Feyenoord Netwerk
dinsdag 22 juli 2014 - 19:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 83 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 83 »

HR

quote:HR
Pepertje schreef:

(...)

Ben je daar nog steeds over bezig? En je kunt nog steeds geen letter van de teksten lezen?

Begint wel een beetje meelijwekkende vormen aan te nemen bij je.
HR
't Wordt tijd dat jij die teksten eens tot je laat doordringen, dwaas.
HR
HR

Pepertje
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 12 april 2010

Happel schreef:

(...)'t Wordt tijd dat jij die teksten eens tot je laat doordringen, dwaas.
HR
Hoor wie het zegt! Iemand die geen jota kan lezen van de bronteksten nota bene.

Wie is er nu de dwaas?

Daar kom jij toch echt heel wat meer voor in aanmerking, domoor!
HR
HR

Pepertje schreef:

(...)

Hoor wie het zegt! Iemand die geen jota kan lezen van de bronteksten nota bene.

Wie is er nu de dwaas?

Daar kom jij toch echt heel wat meer voor in aanmerking, domoor!
HR
Sukkel, jij beheerst die taal wel en beweert geen vertalingen nodig te hebben, maar weet nog steeds niet wat je gelezen hebt. :nee Dus zoek liever een betrouwbare vertaling, zodat je doorkrijgt waarom jouw geloofsgenoten zo dol zijn op liegen, stelen, moorden, verkrachten van kleine meisjes, en ander misdadigs. Dan leer jij de pathologische leugenaar in jezelf misschien ook iets beter begrijpen.
HR
HR

jezus christus
Crack

Reg.: 18 september 2004

Pepertje schreef:

(...)

Sinds wanneer is Israel uit de Gaza vertrokken?

En hoeveel raketten zijn er afgeschoten op Israel voordat er een reactie kwam?

Als er iemand bullshit schrijft ben jij het wel hier.
HR
Israel bevint zich op egyptisch/palestijns grondgebied dat zij sinds 1967 bezet!!! Wat doe die joden daar behalve de palestijnen terroriseren? En dan vind je het gek dat er gewapend verzet komt?

Oh ja, jij vin dat dit mag want israel is gebouwd op gestolen grond en dat is goed....

[Dit bericht is veranderd door jezus christus (op 13 november 2012 06:06:40).]
HR
HR
De geboren jood Nathanael Kapner heeft het kwaadaardige geloof van de Talmoed van zich afgeschud en ingewisseld voor het een stuk minder duivelse Russisch Orthodox christendom. Als Brother Nathanael doet hij regelmatig een boekje open over de helden van onze Pepertje. Slinkse joodse streken worden belicht op zijn website Real Jew News en in zijn YouTube video's, zoals:

HR
HR

jezus christus
Crack

fijne jongens die joden...hij is niet lief->vermoorden dus...de 2de man van hamas....

en dan vragen die gasten zich af waar antisemitisme vandaan komt....
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

forumillustratie

Offensief Israël tegen top Hamas

Israël is bezig met een offensief tegen de top van Hamas, uit vergelding voor de raketaanvallen op het zuiden van Israël vanuit de Gazastrook. Het eerste slachtoffer was vanmiddag Ahmed Jabari, de leider van de militaire vleugel van Hamas. Hij kwam om door een raketaanval op zijn auto. Ook zijn lijfwacht kwam om het leven.

De politie in de Gazastrook meldde daarna meer Israëlische luchtaanvallen, waarna onder de bevolking paniek ontstond. Volgens het ministerie van Volksgezondheid in Gaza kwamen bij die aanvallen nog eens acht Palestijnen om het leven en raakten tientallen mensen gewond.

De liquidatie van Jabari wordt door Israël het begin van "een bredere operatie" genoemd, waarbij volgens het leger alle opties worden opengehouden. Ook het sturen van grondtroepen wordt niet uitgesloten. "De boodschap is kraakhelder. Denk na. Als je vrede wilt komt er vrede. Als je wil doden slaan we terug", zei de Israëlische president Shimon Peres.

'Poorten van de hel'
De reactie van de militaire vleugel van Hamas is dat met deze actie "de poorten van de hel zijn geopend".
Een Israëlische legerwoordvoeder zei dat Jabari is gedood wegens zijn jarenlange terroristische activiteiten. Hij is de hoogste leider van Hamas die door Israël in de laatste vier jaar is gedood.
Jabari stond al jaren bovenaan de dodenlijst van het Israëlische leger. Hij was ook de leider van de al-Qassambrigades die verantwoordelijk worden gehouden voor de raketbeschietingen op Israël.

Zoon en broer

In 2004 kwamen een zoon en een broer van Jabari om bij een Israëlische beschieting van zijn huis. Vier jaar later vernietigde Israël het huis van Jabari tijdens de inval in de Gazastrook.
Aangenomen wordt dat Jabari het militaire brein was bij de verdrijving van de Fatah-beweging uit de Gazastrook in 2007. Israël zag hem ook als de man achter de ontvoering en gevangenhouding van de militair Gilad Shalit.
NOSHR
Handvest van Hamas

Het uiteindelijke doel van Hamas is de gewelddadige vernietiging van de staat Israel en de vestiging van een Islamitische staat in het gehele gebied tussen de Jordaan en de Middellandse Zee. Het doel wordt uiteen gezet in haar handvest uit 1988, dat hier in het Nederlands te lezen is. Daarin worden de Joden met grove antisemitische stereotyperingen als vijanden van de mensheid afgeschilderd en met verwijzingen naar de Koran vogelvrij verklaard en de dood aangezegd.

Lees hier verder.

Israël lanceert Operatie Wolkkolom tegen Hamas

Hamas: Wij zijn in oorlog met Israël, dat de 'poorten van de hel' heeft geopend - Israël roept reservisten op voor mogelijk grondoffensief

De vijf Grad raketten die ondanks het zogenaamde 'bestand' vandaag vanaf de Gazastrook op Israël werden afgevuurd waren de druppel. Vanmiddag is de Joodse staat een nieuwe antiterreuroperatie gestart met de naam 'Wolkkolom', waarin onmiddellijk een groot succes werd geboekt: Ezz e-din al-Qassam, commandant van de militaire tak van Hamas, werd bij een Israëlische raketaanval op zijn auto gedood (foto). De Palestijnse terreurorganisatie is furieus en zegt dat het nu in oorlog is met Israël en dat de 'poorten van de hel' nu zijn geopend (2).

Mobilisatie Hamas

Hamas heeft al zijn leden gemobiliseerd en dreigt nu niet alleen met nieuwe raketaanvallen, maar ook met zelfmoordaanslagen op Israëlische doelen. Volgens Israël staan er nog meer Palestijnse terroristen op het liquidatie lijstje. Ook worden er luchtaanvallen uitgevoerd op raketopslagplaatsen, net zolang totdat de Palestijnen hun beschietingen stopzetten.

Alarm in Zuid Israël

In een groot deel van zuidelijk Israël is alarm geslagen omdat men verwacht dat Hamas uit wraak nieuwe raketten op steden en dorpen zal afvuren. De regering in Jeruzalem verwacht tevens een felle reactie uit Caïro, waar immers de moederorganisatie van Hamas, de Moslim Broederschap, de scepter zwaait.

Morsi verkettert Israël

MB president Mohamed Morsi verketterde gisteren Israël vanwege de vergeldingsaanvallen op de Gazastrook (3), maar zweeg in alle talen over het feit dat de Joodse staat eerst meer dan 110 Palestijnse raketten en projectielen om zijn oren had gekregen. Ieder ander land had al lang met militaire kracht definitief een einde gemaakt aan deze terreuraanvallen. (1)

Nieuw anti-terreuroffensief

De roep in Israël om dat alsnog te doen wordt almaar luider en zal door de regering Netanyahu moeilijk kunnen worden genegeerd, vooral niet met het oog op de aanstaande verkiezingen op 22 januari 2013. Het risico bestaat echter dat dit nieuwe antiterreuroffensief een reactie van Hezbollah, Syrië en mogelijk ook Iran zal ontlokken, en er vervolgens een grote oorlog losbarst.

Israël roept reservisten op voor grondoffensief

Het Israëlische leger heeft ondertussen reservisten opgeroepen en infanterie eenheden naar het zuiden gestuurd, mogelijk voor een grondoffensief op de Gazastrook.

Xander

In het verleden heeft Israel zich vanwege de publieke opinie in de gehersenspoelde wereld ingehouden. Hamas terroristen verschuilen zich in oa ziekenhuizen winkels woonhuizen, scholen, waarbij ze burgers als levens schild gebruiken. Wat mij betreft drijven deze terroristen dit keer wel de zee in. Zodat Fatah het wettige gezag kan herstellen en om vervolgens de vredesbesprekingen met Israel te hervatten.

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 14 november 2012 21:07:04).]
HR
HR

jezus christus
Crack

Israel is zelf terroristisch! Israel is gesticht door terroristen, onderdrukt de autochtone bevolking op een wijze waar velen van ultra rechterzijde een puntje aan kunnen zuigen, en doet vervolgens verontwaardigd tegen gewapend verzet...en gebruikt di verzet vervolgens als legitimatie voor MOORD!!!

En als je dit gewoon meldt ben je anti semiet..... :kots
HR
HR

aussie
Crack

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 28 februari 2008

Man, lul niet, we zijn allemaal terroristen als het moet, 1 pot nat.
HR
HR

jezus christus schreef:

fijne jongens die joden...hij is niet lief->vermoorden dus...de 2de man van hamas....

HR
In de VS worden joden steeds meer gehaat. Niet alleen om de rol van de Mossad in 9/11, maar bijvoorbeeld ook omdat de topman van het centrale bankstelsel altijd een jood is, in dienst van de joodse aandeelhouders. Ook de IRS, de Amerikaanse belastingdienst, opgericht in hetzelfde rampjaar als de de Fed, 1913, wordt door joden bestuurd. De geboren jood Nathanael Kapner deelt de liefde voor de joodse bovenwereld niet met collega-joden als Pepertje en rood witte groeten. Maar de Anti-Defamation League (de Amerikaanse CIDI) krijgt jaarlijks 70 miljoen dollar staatssubsidie om protesten tegen de joodse onderdrukking in de kiem te smoren. Misschien kan Barack Hussein Obama daar eens wat tegen ondernemen?

HR
HR
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

VS veroordelen Hamas, steunen Israël

WASHINGTON - De regering van de Amerikaanse president Barack Obama heeft zijn volledige steun uitgesproken voor de luchtaanvallen van Israël op de Gazastrook. In een verklaring veroordeelde het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken het afvuren van raketten vanuit Gaza op Israël door opstandelingen van Hamas en anderen. De Verenigde Staten steunen Israëls recht op zelfbescherming, aldus Mark Toner van het ministerie.

Israël heeft woensdag Ahmed Jabari, de bevelhebber van de militaire tak van Hamas, gedood. Bij de liquidatie kwamen ook tien andere mensen om het leven, onder wie twee jonge kinderen, aldus het ministerie van volksgezondheid van Gaza.

Volgens het Israëlische leger is de aanval van woensdag het begin van een breder offensief. De VS hebben er bij Israël op aangedrongen om burgerslachtoffers zo veel mogelijk te voorkomen.

geplaatst:
14-11-2012 - 23.15
laatst gewijzigd:
14-11-2012 - 23.15
auteur:
NovumHR

PM thanks Obama for supporting Israel's right to defense

By TOVAH LAZAROFF

11/15/2012 00:00

Netanyahu on Wednesday night spoke on the telephone with US President Barack Obama, Vice President Joe Biden and EU Foreign policy chief Catherine Ashton. He was also scheduled to speak with UN Secretary General Ban Ki Moon.

In his conversation with Obama and Biden, Netanyahu thanked them for taking the position that Israel had a right to defend itself.

JPHR
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ssUr0m8kxMM
.

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 15 november 2012 00:24:22).]
HR
HR

Pepertje
Vedette

Happel schreef:

(...)Sukkel, jij beheerst die taal wel en beweert geen vertalingen nodig te hebben, maar weet nog steeds niet wat je gelezen hebt. :nee Dus zoek liever een betrouwbare vertaling, zodat je doorkrijgt waarom jouw geloofsgenoten zo dol zijn op liegen, stelen, moorden, verkrachten van kleine meisjes, en ander misdadigs. Dan leer jij de pathologische leugenaar in jezelf misschien ook iets beter begrijpen.
HR
Wie de schoen past trekke hem aan domme man dat je bent en blijkbaar nog wel een heel poosje zult blijven gezien wat je hier schrijft.

jezus christus schreef:

HR
Jodendom is het beste wat er is.

Happel schreef:

(...)In de VS worden joden steeds meer gehaat. Niet alleen om de rol van de Mossad in 9/11, maar bijvoorbeeld ook omdat de topman van het centrale bankstelsel altijd een jood is, in dienst van de joodse aandeelhouders. Ook de IRS, de Amerikaanse belastingdienst, opgericht in hetzelfde rampjaar als de de Fed, 1913, wordt door joden bestuurd. De geboren jood Nathanael Kapner deelt de liefde voor de joodse bovenwereld niet met collega-joden als Pepertje en rood witte groeten. Maar de Anti-Defamation League (de Amerikaanse CIDI) krijgt jaarlijks 70 miljoen dollar staatssubsidie om protesten tegen de joodse onderdrukking in de kiem te smoren. Misschien kan Barack Hussein Obama daar eens wat tegen ondernemen?

HR
Wat jij hier op dit netwerk schrijft is slechts waar in jouw ogen. Schijnt maar niet tot je door te dringen dat het gros van de mensen hier niet zo naief is als jij wellicht wel zou willen zien.

[Dit bericht is veranderd door Pepertje (op 15 november 2012 00:26:49).]
HRHR
HR

Pepertje schreef:

(...)

Wat jij hier op dit netwerk schrijft is slechts waar in jouw ogen. Schijnt maar niet tot je door te dringen dat het gros van de mensen hier niet zo naief is als jij wellicht wel zou willen zien.
HR
Hé rozenwater, je hebt me eind augustus, toen ik je geloofsgenoot Roman Abramowitsj van Chelsea had uitgemaakt voor wat hij is, eens verblijd met een dreigmailtje, gericht aan de administrators:

"Wanneer gaan jullie eens iets ondernemen tegen uitlatingen als 'joodse viespeuk' en andere antisemitische uitlatingen van ene Happel? Ik begin er hard aan te denken niet alleen diegenen maar ook jullie als hosters van deze troep voor de rechter te slepen."

Hoe eerder, hoe beter, heb ik je toen laten weten, maar ik wacht nu nog steeds tot jij jezelf en je geliefde Talmoed definitief voor schut gaat zetten. Tot het zover is hier nog maar een paar spreuken uit de Talmoed, waardoor men wat beter kan begrijpen wat er zoal omgaat in een door de Talmoed gedrilde idioot als jij:

HR
HR

Pepertje
Vedette

Happel schreef:

(...)Hé rozenwater, je hebt me eind augustus, toen ik je geloofsgenoot Roman Abramowitsj van Chelsea had uitgemaakt voor wat hij is, eens verblijd met een dreigmailtje, gericht aan de administrators:

"Wanneer gaan jullie eens iets ondernemen tegen uitlatingen als 'joodse viespeuk' en andere antisemitische uitlatingen van ene Happel? Ik begin er hard aan te denken niet alleen diegenen maar ook jullie als hosters van deze troep voor de rechter te slepen."

Hoe eerder, hoe beter, heb ik je toen laten weten, maar ik wacht nu nog steeds tot jij jezelf en je geliefde Talmoed definitief voor schut gaat zetten. Tot het zover is hier nog maar een paar spreuken uit de Talmoed, waardoor men wat beter kan begrijpen wat er zoal omgaat in een door de Talmoed gedrilde idioot als jij:

HR
Je bent het niet waard om nog aandacht aan te besteden.

En ik mijzelf voor schut zetten?

Man jij pretendeert bij voortduring iets te weten inzake aangelegenheden terwijl iedere keer weer opnieuw blijkt dat je er geen kaas van hebt gegeten. Wat jou er blijkbaar maar niet van lijkt te kunnen weerhouden je onzin op dit netwerk te dumpen.

Jazeker, ik heb de administrators hier gewezen op hun verantwoordelijkheid een plek te bieden voor soms regelrecht antisemitsch geleuter. Blijkbaar zijn de normen en waarden van diegenen die zich administrator noemen niet van een dermate niveau als ik gedacht had. Van jou had ik niet anders verwacht.

Jou voor de rechter halen? Man, die moeite ben jij mij domweg niet waard. Al kan ik het me voorstellen dat je het maar wat graag zou willen. Ben je toch nog iets. Kun je slachtoffer spelen. Een rol die je graag op je neemt gezien al je postjes hier.

[Dit bericht is veranderd door Pepertje (op 15 november 2012 03:23:05).]
HR
HR

Pepertje schreef:

(...)

Je bent het niet waard om nog aandacht aan te besteden.

En ik mijzelf voor schut zetten?

Man jij pretendeert bij voortduring iets te weten inzake aangelegenheden terwijl iedere keer weer opnieuw blijkt dat je er geen kaas van hebt gegeten. Wat jou er blijkbaar maar niet van lijkt te kunnen weerhouden je onzin op dit netwerk te dumpen.

Jazeker, ik heb de administrators hier gewezen op hun verantwoordelijkheid een plek te bieden voor soms regelrecht antisemitsch geleuter. Blijkbaar zijn de normen en waarden van diegenen die zich administrator noemen niet van een dermate niveau als ik gedacht had. Van jou had ik niet anders verwacht.

Jou voor de rechter halen? Man, die moeite ben jij mij domweg niet waard. Al kan ik het me voorstellen dat je het maar wat graag zou willen. Ben je toch nog iets. Kun je slachtoffer spelen. Een rol die je graag op je neemt gezien al je postjes hier.
HR
Je projecteert teveel, rozenwater. Grappig dat je lijkt te denken dat men hier nog dommer is dan jij en dus kan worden beschwindeld. De administrators zijn, anders dan jij, heel goed in staat het verschil te onderscheiden tussen "antisemitisch geleuter" en de feiten zoals die hier gepresenteerd worden over criminele joden, die geïnspireerd werden door jouw kwaadaardige Talmoed, hoezeer jij ook, conform de joodse voorschriften, poogt het misdadige karakter van dat smerige boek te verhullen.

Ik moet toegeven dat je toch slimmer bent dan ik dacht, dat je afziet van het proces waarmee je dreigde en waar je die Talmoed beslist geen goed mee zou hebben gedaan. Op dit forum mag jij dan kunnen liegen zoveel als je wilt, voor de Nederlandse rechter liegen is strafbaar, ook over de "heilige" Talmoed, en jouw favoriete hobby zou je dus een nóg grotere nederlaag hebben opgeleverd tijdens zo'n rechtszaak. Je mag dus degene heel dankbaar zijn die jou die procedure uit het bebrilde hoofdje gepraat heeft. ;)

Maar al met al lijk jij me wel een jood met familie die als een van de 150.000 joden diende in Hitler's leger, teneinde het criminele Israël tot stand te helpen brengen, of vergis ik me nu?

HR
HR

jezus christus
Crack

Pepertje schreef:

Jodendom is het beste wat er is.
HR
Alleen deze krankzinnige en gruwelijk arrogante opmerking is al een basis voor het negeren van joden! Zie het gedrag van die pijpekrullen in oud zuid en antwerpen en je begrijpt gelijk waarom steeds meer mensen de pest krijgen aan deze menschen die alles en iedereen belazeren, verraden en bedriegen. Arrogante hufters die slechts huneigen roedel ten koste van alles in het leven willen houden, stelen, liegen, verraden en oplichten en ondertussen wat moorden plegen. Van mij mag dat landje met inhoud van de kaart worden geveegd....

Agnosme rules!
HR
HR
Dit boek uit 1964 van de Duitse jood Dietrich Bronder Bevor Hitler Kam is helaas nauwelijks bekend, maar maakt het nazi-karakter van de staat Israël een stuk begrijpelijker, alsook de link tussen Hitler-Duitsland en de kwaadaardige Talmoed.

Bronder op pagina 211:

Selbst jüdischer Abkunft bzw. mit jüdischen Familien ver
wandt waren:
der Führer und Reichskanzler Adolf Hitler (126), seine Stellvertreter, die
Reichsminister Rudolf Heß und Reichsmarschall Hermann Göring;
die Reichsleiter der NSDAP Gregor Strasser, Dr. Josef Goebbels,
Alfred Rosenberg, Hans Frank und Heinrich Himmler; die
Reichsminister von Ribbentrop (der mit dem berühmten Zionisten
Chaim Weizmann (127), dem 1952 verstorbenen ersten Staatsoberhaupt
von Israel, einst Brüderschaft getrunken hatte), Funk und von
Keudell; die Gauleiter Globicznik (der Judenvernichter), Jordan und
Wilhelm Kube; die hohen SS-Führer und z. T. in der Judenvernichtung
tätigen Reinhard Heydrich, Erich von dem Bach-Zelewski
und von Keudell II; die Bankiers und alten Förderer Hitlers vor 1933
Ritter von Stauß (Vizepräsident des NS-Reichstages) und von Stein;
der Generalfeldmarschall und Staatssekretär Milch, der
Unterstaatssekretär Gauß; die Physiker und Alt-Pg.'s Philipp von
Lenard und Abraham Esau; der Uralt-Pg. Hanffstaengel (NSAuslandspressechef)
und Prof. Haushofer (s.S. 197).
HR
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Oppositie wil duidelijkheid over Midden-Oostenbeleid

De oppositie wil van het kabinet_Rutte II snel helderheid over de houding tegenover het Midden-Oosten. Vooral over het Israëlisch-Palestijns hebben de partijen veel vragen.

Premier Mark Rutte zei tijdens het debat over de regeringsverklaring te streven naar een geloofwaardige en evenwichtige relatie met Israël en de Palestijnen. Hij ziet geen grote veranderingen in vergelijking met het beleid onder Rutte I.
Contacten met Hamas

Rutte wilde niets zeggen over specifieke dossiers. Op vragen over mogelijke contacten met de Palestijnse beweging Hamas, de eerder geplande Israëlisch-Nederlandse samenwerkingsraad en de toekomstige status van de Palestijnen bij de VN wilde hij niet nader ingaan.

Op verzoek van D66 ontvangt de Kamer vandaag nog een brief waarin minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken uitlegt welk standpunt het kabinet zal innemen als de Palestijnse Autoriteit bij de VN een statusverhoging aanvraagt.

Aan het eind van het debat stemde een meerderheid van de Kamer in met een motie van de SGP waarin het kabinet wordt gevraagd om actief te blijven investeren in de band met Israël. Rutte had de motie ontraden, maar zijn eigen VVD steunde de motie. Coalitiepartner PvdA stemde tegen.HR

Timmermans: Samenwerking EU en Arabische Liga cruciaa

CAÏRO (ANP) – De samenwerking van de Europese Unie met de Arabische Liga is „cruciaal” om de problemen in het Midden-Oosten op te lossen. Dat verklaarde minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken dinsdag op een bijeenkomst tussen de EU en de Liga in de Egyptische hoofdstad.

De EU kan volgens de bewindsman samen met het samenwerkingsverband van Arabische staten de druk op het regime van de Syrische president Bashar al-Assad opvoeren. De burgeroorlog in Syrië was het hoofdonderwerp van het overleg in Caïro.

De Arabische Liga was lang een tandeloos orgaan. Topbijeenkomsten van de beweging leidden vrijwel nooit tot ingrijpende maatregelen. Vorig jaar bij de Arabische opstand veranderde die houding radicaal. Timmermans prees de rol van de Liga bij de opstand in Libië tegen Muammar Gaddafi.HR
F Timmermans de antisemiet, gelooft nog steeds in de Arabische lente.Dus nu mogen ook de Christenen in Syrie nog verder afgeslacht worden.Het gaat prima met de nieuwe Nederlandse regering. Timmermans schijnt de 'verbeteringen' wel te zijn opgevallen. De Arabische Liga is een onbetrouwbare schurken bende.
Oftewel samenwerken met Islamisten is nooit het antwoord.
HR
HR

Pepertje
Vedette

Happel schreef:

(...)Je projecteert teveel, rozenwater. Grappig dat je lijkt te denken dat men hier nog dommer is dan jij en dus kan worden beschwindeld. De administrators zijn, anders dan jij, heel goed in staat het verschil te onderscheiden tussen "antisemitisch geleuter" en de feiten zoals die hier gepresenteerd worden over criminele joden, die geïnspireerd werden door jouw kwaadaardige Talmoed, hoezeer jij ook, conform de joodse voorschriften, poogt het misdadige karakter van dat smerige boek te verhullen.

Ik moet toegeven dat je toch slimmer bent dan ik dacht, dat je afziet van het proces waarmee je dreigde en waar je die Talmoed beslist geen goed mee zou hebben gedaan. Op dit forum mag jij dan kunnen liegen zoveel als je wilt, voor de Nederlandse rechter liegen is strafbaar, ook over de "heilige" Talmoed, en jouw favoriete hobby zou je dus een nóg grotere nederlaag hebben opgeleverd tijdens zo'n rechtszaak. Je mag dus degene heel dankbaar zijn die jou die procedure uit het bebrilde hoofdje gepraat heeft. ;)

Maar al met al lijk jij me wel een jood met familie die als een van de 150.000 joden diende in Hitler's leger, teneinde het criminele Israël tot stand te helpen brengen, of vergis ik me nu?

HR
Blijkbaar gooien de administrators van dit netwerk rustig private mails publiek. Pleit niet voor de integriteit van betreffende administrators.

Al betwijfel ik of jij wel enig idee hebt van integriteit. Je weet echt niet waar je over hebt. Maar ga gerust door met jezelf voor schut te zetten. Sorry hoor maar ik vind je gedachtenspinsels op dit netwerk meelijwekkende vormen aannemen.

jezus christus schreef:

(...)

Alleen deze krankzinnige en gruwelijk arrogante opmerking is al een basis voor het negeren van joden! Zie het gedrag van die pijpekrullen in oud zuid en antwerpen en je begrijpt gelijk waarom steeds meer mensen de pest krijgen aan deze menschen die alles en iedereen belazeren, verraden en bedriegen. Arrogante hufters die slechts huneigen roedel ten koste van alles in het leven willen houden, stelen, liegen, verraden en oplichten en ondertussen wat moorden plegen. Van mij mag dat landje met inhoud van de kaart worden geveegd....

Agnosme rules!
HR
Neem jij maar lekker de maat aan jezelf. Zijn domme mensen goed in.

[Dit bericht is veranderd door Pepertje (op 15 november 2012 13:57:20).]
HR
HR

jezus christus
Crack

met rood witte groeten schreef:

(plaatje)
HR
een foto van een palestijns kindje verwondt door joods geschut? want dat is de realiteit! :kots

Pepertje schreef:

(...)

Neem jij maar lekker de maat aan jezelf. Zijn domme mensen goed in.
HR
ik hoop dat jij als überzionist met je iq een beetje in de buurt van mij komt.... je lult zo dwaas dat het te dom is voor woorden...goed je leest hebreeuws, maar of dat nu van enige waarde is... tijd dat ook dat een dode taal wordt.

[Dit bericht is veranderd door jezus christus (op 15 november 2012 14:42:20).]
HR
HR

ulligan
Loze Pingelaar Zonnebril
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

Vinden jullie dit nou echt de moeite waard om jezelf zo druk over te maken? :huh
HR
HR

jezus christus
Crack

ulligan schreef:

Vinden jullie dit nou echt de moeite waard om jezelf zo druk over te maken? :huh
HR
ik maak me druk als een volk systematisch wordt onderdrukt, mishandeld en vermoord. israel doet dat tov de palestijnen. honderden jaren en misschien wel langer leefden joden, palestijnen en arabieren vreedzaam zij aan zij in palestina tot aan het einde van de britse overheersing. toen kwamen de zionisten uit europa en stichtten een eigen staat, simpelweg landjepik van de autochtone bevolking en de westerse samenleving dulde dit omdat de joden zo rot waren behandeld door hitler...

ik maak me druk over het feit dat idioten als pepertje dit nog gewoon verdedigen ook, goed praten want de palestijnen doen zo stout tegen de bezetter en de onderdrukker...

ik maak me druk over het feit dat de financiele wereld de acceptatie dit gedrag afdwingt van de usa en europa, simpelweg omdat de financiele wereld beheerst wordt door joden...

deze zionistische joden zijn geen haar beter dan nazi's, daar maak ik me druk om.

en het gekke is: als je de waarheid roept ben je een antisemiet....
HR
HR

ulligan
Loze Pingelaar Zonnebril
Wereldster

Uit: de roulatie
Droomaankoop: Jhon Baggio Rakotonomenjanahary
Reg.: 2 oktober 2000

jezus christus schreef:

(...)

ik maak me druk als een volk systematisch wordt onderdrukt, mishandeld en vermoord. israel doet dat tov de palestijnen. honderden jaren en misschien wel langer leefden joden, palestijnen en arabieren vreedzaam zij aan zij in palestina tot aan het einde van de britse overheersing. toen kwamen de zionisten uit europa en stichtten een eigen staat, simpelweg landjepik van de autochtone bevolking en de westerse samenleving dulde dit omdat de joden zo rot waren behandeld door hitler...

ik maak me druk over het feit dat idioten als pepertje dit nog gewoon verdedigen ook, goed praten want de palestijnen doen zo stout tegen de bezetter en de onderdrukker...

ik maak me druk over het feit dat de financiele wereld de acceptatie dit gedrag afdwingt van de usa en europa, simpelweg omdat de financiele wereld beheerst wordt door joden...

deze zionistische joden zijn geen haar beter dan nazi's, daar maak ik me druk om.

en het gekke is: als je de waarheid roept ben je een antisemiet....
HR
Niet dat ik welke vorm van onderdrukking dan ook goedkeur, jezus, maar er worden toch wel meer volken systematisch onderdrukt, mishandeld en vermoord? Waarom niet zo fel ageren tegen bijvoorbeeld de Syrische overheid?

Ik volg de discussies niet tot in detail maar er vallen hier behoorlijk harde woorden, ook van jouw kant. Dit is allang niet meer een feitelijke discussie, hier spelen ook emoties mee.

Maar goed, zelf weten :ja
HR
HR

Ronald Hamming
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2000

Ik vind het altijd zo mooi, mensen die in dit conflict één kant kunnen kiezen. Ik durf dat zelf niet meer.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 83 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 11,8% dat PEC Zwolle wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Feyenoord-Besiktas JK.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!