Feyenoord Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 01:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 92 »

HR

Aragorn
Legende

Uit: Nijmegen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2002

Met alle respect de Kromme, ik vind de bijbel een sprookjesboek, wie daar in geloofd mag dat zelf weten maar ik geloof er in ieder geval niet in
HR
HR

quote:HR
Aragorn schreef:

Met alle respect de Kromme, ik vind de bijbel een sprookjesboek, wie daar in geloofd mag dat zelf weten maar ik geloof er in ieder geval niet in
HR
Precies. Ik vind het een beetje de Harry Potter van die tijd. Alleen waren mensen toen nog niet zo slim om het verschil tussen realiteit en fictie in te zien waardoor ze er echt in gingen geloven. Met als resultaat dat er hedendaags veel ellende in de wereld is.
HR
HR

de kromme lll schreef:

OK Aragorn, Happel en anderen die hetzelfde van mening zijn, het volgende:
Ten eerste is het zo dat de wereldpers voldoende voer voor lezers heeft en de éne na de andere geschiedenissen aan elkaar plakken. Het kan waar zijn, let wel, kan!
Wat ik heb ervaren heb, is dat ik op de mens niet kan rekenen. Ik reken alleen op mijn Maker, mijn Heiland, Jezus De Christus. Waarom? In Daniël (Oude Testament) staat geschreven over De slag bij Hermageddon, maar wat er vooraf staat te gebeuren. NO 1. In het jaar dat er geen regenboog verschijnt zal De Christus wederkomen. In die periode zal Israël aangevallen worden door een grote legermacht uit het Noorden (voorwaar, Rusland/China/Pakistan/Iran/Syrië). Israël zal zich in Jeruzalem terugtrekken en daar zal de vijand hen ook belegeren totdat De Verlosser verschijnt en zijn engelen ervoor zorgen dat de legers van Rusland/China/Pakistan/Iran/Syrië onderling met elkaar slaags raken. Ondertussen verschijnen twee profeten die het Evangelie verkondigen aan het Joodse volk en die vermoord worden en hun lichamen blijven twee dagen liggen en op de derde dag zullen ze opstaan en ten hemel gaan. Dan zal De Christus op de Olijfberg staan en deze splitst zich en het Joodse volk vlucht dan in de ontstane spelonk om zich bij de Meester te voegen, waarop zij Hem zullen vragen hoe het komt, dat Hij gaten in zijn handen en voeten en zijn zij. Dan zullen zij Hem herkennen en hunzelf berouwen dat zij Hem hebben gekruisigd. Daarna breekt het Millennium aan, een periode van 1000 jaar in vrede, want Hij is al gekroond tot Koning der Aarde.
Deze informatie is goud waard en de troep die ze tegenwoordig publiceren is bestemd voor de papierberg. Zonde van de tijd om daar nog aandacht aan te schenken. Wees wijzer mannen, en besteed uw tijd steeds nuttig
HR
Waarom willen invloedrijke en schatrijke televangelists als John Hagee en Pat Robertson en hun volgelingen dan dat tijdens Armageddon bijna alle joden worden omgebracht onder leiding van Christus? Zie deze video vanaf 4:37.

De Messias waar de Joden al zo lang op wachten, wordt door christenen Antichrist genoemd en door moslims Dajjal. Wat zegt jouw geloof over die Antichrist, kromme?

Aragorn schreef:

(...)

Israel van de bodem af zou heel veel ellende oplossen zeg, niet voor het gewone burgervolk maar het beleid wat daar al jaren gevoerd wordt is in mijn ogen een zeer extreem rechts beleid, en het westen knijpt zijn ogen dicht en de propganda pro israel machine draait maar door
Maar ik denk dat Happel hier meer over kan melden dan ik
HR
Er zijn teveel goede joden om Israël van de kaart te vegen, Aragorn. De meesten zijn daar in Palestina/Israël terecht gekomen doordat hun voorouders door Rothschilds' nazi's uit Europa zijn verjaagd. Deze korte video is een eye opener over wat er werkelijk speelde vanaf 1923 toen de NSDAP van Hitler en Rothschilds' Zionisten een verbond sloten.

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 16 augustus 2012 23:43:55).]
HR
HR
HR
HR

Aragorn
Legende

Het was ook niet letterlijk bedoeld Happel, het is meer een schop tegen het beleid wat daar gevoerd word zo lang als ik me kan heugen en dat mensen maar puur de pro israel-amerika media geloven.
Teksten uit een sprookjesboek van 2000 jaar geleden maken op mij geen indruk het gaat om nu, Israel speelt graag slachtoffertje maar doet graag landje pik en is goed in het bouwen van kampen men zou toch iets beter moeten weten daar

[Dit bericht is veranderd door Aragorn (op 17 augustus 2012 07:37:28).]
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

Ahmadinejad noemt Israël ******achtig gezwel

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''******achtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden.

Hij zei dit tijdens een demonstratie tegen het bestaan van de joodse staat, aldus de staatstelevisie.

''De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken'', liet Ahmadinejad weten.

Israël is momenteel bezig voorbereidingen te treffen voor een eventueel gewapend conflict met Iran. In de media wordt gespeculeerd over een op handen zijnde aanval op het atoomprogramma van Iran.

De Israëlische geheime dienst Mossad zou de afgelopen maanden al betrokken zijn geweest bij dodelijke aanslagen op Iraanse atoomgeleerden.

http://www.nu.nl/buitenland/2886731/ahmadinejad-noemt-israel-******achtig-gezwel.html

En nog mensen die beweren dat Iran vredelievend is en dat Israel er niets van te vrezen heeft... :I
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Heineken schreef:

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''******achtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden.

Hij zei dit tijdens een demonstratie tegen het bestaan van de joodse staat, aldus de staatstelevisie.

''De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken'', liet Ahmadinejad weten.

Israël is momenteel bezig voorbereidingen te treffen voor een eventueel gewapend conflict met Iran. In de media wordt gespeculeerd over een op handen zijnde aanval op het atoomprogramma van Iran.

De Israëlische geheime dienst Mossad zou de afgelopen maanden al betrokken zijn geweest bij dodelijke aanslagen op Iraanse atoomgeleerden.

http://www.nu.nl/buitenland/2886731/ahmadinejad-noemt-israel-******achtig-gezwel.html

En nog mensen die beweren dat Iran vredelievend is en dat Israel er niets van te vrezen heeft... :I
HR
:pul
HR
HR

willem van Hanegem Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 5 januari 2003

Heineken schreef:

HR
Israel heeft ervaring dus als zij iet doen doen ze meestal goed en volledig.
HR
HR

Aragorn schreef:

Het was ook niet letterlijk bedoeld Happel, het is meer een schop tegen het beleid wat daar gevoerd word zo lang als ik me kan heugen en dat mensen maar puur de pro israel-amerika media geloven.
Teksten uit een sprookjesboek van 2000 jaar geleden maken op mij geen indruk het gaat om nu, Israel speelt graag slachtoffertje maar doet graag landje pik en is goed in het bouwen van kampen men zou toch iets beter moeten weten daar
HR
De Bijbel zet aan tot haat, Aragorn. Op de (openbare) middelbare school werd in de jaren zestig tijdens de lessen 'Cultuurgeschiedenis van het Christendom' openlijk aangezet tot jodenhaat, omdat de joden Christus zouden hebben vermoord. In Occupation 101, de beste documentaire die ik ken over Israël, wordt uit de doeken gedaan dat fundamentalistische christenen van plan zijn alle joden om te brengen als de christelijke verlosser is wedergekeerd. En de joden geloven dat als hún Messias er is, dat deze Rome zal verwoesten en toestemming zal geven alle niet-joden te beroven van hun goud en zilver. Iedere jood heeft dan 2800 slaven volgens de Talmoed.

forumillustratie

forumillustratie

Je begrijpt nu waarom zoveel dwazen hun kaarten op de PVV hebben gezet. ;) Islamieten hebben weer andere theorieën, bijvoorbeeld over "Dajjal", dus die drie "godsdiensten" zullen de komende tijd nog wel bezig blijven met dood en verderf zaaien.

HR
HR

de kromme lll
Vedette

Uit: Den Helder
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

Aragorn/Happel, Het is jullie goed recht om achter je mening te staan en die te geven. Ik wil hier verder geen discussie van maken, aangezien wij verschillen van inzichten. Ik houd me liever aan kennis die 100% waarheid bevat, dan aan de 95% waarheid en 5% leugen bevat en door de wereld wordt gespuid. Verklaar anders hoe het komt, dat als Israël Christus heeft gekruisigd, Hij tot Zijn verbondsvolk zal komen om hen te redden? Dit gaat gebeuren, we zullen, althans de rechtvaardigen, daar getuige van zijn. Ook dit werd beschreven in de Bijbel. Mijn Kerk ziet de antichrist als degene die tegen Christus is. Dat Israël Hem gekruisigd heeft, heeft te maken met het feit, dat Hij alleen deze offergave zou doen, zoals in die Grote Raadsvergadering waar wij met z'n allen bij aanwezig waren en Hem ondersteunden. Hij alleen kon de vloek/de dood/uit de tegenwoordigheid van God de Vader, verwijderen, aangezien Hij zonder zonde was. Dit moest allemaal gebeuren. Zijn laatste woorden; Het is volbracht, gaven dat aan. Hij zal straks terugkeren en de wijnpers alleen betreden. Tot zover mijn reactie. Daarom kan ik met zekerheid zeggen, dat ik nu bij een Kerk ben die echt door Hem wordt geleid, door de openbaringen aan de profeten (zie ook Amos 3:7.)
HR
HR

de kromme lll schreef:

Aragorn/Happel, Het is jullie goed recht om achter je mening te staan en die te geven. Ik wil hier verder geen discussie van maken, aangezien wij verschillen van inzichten. Ik houd me liever aan kennis die 100% waarheid bevat, dan aan de 95% waarheid en 5% leugen bevat en door de wereld wordt gespuid. Verklaar anders hoe het komt, dat als Israël Christus heeft gekruisigd, Hij tot Zijn verbondsvolk zal komen om hen te redden? Dit gaat gebeuren, we zullen, althans de rechtvaardigen, daar getuige van zijn. Ook dit werd beschreven in de Bijbel. Mijn Kerk ziet de antichrist als degene die tegen Christus is. Dat Israël Hem gekruisigd heeft, heeft te maken met het feit, dat Hij alleen deze offergave zou doen, zoals in die Grote Raadsvergadering waar wij met z'n allen bij aanwezig waren en Hem ondersteunden. Hij alleen kon de vloek/de dood/uit de tegenwoordigheid van God de Vader, verwijderen, aangezien Hij zonder zonde was. Dit moest allemaal gebeuren. Zijn laatste woorden; Het is volbracht, gaven dat aan. Hij zal straks terugkeren en de wijnpers alleen betreden. Tot zover mijn reactie. Daarom kan ik met zekerheid zeggen, dat ik nu bij een Kerk ben die echt door Hem wordt geleid, door de openbaringen aan de profeten (zie ook Amos 3:7.)
HR
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn, kromme.

forumillustratie
HR
HR

de kromme lll
Vedette

Uit: Den Helder
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

OK Happel, om nog even op terug te komen. Als A tegen jou dat X waar is, en B zet dat ook, dan zijn er dus twee die getuigen dat zij beien hetzelfde in X zien als het ware. Op basis van twee getuigenissen is de waarheid van kracht. Zo is het ook met mijn leven in de Kerk. Telkens krijg ik bevestiging dat God bestaat en dat Hij Zijn Zoon, Jezus de Christus naar de aarde heeft gestuurd. Ik ben niet de enige. Thans zo'n slordige 14 miljoen staan achter deze woorden. Hoe zeker kan ik dus zijn, vooral ook omdat diverse schriftteksten die in de Bijbel staan, ook in het Boek van Mormon voorkomt, terwijl het Boek van Mormon een periode beslaat van ongeveer 600 voor Christus tot ongeveer 400 na Christus, en dat deze periode geschiedde in Midden en Noord Amerika.
HR
HR

de kromme lll schreef:

OK Happel, om nog even op terug te komen. Als A tegen jou dat X waar is, en B zet dat ook, dan zijn er dus twee die getuigen dat zij beien hetzelfde in X zien als het ware. Op basis van twee getuigenissen is de waarheid van kracht. Zo is het ook met mijn leven in de Kerk. Telkens krijg ik bevestiging dat God bestaat en dat Hij Zijn Zoon, Jezus de Christus naar de aarde heeft gestuurd. Ik ben niet de enige. Thans zo'n slordige 14 miljoen staan achter deze woorden. Hoe zeker kan ik dus zijn, vooral ook omdat diverse schriftteksten die in de Bijbel staan, ook in het Boek van Mormon voorkomt, terwijl het Boek van Mormon een periode beslaat van ongeveer 600 voor Christus tot ongeveer 400 na Christus, en dat deze periode geschiedde in Midden en Noord Amerika.
HR
Ik geloof wel in God, maar niet in godsdiensten, kromme. Het is onverstandig om iemand tussen jou en God te laten komen, zoals die struisvogels hierboven laten zien. Er zijn voldoende overtuigende aanwijzingen dat de Bijbel een boek vol epische verdichting is, dat van hogerhand (maar niet door God) geproduceerd is om het gepeupel in het gareel te houden ten behoeve van de elite. Boek van Mormon is ook bedenkelijk. Onder Mormonenkerken in de VS vinden geregeld satanische rituelen plaats, waarbij mensen ernstig worden mishandeld en zelfs geofferd. Hierover lopen verschillende procedures in de VS.

Yahweh, Jehovah, YHVH, YHWH, etc. zijn andere namen voor Baal, in de Bijbel geïnjecteerd door Farizeeërs en andere kwaadaardigen. Dat hele Armageddonverhaal, met onder leiding van de wedergekeerde Christus alle joden om zeep brengen, toont afdoende het satanische karakter aan van die fundamentalisch-christelijke bewegingen. Kijk ook wie er altijd vooraan staan om Irak, Afghanistan en Iran binnen te vallen of in de dubieuze Kunduzcoalitie om gemeenschapsgeld door te sluizen naar banken: ChristenUnie en CDA, samen met de PVV-joden, die helemaal op een dwaalspoor zijn gebracht, getuige de inhoud van de Talmud. Religie is mind control, kromme.

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 19 augustus 2012 00:58:31).]
HRHR
HR

jezus christus
Crack

Reg.: 18 september 2004

Al die discussies over religie zijn lollig maar irrelevant.
Feit is dat israel is ontstaan door terroristen/'vrijheidsstrijders' van joodse komaf.
Feit is dat deze terroristen bijzonder akelig doen tegen de autochtone palestijnse bevolking.
Feit is dat deze terroristen aardig wat land van hun buren hebben ingepikt.
Feit is dat deze terroristen dat gestolen land koloniseren.
Feit is dat deze terroristen agressief zijn naar hun buren.
Feit is dat deze terroristen een kernbom hebben.

Is het dan zo gek dat een sterk buurland zich gelijkwaardig wil bewapenen om de joden af te schrikken?
HR
HR

Pepertje
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

jezus christus schreef:

Feit is dat israel is ontstaan door terroristen/'vrijheidsstrijders' van joodse komaf.
Feit is dat deze terroristen bijzonder akelig doen tegen de autochtone palestijnse bevolking.
Feit is dat deze terroristen aardig wat land van hun buren hebben ingepikt.
Feit is dat deze terroristen dat gestolen land koloniseren.
Feit is dat deze terroristen agressief zijn naar hun buren.
Feit is dat deze terroristen een kernbom hebben.

Is het dan zo gek dat een sterk buurland zich gelijkwaardig wil bewapenen om de joden af te schrikken?
HR
Feiten? http://go.ynet.co.il/pic/news/09.07.12.pdf
HR
HR

jezus christus
Crack

Pepertje schreef:

(...)

Feiten? http://go.ynet.co.il/pic/news/09.07.12.pdf
HR
leuk hoor zo'n linkje. alleen ga ik hem niet openen omdat ik weet hoe de staat israel is ontstaan en hoe die joden acteren in hun leefomgeving aldaar...
kwestie van je algemene ontwikkeling, je historische kennis bijhouden en niet alleen de projoodse media volgen maar ook aan eigen meningvorming doen.

die joden daar zijn grover dan grof bezig. ze gedragen zich gewoon als de nazi's... maar dat mag je niet hardop roepen want dan ben je een antisemiet...

je bent dus alleen geen antisemiet als je die acties aldaar acceptabel vindt....
HR
HR

Pepertje
Vedette

jezus christus schreef:

(...)

leuk hoor zo'n linkje. alleen ga ik hem niet openen omdat ik weet hoe de staat israel is ontstaan en hoe die joden acteren in hun leefomgeving aldaar...
kwestie van je algemene ontwikkeling, je historische kennis bijhouden en niet alleen de projoodse media volgen maar ook aan eigen meningvorming doen.

die joden daar zijn grover dan grof bezig. ze gedragen zich gewoon als de nazi's... maar dat mag je niet hardop roepen want dan ben je een antisemiet...

je bent dus alleen geen antisemiet als je die acties aldaar acceptabel vindt....
HR
Je barst van de vooringenomenheid. Al kan het natuurlijk ook zijn dat je geen Ivriet kunt lezen.
HR
HR

Aragorn
Legende

jezus christus schreef:

(...)

HR
:pul
HR
HR

jezus christus schreef:

HR
Waarom Israël een nazistaat is kun je niet begrijpen als je de religieuze achtergrond van de oprichters niet kent: de Talmud en de leer van de kwaadaardige joodse messias Sabbatai Sevi en zijn reïncarnatie Jacob Frank.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

waarom ga je niet op dat stuk van heineken in op 17 augustus happel? daar plaats hij iets over jou geliefde dictator die israel een ******gezwel noemt dat "spoedig!" vernietigd 'zal' worden. en nog beweren dat iran en zijn extremisten vredelievend is? hoe gek kun je dan zijn? die man wil ABSOLUUT israel met een atoomwapen van de kaart vegen. waarom wil je dat verzwijgen voor jezelf happel? en kom aub niet aan met pvv geleuter en nog meer van dat soort onzin.
israel moet heel snel handelen door nucleaire installatie`s in iran met de grond gelijk te maken voordat die dictator heeft waar hij heel druk mee bezig is, een atoomwapen. wanneer die extremist dat heeft gaat hij martelaar spelen door israel van de kaart te vegen. dat het dan zijn eigen leven kost deerd zulke extremisten niet. hij wordt in de arabische wereld dan DE martelaar. de grote held van het arabische volk.
israel moet niet te lang wachten en heel snel werk maken van het platgooien van nuclaire installatie`s. het land moet zichzelf gaan verdedigen voordat het te laat is..

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 19 augustus 2012 14:10:21).]
HR
HR

Pepertje
Vedette

Happel schreef:

(...)Waarom Israël een nazistaat is kun je niet begrijpen als je de religieuze achtergrond van de oprichters niet kent: de Talmud en de leer van de kwaadaardige joodse messias Sabbatai Sevi en zijn reïncarnatie Jacob Frank.
HR
Jij denkt alles zo goed te weten Happel? Lees het linkje nu maar. Of kun jij misschien ook al geen Ivriet lezen?
HR
HR

E.C schreef:

waarom ga je niet op dat stuk van heineken in op 17 augustus happel? daar plaats hij iets over jou geliefde dictator die israel een ******gezwel noemt dat heel snel vernietigd moet worden. en nog beweren dat iran en zijn extremisten vredelievend is? hoe gek kun je dan zijn? die man wil ABSOLUUT israel met een atoomwapen van de kaart vegen. waarom wil je dat verzwijgen voor jezelf happel? en kom aub niet aan met pvv geleuter en nog meer van dat soort onzin.
israel moet heen snel handen door nucleaire installatie`s in iran met de grond gelijk te maken voordat die dictator heeft waar hij heel druk mee bezig is, een atoomwapen. wanneer die extremist dat heeft gaat hij martelaar spelen door israel van de kaart te vegen. dat het dan zijn eigen leven kost deerd niet, hij wordt in de arabische wereld dan DE martelaar. de grote held van het arabische volk.
HR
Het probleem is niet Iran, het probleem is Israël, E.C. Als je dat nu nog niet begrepen hebt, ga je het nooit begrijpen. Je bent een hardleerse jongen, E.C, die het beter denkt te weten dan de opperbevelhebber van het Israëlische leger, die duidelijk heeft gemaakt dat Iran niet bezig is met het maken van kernwapens en zelfs nog niet besloten heeft of men dat wel wil.

Pepertje schreef:

(...)

Jij denkt alles zo goed te weten Happel? Lees het linkje nu maar. Of kun jij misschien ook al geen Ivriet lezen?
HR
Jouw bronnen vertrouw ik niet, Pepertje, zolang jij blijft beweren dat de Talmoed geen kwaadaardig boek is.

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 19 augustus 2012 14:14:00).]
HR
HR

Pepertje
Vedette

Happel schreef:

(...)Jouw bronnen vertrouw ik niet, Pepertje, zolang jij blijft beweren dat de Talmoed geen kwaadaardig boek is.
HR
Dat is internationaal recht man.
HR
HR

jezus christus
Crack

Pepertje schreef:

(...)

Je barst van de vooringenomenheid. Al kan het natuurlijk ook zijn dat je geen Ivriet kunt lezen.
HR
Ik lees geen hebreeuws. Ik spreek het ook niet. Ik zie actualiteiten op de franse, nederlandse, belgische en britse zenders en die laten allen dezelfde beelden zien.... Zo ook de schrijvende pers...
En hoe werd de staat israel opgericht? Ook gewoon op school te leren met geschiedenis... Terroristen die zichzelf vrijheidstrijders noemen zijn van alle tijden en als ze succes hebben zie je vaak een vorm van staatsterreur ontstaan, zo ook in israel... Vooringenomen? Ben je dat zelf niet? :[

Pepertje schreef:

(...)

Dat is internationaal recht man.
HR
Internationaal recht? Een omschrijving van de talmud binnen het internationale recht? :D :B
Als je doelt op de vrijheid van religie geeft dat nog geen internationaal juridische beoordeling van het karakter van die religie. Is wilders fout? Velen vinden van wel. Is wilders een jood? Zijn moeder was dat wel. Ik bedoel maar, de kwaadaardigheid ligt in de mens. Religie is voor sommigen iets moois, voor mij is het fabeltastische waanzin.

[Dit bericht is veranderd door jezus christus (op 19 augustus 2012 17:41:59).]
HR
HR
Het Parool, 18 augustus 2012

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 93,5% dat Vitesse wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Willem II:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!