Feyenoord Netwerk
woensdag 16 april 2014 - 17:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 71 »

HR

moaner
Meervoudig international

Uit: rotterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 22 juli 2000

quote:HR
Ché Cliché schreef:

(...)

Hier ben ik! :pul
HR
Hahaha, ja cliche, maar mijn adoratie voor jou wilde ik graag verborgen houden.
We zijn trouwens al weer bijna een maand verder sinds mijn kleine clashje met Happel en ik moet toch weer mijn mening enigszins herzien. Happel, ik vind je tóch een enge, nare man.
HR
HR

moaner schreef:
Happel, ik vind je tóch een enge, nare man.
HR
Maar niet zo eng en naar als de poster boven jou.
HR
HR

moaner
Meervoudig international

Uit: rotterdam
Reg.: 22 juli 2000

aliendwurf schreef:

(...)

Maar niet zo eng en naar als de poster boven jou.
HR
Klopt, maar die is dan ook geen woord waardig.
HR
HR

moaner schreef:

(...)

Hahaha, ja cliche, maar mijn adoratie voor jou wilde ik graag verborgen houden.
We zijn trouwens al weer bijna een maand verder sinds mijn kleine clashje met Happel en ik moet toch weer mijn mening enigszins herzien. Happel, ik vind je tóch een enge, nare man.
HR
Je zou me teleurstellen als juist jij er anders over zou denken. ;) Speciaal voor jou hier een vliegtuig vol sponsors van Geert Wilders.

HR
HR
Uit het NOS-journaal uit de nacht van 7 op 8 maart:

Maar, Al Qaida bestaat niet en deze zogenaamde woordvoerder is een jood, kleinzoon van een voormalig directielid van de beruchte Anti-Defamation League, de Amerikaanse grote broer van het CIDI. De toneelspeler Adam Pearlman (die zich uitgeeft voor Adam Gadahn) is op YouTube al in juli 2009 ontmaskerd. Kennelijk een foutje van de Mossad, dat de klucht van deze Al-Qaida woordvoerder nog wordt voortgezet. :B

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 8 maart 2010 02:11:34).]
HR
HR
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2010 om 16:58:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: therealneochamp@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
En dat is hoe je ontvangen word door demonstrerende Turken :P

[Dit bericht is veranderd door Neochamp (op 1 juni 2010 16:59:37).]
HR
HR

Josip Skoblar
Crack

Reg.: 15 januari 2009

Ze hadden die israeli's direct over boord moeten kieperen.
HR
HR

Feyenoord1993
Internationale topspeler

Uit: In your mind!
Droomaankoop: Dame N´Doye
Reg.: 4 januari 2007

Vraagje: als jij in het bezit van een wapen bent,en 10 man beginnen op je in te slaan met stokken/messen en allerlei andere zaken schiet je dan of niet? Ik zou je kop eraf schieten namelijk....
HR
HR

Josip Skoblar
Crack

Je kan je beter afvragen waarom die israeli's zwaar bewapend aan boord moeten komen.
HR
HR

DJS1
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2001

Feyenoord1993 schreef:

Vraagje: als jij in het bezit van een wapen bent,en 10 man beginnen op je in te slaan met stokken/messen en allerlei andere zaken schiet je dan of niet? Ik zou je kop eraf schieten namelijk....
HR
Vraagje, als je schip wordt aangevallen door talloze zwaarbewapende commando's, zou je dan terugvechten met alle middelen (stokken/messen) die je voorhanden hebt?

Ik zou je van die boot af proberen te rammen namelijk...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2010 om 18:22:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: therealneochamp@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Josip Skoblar schreef:

Je kan je beter afvragen waarom die israeli's zwaar bewapend aan boord moeten komen.
HR
Misschien beantwoord t bewust kijken van het filmpje je vraag ?? Als ze niet bewapend aan boord waren gekomen was dit alles natuurlijk niet gebeurd .. :slaap

Tis allemaal de schuld van de Joden natuurlijk.. Doe Moslims zo zulke zachte en lieve mensen ...

[Dit bericht is veranderd door Neochamp (op 1 juni 2010 18:26:05).]
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Ja het waren inderdaad vredeliefende activisten :D :D :D

Gelukkig weet Happel hoe het echt zit. :ja
HRHR
HR

Josip Skoblar
Crack

Neochamp schreef:

(...)

Misschien beantwoord t bewust kijken van het filmpje je vraag ?? Als ze niet bewapend aan boord waren gekomen was dit alles natuurlijk niet gebeurd .. :slaap

Tis allemaal de schuld van de Joden natuurlijk.. Doe Moslims zo zulke zachte en lieve mensen ...
HR
Nee,tis allemaal de schuld van de Moslims.Want de Joden zijn zulke lieve mensen... :slaap
HR
HR

Aragorn
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2010 om 20:05:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Israel is een schurkenstaat
HR
HR

El Jefecito
Legende

Aragorn schreef:

Israel is een schurkenstaat
HR
Ja en Hamas zijn geen terroristen. :D

Waarom zijn er alleen betrekkelijke problemen in Gaza en niet op de Westbank?

Ik zal het je vertellen: De machthebbende.

Overigens vind ik wel dat er een 2 staten oplossing moet komen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juni 2010 om 20:29:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: therealneochamp@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Josip Skoblar schreef:

(...)

Nee,tis allemaal de schuld van de Moslims.Want de Joden zijn zulke lieve mensen... :slaap
HR
ghe ghe, dat zeg ik ook niet...

Maar laat ik t zo zeggen: Je kan je beter afvragen waarom die Israeliers zwaar bewapend aan boord moeten komen.
Vast niet alleen omdat ze daarin zelf schuld hebben lijkt me..
HR
HR

DJS1
Crack

http://nos.nl/video/161790-interview-met-anne-de-jong.html

Voor mij een duidelijke bevestiging van de misdaad die Israël gepleegd heeft.

(Al zullen de pro-Israël-peeps ook hierdoor hun geesteshouding niet willen/kunnen veranderen.)

[Dit bericht is veranderd door DJS1 (op 3 juni 2010 15:21:31).]
HR
HR

Feyenoord1993
Internationale topspeler

DJS1 schreef:

http://nos.nl/video/161790-interview-met-anne-de-jong.html

Voor mij een duidelijke bevestiging van de misdaad die Israël gepleegd heeft.

(Al zullen de pro-Israël-peeps ook hierdoor hun geesteshouding niet willen/kunnen veranderen.)
HR
Die Israëliërs zijn helemaal geen lieve mensen, dat kan ook niet als je in een constante oorlog zit. Verder is die Anne de jong een zeer wereldvreemd en naïf meisje, die omgaat met Amin Abou Rashed één van de kopstukken van de terreur organisatie HAMAS! Hier bewijs:

forumillustratie

Deze Amin Abou Rashed werkt voor vredelievende organisaties als (KUCH KUCH) het moslimbroederschap en Hamas, een terrorist die nog eens in het bezit is van een Nederlands paspoort! Woont lekker in Rotjeknor en onze regering knuffelt lekker met deze knuffelbeer!

Hier een stuk uit de Telegraaf:

AMSTERDAM - De Nederlander Amin Abou Rashed (43), die door Israëlische commando's is gearresteerd aan boord van de 'Vrijheidsvloot' voor de kust van Gaza, is volgens inlichtingendiensten een kopstuk van terreurorganisatie Hamas.

Gisteravond laat maakte Israël bekend dat alle opgepakte zeshonderd buitenlandse actievoerders binnen twee dagen zullen worden vrijgelaten. Onder hen zijn twee Nederlanders: Rashed en Anne de Jong (29).

De van oorsprong Palestijnse Rashed heeft een Nederlands paspoort en opereert vanuit Rotterdam.

In zijn strijd tegen Israël verloor de Nederlandse activist eerder een arm. De Nederlander wordt aangewezen als een van de organisatoren achter de 'vredesvloot' door de officiële website van de Moslimbroederschap, een beweging die strijdt voor islamdominantie.

"Rashed is de leider van de Hamas in Nederland", zegt een inlichtingenbron. "Hij komt onder een alias, namelijk Amin Abou Ibrahim, voor in meerdere inlichtingenrapporten. Hij werkte voor de beruchte Nederlandse stichting al-Aksa, die werd verdacht van fondsenwerving voor de terreurorganisatie Hamas. Hij is ook zeer actief in de Stichting Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS)", aldus de inlichtingenman.

Hamas heeft als financieringsbron wereldwijd islamitische 'liefdadigheidsinstellingen'. De Nederlander Amin Abou Rashed wordt genoemd in relatie tot de Holy Land Foundation, een beruchte liefdadigheidsorganisatie die in Amerika werd opgerold voor het financieren van Hamas.HR

Niemand heeft gezegd dat Israël een net en beschaafd beleid voert, maar ga ze niet demoniseren terwijl er van de andere kant ook geweld komt! Het is algemeen bekend dat deze organisaties Israël ten gronde willen richten, en tevens ook het Joodse volk zou willen vernietigen.
HR
HR

Josip Skoblar
Crack

De Televaag.. :D :D :D

Die onzin van die wc krant gelooft toch niemand(hoewel..)?
HR
HR

Feyenoord1993
Internationale topspeler

Josip Skoblar schreef:

De Televaag.. :D :D :D

Die onzin van die wc krant gelooft toch niemand(hoewel..)?
HR
De Telegraaf is niet de enige krant/media die dit bericht, even om je punt te doorbreken:

De Dagelijkse Standaard

Elsevier

Ik heb trouwens ergens gelezen dat deze Abou lid is van de PVDA, of dit waar is weet ik niet. Je hebt daar voor de rest nog niets over gehoord, goh dat zou toch even roet in het eten kunnen gooien voor de kansloze Cohen en co.

Dit is ook nog een fijn linkje om te lezen, vooral het PDF'je is interessant:

De NL terroristenland
HR
HR
HR
HR

Aragorn
Icoon

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juni 2010 om 08:14:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zou ook protesteren als een land mijn land bezette en zo tekeer ging,ik zou dat volk ook dan het liefst van de aardbodem afdrijven,het israelische beleid is geen haar beter dan dat van nazi duitsland
HR
HR

DJS1
Crack

Feyenoord1993 schreef:

(...)

HR
Klassieke methode, if you can't attack the message, attack the messenger (en haal er nog wat zaken bij voor de zekerheid).
HR
HR

El Jefecito
Legende

Aragorn schreef:

Ik zou ook protesteren als een land mijn land bezette en zo tekeer ging,ik zou dat volk ook dan het liefst van de aardbodem afdrijven,het israelische beleid is geen haar beter dan dat van nazi duitsland
HR
Je bent lekker bezig he?

Gefrustreerd ofzo?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 71 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is Havenaar een optie voor jou om Pelle te vervangen?

Ja, voor Feyenoord heel geschikt
Ja, als je in de transfervrije markt moet zoeken is hij goede optie
Alleen als backup als er nog andere spits komt
Ach, in Pelle zag ook niemand het zitten
Nee, niet goed genoeg
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 10,5% dat PEC Zwolle wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-SC Cambuur Leeuwarden:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!