Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 56 »
Feyenoord1993
Internationale topspeler
Uit: In your mind!
Vak: -
Droomaankoop: Dame N´Doye
Reg.: 4 januari 2007
quote:Iemand die sympathie opbrengt voor het terrorisme, is iemand die niet heel gezond is vrees ik. Of juist met het volle verstand het kwaad aanmoedigt, het conflict in Israël kent geen winnaars alleen maar verliezers.
El Jefecito schreef:
(...)
Je bent lekker bezig he?
Gefrustreerd ofzo?
Aragorn
Icoon
Uit: Nijmegen
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2002
quote:Ik had hier inderdaad een reactie van jou op verwacht ja,rechts balletje,het is mijn mening over het beleid van Israel ,dat men zich verzet tegen de bezetter noemen jullie terroristen, dus het nederlands verzet tijden de tweede wereldoorlog waren ook terroristen,
El Jefecito schreef:
(...)
Je bent lekker bezig he?
Gefrustreerd ofzo?
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
quote:Zit je aan de medicijnen ofzo?
Aragorn schreef:
(...)
Ik had hier inderdaad een reactie van jou op verwacht ja,rechts balletje,het is mijn mening over het beleid van Israel ,dat men zich verzet tegen de bezetter noemen jullie terroristen, dus het nederlands verzet tijden de tweede wereldoorlog waren ook terroristen,
Aragorn
Icoon
quote:Ja,stuk of 6 per dag,maar dat heeft hier niks mee te maken
El Jefecito schreef:
(...)
Zit je aan de medicijnen ofzo?
El Jefecito
Icoon
quote:Israel met nazi duitsland vergelijken vind ik kwetsend,zeker gezien Nazi Duitsland miljoenen doden op haar geweten heeft met verschrikkelijke concentratie kampen.
Aragorn schreef:
(...)
Ja,stuk of 6 per dag,maar dat heeft hier niks mee te maken
Aragorn
Icoon
quote:Israel heeft inderdaad niet zoveel doden op hun geweten,maar hoe kan een volk dat zelf zoveel geleden heeft zelf ook mensen in kampen stoppen en daar af en toe nog aanvallen op doen ook,daarom maakte ik ook die lompe vergelijking.
El Jefecito schreef:
(...)
Israel met nazi duitsland vergelijken vind ik kwetsend,zeker gezien Nazi Duitsland miljoenen doden op haar geweten heeft met verschrikkelijke concentratie kampen.
En dit is het laatste wat ik erover zeg.
aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
quote:Ik zeg; gillende pizza's!
israel sloopt compleet dorp
Circa driehonderd bedoeïenen in de Negevwoestijn in Israël, inclusief tweehonderd kinderen, zijn sinds vandaag dakloos. Meer dan vijftienhonderd Israëlische politieagenten streken vroeg in het dorpje al-Araqib neer en sloopten onder meer met behulp van bulldozers het hele dorp.
De voorman van het dorp, sjeik Siyah al-Turi, zei dat niets er meer op wijst dat hun woningen er ooit stonden. De agenten vernielden ook fruitbomen en olijfbomen van de dorpelingen.
'Rechterlijk bevel'
Politiewoordvoerder Mickey Rosenfeld zei dat de ontruiming is uitgevoerd op grond van een rechterlijk bevel van elf jaar geleden dat het dorp als illegaal gebouwd bestempelde. De Arabische bedoeïenen vormen 27 procent van de bevolking in de Negev en beschikken over 3 procent van de grond.
Bijna de helft van de 160.000 bedoeïenen in Israël woont in dorpjes die op officiële kaarten van de Joodse staat helemaal niet voorkomen. Ze worden niet erkend door de regering. Israëlische activisten poogden vergeefs de actie te dwarsbomen.
bron. http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...leet_dorp.html
wat een schurken staat.
Neochamp
Legende
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Goes
Reg.: 17 maart 2001
quote:Ik zeg: Daar word hard doorgewerkt in die hoge temperaturen
aliendwurf schreef:
(...)
Ik zeg; gillende pizza's!
Heineken
Legende
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
quote:Wat je over Israel zegt, vind ik wat zeer overdreven maar ik snap je boodschap. Schandalig hoe men daar met de mensenrechten omgaat.
Aragorn schreef:
(...)
Israel heeft inderdaad niet zoveel doden op hun geweten,maar hoe kan een volk dat zelf zoveel geleden heeft zelf ook mensen in kampen stoppen en daar af en toe nog aanvallen op doen ook,daarom maakte ik ook die lompe vergelijking.
El Jefecito
Icoon
quote:Eens , en feitelijk moeten ze het maar lekker uitzoeken. Er komt nooit vrede.
Heineken schreef:
(...)
Wat je over Israel zegt, vind ik wat zeer overdreven maar ik snap je boodschap. Schandalig hoe men daar met de mensenrechten omgaat.
Om die terroristen te vergelijken met het verzet in Nederland destijds, dat vind ik eigenlijk nog schandaliger. Die hebben het nooit op burgers voorzien gehad.
In het conflict rond Israel-Palestina zijn het van beide kanten gewoon schoften.
Xintanovic
Crack
Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
quote:Het feit dat het verzet in Nederland weinig burgerslachtoffers maakte, maakt ze niet meteen onvergelijkbaar. Het doel in namelijk wel hetzelfde. Voor de Duitsers waren de verzetsstrijders ook terroristen. Alleen vochten ze voornamelijk in Nederland, waar de Palestijnse strijders/terroristen in een omgeving vechten die al een stuk verder is kwa bezetting. In Nederland woonden amper Duitse burgers, waar het gros van Palestina al 'ingenomen' is.
Heineken schreef:
(...)
Om die terroristen te vergelijken met het verzet in Nederland destijds, dat vind ik eigenlijk nog schandaliger. Die hebben het nooit op burgers voorzien gehad.
Aragorn
Icoon
quote:Dank je wel,je legt heel netjes uit wat ik eigenlijk bedoel te zeggen
Xintanovic schreef:
(...)
Het feit dat het verzet in Nederland weinig burgerslachtoffers maakte, maakt ze niet meteen onvergelijkbaar. Het doel in namelijk wel hetzelfde. Voor de Duitsers waren de verzetsstrijders ook terroristen. Alleen vochten ze voornamelijk in Nederland, waar de Palestijnse strijders/terroristen in een omgeving vechten die al een stuk verder is kwa bezetting. In Nederland woonden amper Duitse burgers, waar het gros van Palestina al 'ingenomen' is.
Wie zegt dat het verzet niet bereid was burger-doelen aan te vallen als dit had gekund?
Het voornaamste verschil is eigenlijk dat de Palestijnse strijders echt deel uitmaken van een overheidsmiddel, en dus geen terroristen zijn, maar soldaten. Verder is het de volledige Palestijnse bevolking die er achter staat in bereid is mee te doen. Dit waar de verzetsstrijders maar een klein groepje patriotten waren die op zichzelf acteerden en het gros van Nederland nooit een wapen op zou pakken. Het verzet was voor de Duitsers slechts een nuisance, waar de Palestijnse soldaten/strijders het middel is die de Israëliërs moeten bestrijden om hun vijand uit te schakelen.
De Palestijnse beweging is dus groter en is overheids-gesteund. Maar het doel van beide groepen was hetzelfde. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat de een per definitie meer of minder eervol was/is dan de ander, aangezien de situatie verschillend was.
arrow1
Crack
Reg.: 26 juli 2005
Middenveldert
Crack
Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
quote:Het kan dus wel...
Neochamp schreef:
(...)
Ik zeg: Daar word hard doorgewerkt in die hoge temperaturen
Happel
Crack
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Reg.: 17 april 2007
Pepertje
Vedette
Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010
quote:Jawel hoor, er komt wel degelijk vrede. Als de belanghebbende in gaan zien dat ze met vrede meer bereiken ten gunsten van eigen bevolking.
El Jefecito schreef:
(...)
Eens , en feitelijk moeten ze het maar lekker uitzoeken. Er komt nooit vrede.
Happel
Crack
quote:Were Illuminati Jews Responsible for Holocaust?
Pepertje schreef:
(...)
Voor gelovige Joden is leven zozeer heilig dat alle ge- en verboden daarvoor opzij mogen, nee zonodig zelfs moeten worden gezet.

aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Der Watzmann
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Weer geweldig dit
aliendwurf schreef:zo is dat Happel, zo makkelijk komen ze er niet vanaf!
E.C
Icoon
Reg.: 10 november 2005
Pepertje
Vedette
Der Watzmann
Vedette
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008
quote:Ik heb het al gezien vanavond. Je hebt gelijk met wat je schrijft hier.
Pepertje schreef:
Markow is niet echt interessant. Hij is een typische exponent van iemand die eerst een stelling inneemt en nadien argumenten daarvoor gaat zoeken. Uiteraard kun je uitspraken uit bijvoorbeeld de Talmoed uit hun context lichten en ze vervolgens inbedden in een context die betreffende goed uit komt.
Markow doet wat de Varkenoord Groep nogal eens pleegde te doen. Individuele instanties betreffende bepaalde aangelegenheden uit de context halen ter 'bewijsvoering' van hun ingenomen standpunt.
Pepertje
Vedette
quote:Dat is mijn insteek evenzo. Politiek en religie laten tig meningsverschillen ontstaan terwijl wij hier allemaal verenigd zijn voor onze gemeenschappelijke voetbalclub: Feyenoord.
Der Watzmann schreef:
(...)Ik heb het al gezien vanavond. Je hebt gelijk met wat je schrijft hier.
Laten wij hier overigens maar geen discussies voeren over de Talmud en de Thora. Of over de Bijbel of over de Koran. In de vier genoemde complexe werken staat genoeg waar ik beslist niet achter kan staan. Maar net zomin als het hier zinnig is over politiek te discussieren geldt dat evenmin voor geloofskwesties.
Happel
Crack
quote:Beter niet Makow met Markow verwarren, Pepertje. Onderstaande uitspraken uit de Talmoed zijn in tegenspraak met de context ?
Pepertje schreef:
Markow is niet echt interessant. Hij is een typische exponent van iemand die eerst een stelling inneemt en nadien argumenten daarvoor gaat zoeken. Uiteraard kun je uitspraken uit bijvoorbeeld de Talmoed uit hun context lichten en ze vervolgens inbedden in een context die betreffende goed uit komt.
Markow doet wat de Varkenoord Groep nogal eens pleegde te doen. Individuele instanties betreffende bepaalde aangelegenheden uit de context halen ter 'bewijsvoering' van hun ingenomen standpunt.
Happel
Crack

Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 25,6% dat Sparta Rotterdam wint van Roda JC. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.