Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 56 »
E.C
Icoon
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005
Happel
Crack
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Reg.: 17 april 2007
quote:Degenen die hulp nodig hebben zijn de halvegaren die schreeuwen om een aanval op Iran. Zelfs de opperbevelhebber van het Israëlische leger heeft zich daar duidelijk tegen uitgesproken. Maar als imbecielen per se een Derde Wereldoorlog willen, kunnen ze hem krijgen en ik hoop dat ze het dan gaan voelen ook.
E.C schreef:
ik hoop al tijden dat israel daar militaire doelen gaat platgooien. iran is levensgevaarlijk, als zelfs happel dat niet wilt zien heeft hij grote hulp nodig of hij is wel heel bewust bezig om zijn ogen daar voor te sluiten. wanneer iran echt een kernwapen kan maken gaan ze hem gebruiken ook. een kernwapen die dan in handen komt van extremisten, wat denk je zelf dat er dan met israel gaat gebeuren happel? sta jij daar niet bij stil? of zal het je geen fuck kunnen schelen of israel van de aardbodem verwdijnt? ik mag toch hopen van niet, anders vergis ik me wel heel erg in jou. ik kan heel goed begrijpen als israel besluit om militaire doelen daar te bombaderen om zichzelf van de ondergang te redden. elk land zou het zelfde doen,echt elk land.

met rood witte groeten
Nationale topspeler
Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010
quote:Als dat zo is dan hoop ik dat ze jouw stad die in in 1940 de bezetter masaal heeft verwelkomd meenemen in hun plannen.
Happel schreef:
(...)Degenen die hulp nodig hebben zijn de halvegaren die schreeuwen om een aanval op Iran. Zelfs de opperbevelhebber van het Israëlische leger heeft zich daar duidelijk tegen uitgesproken. Maar als imbecielen per se een Derde Wereldoorlog willen, kunnen ze hem krijgen en ik hoop dat ze het dan gaan voelen ook.
(plaatje)
Israël is tot stand gebracht om te vernietigen, E.C. Luister bijvoorbeeld naar wat Congressman Paul Findley hier zegt over waarom zoveel Amerikaanse "christenen" de krankzinnigen in Israël zo graag willen helpen.
Happel
Crack
quote:De enigen voor wie oorlog goed is (en bijzonder lucratief) zijn de superrijken, die dankzij wapenindustrie en farmaceutische industrie reusachtige winsten maken en nog meer grondstoffen kunnen veroveren en tegelijk weer een groot aantal in hun ogen overbodige, onschuldige mensen uit de weg kunnen ruimen. Jammer is dat de geestelijk gestoorden zoals jij die zo'n oorlog toejuichen, meestal niet geruimd worden.
met rood witte groeten schreef:
(...)
Als dat zo is dan hoop ik dat ze jouw stad die in in 1940 de bezetter masaal heeft verwelkomd meenemen in hun plannen.
met rood witte groeten
Nationale topspeler
quote:Waaruit blijkt dat ik dit toejuich ?
Happel schreef:
(...)De enigen voor wie oorlog goed is (en bijzonder lucratief) zijn de superrijken, die dankzij wapenindustrie en farmaceutische industrie reusachtige winsten maken en nog meer grondstoffen kunnen veroveren en tegelijk weer een groot aantal in hun ogen overbodige, onschuldige mensen uit de weg kunnen ruimen. Jammer is dat de geestelijk gestoorden zoals jij die zo'n oorlog toejuichen, meestal niet geruimd worden.
Happel
Crack
quote:Een paar doses Stramonium en Hyoscyomus in hoge potenties heb ik wonderen zien doen bij ernstige psychische aandoeningen als waar jij door geplaagd wordt. Daarna, als het geheugen weer aan de praat is, moet je nog wel even tijd nemen om de schaamte te verwerken over al die onzinnige PVV-drek die je hebt helpen verspreiden.
(...)
Waaruit blijkt dat ik dit toejuich ?
quote:en ook 13 juni 2009
maaswammes schreef:
(...)
De herverkiezing van deze Iraanse Hitler is een bedreiging voor Israel , het gehele midden oosten en daarmee de hele vrije wereld. De Israëlische regering moet besluiten om alle nucleaire installaties in Iran te bombarderen.
quote:
maaswammes schreef:
Ahmadinejad herkozen in Iran
TEHERAN (...)
Will Israel ....
Go Israel go !! "Bomb Bomb Bomb Iran" !!!!
met rood witte groeten
Nationale topspeler
quote:Beter kan ik het niet verwoorden. Happeltje staat niet open voor de mening van anderen in deze . Hij is niet alleen Oostindisch doof maar ik sluit niet uit dat hij lijdt aan het gelijknamige kampsyndroom.
E.C schreef:
ik hoop al tijden dat israel daar militaire doelen gaat platgooien. iran is levensgevaarlijk, als zelfs happel dat niet wilt zien heeft hij grote hulp nodig of hij is wel heel bewust bezig om zijn ogen daar voor te sluiten. wanneer iran echt een kernwapen kan maken gaan ze hem gebruiken ook. een kernwapen die dan in handen komt van extremisten, wat denk je zelf dat er dan met israel gaat gebeuren happel? sta jij daar niet bij stil? of zal het je geen fuck kunnen schelen of israel van de aardbodem verwdijnt? ik mag toch hopen van niet, anders vergis ik me wel heel erg in jou. ik kan heel goed begrijpen als israel besluit om militaire doelen daar te bombaderen om zichzelf van de ondergang te redden. elk land zou het zelfde doen,echt elk land.
jezus christus
Crack
Reg.: 18 september 2004
Ace Of Spades
Vedette
Uit: Las Vegas
Droomaankoop: Youssef El-Akchaoui
Reg.: 3 augustus 2005
Happel
Crack
quote:Domme gans!
(...)
Beter kan ik het niet verwoorden. Happeltje staat niet open voor de mening van anderen in deze . Hij is niet alleen Oostindisch doof maar ik sluit niet uit dat hij lijdt aan het gelijknamige kampsyndroom.
Ps ben opgevoed met de liefde voor Israel en die is nooit verdwenen. Al kijk je er volwassene wel kritischer naar.
met rood witte groeten
Nationale topspeler
quote:Met schelden wat ik als een zwakte zie , doch wat mij niet raakt, haal je anderen niet over om open te staan voor je standopunten. Sterker, het is gewoon zonde van je tijd !
Happel schreef:
(...)Domme gans!
Mijn ouders, grootouders, ooms en tantes brachten de Tweede Wereldoorlog dankzij Rothschilds en Schiffs door in Jappenkampen in Indië. Mijn joodse schoonouders hadden het in die tijd in Rothschilds' Leningrad in sommige opzichten nog veel erger. Als je tot in de details gehoord hebt wat er toen is voorgevallen, is het onmogelijk dat je als een gek de goden gaat verzoeken om een aanval van Israël op Iran, uit zogenaamde "liefde" voor (Rothschilds') Israël.
Aragorn
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
quote:
jezus christus schreef:
Israel is een totalitaire staat die met geweld is tot stand gekomen. Deze staat heerst over de autochtine bevolking (palestijnen) dmv onderdrukking en grof geweld, waarbij moord en gevangenenkampen niet worden vermeden.
Doet dit denken aan een nazi-regime? Ja. Behoudens de vergassingen en medische experimenten zie ik betrekkelijk weinig verschillen. Ik begrijp dan ook niet waarom dit regime wordt gesteund door de westerse wereld. Ik kots (ook) van die joden.
Derrick Rose
Administrator
Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002
Happel
Crack
met rood witte groeten
Nationale topspeler
E.C
Icoon
Reg.: 10 november 2005
jezus christus
Crack
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
jezus christus
Crack
quote:Waarom? Ik kan me heel goed voorstellen dat Iran zich in haar existentie bedreigd voelt door staten als israel en de usa. Afgezien van een grensconflict met Irak heeft Iran zich nooit militair bewogen tegen noch israel noch de Usa.
Heineken schreef:
Alleen zijn ze in Iran volgens mij nog zo gek om dat ding bij het minste of geringste nog te gaan gebruiken ook.
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
quote:Dat dikgedrukte is natuurlijk niet waar. Die Iraanse president vertelt zo'n beetje maandelijks dat Israel van de kaart geveegd moet worden. Dan vind ik de VS het nog milder brengen.
jezus christus schreef:
(...)
Waarom? Ik kan me heel goed voorstellen dat Iran zich in haar existentie bedreigd voelt door staten als israel en de usa. Afgezien van een grensconflict met Irak heeft Iran zich nooit militair bewogen tegen noch israel noch de Usa.
De krachttermen met wapengekletter komen juist van uncle sam en zijn joodse vriendjes. Als er een volk is wat in die regio super agressief is naar zijn buren (en niet joodse ingezetenen) toe is dat Israel wel. Als ik Iran zou zijn zou ik ook een kernbom ontwikkelen al was het alleen maar om met dezelfde middelen te kunnen terugslaan.
Die joden daar zijn gruwelijk arrogant. Wordt hoog tijd dat die eens goed de bodem in worden geboord.
Happel
Crack
quote:Dus generaal Benny Gantz, opperbevelhebber van het Israëlische leger, is naïef en weet het minder goed dan jij en Maaswammes? Ondanks dat hij beschikt over de beste inlichtingendiensten ter wereld?
E.C schreef:
je moet wel heel erg naief zijn als je niet inziet dat iran bezig is met een kernwapen. het zijn de grootste en gevaarlijkste extremisten die er op de wereld zijn daar. het atoomagentschap weet het ook al, net als velen andere instanties. en iedereen die een beetje logisch nadenkt weet dat israel aan de beurt komt met ene kernwapen wanneer ze die hebben ontwikkelt. wat zou jij als gewone burger willen indien je weet dat duitseland je al jaaaaaren van de kaart wilt vegen, dat openlijk heeft geroepen, je weet dat ze aan en kernwapen werken, dat ze alle landen rondom jou heen steunen met een oorlog tegen jou, ze elke terrorist financieel ondersteunen, zou je niet willen dat je regering dan daar de militaire doelen zou platgooien? want dat is tenlotte wat er gaat gebeuren. geen grondoorlog zoals eentje hier al probeert te suggereeren en happel maar al te graag op verder gaat. als er dan toch eentje ontoerekeningsvatbaar is geworden op "dat" "dit" gebied is het wel happel. wie dat niet ziet heeft grote oogkleppen op, hele grote zelfs.
Pepertje
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010
Happel
Crack
Aragorn
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
quote:Israel van de bodem af zou heel veel ellende oplossen zeg, niet voor het gewone burgervolk maar het beleid wat daar al jaren gevoerd wordt is in mijn ogen een zeer extreem rechts beleid, en het westen knijpt zijn ogen dicht en de propganda pro israel machine draait maar door
E.C schreef:
de kromme lll
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Sanchez Torres
Reg.: 29 april 2009
Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 25,0% dat Sparta Rotterdam wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.