Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 56 »
Happel
Crack
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 17 april 2007

met rood witte groeten
Nationale topspeler
Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010
jezus christus
Crack
Reg.: 18 september 2004
quote:Ach gossie toch.... Burn the jew motherfuckers
met rood witte groeten schreef:
Israel is in feite veel te laat , want Barak en Netanyahu hebben door hun uitblinken in het uitstellen van strategische besluiten totdat ze worden ingehaald door de feiten Israël in een 'hachelijke en buitengewoon onaangename' situatie doen belanden : omsingeld door een spoedig nucleair bewapend Iran in het oosten, bedreigd door de chemische wapens van Syrië uit het noorden en de machtsovername van de Moslim Broederschap in Egypte in het zuiden,' constateren de doorgaans zeer goed ingelichte analisten van het Israëlische Debka met de nodige dosis sarcasme richting de in hun ogen falende leiders van de Joodse staat.
Achtergrond info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Debka.com
Happel
Crack

Pepertje
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010
quote:Je leest geen Hebreeuws, geen Ivriet blijkbaar. Het document waar ik aan refereerde betreft inderdaad het internationale recht. De titel van dit topic klopt ook helemaal niet. Israel heeft geen expansiedrift. Zou handig zijn als je dat stuk kon lezen.
jezus christus schreef:
(...)
Internationaal recht? Een omschrijving van de talmud binnen het internationale recht?![]()
Als je doelt op de vrijheid van religie geeft dat nog geen internationaal juridische beoordeling van het karakter van die religie. Is wilders fout? Velen vinden van wel. Is wilders een jood? Zijn moeder was dat wel. Ik bedoel maar, de kwaadaardigheid ligt in de mens. Religie is voor sommigen iets moois, voor mij is het fabeltastische waanzin.
Aragorn
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
quote:Waarom doen ze dit, die hebben toch geen land extra nodig, al die gasten komen hierheen?
Pepertje schreef:
(...)
Ga je eens druk maken om Marokko zou ik zeggen. Die hebben de Westelijke Sahara geannexeerd en daar 6 hekken in geplaatst. Wordt door niemand internationaal erkend.
jezus christus
Crack
quote:dus jij wilt een semi 3de wereldland gaan vergelijken met een 'democratische samenleving' als israel...
Pepertje schreef:
(...)
Je leest geen Hebreeuws, geen Ivriet blijkbaar. Het document waar ik aan refereerde betreft inderdaad het internationale recht. De titel van dit topic klopt ook helemaal niet. Israel heeft geen expansiedrift. Zou handig zijn als je dat stuk kon lezen.
Ga je eens druk maken om Marokko zou ik zeggen. Die hebben de Westelijke Sahara geannexeerd en daar 6 hekken in geplaatst. Wordt door niemand internationaal erkend.
Uw versmobielondernemer
Bankzitter
Uit: In jouw achtertuin...
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 juni 2008
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
quote:Iets wat te begrijpen is. Een barbaarse staat geleid door een dictator met moderne wapens is de nachtmerrie voor elke democratie.En achtergesteld kunnen we ze noemen, kijk maar is naar de positie van vrouwen en minderheden. Dat was in ons mooie landje van toepassing in de jaren 700 na Chr.
Uw versmobielondernemer schreef:
Binnenkort, in een theater bij u in de buurt, de remake van de zesdaagse oorlog.
Ik geef het maximaal een jaar voordat de Israeli's Iran bombarderen.
E.C
Icoon
Reg.: 10 november 2005
quote:strategische doelen dan he. wel erbij zeggen, geen burgers bewust zoals de arabieren doen..
Binnenkort, in een theater bij u in de buurt, de remake van de zesdaagse oorlog.
Happel
Crack
quote:Bijgaand een van de vele voorbeelden dat wel degelijk bewust Palestijnse kinderen en vrouwen doelwit zijn van de Israëlische nazi's.
E.C schreef:
(...)
strategische doelen dan he. wel erbij zeggen, geen burgers bewust zoals de arabieren doen..
quote:Nou je toch aan het voorspellen bent, wat gebeurt er daarna, versmobielondernemer? Krijgen we de langverwachte Derde Wereldoorlog? Pakistan heeft (dankzij Urenco Nederland) al heel lang kernwapens, net als Rusland en China.
met rood witte groeten
Nationale topspeler
Happel
Crack
quote:Je zou dan ook de eerste PVV'er zijn die het niet eens was met ChristenUnie zionisten over Israël. Maar het doel van de fundamentalistische christenen is alle joden uit te roeien of ze te bekeren tot het christendom en die wens zal jouw grote joodse roerganger Wilders niet delen. Zie Congressman Paul Findley in bijgaande video vanaf 1:49 tot 3:03.
met rood witte groeten schreef:
Ben het zelden eens met de CU maar wat betreft Israel en de ongedeelde status van Jeruzalem ben ik het zeker eens
met rood witte groeten
Nationale topspeler
Pepertje
Vedette
Happel
Crack
quote:'The greatest enemy of knowledge is not ignorance... it is the illusion of knowledge' staat in het begin van Occupation 101, een van de beste documentaires over de geschiedenis van Palestina/Israël, waarin veel joodse en Palestijnse deskundigen aan het woord komen.
Pepertje schreef:
Heb het al eerder aangestipt dat de titel van dit topic onzinnig is. Israël kent geen expansiedrift.
De Sigaar.
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:De expansiedrift van Israel is evident. De oorlogen van 1967 en 1973 zijn daar voorbeelden van. Gazastrook, Westelijke Jordaanoever, een stuk van Libanon. Gebieden van buiten het gebied dat in 1948 is vastgesteld.
Pepertje schreef:
Heb het al eerder aangestipt dat de titel van dit topic onzinnig is. Israël kent geen expansiedrift.
aussie
Crack
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 28 februari 2008
Happel
Crack
quote:Die liefde is ongetwijfeld wederzijds, aussie. Denkers zoals jij en al die PVV-symphatisanten zien de joden graag!
aussie schreef:
Israel..joden..hebben wel ballen..mss fout om te zeggen, maar ok dan..ik mag ze wel..
Pepertje
Vedette
quote:Die is nu juist niet evident, integendeel zelfs.
De Sigaar. schreef:
(...)De expansiedrift van Israel is evident. De oorlogen van 1967 en 1973 zijn daar voorbeelden van. Gazastrook, Westelijke Jordaanoever, een stuk van Libanon. Gebieden van buiten het gebied dat in 1948 is vastgesteld.
Ik lees en versta geen Ivriet beste Pepertje, dat is volgens mij ook niet nodig. Deze zaken hebben wel plaatsgevonden. Verdere vormen van expansiedrift zijn ook nog steeds waarneembaar.
De titel van deze topic is volgens mij derhalve niet geheel onzinnig. Wat mij betreft kunnen we daar over discussieren. Volgens mij is dit platform daar echter niet de juiste plaats voor.
quote:Heb jij je ooit afgevraagd waarom sommige bevolkingsgroepen in sommige beroepen relatief gezien oververtegenwoordigd zijn en in andere ondervertegenwoordigd?
Happel schreef:
(...)Die liefde is ongetwijfeld wederzijds, aussie. Denkers zoals jij en al die PVV-symphatisanten zien de joden graag!
"Banking was conceived in iniquity and was born in sin. The bankers own the earth. Take it away from them, but leave them the power to create money, and with the flick of the pen they will create enough deposits to buy it back again. However, take away from them the power to create money and all the great fortunes like mine will disappear and they ought to disappear, for this would be a happier and better world to live in. But, if you wish to remain the slaves of bankers and pay the cost of your own slavery, let them continue to create money."
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
Happel
Crack
quote:Waarom joden oververtegenwoordigd zijn in de bankierssector heeft te maken met de Talmoed, Pepertje, die voorschrijft dat iedere jood tegen de tijd dat jullie "moshiach" er is 2800 niet-joodse slaven moet hebben, waarna het de bedoeling is dat jullie moshiach Rome verwoest en zijn aanhangers vervolgens helpt niet-joden van hun bezittingen te beroven.
Pepertje schreef:
(...)
Heb jij je ooit afgevraagd waarom sommige bevolkingsgroepen in sommige beroepen relatief gezien oververtegenwoordigd zijn en in andere ondervertegenwoordigd?
Happel
Crack
jezus christus
Crack
quote:Tsja pepertje, met zo weinig historisch besef zou je eigenlijk een discussieverbod moeten krijgen. Ik vraag me echt af waarom ontkenning van de holocaust strafbaar is en jouw ontkenning van misstanden van israelische autoriteiten jegens de autochtone bevolking niet, nog daargelaten jouw landjepikontkenning... Koop eens een geschiedenisboek, mag ook in het nederlands...
Pepertje schreef:
met rood witte groeten
Nationale topspeler
quote:Pepertje heeft het wel degelijk bij het rechte eind, dat jij in leugens gelooft dat is pas een gebrek aan historisch besef.
jezus christus schreef:
(...)
Tsja pepertje, met zo weinig historisch besef zou je eigenlijk een discussieverbod moeten krijgen. Ik vraag me echt af waarom ontkenning van de holocaust strafbaar is en jouw ontkenning van misstanden van israelische autoriteiten jegens de autochtone bevolking niet, nog daargelaten jouw landjepikontkenning... Koop eens een geschiedenisboek, mag ook in het nederlands...
jezus christus
Crack
quote:Het is idd vreemd dat je heel veel allochtonen in lage beroepsklassen ziet (vuil ophalen, schoonmaken, vakkenvullen) en dat je vrijwel uitsluitend joden ziet in hoge beroesklassen (advocatuur, bankwereld, diamanthandel).... Wat wil je daar mee zeggen?
Pepertje schreef:
(...)
Heb jij je ooit afgevraagd waarom sommige bevolkingsgroepen in sommige beroepen relatief gezien oververtegenwoordigd zijn en in andere ondervertegenwoordigd?
Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 59,3% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.