Feyenoord Netwerk
zondag 20 april 2014 - 07:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 71 »

HR

E.C
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005

ik hoop al tijden dat israel daar militaire doelen gaat platgooien. iran is levensgevaarlijk, als zelfs happel dat niet wilt zien heeft hij grote hulp nodig of hij is wel heel bewust bezig om zijn ogen daar voor te sluiten. wanneer iran echt een kernwapen kan maken gaan ze hem gebruiken ook. een kernwapen die dan in handen komt van extremisten, wat denk je zelf dat er dan met israel gaat gebeuren happel? sta jij daar niet bij stil? of zal het je geen fuck kunnen schelen of israel van de aardbodem verwdijnt? ik mag toch hopen van niet, anders vergis ik me wel heel erg in jou. ik kan heel goed begrijpen als israel besluit om militaire doelen daar te bombaderen om zichzelf van de ondergang te redden. elk land zou het zelfde doen,echt elk land.
HR
HR

quote:HR
E.C schreef:

ik hoop al tijden dat israel daar militaire doelen gaat platgooien. iran is levensgevaarlijk, als zelfs happel dat niet wilt zien heeft hij grote hulp nodig of hij is wel heel bewust bezig om zijn ogen daar voor te sluiten. wanneer iran echt een kernwapen kan maken gaan ze hem gebruiken ook. een kernwapen die dan in handen komt van extremisten, wat denk je zelf dat er dan met israel gaat gebeuren happel? sta jij daar niet bij stil? of zal het je geen fuck kunnen schelen of israel van de aardbodem verwdijnt? ik mag toch hopen van niet, anders vergis ik me wel heel erg in jou. ik kan heel goed begrijpen als israel besluit om militaire doelen daar te bombaderen om zichzelf van de ondergang te redden. elk land zou het zelfde doen,echt elk land.
HR
Degenen die hulp nodig hebben zijn de halvegaren die schreeuwen om een aanval op Iran. Zelfs de opperbevelhebber van het Israëlische leger heeft zich daar duidelijk tegen uitgesproken. Maar als imbecielen per se een Derde Wereldoorlog willen, kunnen ze hem krijgen en ik hoop dat ze het dan gaan voelen ook.

forumillustratie

Israël is tot stand gebracht om te vernietigen, E.C. Luister bijvoorbeeld naar wat Congressman Paul Findley hier zegt over waarom zoveel Amerikaanse "christenen" de krankzinnigen in Israël zo graag willen helpen.

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 12 augustus 2012 12:28:24).]
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Happel schreef:

(...)Degenen die hulp nodig hebben zijn de halvegaren die schreeuwen om een aanval op Iran. Zelfs de opperbevelhebber van het Israëlische leger heeft zich daar duidelijk tegen uitgesproken. Maar als imbecielen per se een Derde Wereldoorlog willen, kunnen ze hem krijgen en ik hoop dat ze het dan gaan voelen ook.

(plaatje)

Israël is tot stand gebracht om te vernietigen, E.C. Luister bijvoorbeeld naar wat Congressman Paul Findley hier zegt over waarom zoveel Amerikaanse "christenen" de krankzinnigen in Israël zo graag willen helpen.

HR
Als dat zo is dan hoop ik dat ze jouw stad die in in 1940 de bezetter masaal heeft verwelkomd meenemen in hun plannen.

HR
HR

met rood witte groeten schreef:

(...)

Als dat zo is dan hoop ik dat ze jouw stad die in in 1940 de bezetter masaal heeft verwelkomd meenemen in hun plannen.

HR
De enigen voor wie oorlog goed is (en bijzonder lucratief) zijn de superrijken, die dankzij wapenindustrie en farmaceutische industrie reusachtige winsten maken en nog meer grondstoffen kunnen veroveren en tegelijk weer een groot aantal in hun ogen overbodige, onschuldige mensen uit de weg kunnen ruimen. Jammer is dat de geestelijk gestoorden zoals jij die zo'n oorlog toejuichen, meestal niet geruimd worden.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Happel schreef:

(...)De enigen voor wie oorlog goed is (en bijzonder lucratief) zijn de superrijken, die dankzij wapenindustrie en farmaceutische industrie reusachtige winsten maken en nog meer grondstoffen kunnen veroveren en tegelijk weer een groot aantal in hun ogen overbodige, onschuldige mensen uit de weg kunnen ruimen. Jammer is dat de geestelijk gestoorden zoals jij die zo'n oorlog toejuichen, meestal niet geruimd worden.
HR
Waaruit blijkt dat ik dit toejuich ?
HR
HR

(...)

Waaruit blijkt dat ik dit toejuich ?
HR
Een paar doses Stramonium en Hyoscyomus in hoge potenties heb ik wonderen zien doen bij ernstige psychische aandoeningen als waar jij door geplaagd wordt. Daarna, als het geheugen weer aan de praat is, moet je nog wel even tijd nemen om de schaamte te verwerken over al die onzinnige PVV-drek die je hebt helpen verspreiden.

13 juni 2009

maaswammes schreef:

(...)

De herverkiezing van deze Iraanse Hitler is een bedreiging voor Israel , het gehele midden oosten en daarmee de hele vrije wereld. De Israëlische regering moet besluiten om alle nucleaire installaties in Iran te bombarderen.
HR
en ook 13 juni 2009

maaswammes schreef:

Ahmadinejad herkozen in Iran

TEHERAN (...)

Will Israel ....

Go Israel go !! "Bomb Bomb Bomb Iran" !!!!
HR
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

E.C schreef:

HR
Beter kan ik het niet verwoorden. Happeltje staat niet open voor de mening van anderen in deze . Hij is niet alleen Oostindisch doof maar ik sluit niet uit dat hij lijdt aan het gelijknamige kampsyndroom.

Ps ben opgevoed met de liefde voor Israel en die is nooit verdwenen. Al kijk je er volwassene wel kritischer naar.
HR
HR

jezus christus
Crack

Reg.: 18 september 2004

Israel is een totalitaire staat die met geweld is tot stand gekomen. Deze staat heerst over de autochtine bevolking (palestijnen) dmv onderdrukking en grof geweld, waarbij moord en gevangenenkampen niet worden vermeden.
Doet dit denken aan een nazi-regime? Ja. Behoudens de vergassingen en medische experimenten zie ik betrekkelijk weinig verschillen. Ik begrijp dan ook niet waarom dit regime wordt gesteund door de westerse wereld. Ik kots (ook) van die joden.
HR
HR

Ace Of Spades
Vedette

Uit: Las Vegas
Droomaankoop: Jens Toornstra
Reg.: 3 augustus 2005

Komt voor mij nog eens bij dat Iran zelf nog nooit een ander land heeft aangevallen.
HR
HR

(...)

Beter kan ik het niet verwoorden. Happeltje staat niet open voor de mening van anderen in deze . Hij is niet alleen Oostindisch doof maar ik sluit niet uit dat hij lijdt aan het gelijknamige kampsyndroom.

Ps ben opgevoed met de liefde voor Israel en die is nooit verdwenen. Al kijk je er volwassene wel kritischer naar.
HR
Domme gans!

Mijn ouders, grootouders, ooms en tantes brachten de Tweede Wereldoorlog dankzij Rothschilds en Schiffs door in Jappenkampen in Indië. Mijn joodse schoonouders hadden het in die tijd in Rothschilds' Leningrad in sommige opzichten nog veel erger. Als je tot in de details gehoord hebt wat er toen is voorgevallen, is het onmogelijk dat je als een gek de goden gaat verzoeken om een aanval van Israël op Iran, uit zogenaamde "liefde" voor (Rothschilds') Israël.
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

Happel schreef:

(...)Domme gans!

Mijn ouders, grootouders, ooms en tantes brachten de Tweede Wereldoorlog dankzij Rothschilds en Schiffs door in Jappenkampen in Indië. Mijn joodse schoonouders hadden het in die tijd in Rothschilds' Leningrad in sommige opzichten nog veel erger. Als je tot in de details gehoord hebt wat er toen is voorgevallen, is het onmogelijk dat je als een gek de goden gaat verzoeken om een aanval van Israël op Iran, uit zogenaamde "liefde" voor (Rothschilds') Israël.
HR
Met schelden wat ik als een zwakte zie , doch wat mij niet raakt, haal je anderen niet over om open te staan voor je standopunten. Sterker, het is gewoon zonde van je tijd !
HR
HR

Aragorn
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

jezus christus schreef:

Israel is een totalitaire staat die met geweld is tot stand gekomen. Deze staat heerst over de autochtine bevolking (palestijnen) dmv onderdrukking en grof geweld, waarbij moord en gevangenenkampen niet worden vermeden.
Doet dit denken aan een nazi-regime? Ja. Behoudens de vergassingen en medische experimenten zie ik betrekkelijk weinig verschillen. Ik begrijp dan ook niet waarom dit regime wordt gesteund door de westerse wereld. Ik kots (ook) van die joden.
HR
:pul :pul :pul
HR
HR

Derrick Rose
Legende

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Dit zijn voor de gehele wereld spannende ontwikkelingen. Plant Israël ook een grondoorlog in Iran? Ik kan het me niet voorstellen, dat kost tienduizenden levens.

Wat betekent dit voor de Amerikanen? Die zullen klaar moeten staan voor hun bondgenoten, is hier steun en geld voor? Wat betekent dit voor de EU en Nederland? Moeten wij optreden om een bondgenoot te verdedigen tegen vergeldingsacties?

Los van allerlei schuldvragen heel erg spannend.
HRHR
HR
Het is heel zorgwekkend Derrick, omdat die aanval op Iran onafwendbaar lijkt en zonder meer tot een Derde Wereldoorlog zou kunnen leiden, afgaande op uitspraken van de kant van Rusland en China, die met Pakistan en enkele andere islamitische landen hebben beloofd Iran in dat geval te hulp te schieten. In Nederland denken velen dat het een ver van hun bed show zal worden, maar dat is wel heel naïef. Op zijn minst zal de olieprijs weer omhoog schieten en de relatie met moslims nog grimmiger worden, want het naderende kabinet van VVD, D'66, PvdA en CDA zal ongetwijfeld aan de kant van Israël staan, met stevige gedoogsteun van de PVV.

Grondoorlog is onwaarschijnlijk, maar dit déjà vu scenario zou wel eens werkelijkheid kunnen worden:

Een paar citaten uit de Talmoed over de joodse messias (Moshiach) en over niet-joden:

"When the Messiah comes every Jew will have 2800 slaves."
-Simeon Haddarsen, fol. 56-D

"The Jews are human beings, but the nations of the world are not human beings but beasts..."
-Saba Mecia 114, 6

"God created the non-Jew in human form so that the Jew would not have to be served by beasts. The non-Jew is consequently an animal in human form, and condemned to serve the Jew day and night."
- Midrasch Talpioth, p. 225-L

"As soon as the King Messiah will declare himself, He will destroy Rome and make a wilderness of it. Thorns and weeds will grow in the Pope's palace. Then He will start a merciless war on non-Jews and will overpower them. He will slay them in masses, kill their kings and lay waste the whole Roman land. He will say to the Jews: 'I am the King Messiah for whom you have been waiting. Take the silver and gold from the non-Jew.' "
-Josiah 60, 6. Rabbi Abarbanel to Daniel 7, 13

In bijgaande video zie je de Israëlische premier Benjamin Netanyahu buigen voor Menachem Mendel Schneerson, operrabbijn van de Chabad-Lubavitcher beweging, de Kabbalistische denktank {"the manipulators" volgens Eustace Mullins} van de Sabbatean-Frankists, de volgelingen van de 17de eeuwse joodse satanische messias Sabbatai Sevi en zijn en 18de eeuwse "reïncarnatie" Jacob Frank, in 1776 mede-oprichter van de Bavaria Illuminati, die de Franse Revolutie hielpen ontketenen. Aan de Sabbateans (Rothschilds, Schiffs, Warburgs, Oppenheimers, Rockefellers, enz.) hebben de joden de Holocaust van de gesponsorde nazi-marionetten te wijten. De hedendaagse marionet Geert Wilders hoort ook bij die kliek, die hem heeft opgeleid en sponsort via David Horowitz.

De joodse 'Moshiach' wordt in christelijke bewegingen "de Antichrist" genoemd en door islamieten "de Dajjal". Waar Congressman Paul Findley het over heeft in de Armageddon in Israel video, de vernietiging van het jodendom door de wederkomst van Christus, leeft sterker dan men voor mogelijk houdt in allerlei protestantse bewegingen, ook in Nederland. De vertaalde boeken van bijvoorbeeld Hal Lindsey worden behoorlijk goed verkocht. Zo worden niet alleen de Maaswammessen en E.C's gehersenspoeld om iets positiefs te zien in een komende Derde Wereldoorlog, maar ook minder toerekeningsvatbaren uit diverse religieuze hoeken.

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 13 augustus 2012 05:33:24).]
HR
HR

met rood witte groeten
Vedette

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&list=UUpBvIBfZ-foo5ZbLH5O0N4g&v=s-3Qotue-b4

http://www.memritv.org/clip/en/0/0/0/0/0/0/3525.htm

Voor iedereen die nog steeds in het sprookje geloofd dat het Iraanse kernwapenprogramma in werkelijkheid niet bestaat en enkel een onderdeel is van het 'Zionistische complot': Walid Sakariya, voormalig generaal en nu parlementslid voor de door Iran geleide terreurorganisatie Hezbollah in Libanon, heeft voor de camera's van al-Manar TV openlijk toegegeven dat de Iraanse kernbom speciaal wordt ontwikkeld om Israël 'af te maken'.

'Dit is mijn analyse,' begint Sakariya in het fragment dat werd vertaald door Memri TV, dat meer dan 100 Arabische- en Farsi (Iraanse) TV stations in de gaten houdt omdat in de Westerse politiek en reguliere media vrijwel niemand deze talen kent, noch beseft dat hoge Arabische- en moslimofficials tegenover hun eigen publiek totaal andere dingen zeggen als tegenover de naïeve Westerse journalisten.

'Als Iran een nucleaire staat wordt zal het hele evenwicht in het Midden Oosten veranderen. In dat geval zal Syrië standvastig moeten zijn, zelfs al zou er een uitputtingsslag tegen worden gevoerd. Dit (kern)wapen is namelijk niet alleen voor Iran, maar ook voor Syrië bedoeld. De kijkers moeten echter niet denken dat Syrië de Iraanse agenda dient.'

'Dit kernwapen is bedoeld om Israël af te schrikken, het Zionistische project (= de Joodse staat) af te maken en alle Israëlische agressie tegen het Arabische volk te beëindigen.'

[Dit bericht is veranderd door met rood witte groeten (op 13 augustus 2012 09:01:44).]
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

je moet wel heel erg naief zijn als je niet inziet dat iran bezig is met een kernwapen. het zijn de grootste en gevaarlijkste extremisten die er op de wereld zijn daar. het atoomagentschap weet het ook al, net als velen andere instanties. en iedereen die een beetje logisch nadenkt weet dat israel aan de beurt komt met ene kernwapen wanneer ze die hebben ontwikkelt. wat zou jij als gewone burger willen indien je weet dat duitseland je al jaaaaaren van de kaart wilt vegen, dat openlijk heeft geroepen, je weet dat ze aan en kernwapen werken, dat ze alle landen rondom jou heen steunen met een oorlog tegen jou, ze elke terrorist financieel ondersteunen, zou je niet willen dat je regering dan daar de militaire doelen zou platgooien? want dat is tenlotte wat er gaat gebeuren. geen grondoorlog zoals eentje hier al probeert te suggereeren en happel maar al te graag op verder gaat. als er dan toch eentje ontoerekeningsvatbaar is geworden op "dat" "dit" gebied is het wel happel. wie dat niet ziet heeft grote oogkleppen op, hele grote zelfs.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 13 augustus 2012 10:38:33).]
HR
HR

jezus christus
Crack

stel nu dat iran een kernbom heeft, wat dan nog? de fanatici in israel hebben ook zo'n ding. simpelweg een herstel van het machtsevenwicht...
HR
HR
Alleen zijn ze in Iran volgens mij nog zo gek om dat ding bij het minste of geringste nog te gaan gebruiken ook.
HR
HR

jezus christus
Crack

Heineken schreef:

Alleen zijn ze in Iran volgens mij nog zo gek om dat ding bij het minste of geringste nog te gaan gebruiken ook.
HR
Waarom? Ik kan me heel goed voorstellen dat Iran zich in haar existentie bedreigd voelt door staten als israel en de usa. Afgezien van een grensconflict met Irak heeft Iran zich nooit militair bewogen tegen noch israel noch de Usa.
De krachttermen met wapengekletter komen juist van uncle sam en zijn joodse vriendjes. Als er een volk is wat in die regio super agressief is naar zijn buren (en niet joodse ingezetenen) toe is dat Israel wel. Als ik Iran zou zijn zou ik ook een kernbom ontwikkelen al was het alleen maar om met dezelfde middelen te kunnen terugslaan.

Die joden daar zijn gruwelijk arrogant. Wordt hoog tijd dat die eens goed de bodem in worden geboord.
HR
HR

jezus christus schreef:

(...)

Waarom? Ik kan me heel goed voorstellen dat Iran zich in haar existentie bedreigd voelt door staten als israel en de usa. Afgezien van een grensconflict met Irak heeft Iran zich nooit militair bewogen tegen noch israel noch de Usa.
De krachttermen met wapengekletter komen juist van uncle sam en zijn joodse vriendjes. Als er een volk is wat in die regio super agressief is naar zijn buren (en niet joodse ingezetenen) toe is dat Israel wel. Als ik Iran zou zijn zou ik ook een kernbom ontwikkelen al was het alleen maar om met dezelfde middelen te kunnen terugslaan.

Die joden daar zijn gruwelijk arrogant. Wordt hoog tijd dat die eens goed de bodem in worden geboord.
HR
Dat dikgedrukte is natuurlijk niet waar. Die Iraanse president vertelt zo'n beetje maandelijks dat Israel van de kaart geveegd moet worden. Dan vind ik de VS het nog milder brengen.

Verder kan ik meegaan in een groot deel van jouw verhaal. Het is ook niet dat ik zo dol ben op de VS en Israel, maar ik zie die Iraniers er gewoon voor aan om zo'n ding af te schieten ongeacht de gevolgen voor henzelf.
HR
HR

E.C schreef:

je moet wel heel erg naief zijn als je niet inziet dat iran bezig is met een kernwapen. het zijn de grootste en gevaarlijkste extremisten die er op de wereld zijn daar. het atoomagentschap weet het ook al, net als velen andere instanties. en iedereen die een beetje logisch nadenkt weet dat israel aan de beurt komt met ene kernwapen wanneer ze die hebben ontwikkelt. wat zou jij als gewone burger willen indien je weet dat duitseland je al jaaaaaren van de kaart wilt vegen, dat openlijk heeft geroepen, je weet dat ze aan en kernwapen werken, dat ze alle landen rondom jou heen steunen met een oorlog tegen jou, ze elke terrorist financieel ondersteunen, zou je niet willen dat je regering dan daar de militaire doelen zou platgooien? want dat is tenlotte wat er gaat gebeuren. geen grondoorlog zoals eentje hier al probeert te suggereeren en happel maar al te graag op verder gaat. als er dan toch eentje ontoerekeningsvatbaar is geworden op "dat" "dit" gebied is het wel happel. wie dat niet ziet heeft grote oogkleppen op, hele grote zelfs.
HR
Dus generaal Benny Gantz, opperbevelhebber van het Israëlische leger, is naïef en weet het minder goed dan jij en Maaswammes? Ondanks dat hij beschikt over de beste inlichtingendiensten ter wereld?

Kun je je nog herinneren met wat voor verhaaltjes men Irak binnenviel? En ook hoeveel massavernietigingswapens daar toen gevonden zijn? Bijna zeker was jij toen ook hard aan het gillen dat de kwaadaardige Saddam Hussein moest worden opgehangen. En zo zien we hier in Nederland wel meer makkelijk beïnvloedbaren die nu weer mét de hele PVV-kliek oproepen tot een oorlog tegen Iran, terwijl ook in de islamitische wereld genoeg gekken rondlopen die dankzij allerlei propaganda hunkeren naar zo'n oorlog. Jammer dat jullie de gewenste oorlog niet op Mars kunnen uitvechten.
HR
HR
HR
HR
HR
HR

Aragorn
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

E.C schreef:

HR
Israel van de bodem af zou heel veel ellende oplossen zeg, niet voor het gewone burgervolk maar het beleid wat daar al jaren gevoerd wordt is in mijn ogen een zeer extreem rechts beleid, en het westen knijpt zijn ogen dicht en de propganda pro israel machine draait maar door
Maar ik denk dat Happel hier meer over kan melden dan ik
HR
HR

de kromme lll
Internationale topspeler

Uit: Den Helder
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 29 april 2009

OK Aragorn, Happel en anderen die hetzelfde van mening zijn, het volgende:
Ten eerste is het zo dat de wereldpers voldoende voer voor lezers heeft en de éne na de andere geschiedenissen aan elkaar plakken. Het kan waar zijn, let wel, kan!
Wat ik heb ervaren heb, is dat ik op de mens niet kan rekenen. Ik reken alleen op mijn Maker, mijn Heiland, Jezus De Christus. Waarom? In Daniël (Oude Testament) staat geschreven over De slag bij Hermageddon, maar wat er vooraf staat te gebeuren. NO 1. In het jaar dat er geen regenboog verschijnt zal De Christus wederkomen. In die periode zal Israël aangevallen worden door een grote legermacht uit het Noorden (voorwaar, Rusland/China/Pakistan/Iran/Syrië). Israël zal zich in Jeruzalem terugtrekken en daar zal de vijand hen ook belegeren totdat De Verlosser verschijnt en zijn engelen ervoor zorgen dat de legers van Rusland/China/Pakistan/Iran/Syrië onderling met elkaar slaags raken. Ondertussen verschijnen twee profeten die het Evangelie verkondigen aan het Joodse volk en die vermoord worden en hun lichamen blijven twee dagen liggen en op de derde dag zullen ze opstaan en ten hemel gaan. Dan zal De Christus op de Olijfberg staan en deze splitst zich en het Joodse volk vlucht dan in de ontstane spelonk om zich bij de Meester te voegen, waarop zij Hem zullen vragen hoe het komt, dat Hij gaten in zijn handen en voeten en zijn zij. Dan zullen zij Hem herkennen en hunzelf berouwen dat zij Hem hebben gekruisigd. Daarna breekt het Millennium aan, een periode van 1000 jaar in vrede, want Hij is al gekroond tot Koning der Aarde.
Deze informatie is goud waard en de troep die ze tegenwoordig publiceren is bestemd voor de papierberg. Zonde van de tijd om daar nog aandacht aan te schenken. Wees wijzer mannen, en besteed uw tijd steeds nuttig
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 14,4% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!