Feyenoord Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 08:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 72 »

HR

Feyenoord1993
Internationale topspeler

Uit: In your mind!
Vak: -
Droomaankoop: Dame N´Doye
Reg.: 4 januari 2007

quote:HR
El Jefecito schreef:

(...)

Je bent lekker bezig he?

Gefrustreerd ofzo?
HR
Iemand die sympathie opbrengt voor het terrorisme, is iemand die niet heel gezond is vrees ik. Of juist met het volle verstand het kwaad aanmoedigt, het conflict in Israël kent geen winnaars alleen maar verliezers.

Je hoeft alleen maar een geschiedenisboek open te slaan, om erachter te komen
wie het land Israël toebehoort. Dat maakt absoluut niet de schade ongedaan, maar het zijn zaken die in iedere oorlog voorkomen. Vreselijke dingen die niet alleen in Israël gebeuren maar ook in bijv Afrika, Zuid Amerika etc.
HR
HR

Aragorn
Icoon

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juni 2010 om 16:19:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Je bent lekker bezig he?

Gefrustreerd ofzo?
HR
Ik had hier inderdaad een reactie van jou op verwacht ja,rechts balletje,het is mijn mening over het beleid van Israel ,dat men zich verzet tegen de bezetter noemen jullie terroristen, dus het nederlands verzet tijden de tweede wereldoorlog waren ook terroristen,
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Aragorn schreef:

(...)

Ik had hier inderdaad een reactie van jou op verwacht ja,rechts balletje,het is mijn mening over het beleid van Israel ,dat men zich verzet tegen de bezetter noemen jullie terroristen, dus het nederlands verzet tijden de tweede wereldoorlog waren ook terroristen,
HR
Zit je aan de medicijnen ofzo?
HR
HR

Aragorn
Icoon

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2010 om 12:01:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Zit je aan de medicijnen ofzo?
HR
Ja,stuk of 6 per dag,maar dat heeft hier niks mee te maken
HR
HR

El Jefecito
Legende

Aragorn schreef:

(...)

Ja,stuk of 6 per dag,maar dat heeft hier niks mee te maken
HR
Israel met nazi duitsland vergelijken vind ik kwetsend,zeker gezien Nazi Duitsland miljoenen doden op haar geweten heeft met verschrikkelijke concentratie kampen.

En dit is het laatste wat ik erover zeg.
HR
HR

Aragorn
Icoon

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2010 om 13:19:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Israel met nazi duitsland vergelijken vind ik kwetsend,zeker gezien Nazi Duitsland miljoenen doden op haar geweten heeft met verschrikkelijke concentratie kampen.

En dit is het laatste wat ik erover zeg.
HR
Israel heeft inderdaad niet zoveel doden op hun geweten,maar hoe kan een volk dat zelf zoveel geleden heeft zelf ook mensen in kampen stoppen en daar af en toe nog aanvallen op doen ook,daarom maakte ik ook die lompe vergelijking.
HR
HR

israel sloopt compleet dorp

Circa driehonderd bedoeïenen in de Negevwoestijn in Israël, inclusief tweehonderd kinderen, zijn sinds vandaag dakloos. Meer dan vijftienhonderd Israëlische politieagenten streken vroeg in het dorpje al-Araqib neer en sloopten onder meer met behulp van bulldozers het hele dorp.

De voorman van het dorp, sjeik Siyah al-Turi, zei dat niets er meer op wijst dat hun woningen er ooit stonden. De agenten vernielden ook fruitbomen en olijfbomen van de dorpelingen.

'Rechterlijk bevel'

Politiewoordvoerder Mickey Rosenfeld zei dat de ontruiming is uitgevoerd op grond van een rechterlijk bevel van elf jaar geleden dat het dorp als illegaal gebouwd bestempelde. De Arabische bedoeïenen vormen 27 procent van de bevolking in de Negev en beschikken over 3 procent van de grond.

Bijna de helft van de 160.000 bedoeïenen in Israël woont in dorpjes die op officiële kaarten van de Joodse staat helemaal niet voorkomen. Ze worden niet erkend door de regering. Israëlische activisten poogden vergeefs de actie te dwarsbomen.

bron. http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...leet_dorp.html

wat een schurken staat. HR
Ik zeg; gillende pizza's!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juli 2010 om 15:53:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: therealneochamp@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

aliendwurf schreef:

(...)

Ik zeg; gillende pizza's!
HR
Ik zeg: Daar word hard doorgewerkt in die hoge temperaturen :B
HR
HR

Heineken
Wereldster
Nr. 3 Feyenoord Netwerk Pool 2012/2013; meer prijzen

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001

Aragorn schreef:

(...)

Israel heeft inderdaad niet zoveel doden op hun geweten,maar hoe kan een volk dat zelf zoveel geleden heeft zelf ook mensen in kampen stoppen en daar af en toe nog aanvallen op doen ook,daarom maakte ik ook die lompe vergelijking.
HR
Wat je over Israel zegt, vind ik wat zeer overdreven maar ik snap je boodschap. Schandalig hoe men daar met de mensenrechten omgaat.

Om die terroristen te vergelijken met het verzet in Nederland destijds, dat vind ik eigenlijk nog schandaliger. Die hebben het nooit op burgers voorzien gehad.

In het conflict rond Israel-Palestina zijn het van beide kanten gewoon schoften.
HR
HR

El Jefecito
Legende

Heineken schreef:

(...)

Wat je over Israel zegt, vind ik wat zeer overdreven maar ik snap je boodschap. Schandalig hoe men daar met de mensenrechten omgaat.

Om die terroristen te vergelijken met het verzet in Nederland destijds, dat vind ik eigenlijk nog schandaliger. Die hebben het nooit op burgers voorzien gehad.

In het conflict rond Israel-Palestina zijn het van beide kanten gewoon schoften.
HR
Eens , en feitelijk moeten ze het maar lekker uitzoeken. Er komt nooit vrede.
HR
HR

Xintanovic Rode kaart: waarschuwing
Crack

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000

Heineken schreef:

(...)

HR
Het feit dat het verzet in Nederland weinig burgerslachtoffers maakte, maakt ze niet meteen onvergelijkbaar. Het doel in namelijk wel hetzelfde. Voor de Duitsers waren de verzetsstrijders ook terroristen. Alleen vochten ze voornamelijk in Nederland, waar de Palestijnse strijders/terroristen in een omgeving vechten die al een stuk verder is kwa bezetting. In Nederland woonden amper Duitse burgers, waar het gros van Palestina al 'ingenomen' is.
Wie zegt dat het verzet niet bereid was burger-doelen aan te vallen als dit had gekund?

Het voornaamste verschil is eigenlijk dat de Palestijnse strijders echt deel uitmaken van een overheidsmiddel, en dus geen terroristen zijn, maar soldaten. Verder is het de volledige Palestijnse bevolking die er achter staat in bereid is mee te doen. Dit waar de verzetsstrijders maar een klein groepje patriotten waren die op zichzelf acteerden en het gros van Nederland nooit een wapen op zou pakken. Het verzet was voor de Duitsers slechts een nuisance, waar de Palestijnse soldaten/strijders het middel is die de Israëliërs moeten bestrijden om hun vijand uit te schakelen.
De Palestijnse beweging is dus groter en is overheids-gesteund. Maar het doel van beide groepen was hetzelfde. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat de een per definitie meer of minder eervol was/is dan de ander, aangezien de situatie verschillend was.
HR
HR

Aragorn
Icoon

Xintanovic schreef:

(...)
Het feit dat het verzet in Nederland weinig burgerslachtoffers maakte, maakt ze niet meteen onvergelijkbaar. Het doel in namelijk wel hetzelfde. Voor de Duitsers waren de verzetsstrijders ook terroristen. Alleen vochten ze voornamelijk in Nederland, waar de Palestijnse strijders/terroristen in een omgeving vechten die al een stuk verder is kwa bezetting. In Nederland woonden amper Duitse burgers, waar het gros van Palestina al 'ingenomen' is.
Wie zegt dat het verzet niet bereid was burger-doelen aan te vallen als dit had gekund?

Het voornaamste verschil is eigenlijk dat de Palestijnse strijders echt deel uitmaken van een overheidsmiddel, en dus geen terroristen zijn, maar soldaten. Verder is het de volledige Palestijnse bevolking die er achter staat in bereid is mee te doen. Dit waar de verzetsstrijders maar een klein groepje patriotten waren die op zichzelf acteerden en het gros van Nederland nooit een wapen op zou pakken. Het verzet was voor de Duitsers slechts een nuisance, waar de Palestijnse soldaten/strijders het middel is die de Israëliërs moeten bestrijden om hun vijand uit te schakelen.
De Palestijnse beweging is dus groter en is overheids-gesteund. Maar het doel van beide groepen was hetzelfde. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat de een per definitie meer of minder eervol was/is dan de ander, aangezien de situatie verschillend was.
HR
Dank je wel,je legt heel netjes uit wat ik eigenlijk bedoel te zeggen
HR
HR

arrow1
Crack

Reg.: 26 juli 2005

De tragiek is dat we bij de palestijnen te maken hebben met een volk dat overal naast valt. Ze worden in de arabische wereld met een scheef oog bekeken. Zolang ze tegen Israël zijn worden ze gedoogd omdat ze het vuile werk opknappen en iets als " arabische eenheid " bewerkstelligen. Over het algemeen zijn de palestijnen relatief hoog opgeleid, verstandig en hebben een duidelijke politieke infrastructur die ten opzichte van de omliggende islamitische staten redelijk democratisch is, - of beter gezegd " was " tot aan de opkomst van o.m. Hamas. Palestijnen reisden rond de wereld, studeerden op vermaarde universiteiten en het trouwen met niet-islamitische vrouwen werd volledig gedoogd ( denk maar aan Arafat ). De christelijke kerk werd in palestijnse middens nooit verboden en onder Arafat was het beleven van christelijke vieringen niet verboden. Aan de andere kant hebben we dan de Joden die grotendeels uiteenvallen in seculiere en non-seculiere. Israel is min of meer een " uitvinding " van Herzog maar ook van de engelsen. Toen de vrijheidsstrijd van de Joden uitgroeiden tot de vestiging van de staat Israel wisten de britten niet hoe snel ze Israel moesten behouden voor het westen. Tel daar nog bij de grote Joodse lobby uit de VS die gecharmeedr is van een " eigen volk eerst " visie. Het ganse gebied van 't huidige Israel, Gaza-strook, palestijnse gebieden en noord- en west-Jordanie tot en met zuid-Libanon is dus niet meer dan een lekkere kluif waar het Westen en de Arabische wereld om beurten om vecht. Ik ken nogal wat Israeli's, Palestijnen en Jordaniërs maar ook Syriërs die omtrent de geo-politieke situatie gewoon naar hun voorhoofd tikken en zeggen " If there is any opportunity I'm off to Europe ! ". Ze noemen hun wereld " Old fashioned and heartbreaking stupid " en staan al met een been in de toekomst.
HRHR
HR

Middenveldert
Crack

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007

Neochamp schreef:

(...)

Ik zeg: Daar word hard doorgewerkt in die hoge temperaturen :B
HR
Het kan dus wel...
HR
HR
De essentie van het Israelische probleem, uitgelegd door de joods-Canadese antizionistische filosoof Henry Makow.

HR
HR

Pepertje
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

El Jefecito schreef:

(...)

Eens , en feitelijk moeten ze het maar lekker uitzoeken. Er komt nooit vrede.
HR
Jawel hoor, er komt wel degelijk vrede. Als de belanghebbende in gaan zien dat ze met vrede meer bereiken ten gunsten van eigen bevolking.

Overigens ligt Israël nogal onder een éénzijdig vergrootglas in de Westerse media waar ongetwijfeld menig economisch belang van het Westen aan ten grondslag ligt.

Het is maar zelden dat het gewone dagelijkse leven voor het voetlicht wordt gebracht. Dat past niet in de gewenste beeldvorming. Buren kunnen niet zonder elkaar functioneren maar dat verneem je niet in de media. Goed nieuws is niet interessant.
HR
HR
Dit is mogelijk een beter topic voor onderstaand bericht. Wat denk jij Pepertje? Ik ben benieuwd op grond waarvan jij het onderzoek van Henry Makow afwijst. Neem rustig de tijd voor je antwoord. Makow onderzoekt de Sabbatean-Frankists al een jaar of 25 en wat hij in zijn artikelen vermeldt, heeft hij zelf ook niet zomaar, van de ene op de andere dag, voor waar kunnen aannemen. Het bewijsmateriaal dat hij aandraagt is overstelpend. Hoewel nog maar weinigen op de hoogte zijn en de meeste mensen het niet erg lijken te vinden slaaf te zijn van bankiers, begint het net om de Sabbatean-Frankists zich te sluiten, mede dankzij het onderzoek van verschillende rabbijnen die door Henry Makow worden geciteerd.

Pepertje schreef:

(...)

Voor gelovige Joden is leven zozeer heilig dat alle ge- en verboden daarvoor opzij mogen, nee zonodig zelfs moeten worden gezet.
HR
Were Illuminati Jews Responsible for Holocaust?
http://www.henrymakow.com/were_illuminati_jews_responsib.html

De schrijver van dat artikel is een Canadese jood van Poolse komaf. Veel van zijn familieleden zijn omgebracht tijdens de Holocaust. Hij is dat grondig gaan onderzoeken en zijn bevindingen waren aanleiding om afstand te doen van het joodse geloof, ook omdat volgens hem de oorsprong van antisemitisme terug te vinden is in de Talmoed. Met zijn onderzoek wil Dr. Henry Makow ook joodse mensen waarschuwen voor de Sabbatean-Frankists, omdat niet alleen niet-joden maar met name de gelovige joden over wie jij het hebt van deze groepering te vrezen hebben, vooral nu de Sabbatean-Frankists via hun vazal Adolf Hitler Palestina in handen hebben gekregen, terwijl ze al eerder zo'n beetje alle geldpersen, persbureaus, wetenschappelijke instellingen en het medisch monopolie met de 'medicijnen'maffia controleerden.

Een paar artikelen van Makow:

The Satanic Cult That Rules The World
http://www.rense.com/general78/stnic.htm

Was Hitler an Illuminati Agent?
http://www.henrymakow.com/001399.html

Hitler was a Godsend for Israel
http://www.henrymakow.com/hitler_was_a_godsend_for_israe.html

Is Lucifer the god of Judaism?
http://www.henrymakow.com/lucifers_chosen_people.html

Zionism Means Never Saying You're Sorry
http://www.henrymakow.com/anti-semitism_means_never_havi.html

NWO : Front for Cabalist Jewish Tyranny
http://www.henrymakow.com/communism_zionism_fronts_for_w.html

Banking Cartel is the Cause of Humanity's Woes
http://www.henrymakow.com/260602.html

The Protocols of Zion Updated
http://www.henrymakow.com/000334.html

forumillustratie

forumillustratie
HR
HR
:B zo is dat Happel, zo makkelijk komen ze er niet vanaf! :pul
HR
HR

Der Watzmann
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

aliendwurf schreef:

:B zo is dat Happel, zo makkelijk komen ze er niet vanaf! :pul
HR
Weer geweldig dit :D Ik ga er vanavond eens eventjes rustig voor zitten. De werken van Dr. Henry Makov zijn mij niet bekend maar ik wil mij daar best eens in verdiepen.

Het lijkt mij dit keer echt interessant.
HR
HR

E.C
Icoon

Reg.: 10 november 2005

brrrrr..... :nee
HR
HR

Pepertje
Vedette

Markow is niet echt interessant. Hij is een typische exponent van iemand die eerst een stelling inneemt en nadien argumenten daarvoor gaat zoeken. Uiteraard kun je uitspraken uit bijvoorbeeld de Talmoed uit hun context lichten en ze vervolgens inbedden in een context die betreffende goed uit komt.

Markow doet wat de Varkenoord Groep nogal eens pleegde te doen. Individuele instanties betreffende bepaalde aangelegenheden uit de context halen ter 'bewijsvoering' van hun ingenomen standpunt.
HR
HR

Der Watzmann
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Pepertje schreef:

Markow is niet echt interessant. Hij is een typische exponent van iemand die eerst een stelling inneemt en nadien argumenten daarvoor gaat zoeken. Uiteraard kun je uitspraken uit bijvoorbeeld de Talmoed uit hun context lichten en ze vervolgens inbedden in een context die betreffende goed uit komt.

Markow doet wat de Varkenoord Groep nogal eens pleegde te doen. Individuele instanties betreffende bepaalde aangelegenheden uit de context halen ter 'bewijsvoering' van hun ingenomen standpunt.
HR
Ik heb het al gezien vanavond. Je hebt gelijk met wat je schrijft hier.

Laten wij hier overigens maar geen discussies voeren over de Talmud en de Thora. Of over de Bijbel of over de Koran. In de vier genoemde complexe werken staat genoeg waar ik beslist niet achter kan staan. Maar net zomin als het hier zinnig is over politiek te discussieren geldt dat evenmin voor geloofskwesties.
HR
HR

Pepertje
Vedette

Der Watzmann schreef:

(...)Ik heb het al gezien vanavond. Je hebt gelijk met wat je schrijft hier.

Laten wij hier overigens maar geen discussies voeren over de Talmud en de Thora. Of over de Bijbel of over de Koran. In de vier genoemde complexe werken staat genoeg waar ik beslist niet achter kan staan. Maar net zomin als het hier zinnig is over politiek te discussieren geldt dat evenmin voor geloofskwesties.
HR
Dat is mijn insteek evenzo. Politiek en religie laten tig meningsverschillen ontstaan terwijl wij hier allemaal verenigd zijn voor onze gemeenschappelijke voetbalclub: Feyenoord.
HR
HR

Pepertje schreef:

HR
Beter niet Makow met Markow verwarren, Pepertje. Onderstaande uitspraken uit de Talmoed zijn in tegenspraak met de context ? :)

http://www.takeourworldback.com/short/talmud.htm

"Every non-Jew who studies the Talmud and every Jew who helps him in it, ought to die."
-Sanhedryn, 59a, Aboda Zora 8-6, Szagiga 13

"To communicate anything to a non-Jew about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the non-Jew knew what we teach about them they would kill us openly."
-Libbre David 37

"If a Jew be called upon to explain any part of the rabbinic books, he ought to give only a false explanation. Whoever will violate this order shall be put to death."
-Libbre David 37

"A Jew should and must make a false oath when the non-Jew asks if our books contain anything against them."
-Szaaloth-Utszabot, The Book of Jore 17

"The Jews are human beings, but the nations of the world are not human beings but beasts..."
-Saba Mecia 114, 6

"When the Messiah comes every Jew will have 2800 slaves."
-Simeon Haddarsen, fol. 56-D

"God created the non-Jew in human form so that the Jew would not have to be served by beasts. The non-Jew is consequently an animal in human form, and condemned to serve the Jew day and night."
- Midrasch Talpioth, p. 225-L

"As soon as the King Messiah will declare himself, He will destroy Rome and make a wilderness of it. Thorns and weeds will grow in the Pope's palace. Then He will start a merciless war on non-Jews and will overpower them. He will slay them in masses, kill their kings and lay waste the whole Roman land. He will say to the Jews: 'I am the King Messiah for whom you have been waiting. Take the silver and gold from the non-Jew.' "
-Josiah 60, 6. Rabbi Abarbanel to Daniel 7, 13

"A Gentile girl who is three years old can be sexually violated."
-Qboda Sarah 37a

"Thou shalt not do injury to thy neighbor, but it is not said, 'Thou shalt not do injury to a non-Jew.' "
-Mishna Sanhedryn 57

http://www.jrbooksonline.com/HTML-docs/Damascus_7.htm
HR
HR
David Icke geeft in zijn laatste boek 'Human Race Get Off Your Knees' wat aandacht aan het onderzoek van Henry Makow, waarover je nooit en te nimmer iets zult terugvinden in De Telegraaf, de Volkskrant, de NRC, Vrij Nederland of iets dergelijks.

forumillustratie

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 11 augustus 2011 23:48:53).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 90,8% dat Vitesse wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!