken door de bezetter die negatieve reacties van de onderdrukten uitlokt. Dat is een feit. Dat de gang van geweldadigheden verergert is evident, maar wederom wie begon dit? De palestijnen in de bezetten gebieden worden in ghetto's en kampen gestopt, rechteloos en machteloos. En als de bezetter het wil worden hun woningen platgewalst of de uitgang naar de straat waar geloofsgenoten (kolonisten) rondlopen, afgesloten met als resultaat dat de palestijnen hun huis alleen nog via het dak kunnen verlaten...
Foto' s van palestijnse kinderen onder het bloed worden geplaatst als ware die gruwel aangedaan aan joodse kinderen, misleiding. Israelische jachvliegtuigen bombarderen een huis waar ze iets vermoeden, dat daarbij zeker 60 burgerslachtoffers bijvallen is collateral damage. Het kan ook anders: zie het oppakken van osama bin laden: 0 burgerslachtoffers.

Nogmaals: huilgedrag van een enkeling die zijn standpunt slechts kan verdedigen met onzin en vooral beledigingen is ten zeerste verwijtbaar. Iemand voor erg dom uitmaken is een persoonlijke aanval, jezelf voor het beste dat er is verklaren is ultiem arrogant en verregaand beledigend.
Laatduidelijk zijn: als jullie dit accepteren escaleert het wederom, zie in dit licht ook de iran topic waar soortgelijke discussies gaan.
HR
HR

met rood witte groeten Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Israël roept 30.000 reservisten op na 3 raketten op Tel Aviv

Burgers in Tel Aviv zoeken dekking als de alarmsirenes klinken.

Nadat vanmiddag voor het eerst 2 of 3 Palestijnse raketten op een buitenwijk van de metropool Tel Aviv neerkwamen heeft Israël besloten om 30.000 reservisten op te roepen. Paratroepen en elite eenheden van de Givati Brigades staan inmiddels klaar bij de grens met de Gazastrook voor eventuele grondoperaties. (1)

De raketten op het zuidoosten van Tel Aviv richtten geen schade aan maar deden in de omringende plaatsen wel de alarmsirenes afgaan. In totaal vuurden de Palestijnen sinds het begin van de antiterreuroperatie Wolkkolom (/ Pilaar van Defensie) al meer dan 250 raketten op Israëlische dorpen en steden af.

Iron Dome onderschepte al 80 raketten

Het Iron Dome raketafweersysteem onderschepte ruim 80 van de meest gevaarlijke raketten. De Israëlische luchtmacht voerde tot nu toe meer dan 150 luchtaanvallen uit op Palestijnse raketlanceerinrichtingen, waarvan er een aanzienlijk aantal werden verwoest. In totaal werden ruim 200 doelen op de Gazastrook bestookt.

Pamfletten en geluidsbommen

forumillustratie
Alvorens bommen en raketten af te werpen strooide de luchtmacht eerst pamfletten boven de Gazastrook uit waarin de Palestijnen werden opgeroepen zich niet in de buurt van Hamasleden op te houden. Ook werden er bij de wapenopslagplaatsen van de terroristen veel niet dodelijk 'geluidsbommen' afgeworpen, zodat de burgers wisten dat ze zich uit de voeten moesten maken voordat de echte bommen zouden vallen.

Netanyahu blij met steun Obama

Premier Netanyahu wees in een verklaring op de foto van een bebloede Israëlische baby, die bij de Palestijnse raketaanval op Kiryat Malachi gewond raakte. Bij de explosie waren de eerste drie Israëlische slachtoffer te betreuren. Ook bedankt hij de Amerikaanse president Obama voor zijn steun. Beide leiders zijn het er over eens dat Hamas zijn aanvallen op Israël moet stopzetten zodat de situatie niet verder escaleert. (3)

Putin veroordeelt geweld

De Russische president Vladimir Putin riep beide partijen op een einde te maken aan het geweld. Eerder had een Russische officieel de in zijn ogen 'disproportionele' Israëlische reactie op de Palestijnse raketbeschietingen scherp veroordeeld. (4)

Hamasleider Meshaal: Dit maakt ons sterker

Hamas' politieke leider Khaled Meshaal, op bezoek in Soedan, sprak vol bravoure dat Israël 'Jabari kan vermoorden en ook mij en anderen, maar dat dit uiteindelijk de weg zal bereiden naar Jeruzalem... Het vermoorden van onze leiders maakt ons alleen maar sterker.' (5)

forumillustratie

Xander
http://www.debka.com/article/22528/First-three-Gaza-missiles-hit-Tel-Aviv-Israel-drafts-30-000-reservists

Sinds de eerste Golfoorlog hebben burgers van Tel Aviv in de schuilkers gezeten vanwege de raketaanvallen van de terroristen. Dit zou geen enkel beschaafd land tolereren , dus ook zeker Israel niet

Hoe is het om buitenshuis te zijn in Zuid-Israël?
http://www.youtube.com/watch?v=z_0Uyo2WmAg&feature=youtu.be

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 16 november 2012 07:05:57).]
HR
HR

Aragorn
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

jezus christus schreef:

(...)

Ik zal mijn best doen. Willen jullie er dan ook voor zorgen dat het klagen over eigen achtergrond (en terecht want nazi duitsland was geen feestje) een -helaas - sortgelijk feestje in palestina in welke zin dan ook kan rechtvaardigen? En dat de gevoelens van superoriteit altijd misplaatst zijn, zeker als die op ras en/of religie gebaseerd zijn.

In palestina gebeuren onverkwikkelijke zaken door de bezetter die negatieve reacties van de onderdrukten uitlokt. Dat is een feit. Dat de gang van geweldadigheden verergert is evident, maar wederom wie begon dit? De palestijnen in de bezetten gebieden worden in ghetto's en kampen gestopt, rechteloos en machteloos. En als de bezetter het wil worden hun woningen platgewalst of de uitgang naar de straat waar geloofsgenoten (kolonisten) rondlopen, afgesloten met als resultaat dat de palestijnen hun huis alleen nog via het dak kunnen verlaten...
Foto' s van palestijnse kinderen onder het bloed worden geplaatst als ware die gruwel aangedaan aan joodse kinderen, misleiding. Israelische jachvliegtuigen bombarderen een huis waar ze iets vermoeden, dat daarbij zeker 60 burgerslachtoffers bijvallen is collateral damage. Het kan ook anders: zie het oppakken van osama bin laden: 0 burgerslachtoffers.

Nogmaals: huilgedrag van een enkeling die zijn standpunt slechts kan verdedigen met onzin en vooral beledigingen is ten zeerste verwijtbaar. Iemand voor erg dom uitmaken is een persoonlijke aanval, jezelf voor het beste dat er is verklaren is ultiem arrogant en verregaand beledigend.
Laatduidelijk zijn: als jullie dit accepteren escaleert het wederom, zie in dit licht ook de iran topic waar soortgelijke discussies gaan.
HR
Goede post waar ik me erg in kan vinden :pul
HR
HR

noppes
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 30 oktober 2006

Ik vind het nog steeds een prestatie van kunde daar. Al jaren, tientallen jaren zelfs, nee niet vijfenzestig jaar zelfs nu. Dat twee kilometer verder op alles is voor handen, en die mensen daar niets. Wel bommen en granaten. Onderwijs een ondergeschoven kindje is. Terwel er de afgelopen jaren honderden miljoenen daarin is gepompt. Dan kan je toch wel duidelijk stellen dat die leiders daar met andere dingen bezig zijn.
Hiermee bedoel ik dus dat de gehele wereld hier faalt. Dus waarom zou die jood er zorg voor dragen dat de agressie tegen hun veranderd.
Mensen moeten begrijpen dat de grens nu eenmaal is getrokken, dit wordt niet meer veranderd, hun hebben gewonnen. Of je het daar nou mee eens bent of niet of het eerlijk is gegaan of niet. De staat Israël is er nu eenmaal.
De afgelopen vijfenzestig jaar heeft in bepaalde gebieden de tijd stil gestaan.

De ontwikkeling van personen begint bij onderwijs en een waterkraan.
Hier had het Europese ontwikkelingsgeld naartoe moeten gaan en niet die clubjes.

[Dit bericht is veranderd door noppes (op 16 november 2012 08:55:17).]
HR
HR
Dit conflict zal nooit goedkomen. Never. Er zit zoveel haat bij beide extremistische kampen (let wel, ik gebruik bewust niet de woorden Israëliers en Palestijnen).
De gematigden krijgen simpelweg geen kans.
HR
HR

Icoon

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 november 2012 om 11:21:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Happel schreef:

blaat...

maar misschien doe je er toch verstandiger aan eerst eens te luisteren naar wat men op Israel National Radio over die man wist te vertellen, in de introductie van bijgaand interview. Zo'n beetje alles wat jij op het gebied van moderne geschiedenis moet leren op de universiteit is een leugen, propaganda of een halve waarheid.
HR
Joh, Happeltje, ga eerst nou eens dat boek lezen. Het zal je wat tijd kosten, maar het biedt wel de sleutel om je uit dat kooitje te halen waar je nu al een aantal jaren in gevangen zit ;). Leg mij maar eens uit waarom zo'n rabbi Antelman het bij het rechte eind heeft. Kom maar eens met een antwoord, in eigen woorden. Dus geen ellenlange bronteksten en cabareteske filmpjes. Daar heb ik niets aan, ik wil jouw mening en ik wil overtuigende argumenten horen. Lukt je dat :tong?
HR
HR

Lars Elstrup
Crack
Winnaar EK-pool FN 2012

Vak: Stadiontribune - RR
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 1 juli 2008

Ik dacht laat ik dit topic ook eens aanklikken. Ik heb me beperkt tot de laatste pagina's en moet zeggen dat ik het me stijgende verbazing heb zitten lezen.

Laat ik het er maar op houden dat een ieder die hier 1 van beide partijen blind verdedigt en daarbij ook nog eens de volledige wijsheid in pacht denkt te hebben, niet goed snik is.

Verder zal ik dit topic wijselijk links laten liggen..... :pul
HR
HR

(...)

Joh, Happeltje, ga eerst nou eens dat boek lezen. Het zal je wat tijd kosten, maar het biedt wel de sleutel om je uit dat kooitje te halen waar je nu al een aantal jaren in gevangen zit ;). Leg mij maar eens uit waarom zo'n rabbi Antelman het bij het rechte eind heeft. Kom maar eens met een antwoord, in eigen woorden. Dus geen ellenlange bronteksten en cabareteske filmpjes. Daar heb ik niets aan, ik wil jouw mening en ik wil overtuigende argumenten horen. Lukt je dat :tong?
HR
Zoals ik al voorzag: een harde groene scheet is al snel het enige wat van je overblijft.

De leugens, propaganda en halve waarheden die pubers op de universiteit ingestampt krijgen heb ik 40 jaar geleden al doorgeprikt, Tonnie. Maar toen werden studentjes van mijn generatie in ieder geval nog getracteerd op maandenlange colleges over waardevrije wetenschap. Zelfs dat wordt jouw leeftijdgenoten kennelijk door de neus geboord.

Platgetreden paden bewandelen is nooit mijn liefhebberij geweest. Daar ben ik te leergierig voor. Luister naar het begin van dat interview met Antelman voor Israel National Radio, waarin hij vertelt over zijn onberispelijke bronnen, professor Antony Sutton en professor Carroll Quigley, de mentor van Bill Clinton. Als je waarheid wilt achterhalen over de moderne geschiedenis moet je niet op de universiteit zijn. Maar als je geïnteresserd bent in een bestaan als zombie met een goed salaris zit je daar goed, dus jij hebt je bestemming al gevonden, Tonnie.

Rabbi Antelman is niet alleen een vooraanstaand chemicus en biochemicus die enkele encyclopedia geproduceerd heeft en tevens een methode heeft ontwikkeld waarmee AIDS kan worden genezen. Ook was Antelman jarenlang een van de hoogste joodse rechters, en zodanig onder meer betrokken bij de excommunicatie van Henry Kissinger, de oorlogsmisdadiger die door jouw favoriete historici vast en zeker bewonderd wordt. Ook Rabin en Peres zijn geëxcommuniceerd door Antelman. Netanyahu vreemd genoeg nog niet. Als joodse rechter is Antelman ook erachter gekomen wie de echte joodse vader van Adolf Hitler was, die deze medeoprichter van Israël verwekt heeft tijdens een feestelijke orgie waaraan ook Hitler's ouders deelnamen.

Rabbi Marvin S. Antelman

The Supreme Rabbinic Court of America and the U.S. coordinator of the Jewish Survival Legion Chief Justice Rabbi Marvin S. Antelman, for example, is an internationally recognized organic chemist and biochemist. He has developed many specifically designed molecules used in many vital industrial processes. He is also noted for his for his work in physical chemistry and astrophysics, and has delivered original papers before the American Association for the Advancement of Science. He heads his own chemical research laboratory at the Weizmann Institute in Rehoboth, Israel. He is one of today's leading experts on Jewish Law (Halakhah). Like the other members of the Court, his professional and scientific work permits him to carry on his judicial and rabbinic work. Almost all the Justices (are) veterans of the Israeli or American Armed Forces. All are experienced in governmental work.

The Supreme Rabbinic Court (the American predecessor and branch of the Sanhedrin Qitanah, has dealt with many "unpopular" questions such as the excommunication of Henry Kissinger, Rabin and Peres. HR
Antelman maakt in zijn tweedelige 'To Eliminate the Opiate' afdoende duidelijk dat binnen de VS én Israël een joodse samenzwering gaande is, die vorm gegeven wordt door de volgelingen van de joodse valse messias Sabbatai Sevi en diens beweerde reïncarnatie Jacob Frank. Dat studentjes als jij hierover niet worden geïnformeerd wordt begrijpelijker als je Antony Sutton's boekje 'How the Order (of Skull & Bones) Controls Education' hebt doorgenomen.

Hier nog een stukje van Cliff Shack, een échte historicus, over de vondst van Marvin Antelman:

If Hitler's Father was really his Step-Father, Then...

forumillustratie
Rabbi Marvin Antelman

According to the evidence presented in the latest research that has been posted on the Internet in recent years, Adolph Hitler's father, Alois Hitler was the illegitimate son of Baron Salomon Meyer Rothschild, head of the Vienna branch of the famous bank.

It is known that Viennese police regularly hushed-up Rothschild's abuses with regard to the women in his employ. Before the Nazis assassinated him, Austrian Chancellor Dollfuss managed to uncover the records that proved that Hitler's grandmother, Anna Maria Schicklgruber, was a servant in Rothschild's Vienna mansion. Her employment was terminated when she became pregnant, presumably through Baron Rothschild. She returned to her home to Spital, Austria where she gave birth to her son, Alois Schicklgruber. Alois later changed his name to Hitler presumably to hide his origins.

Alois would marry Klara Polzl and go on to father Adolph Hitler or so the story goes.

One researcher disagrees with this version of Hitler's origin. One researcher is witness to evidence which sheds new light on the identity of Hitler's biological father. Author, Rabbi and Dayan (Judge), Marvin S. Antelman, had received testimony during a court case in which he presided that Hitler's biological father was not Alois Hitler. Antelman, author of "To Eliminate the Opiate, Volumes I & II", had learned through testimony, that Alois Hitler was not Adolph Hitler's father - but stepfather.

According to "To Eliminate the Opiate, Volume II", Hitler's parents, were both connected to the Frankist/Sabbatian movement based upon the teachings of Jacob Frank and Shabbatai Tzvi, both considered false Messiahs by mainstream Judaism. Hitler's parents, according to Antelman, had participated in at least one of the movement's ceremonies. A ceremony that involved sex among its members. The ceremony occurred on a holiday known as Tisha B'Av or the ninth day of the month of Av.

In Judaism, "Tisha B'Av" is the darkest day on the Jewish calendar, commemorating the destruction of the First and Second Temples. The solemn day is observed by Jews as a day of fasting and prayer. However Frankists celebrated the day with joy and sex. The ninth of Av was the birthday of the movements founder Shabbetai Tzvi.

(According to the Talmud, the Messiah would be born on Tisha B'Av.)

Shabbetai Tzvi was thought to be the Messiah by the majority of the Jewish world in the seventeenth century. His popularity lasted about 18 years. The Frankist Sect, which was rooted in the messianic mission of Shabbetai Zvi (despite his conversion to Islam), celebrates the day of his birth with sex rituals involving incest and adultery.

According to Rabbi Antelman, Adolph Hitler was conceived, in Vienna, during a Frankist celebration of the Ninth of Av, which took place on July 20th, 1888. Adolph Hitler was born 9 months later on April 20th, 1889. According to Antelman, Adolph Hitler's biological father participated in that ceremony of July 20th. Antelman identifies him as a wealthy "Hungarian" Jew who was born in 1861 and died on September 21, 1928. According to Rabbi Antelman the man died in New York City and his first name was Abraham.

Upon hearing the testimony, given under oath, Rabbi Antelman agreed not to reveal the family name of the man so as to prevent his descendants any embarrassment.HR
[Dit bericht is veranderd door Happel (op 16 november 2012 12:17:38).]
HR
HR

Vedette

noppes schreef:

Ik vind het nog steeds een prestatie van kunde daar. Al jaren, tientallen jaren zelfs, nee niet vijfenzestig jaar zelfs nu. Dat twee kilometer verder op alles is voor handen, en die mensen daar niets. Wel bommen en granaten. Onderwijs een ondergeschoven kindje is. Terwel er de afgelopen jaren honderden miljoenen daarin is gepompt. Dan kan je toch wel duidelijk stellen dat die leiders daar met andere dingen bezig zijn.
Hiermee bedoel ik dus dat de gehele wereld hier faalt. Dus waarom zou die jood er zorg voor dragen dat de agressie tegen hun veranderd.
Mensen moeten begrijpen dat de grens nu eenmaal is getrokken, dit wordt niet meer veranderd, hun hebben gewonnen. Of je het daar nou mee eens bent of niet of het eerlijk is gegaan of niet. De staat Israël is er nu eenmaal.
De afgelopen vijfenzestig jaar heeft in bepaalde gebieden de tijd stil gestaan.

De ontwikkeling van personen begint bij onderwijs en een waterkraan.
Hier had het Europese ontwikkelingsgeld naartoe moeten gaan en niet die clubjes.
HR
Right, het EU geld is voornamelijk gebruikt door Hamas om wapens te kopen en hun eigen bevolking kort te houden in hun concentratiekamp Gaza. De Israëliërs brachten de woestijn tot bloei, bieden het beste onderwijs, beste medische zorg, zijn het enige democratische land in de regio, bezitten het allerbeste leger (incluis luchtmacht, marine) incluis, inlichtingendienst. Men probeert in conflicten onschuldige slachtoffers zoveel als mogelijk te vermijden. Dat kun je van de Arabische terroristen niet zeggen die laf zich verschuilen achter hun burgers in ziekenhuizen, scholen etc.. Om dan vervolgens de vijand de schuld in de schoenen te schuiven als er doden vallen. Hun zijn iha sluw, listig, doortrapt en uitgekookt. De Arabieren in Israel die ook zitting hebben in het parlement willen absoluut niet ruilen met de Arabieren die onder de knoet van Hamas en Fatah leven.
HRHR
HR
Israel is Raping Gaza of Palestinian Gas Reserves

HR
HR

Icoon

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 november 2012 om 23:11:07.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Happel schreef:

(...)
HR
Werd ik maar een zombie met een goed salaris, Happeltje. Helaas, geschiedenis is absoluut niet de road to riches :nee. Maar goed, wat weet jij over de universiteit, Happel? Vertel dat mij eens. Wat is er allemaal mis met mijn opleiding? Ik ben slechts een half jaartje onderweg, Happel, ik kan nog gered worden van de transformatie tot zombie die alles voor waar aan neemt :ja!

Verder kan ik niets over de AIDS genezende rabbi Antelman vinden, behalve een paar sites die uit het jaar 0 lijken te stammen. Ik vrees dat al de informatie die jij hier neerzet een typisch gevalletje duim en vooral heel hard zuigen is. Flauw hoor, dat die Antelman niet durft te zeggen wat de familienaam van de échte vader van Hitler is. Ik zat godverdomme op het puntje van mijn stoel bij het lezen van die allesonthullende quote die je hier boven plaatste!

Oh, en vergeet niet het boek van Ian Kershaw te lezen, Happel!
HR
HR

aussie
Crack

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 28 februari 2008

Ja Happel.
HR
HR

draaideur
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Manmanman, wat een goedgelovige sukkel is die Happel joh.. Iedere dwaas die wat roept wat lijkt op een samenzwering, gelooft hij. En natuurlijk die onberispelijk ware youtube-filmpjes erbij iedere keer! Maar op de universiteiten worden mensen tot schapen gemaakt, tuurlijk. Droom verder, gek.
HR
HR

(...)

Werd ik maar een zombie met een goed salaris, Happeltje. Helaas, geschiedenis is absoluut niet de road to riches :nee. Maar goed, wat weet jij over de universiteit, Happel? Vertel dat mij eens. Wat is er allemaal mis met mijn opleiding? Ik ben slechts een half jaartje onderweg, Happel, ik kan nog gered worden van de transformatie tot zombie die alles voor waar aan neemt :ja!

Verder kan ik niets over de AIDS genezende rabbi Antelman vinden, behalve een paar sites die uit het jaar 0 lijken te stammen. Ik vrees dat al de informatie die jij hier neerzet een typisch gevalletje duim en vooral heel hard zuigen is. Flauw hoor, dat die Antelman niet durft te zeggen wat de familienaam van de échte vader van Hitler is. Ik zat godverdomme op het puntje van mijn stoel bij het lezen van die allesonthullende quote die je hier boven plaatste!

Oh, en vergeet niet het boek van Ian Kershaw te lezen, Happel!
HR
Geef maar eens een opsomming van het bewijsmateriaal dat die Kershaw aandraagt voor dat Hitler's vader niet joods was, zoals jij beweerde. Dan zal ik er daarna een paar gaten inschieten.

Als je iets wilt weten over Antelman moet je zoeken naar Marvin S. Antelman. Hier zie je Antelman als hoogste rechter aan het werk tijdens de excommunicatie van Henry Kissinger in 1976, met begeleidend artikel.

Antelman en zijn AIDS cure: hier.

Deel 1 van To Eliminate the Opiate

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 16 november 2012 23:54:51).]
HR
HR

Vedette

De Israëlische luchtmacht heeft vannacht het hoofdkwartier van de Hamas-regering op de Gazastrook gebombardeerd. Volgens ooggetuigen is het pand ernstig beschadigd

Volgens Hamas heeft het hoofdkwartier vier nachtelijke aanvallen te verduren gekregen. Over doden of gewonden is nog niets bekend. Hamas meldde in een verklaring dat de regering 'de strijd voor het volk voortzet'.

Beschietingen over en weer

De bombardementen op Gaza gingen in de nacht van vrijdag op zaterdag onverminderd verder. Van Palestijnse zijde werden volgens CNN opnieuw raketten op Israël afgevuurd. Israël gaat volgens de Amerikaanse nieuwszender drones, onbemande vliegtuigen, inzetten om doelen in Gaza aan te vallen.

Het geweld tussen Israël en de Palestijnen laaide op na een Israëlische raketaanval op de leider van de militaire vleugel van Hamas, Ahmed al-Jaabari. Hij werd daarbij gedood.

Egypte heeft zich inmiddels opgeworpen als bemiddelaar in het conflict, maar een staakt-het-vuren lijkt nog ver weg. Terwijl de internationale gemeenschap de strijdende partijen tot kalmte maant, mobiliseert Israël 75.000 reservisten voor een mogelijk grondoffensief.

RTLHR
Godzijdank is er CNN , de media op de PO zijn gekleurd en pro Hamas (islam) .
HR
HR
Het trieste van alles is dat er veel kinderen in deze strijd om komen elke dag weer die kiezen er niet voor......
HR
HR

Vedette

jozsef Kiprich. schreef:

Het trieste van alles is dat er veel kinderen in deze strijd om komen elke dag weer die kiezen er niet voor......
HR
Ja , het doet ook pijn als je dat ziet. Het is helaas inherent aan iedere oorlog. Dikwijls zien we dat niet op TV nu wel.
HR
HR
@Happel: ik sta hier redelijk neutraal in. Heb wel een eigen mening, maar heb geen zin in ellenlange welles- en nietes discussies. Wat mij opvalt: je kwakt hier ellenlange verhalen, dictaten, filmpjes etc. neer die allemaal jouw mening moeten bevestigen als zijnde de waarheid. Maar waarom ga je niet inhoudelijk in op bijvoorbeeld de stof die Tonny aandraagt in plaats van hem weg te zetten als een onnozele student die "het allemaal niet weet"?

Je kent me een beetje en ik kan in alle verhalen een heel eind meegaan qua kennisniveau, ik durf te zeggen dat ik historisch behoorlijk goed onderlegd ben. Maar we moeten wel open staan voor elkaars argumenten, of je het er nu wel of niet mee eens bent. En elkaar zeker in elkaars waarde laten, dat houdt de discussie wel heel scherp (ik zie ook geen oplossing voor het MO conflict) maar in elk geval binnen de perken van het fatsoenlijke.

Agree? (PS: ik zeg dit als forumlid en niet als admin voor alle duidelijkheid)
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

jozsef Kiprich. schreef:

HR
het vieze van de palestijnen is dat ze hun raketten en militaire doelen zo dicht mogelijk tussen de burgers plaatsen zodat er zoveel mogelijk slachtoffers vallen aan burgerzijde indien israel ze vernietigd. dan kunnen ze de klaarstaande camera ploegen er zo snel mogelijk op af sturen om dan gewonden of doden zo snel mogelijk en met heel veel propaganda de wereld in slingeren. het GROTE verscil tussen iraeliers en palastijnen is dat israel NOOIT bewust burgers wilt doden en de palastijnen daar alleen maar op uit zijn, het doden van zo veel mogelijk israelische burgers. aan eigen kant voor de propaganda, en aan israelische kant voor de haat en het doen om te doen.
HR
HR

Driftkikker1908
Icoon

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 30 juni 2005

E.C schreef:

(...)

het vieze van de palestijnen is dat ze hun raketten en militaire doelen zo dicht mogelijk tussen de burgers plaatsen zodat er zoveel mogelijk slachtoffers vallen aan burgerzijde indien israel ze vernietigd. dan kunnen ze de klaarstaande camera ploegen er zo snel mogelijk op af sturen om dan gewonden of doden zo snel mogelijk en met heel veel propaganda de wereld in slingeren. het GROTE verscil tussen iraeliers en palastijnen is dat israel NOOIT bewust burgers wilt doden en de palastijnen daar alleen maar op uit zijn, het doden van zo veel mogelijk israelische burgers. aan eigen kant voor de propaganda, en aan israelische kant voor de haat en het doen om te doen.
HR
Vriend van mij is net opgeroepen om zich daar te melden, diep en diep triest voor die jonge gozer. Sprak hem net, zat er helemaal doorheen.
Nog kwalijker van die Palestijnen is dat ze lukraak raketten afvuren op doelen in Israel waar burgers wonen.
Neemt natuurlijk niet weg dat Israel niks te verwijten valt, waar er twee vechten hebben er immers twee schuld. Triester is het vooruitzicht echter dat dit nooit opgelost gaat worden.

forumillustratie
HR
HR

ribruijn schreef:

@Happel: ik sta hier redelijk neutraal in. Heb wel een eigen mening, maar heb geen zin in ellenlange welles- en nietes discussies. Wat mij opvalt: je kwakt hier ellenlange verhalen, dictaten, filmpjes etc. neer die allemaal jouw mening moeten bevestigen als zijnde de waarheid. Maar waarom ga je niet inhoudelijk in op bijvoorbeeld de stof die Tonny aandraagt in plaats van hem weg te zetten als een onnozele student die "het allemaal niet weet"?

Je kent me een beetje en ik kan in alle verhalen een heel eind meegaan qua kennisniveau, ik durf te zeggen dat ik historisch behoorlijk goed onderlegd ben. Maar we moeten wel open staan voor elkaars argumenten, of je het er nu wel of niet mee eens bent. En elkaar zeker in elkaars waarde laten, dat houdt de discussie wel heel scherp (ik zie ook geen oplossing voor het MO conflict) maar in elk geval binnen de perken van het fatsoenlijke.

Agree? (PS: ik zeg dit als forumlid en niet als admin voor alle duidelijkheid)
HR
Wat voor stof draagt Tonny dan aan, Rien? Als je wat beter kijkt, zie je hem alleen maar schelden en laatdunkend doen over alles en iedereen die het oneens is met zijn boek over Hitler van Ian Kershaw. Wie de ogen sluit voor het verhaal van rabbi Marvin Antelman over de Sabbatean-Frankists, de schatrijke volgelingen van Sabbatai Sevi en Jacob Frank, zal het Midden-Oosten conflict nooit kunnen begrijpen, net zomin als de Tweede Wereldoorlog en de krachten die Hitler vanaf 1911 opleidden, financierden en in het zadel hielpen, om van daaruit via de Holocaust Israël te laten ontstaan. Dus je hebt zonder meer gelijk Rien, wat dan overblijft zijn welles-nietes discussies, zinloos, dus ik hou ermee op, want de negativiteit die zich in dit topic opstapelt (mede door mijn pesterijtjes richting Pepertje) zal zeker niet bijdragen aan een oplossing van het Midden-Oosten conflict. Ik heb hier veel links kunnen plaatsen naar interessante materie, zoals de Hitlerboeken van Dr. Robin de Ruiter, het onderzoek van rabbi Marvin Antelman, professor Bryan Mark Rigg, professor Antony Sutton, professor Carroll Quigley en Jim Condit jr. Meer dan voldoende materiaal voor Tonny om ooit summa cum laude mee af te studeren, als hij de komende jaren een beetje zijn best doet en de platgetreden paden durft te verlaten waarop de zombies op Nederlandse universiteiten de leugens, halve waarheden en propaganda ingegoten krijgen over de moderne geschiedenis. :pul
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Kan dit elftal meespelen om de titel?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 54,1% dat Anderlecht wint van Galatasaray. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!