Feyenoord Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 14:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 94 »

HR

jezus christus
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 september 2004

quote:HR
ulligan schreef:

(...)

Niet dat ik welke vorm van onderdrukking dan ook goedkeur, jezus, maar er worden toch wel meer volken systematisch onderdrukt, mishandeld en vermoord? Waarom niet zo fel ageren tegen bijvoorbeeld de Syrische overheid?

Ik volg de discussies niet tot in detail maar er vallen hier behoorlijk harde woorden, ook van jouw kant. Dit is allang niet meer een feitelijke discussie, hier spelen ook emoties mee.

Maar goed, zelf weten :ja
HR
waar het hier om gaat is dat er enige lieden van joods origine rondhobbelen die zichzelf gruwelijk verheven voelen boven niet joden en het gedrag van zionisten verdedigen... alsof je als hutu de afslachting van de tutsi's goedkeurt...
de syrische overheid verdient ook een verbale schrobbering maar daar gaat geen topic over. da's ook logisch want geen normaal denkend mens keurt genocide op het eigen volk goed. daar is slechts een vorm van bevestiging te vinden, behalve wellicht onder de wilders-aanhangers die iedere vorm van moord op moslims verheerlijken...
HR
HR

ulligan
Wereldster

Uit: (^_^)
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

jezus christus schreef:

(...)

waar het hier om gaat is dat er enige lieden van joods origine rondhobbelen die zichzelf gruwelijk verheven voelen boven niet joden en het gedrag van zionisten verdedigen... alsof je als hutu de afslachting van de tutsi's goedkeurt...
HR
Volgens mij is dat meer jouw perceptie, jezus, en wil Pepertje alleen zijn visie op de situatie belichten. Bovendien krijgt hij allemaal extra zaken naar zijn hoofd geslingerd die te maken hebben met zijn jood zijn, welke volgens mij niet echt relevant zijn voor de discussie. Maar goed, ik snap ook niet waarom hij elke keer weer de discussie aan gaat hier, wat dat betreft zoekt hij het zelf ook wel weer wat op.

Maar wie weet draagt deze felle discussie op FN wel bij aan een oplossing voor het Joods-Palestijnse conflict, je weet het per slot van rekening maar nooit
HR
HR

jezus christus
Icoon

Reg.: 18 september 2004

ulligan schreef:

(...)

Volgens mij is dat meer jouw perceptie, jezus, en wil Pepertje alleen zijn visie op de situatie belichten. Bovendien krijgt hij allemaal extra zaken naar zijn hoofd geslingerd die te maken hebben met zijn jood zijn, welke volgens mij niet echt relevant zijn voor de discussie. Maar goed, ik snap ook niet waarom hij elke keer weer de discussie aan gaat hier, wat dat betreft zoekt hij het zelf ook wel weer wat op.

Maar wie weet draagt deze felle discussie op FN wel bij aan een oplossing voor het Joods-Palestijnse conflict, je weet het per slot van rekening maar nooit
HR
Dit soort opmerkingen: Jodendom is het beste wat er is. zijn nu niet echt opmerkingen die een milde houding ten opzichte van andersdenkenden bevordert. Wat hij van zijn religie vindt is prima, maar val anderen daar niet mee lastig en verheerlijk in hemelsnaam niet dat goddeloze gedrag van zionisten in palestina met dat idee. daar wordt gemoord, gemarteld, vernederd en wat nog meer.
HR
HR

ulligan
Wereldster

jezus christus schreef:

(...)

Dit soort opmerkingen: Jodendom is het beste wat er is. zijn nu niet echt opmerkingen die een milde houding ten opzichte van andersdenkenden bevordert. Wat hij van zijn religie vindt is prima, maar val anderen daar niet mee lastig en verheerlijk in hemelsnaam niet dat goddeloze gedrag van zionisten in palestina met dat idee. daar wordt gemoord, gemarteld, vernederd en wat nog meer.
HR
Dat lastig vallen valt wel mee, dat zoek jij zelf op door in deze topic de discussie aan te gaan. Dat is net zoiets als naar de EO-jongerendag gaan en hun gaan verwijten dat ze jou niet zo moeten lastig vallen met hun geloof :B
HR
HR

ulligan schreef:

Vinden jullie dit nou echt de moeite waard om jezelf zo druk over te maken? :huh
HR
Sir Josiah Stamp, oud-directeur van de Bank of England, over de joodse bankiers die deze wereld al een paar honderd jaar terroriseren:

"Banking was conceived in iniquity and was born in sin. The Bankers own the earth. Take it away from them, but leave them the power to create money, and with the flick of the pen they will create enough deposits to buy it back again.
However, take it away from them, and all the great fortunes like mine will disappear and they ought to disappear, for this would be a happier and better world to live in. But, if you wish to remain the slaves of Bankers and pay the cost of your own slavery, let them continue to create money."

ulligan schreef:

(...)

HR
Dé bron van antisemitisme is de Talmoed en de joden voor wie de Talmoed een heilig boek is. De jood Wilders heeft, gesponsord door joden in Israël en de VS, de mond vol over de Koran, maar de Talmoed is een veel en veel enger boek. Zeer begrijpelijk dat joodse liefhebbers van de Talmoed in Libbre David 37 wordt aangeraden te liegen over de inhoud, omdat "als niet-joden zouden weten wat erin gepredikt wordt over niet-joden, dezen de joden ongetwijfeld zouden afslachten."

Talmud quotes

Henry Makow is een Canadese jood wiens grootouders zijn omgebracht tijdens de Holocaust in Polen. Makow laat zien hoe de Pepertjes van deze wereld kritiek op en de waarheid over hun kwaadaardige geloof in de kiem proberen te smoren. Makow: "Organized Jewry uses "anti-Semitism" and "hate" like a witch doctor's curse from which all shrink in horror."

Hoor in deze video een geloofsgenote van Pepertje gillen als de waarheid verteld wordt over de joodse Sonderkommando's van Adolf Hitler, en de 18 reisjes die de jood Adolf Eichmann (belast met de Endlösung der Judenfrage) maakte naar Palestina om te overleggen met hooggeplaatste Zionisten als David Ben-Gurion. Het zou een zusje van onze Pepertje kunnen zijn. Om 03:09 komt deze Suzanne erin. :B

HR
HR

ulligan
Wereldster

Ik heb niet het idee dat ik slaaf ben van joodse bankiers, Happel. Zelfs als het zo is ervaar ik het niet zo. Soms is het best fijn om op bepaalde gebieden naïef en onwetend te zijn, het maakt het leven wat minder gecompliceerd.
HR
HR

ulligan schreef:

Ik heb niet het idee dat ik slaaf ben van joodse bankiers, Happel. Zelfs als het zo is ervaar ik het niet zo. Soms is het best fijn om op bepaalde gebieden naïef en onwetend te zijn, het maakt het leven wat minder gecompliceerd.
HR
Ik heb van mijn ouders en grootouders genoeg verhalen gehoord over de Jappenkampen, ulligan, en van mijn schoonouders over het beleg van Leningrad tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zonder die joodse bankiers en hun inspiratiebron, de Talmoed, was dat allemaal niet mogelijk geweest. En de Tweede Wereldoorlog is slechts een van de vele gebeurtenissen die we aan die joodse bankiers te wijten hebben. De huidige financiële crisis is een ander produkt uit die bron. De Protocollen van Zion, zogenaamd een hoax, zijn hun blauwdruk voor wat ons te wachten te staat. Mochten die richtlijnen nog wat meer in vervulling gaan dan zal ook jij weten hoe het voelt om slaaf van de jood te zijn, net als de Grieken die door de joodse bank Goldman Sachs Europa ingeluisd zijn. ;)

HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

jezus christus schreef:

(...)

Alleen deze krankzinnige en gruwelijk arrogante opmerking is al een basis voor het negeren van joden! Zie het gedrag van die pijpekrullen in oud zuid en antwerpen en je begrijpt gelijk waarom steeds meer mensen de pest krijgen aan deze menschen die alles en iedereen belazeren, verraden en bedriegen. Arrogante hufters die slechts huneigen roedel ten koste van alles in het leven willen houden, stelen, liegen, verraden en oplichten en ondertussen wat moorden plegen. Van mij mag dat landje met inhoud van de kaart worden geveegd....

Agnosme rules!
HR
WHO, dit zijn wel hele erge woorden, israel die volgens jou van de kaart geveegd moet worden dus, ik ken er een aantal in het midden oosten die er precies het zelfde over denken. jodenhaters en dictators. die zijn normaal goed af bij een plotselinge dood, iets dat ik jou na deze schandalige posting ook helemaal gun. snap niet dat mods dit toloreren dat iemand hoopt dat israel van de kaart geveegd wordt, je kan ver gaan, maar ook te ver en wat jij nu doet is je ware aard nu naar boven brengen. iets dat ik al langer dacht wordt nu bevestigd, schoft.
HR
HR

E.C schreef:

(...)

WHO, dit zijn wel hele erge woorden, israel die volgens jou van de kaart geveegd moet worden dus, ik ken er een aantal in het midden oosten die er precies het zelfde over denken. jodenhaters en dictators. die zijn normaal goed af bij een plotselinge dood, iets dat ik jou na deze schandalige posting ook helemaal gun. snap niet dat mods dit toloreren dat iemand hoopt dat israel van de kaart geveegd wordt, je kan ver gaan, maar ook te ver en wat jij nu doet is je ware aard nu naar boven brengen. iets dat ik al langer dacht wordt nu bevestigd, schoft.
HR
Álle fundamentalistische christenen in de VS willen Israël van de kaart vegen, E.C, en daarnaast álle joden uitmoorden bij de wederkomst van de christelijke messias. Maar de joden willen zo ongeveer hetzelfde: Rome van de kaart vegen onder leiding van hún messias en tijdens dat evenement niet-joden uitmoorden en beroven. Wie met het zwaard regeert, zal erdoor vergaan.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

forumillustratie

'Geef Palestina geen hogere status'

Het kabinet wil geen hogere VN-status voor de Palestijnse gebieden. Dat laat minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans weten in een brief aan de Tweede Kamer.

De Palestijnen willen graag een status als 'niet-lidstaat' bij de VN, waardoor ze in dezelfde categorie komen als de Heilige Stoel. De Palestijnen staan nu nog in de categorie van 'andere entiteiten'.

"Toekenning van de gewenste status zal mogelijk leiden tot financiële repercussies
vanuit het Amerikaanse Congres voor de Palestijnse Autoriteit en de VN," aldus Timmermans in de brief.

"Hoewel er tegen de genoemde statuswijziging als zodanig geen juridische
bezwaren bestaan, acht het kabinet de effecten ervan per saldo negatief," vervolgt een cryptische minister.HR
Teleurgestelde reactie Politbureau SP:\[URL=http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/17084_heeft_ook_frans_timmermans_de_palestijnen_verlaten/]not amused.

Palestijnen zijn een verzonnen volk. Was het daadwerkelijk een volk dan had men al volop steun gehad vanuit de rijke arabische wereld. De strijd is er een tussen de islam en het jodendom.

Breaking News:

Raket uit Gazastrook treft Israëlische stad Tel Aviv

In zee bij de Israëlische stad Tel Aviv is donderdag een raket uit de Gazastrook neergekomen. Er zijn geen gewonden gevallen. In de hele stad klonk het luchtalarm.
HR
[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 15 november 2012 19:06:39).]
HR
HR

met rood witte groeten schreef:

(plaatje)
(...)

Teleurgestelde reactie Politbureau SP:\[URL=http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/17084_heeft_ook_frans_timmermans_de_palestijnen_verlaten/]not amused.

Palestijnen zijn een verzonnen volk. Was het daadwerkelijk een volk dan had men al volop steun gehad vanuit de rijke arabische wereld. De strijd is er een tussen de islam en het jodendom.
HR
Dat Palestijnen "een verzonnen volk" vormen mag jij aan Charles Versnick wijsmaken. Dan zal hij het wel even voor je in Wikipedia verwerken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnen

Islam en jodendom zijn twee koppen van dezelfde draak. De Arabische bovenwereld heeft weinig in te brengen tegen de joodse bankiers die ook de wapenhandel controleren, via onder andere het Bechtel Complex en de Carlyle Group. Hoe de joden (Rothschilds) via de Federal Reserve en twee wereldoorlogen Palestina in handen kregen staat bondig beschreven in het hoofdstuk Jews in Europe van Eustace Mullins' New History of the Jews.

President Eisenhower voelde zich geroepen tijdens zijn afscheidsrede op 17 januari 1961 te waarschuwen voor het joods militair industrieel complex:

HR
HR
HR
HR

met rood witte groeten schreef:

Ter herinnering: “Er bestaat geen Palestijns volk”
HR
Dat hangt ervan af wat voor definitie je verbindt aan 'volk'. Lees die Wikipedia pagina maar door dan krijg je een realistischer beeld van wat het Palestijnse volk is en welke bevolkingsgroepen gedupeerd worden vanaf het moment dat de Rothschilds Palestina in handen hebben gekregen.

Er zal voorlopig geen vrede komen in Israël omdat joden, christenen, islamieten en satanisten allemaal het doel hebben elkaar te vernietigen, met de wapenindustrie en een paar psychopaten als enige winnaars.
HRHR
HR

Pepertje
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

ulligan schreef:

(...)

HR
Waar ik me aan stoor is dat dit Feyenoord Netwerk toe staat dat dezelfde retoriek die de nazi's gebruikten in hun poging de Joden tot zondebok te maken van hun eigen falen hier ongelimiteerd geplaatst wordt.

Dat pleit niet alleen niet voor diegene die die retoriek plaatst maar niet minder niet voor diegenen die die vrijplaats verschaffen.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

als rood witte groeten deze post over een arabisch volk had gezegt was hij voor eeuwig hier verbannen, dat weet ik 100 procent zeker. en niet alleen hij denk ik.

quote:

jezus christus schreef: HR

Alleen deze krankzinnige en gruwelijk arrogante opmerking is al een basis voor het negeren van joden! Zie het gedrag van die pijpekrullen in oud zuid en antwerpen en je begrijpt gelijk waarom steeds meer mensen de pest krijgen aan deze menschen die alles en iedereen belazeren, verraden en bedriegen. Arrogante hufters die slechts huneigen roedel ten koste van alles in het leven willen houden, stelen, liegen, verraden en oplichten en ondertussen wat moorden plegen. Van mij mag dat landje met inhoud van de kaart worden geveegd...HR
"Van mij mag dat landdje met inhoud van de kaart worden geveegd".

ongeloofelijk dat geen mod hier tegen optreed. deze gozer moet gewoon met paars van dit forum verdwijnen. een ander was dat ook terecht gebeurt als hij dit had gezecht over een ander volk.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

TIMMERMANS DRAAIT BIJ

De Palestijnse beweging Hamas is hoofdverantwoordelijk voor de de geweldsescalatie in de Gazastrook. Dat zei minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken donderdag in de Tweede Kamer. 'Laat dat duidelijk zijn.' .

Hamas heeft raketten afgevuurd, aldus Timmermans. Het leed dat door de Israëlische bombardementen wordt veroorzaakt is dus ook de schuld van Hamas, voegde hij eraan toe. Israël heeft het volste recht zich 'proportioneel' te verdedigen.

Timmermans hoopt dat het geweld gauw stopt. Maar als hij luistert naar de taal van Hamas en die van de Israëlische regering, dan is hij niet hoopvol dat er spoedig een einde komt aan de strijd.
HR
Feiten spreken voor zich:
forumillustratie

Nieuw front geopend in Gaza-conflict: Twitter

https://twitter.com/IDFSpokesperson

Aangemeld !

Egypte woest : Die gaan zich militair niet mengen, omdat men ook weet dat Israel
in dat geval zomaar de Aswan dam zou kunnen bombarderen met als gevolg dat Egypte wordt overstroomd met water en terug zal vallen in het stenen tijdperk.
HR
HR

Pepertje schreef:

(...)

Waar ik me aan stoor is dat dit Feyenoord Netwerk toe staat dat dezelfde retoriek die de nazi's gebruikten in hun poging de Joden tot zondebok te maken van hun eigen falen hier ongelimiteerd geplaatst wordt.

Dat pleit niet alleen niet voor diegene die die retoriek plaatst maar niet minder niet voor diegenen die die vrijplaats verschaffen.
HR
Kun je nog wat anders dan liegen en manipuleren, Pepertje? Leer de feiten onderscheiden van je inbeeldingen.

Zonder joodse financiers geen Hitler of Holocaust. De nazi's waren joden. De hele nazitop was joods, net als 150.000 militairen, vaak hooggeplaatst in Hitler's leger. Zie bijvoorbeeld professor Bryan Mark Rigg's Hitler's Jewish Soldiers. Rigg is hoogleraar Militaire geschiedenis aan American Military University.

Jim Condit junior heeft ook veel nuttig onderzoek gedaan naar de joodse invloed binnen de nazi's:

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 15 november 2012 20:42:01).]
HR
HR

kingpin
International

Uit: Utrecht
Droomaankoop: Graziano Pelle
Reg.: 20 juni 2007

Wauw! De teksten en propaganda waar Rood met Witte groeten weer mee aan komt zetten... Lees eens een keer de beide kanten van het verhaal. En kom niet alleen met bronnen die 1 kant belichten!

Het is inderdaad een interessant boek Happel maar het is door meerdere mensen kritiek geuit omdat er geen nuance in voor komt.
HR
HR

kingpin schreef:

Wauw! De teksten en propaganda waar Rood met Witte groeten weer mee aan komt zetten... Lees eens een keer de beide kanten van het verhaal. En kom niet alleen met bronnen die 1 kant belichten!

Het is inderdaad een interessant boek Happel maar het is door meerdere mensen kritiek geuit omdat er geen nuance in voor komt.
HR
Wat voor nuance mis je dan? Degenen die het boek van Rigg laag waarderen op Amazon zijn over het algemeen de Pepertjes van deze wereld, fanatieke joden die geen kritiek dulden en kritiek op "verheven" joodse zaken al "antisemistisme!" blèrend verwijderd proberen te krijgen.
HR
HR

Charles Versnick
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Happel schreef:

(...)Dat Palestijnen "een verzonnen volk" vormen mag jij aan Charles Versnick wijsmaken. (...)
HR
Wil je mijn naam niet ijdel gebruiken in deze discusssie? Je kent mijn standpunten in deze waarschijnlijk niet eens. Voel me ook niet geroepen deze kenbaar te maken hier. Net als jij heb ik al eens een 'documentatie instituut' over me heen gehad toen ik dit wel deed. Daar voel ik verder geen behoefte meer toe. Ik kan mijn tijd beter besteden al ben ik nu formeel met pensioen.
HR
HR

FRjack
Administrator

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 3 januari 2009

Bij deze wil ik eenieder die dit topic heeft laten ontwikkelen tot hetgeen het nu geworden is, met klem vragen om de toon sterk te matigen en de persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Het team heeft dit topic te lang links laten liggen, mede ingegeven door een gebrek aan interesse in het onderwerp door de individuen. Dat mag echter geen excuus zijn om dit topic op deze manier in te vullen. Er wordt intern nog gesproken over het hoe en wat, maar deze waarschuwing kan er maar alvast staan.
HR
HR

Charles Versnick schreef:

(...)Wil je mijn naam niet ijdel gebruiken in deze discusssie? Je kent mijn standpunten in deze waarschijnlijk niet eens. Voel me ook niet geroepen deze kenbaar te maken hier. Net als jij heb ik al eens een 'documentatie instituut' over me heen gehad toen ik dit wel deed. Daar voel ik verder geen behoefte meer toe. Ik kan mijn tijd beter besteden al ben ik nu formeel met pensioen.
HR
Ik heb nooit last van een 'documentatie instituut' (CIDI ?) gehad. Ze kijken wel uit, want ik ben beter en waarheidsgetrouwer gedocumenteerd dan zij. ;)
HR
HR

Charles Versnick
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Happel schreef:

(...)Ik heb nooit last van een 'documentatie instituut' (CIDI ?) gehad. Ze kijken wel uit, want ik ben beter en waarheidsgetrouwer gedocumenteerd dan zij. ;)
HR
Houden zo. Het is nutteloos tijdverdrijf, dat kan ik je vertellen. Nu ken je mijn standpunt of in ieder geval de richting waarin ik mij in dit verhaal bevind in ieder geval wel. En nogmaals: laat mij er verder buiten. Je eigen documentatie is kennelijk groot en betrouwbaar genoeg het zonder gebruik van mijn naam af te kunnen maken.

[Dit bericht is veranderd door Charles Versnick (op 15 november 2012 21:55:42).]
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

kingpin schreef:

HR
Ik loop al een paar decennia mee dus heb ik aardig wat kennis opgedaan over de keerzijdes van het verhaal . Een mens is nooit te oud om bij te leren of indien nodig zijn mening bij te stellen (nuanceren) doch ik in deze kies ik mijn kant van het verhaal zoals ik het nu breng.
forumillustratie

http://twitter.com/IDFSpokesperson/status/268935735535611904/photo/1
HR
HR

Charles Versnick schreef:

(...)Houden zo. Het is nutteloos tijdverdrijf, dat kan ik je vertellen. Nu ken je mijn standpunt of in ieder geval de richting waarin ik mij in dit verhaal bevind in ieder geval wel. En nogmaals: laat mij er verder buiten. Je eigen documentatie is kennelijk groot en betrouwbaar genoeg het zonder gebruik van mijn naam af te kunnen maken.
HR
Het is jammer dat dat 'documentatie instituut' jou ertoe gebracht heeft je terug te trekken uit dit onderwerp. Het lijkt nutteloos om over joodse aangelegenheden in discussie te gaan, maar er valt nog heel wat over te onthullen wat vaak volkomen in strijd is met hetgeen ons hierover op de mouw wordt gespeld op middelbare scholen en universiteiten en door de msm. Alleen al in de Jim Condit junior video zul je genoeg documentatie naar boven zien komen om zoiets als het propaganda-instituut CIDI snel met de staart tussen de benen van je af te schudden.

Condit jr is op het spoor gekomen van de samenwerking tussen nazi's en joden (zionisten) dankzij Barbarians Inside the Gates: the Black Book of Bolshevism van kolonel Donn de Grand Pré, 'head arms dealer' in het Midden-Oosten onder Jimmy Carter. Zie bijgaande video vanaf 0:05:02.

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 92,9% dat Vitesse wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van SC Cambuur Leeuwarden-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!