Feyenoord Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 15:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 86 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 86 »

HR

echte critiche
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005

quote:HR
El Jefecito schreef:

(...)

Dit is nogal voorzichtig uitgedrukt:

MD is bepalend extreemlinks.
HR
dat is hij zeker, ik maak me vaak kwaad op hem, maar als hij er niet was dan was de boel aardig saai voor mij :B
HR
HR

JANPIETERSZOONCOEN
Bankzitter

Uit: ROTTERDAM
Reg.: 4 maart 2008

Happel schreef:

(...)
HR
Waar het dus op neer kwam is dat Robert Fisk werd aangehaald en dat het dus goed was of de waarheid was etc.
Waar het mij om ging was dat het belangrijk is dat je altijd bewust bent waar iemand (voor) staat, waar die woont of door wie hij betaald wordt etc. en neutrale journalisten/media bestaan dus niet, wel weer politiek-correcte die tevens ideologisch ge(of ver-)bonden zijn maar dat even terzijde.

Wanneer een dusdanig gerenommeerd verslaggever een stukje publiceert over de misdaden van de staat Israël, zal dat kunnen bijdragen aan dat de ogen opengaan van vele rechtse rakkers.HR
KIjk, hier maak je al grote fouten. Je zegt dat hij een gerenommeerd verslaggever is, maar dat zegt niets over waar hij staat, waar zijn belangen liggen of hij ubehaupt zinnige dingen zegt etc. (er zijn ook gerenommeerde journalisten geweest die alles aan mekaar gelogen hebben..). Ook neem je zomaar zijn bevooroordeelde (anti-semitische) houding over van hem door te spreken over ' misdaden van Israel' (de grove misdaden van de islamisten zijn blijkbaar niet belangrijk) en spreek je over 'de ogen openen' wat zou aangeven dat meneertje Fisk neutraal zou zijn en de werkelijkheid (of waarheid) zou weergeven...(dus niet :nee )

[Dit bericht is veranderd door JANPIETERSZOONCOEN (op 14 januari 2009 20:18:38).]
HR
HR

echte critiche
Icoon

je bent in iedergeval niet op je mondje gevallen. :B
HR
HR

MD
Legende

Reg.: 16 juni 2003

echte critiche schreef:

robert fisk happel :nee :nee
namelijk hetzelfde, maar dan in het voordeel van israel. fisk staat bekent als een pro arabische journalist die heel vaak opkomt voor de palestijnen. hij is een zware anti israel journalist, maar dat weet je zelf ook wel.
HR
:D
alsof jij Robert Fisk (probably the most famous foreign correspondent in Britain) kent.

Je bent zo onbenullig bezig en dan noem je hem nog pro-arabisch ook. Man je zit zo vol met domheid en je blijft maar doorgaan.

Ik ben volgens jou een extreem linkse moslim toch?
Joh. Ik lach m'n lul uit m'n broek als ik dat soort dingen lees.
Een dergelijke kortzichtige bekrompenheid kom ik niet vaak tegen.
Ga je ook stampvoeten en loop je dan rood aan als je iemand spreekt die niet in je straatje lult?

El Jefecito schreef:

(...)

Dit is nogal voorzichtig uitgedrukt:

MD is bepalend extreemlinks.
HR
want?

Leg dan eens uit waarom ik dan precies extreem links ben? Misschien ben ik het nog wel met je eens ook. Als je het maar weet te onderbouwen en een definitie geeft.

Anders is het maar een hol en nietszeggend iets.

echte critiche schreef:

hij woont al jaaaren in beiroet en staat bekent als een anti israel journalist. dat moeten zelfs de linkse jongens onder ons toegeven. zijn stukjes en boeken zijn altijd anti israel. dus wie deze man objectief noemt snapt er niet veel van.

iemand die zelf toegeeft meer aandacht te willen geven aan een palestijnse slachtoffer dan een israelische slachtoffer is totaal niet objectief bezig.
HR
Dat is echt verzonnen.
Probeer je zo een discussie te voeren?

JANPIETERSZOONCOEN schreef:

(...)

:B en je schrijft er niet bij dat deze extreem-linkse meneer een ordinaire anti-semiet is, die al vele jaren in Libanon woont en van daaruit als moslimpropagandist (of is hij al muzelman geworden :denk ) steeds dezelfde anti-Westers en anti-Joodse praatjes de wereld in slingerd.
HR
Dat is hij namelijk niet. Dus dat gaat moeilijk.
Ik zal binnenkort ook wat stukken plaatsen van invloedrijke Israëli.
Oh wacht ik heb dat al gedaan op de vorige pagina.
Dat zijn dan zeker ook anti-semieten ofzo?

[Dit bericht is veranderd door MD (op 14 januari 2009 20:13:23).]
HR
HR

echte critiche
Icoon

Dat is echt verzonnen. HR
dat is gvd helemaal niet verzonnen domme gans, dat heeft hij in 2005 op de universiteit van gent zelf gezegt dombo.
dus lul niet uit je nek graag.
iedereen die wel objectief is weet dat fisk pro arabisch is in zijn verslaggeving. hij is niet voor niets niet zo weinig geliefd in amerika en engeland. en wat ik nu schets is juist heel objectief, zeggen dat dit allemaal niet zo is is je kop in het zand steken of je bent zelfs dommer dan ik dacht.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 14 januari 2009 20:47:48).]
HR
HR

echte critiche schreef:

(...)

dat is gvd helemaal niet verzonnen domme gans, dat heeft hij in 2005 op de universiteit van gent zelf gezegt dombo.
dus lul niet uit je nek graag.

HR
:D
HR
HR

echte critiche
Icoon

HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Ik denk niet dat we elkaar kunnen overtuigen in deze discussie,iedereen blijft bij zijn standpunten net zoals Israel en de Palestijnen in het echt.
Ik kies zoals bekend duidelijk de kant van de Palestijnen,heb weinig begrip voor de israelische acties
HR
HR

(...)

KIjk, hier maak je al grote fouten. Je zegt dat hij een gerenommeerd verslaggever is, maar dat zegt niets over waar hij staat, waar zijn belangen liggen of hij ubehaupt zinnige dingen zegt etc. (er zijn ook gerenommeerde journalisten geweest die alles aan mekaar gelogen hebben..). Ook neem je zomaar zijn bevooroordeelde (anti-semitische) houding over van hem door te spreken over ' misdaden van Israel' (de grove misdaden van de islamisten zijn blijkbaar niet belangrijk) en spreek je over 'de ogen openen' wat zou aangeven dat meneertje Fisk neutraal zou zijn en de werkelijkheid (of waarheid) zou weergeven...(dus niet :nee )
HR
Ik ben langzaam maar zeker steeds meer tegen de staat Israël. Ik ben ook anti-zionist en anti-Rothschild. Waarom dat zo is heb ik voldoende onderbouwd in dit topic. Maar ik ben geen antisemiet en datzelfde geldt voor Robert Fisk. Fisk is een gewaardeerd en geprezen verslaggever en dat is niet iedereen vergund die kritiek durft te hebben op Israël. De meeste critici van Israël worden op een of andere manier op een zijspoor gezet. Toen de Zionisten in 1913 op misdadige wijze het geldmonopolie in de VS in handen kregen, hebben ze tegelijk The Anti-Defamation League opgericht. Dit instituut werkt vandaag de dag met een overdreven jaarlijks budget van 50 miljoen dollar om daarmee 'antisemitisme' in de VS te bestrijden. Het vervelende is alleen dat antizionisme ook gezien wordt als antisemitisme en dat iedereen die slechts met zijn vinger wijst naar de joodse 'Federal Reserve' of een boek schrijft over de financiële misdaden van de zionisten meteen uitgemaakt wordt voor antisemiet, met de bedoeling dergelijke critici de mond te snoeren. Robert Fisk is een dappere journalist, want ook in Groot-Brittannië hebben de zionisten veel meer invloed dan gewenst is in een gezonde samenleving.

Op de Islam valt ook veel aan te merken, maar vergeleken bij Zionisten zijn Islamieten haast pacifisten. Zionisten hebben om hun doel, de staat Israël, te bereiken er zelfs niet voor teruggedeinsd miljoenen niet-zionistische joden uit de weg te ruimen. Dat komt nu allemaal uit en ik ben heel benieuwd naar hoe men de volkswoede gaat proberen te beteugelen als iedereen er over een paar jaar achter komt hoe we met zijn allen belazerd zijn door de zionisten en andere illuminati met hun geldmonopolie, hun multinationals, hun Holocaust, alle door hun uitgelokte oorlogen, hun mediacontrole, hun bedrieglijke onderwijsstelsel, hun farmaceutische industrie, vaccinatie, ziekmakende voedseltoevoegingen en dergelijke satanische invloeden. Interessante tijden gaan we tegemoet!

Knap van Robert Fisk dat hij ondanks al dit soort praktijken toch een onafhankelijke en eerlijke kijk op het misdadige Israël kan blijven verkondigen!

[Dit bericht is veranderd door Happel (op 14 januari 2009 20:58:21).]
HR
HR

Kobe Bryant
Wereldster

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

seven schreef:

Ik denk niet dat we elkaar kunnen overtuigen in deze discussie,iedereen blijft bij zijn standpunten net zoals Israel en de Palestijnen in het echt.
Ik kies zoals bekend duidelijk de kant van de Palestijnen,heb weinig begrip voor de israelische acties
HR
En ik denk dat beide kanten niet deugen. Volgens mij heb ik de beste papieren bij de uitreiking van de objectiviteitstrofee.
HR
HR

echte critiche schreef:

wat?
HR
Ik moet gewoon lachen om je woordkeuzes in die zin, that's all. Niet gelijk in die verdediging Kees...rustig maar. :B
HR
HR

echte critiche
Icoon

aliendwurf schreef:

(...)

Ik moet gewoon lachen om je woordkeuzes in die zin, that's all. Niet gelijk in die verdediging Kees...rustig maar. :B
HR
doe ik toch niet :B ik wou gewoon weten waarom die smillie er stond :B
HR
HR

Kobe Bryant
Wereldster

Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002

Die 3 letters en een vraagteken kwamen anders behoorlijk agressief over :B

Ontopic: ik blijf me verbazen over het feit dat men zo in kampen blijft denken. Hoe kun je beweren dat de israelisch het volle gelijk hebben en de Palestijnen/Hamas niet en omgekeerd? Dat is met een beetje gezond verstand toch schier onmogelijk? Kom op zeg, waar gehakt wordt vallen spaanders. En beide kampen malen daar totaal niet om.
HRHR
HR

JANPIETERSZOONCOEN
Bankzitter

Happel schreef:

(...) Ik ben langzaam maar zeker steeds meer tegen de staat Israël. Ik ben ook anti-zionist en anti-Rothschild. Waarom dat zo is heb ik voldoende onderbouwd in dit topic. Maar ik ben geen antisemiet en datzelfde geldt voor Robert Fisk. Fisk is een gewaardeerd en geprezen verslaggever en dat is niet iedereen vergund die kritiek durft te hebben op Israël. De meeste critici van Israël worden op een of andere manier op een zijspoor gezet. Toen de Zionisten in 1913 op misdadige wijze het geldmonopolie in de VS in handen kregen, hebben ze tegelijk The Anti-Defamation League opgericht. Dit instituut werkt vandaag de dag met een overdreven jaarlijks budget van 50 miljoen dollar om daarmee 'antisemitisme' in de VS te bestrijden. Het vervelende is alleen dat antizionisme ook gezien wordt als antisemitisme en dat iedereen die slechts met zijn vinger wijst naar de joodse 'Federal Reserve' of een boek schrijft over de financiële misdaden van de zionisten meteen uitgemaakt wordt voor antisemiet, met de bedoeling dergelijke critici de mond te snoeren. Robert Fisk is een dappere journalist, want ook in Groot-Brittannië hebben de zionisten veel meer invloed dan gewenst is in een gezonde samenleving.

Op de Islam valt ook veel aan te merken, maar vergeleken bij Zionisten zijn Islamieten haast pacifisten. Zionisten hebben om hun doel, de staat Israël, te bereiken er zelfs niet voor teruggedeinsd miljoenen niet-zionistische joden uit de weg te ruimen. Dat komt nu allemaal uit en ik ben heel benieuwd naar hoe men de volkswoede gaat proberen te beteugelen als iedereen er over een paar jaar achter komt hoe we met zijn allen belazerd zijn door de zionisten en andere illuminati met hun geldmonopolie, hun multinationals, hun Holocaust, alle door hun uitgelokte oorlogen, hun mediacontrole, hun bedrieglijke onderwijsstelsel, hun farmaceutische industrie, vaccinatie, ziekmakende voedseltoevoegingen en dergelijke satanische invloeden. Interessante tijden gaan we tegemoet!

Knap van Robert Fisk dat hij ondanks al dit soort praktijken toch een onafhankelijke en eerlijke kijk op het misdadige Israël kan blijven verkondigen!
HR
Tuurlijk mag je zijn wat je wilt, zolang je het maar doet vanuit plausibele redenen (ik geef nu dus geen oordeel over jou redenen). Wat ik nogal bizar vindt, is dat je zionisten met islamieten vergelijkt en niet met islamisten aangezien die laatsten op geen enkele manier goedgepraat kunnen worden, tenzij je wilt dat alle Joden de zee ingedreven moeten worden (en ander 'ongelovigen' zullen daarbij ook meteen meegenomen worden..)
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Kobe Bryant schreef:

Die 3 letters en een vraagteken kwamen anders behoorlijk agressief over :B

Ontopic: ik blijf me verbazen over het feit dat men zo in kampen blijft denken. Hoe kun je beweren dat de israelisch het volle gelijk hebben en de Palestijnen/Hamas niet en omgekeerd? Dat is met een beetje gezond verstand toch schier onmogelijk? Kom op zeg, waar gehakt wordt vallen spaanders. En beide kampen malen daar totaal niet om.
HR
Wat ik me afvraag is waarom er op de West Bank nauwelijks problemen zijn en in GAZA wel. Ik kan alvast verklappen, er is 1 organisatie anders.

Laat ik er wel bij vermelden dat ik uiteraard voor een 2 staten oplossing ben.
HR
HR

(...)

Tuurlijk mag je zijn wat je wilt, zolang je het maar doet vanuit plausibele redenen (ik geef nu dus geen oordeel over jou redenen). Wat ik nogal bizar vindt, is dat je zionisten met islamieten vergelijkt en niet met islamisten aangezien die laatsten op geen enkele manier goedgepraat kunnen worden, tenzij je wilt dat alle Joden de zee ingedreven moeten worden (en ander 'ongelovigen' zullen daarbij ook meteen meegenomen worden..)
HR
Het doel van de jezuïeten, de heersers in het Vaticaan, is alle joden uit te moorden. Daarom hebben de jezuïeten toestemming gegeven Israël op te richten zodat op een kwade dag makkelijk in één keer heel veel joden uit de weg kunnen worden geruimd.

De uitgetreden en na enkele mislukte aanslagen uitendelijk toch vermoorde jezuïet Alberto Rivera heeft verklaard dat hij in de geheime bibliotheken van het Vaticaan oude geschriften is tegengekomen waarin uitgelegd stond waarom de Babylonische RK-kerk van Rome de Islam oprichtte en Mohammed aanwees als de profeet van dit geloof. De Islam is volgens Rivera altijd dienaar geweest van de duivelaanbidders in de hoogste regionen van de RK kerk, hoewel dat soms helemaal niet zo schijnt in het speciaal voor ons opgevoerde poppenkastspel. Als je de Islam wilt kunnen plaatsen, kun je je beter verdiepen in de Illuminati, want de fundamentalische moslimbroederschappen mogen binnen de Illuminati ook een rol vervullen. Allemaal handlangers van elkaar Coen! :B Al die overdreven aandacht voor de Islam gaat ten koste van aandacht voor de veel invloedrijkere beweging van Adam Weishaupt, die weer opgezet is door de Jezuïeten. De Islam lijkt er vooral te zijn om mensen angst aan te jagen, zodat ze zich niet bezig kunnen houden met veel ingrijpender en gemenere stromingen.
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006

23.10-00.05 uur PAUW & WITTEMAN
00.25-01.20 uur HERHALING

Dagelijks programma met de urgentie van de actualiteit, de waan van de week en het gesprek van de dag. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.

*

Advocaat Bram Moszkowicz klaagt SP- Kamerleden Harry van Bommel, Sadet Karabulut en Gretta Duisenberg aan
HR

`
` Het kabinet blijft erbij dat het geweld van Israël in de Gazastrook niet als buitensporig kan worden beschouwd. In een Kamerdebat zei staatssecretaris Timmermans dat Den Haag geen objectieve gegevens over de Israëlische acties heeft en daarom geen oordeel kan geven.

Timmermans ontraadde een PvdA-motie om het geweld wel buitensporing te noemen. De motie haalt het niet; de hele rechtse oppositie en CDA en CU zijn tegen.HR
HR
HR

Noud
Nationale topspeler

Reg.: 12 september 2004

seven schreef:

HR
Ik wist helemaal niet dat posten op dit forum was om elkaar te overtuigen :D

Ik dacht dat we allemaal zo hard mogelijk onze mening moesten roepen, en die van andere (al dan niet op de persoon gespeeld) onderuit moesten halen ook al zit er een kern van waarheid in :offtopic
HR
HR

Andreas Baader
Wereldster
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Maastribune - V
Reg.: 6 juni 2000

Noud schreef:

(...)

Ik wist helemaal niet dat posten op dit forum was om elkaar te overtuigen :D

Ik dacht dat we allemaal zo hard mogelijk onze mening moesten roepen, en die van andere (al dan niet op de persoon gespeeld) onderuit moesten halen ook al zit er een kern van waarheid in :offtopic
HR
NIET WAAR!
HR
HR
De Vrijmetselaar Paul Witteman presenteert vrijdag op Nederland 2 een ingelaste uitzending, De Schande van Gaza. Als zelfs een gladde huichelaar als Paul Witteman zich al tegen het Israëlisch beleid durft te keren, moet Israël de laatste tijd heel veel krediet verspeeld hebben in de populariteitspolls.

De schande van Gaza

Vrijdag 16 januari brengt de VARA een ingelast tv-programma over de situatie in Gaza. Aan de hand van archiefbeelden lichten deskundigen het conflict in Gaza toe en vertellen zij welke oplossingen mogelijk zijn. Gespreksleider is Paul Witteman. 'De schande van Gaza' is van 20.50 tot 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 2.

Waarom en wanneer is het conflict in Gaza begonnen? Waarop liepen eerdere vredespogingen, zoals de Oslo-akkoorden en de Roadmap to Peace, ooit stuk? En welke oplossingen en kansen zijn nu nog denkbaar? In Studio Plantage in Amsterdam ontvangt Paul Witteman deskundigen die de achtergronden aan de hand van archiefbeelden toelichten. Het programma gaat ook in op de beleving van de strijd in Gaza door het Nederlandse publiek. Interesseert dit ingewikkelde conflict ons eigenlijk nog wel of stompt het ons steeds meer af?

De deskundigen aan tafel zijn:
Eddo Rosenthal, woont in Jeruzalem, oud-correspondent voor het NOS Journaal;
Bertus Hendriks, Midden-Oosten-deskundige;
Jacqueline de Bruijn, communicatiewetenschapper, over de beeldvorming.

De schande van Gaza' zie je vrijdag 16 januari van 20.50 tot 21.55 uur bij de VARA op Nederland 2. De programma's 'Met het mes op tafel' en 'De Leugen Regeert' komen te vervallen.

HR
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Politie verwijdert Israëlische vlag vanwege boze Turken

In Duitsland is met grote verontwaardiging gereageerd op de verwijdering van twee Israëlische vlaggen door de politie in Duisburg

Afgelopen zaterdag had daar een anti-Israëlische demonstratie plaats die was georganiseerd door de militante Turkse organisatie Milli Görus.

Volgens berichten in de Duitse pers raakten de gemoederen onder de 10.000 demonstranten al snel verhit.

Lynchstemming
Bij een flat waar zowel aan het balkon als voor het raam een Israëlische vlag (een blauwe Davidster tegen een witte achtergrond) hing uit solidariteit met Israël, kwam het tot ‘een lynchstemming’, vertelt de bewoner, de 25-jarige student Peter P. aan Der Spiegel.

Daarbij zou onder meer ‘Dood aan Israël!’ zijn geroepen. Diverse projectielen en waarschijnlijk ook stenen zouden tegen het raam van de flat zijn gegooid.

De politie trapte hierop de deur van de woning in en verwijderde de vlaggen, onder luid gejoel van de demonstranten. Volgens de politie woog de vrijheid van meningsuiting van één persoon niet op tegen de moeilijkheden die de massa demonstranten zou kunnen veroorzaken.

Mogelijk heeft de politie de omvang van de demonstratie onderschat en te weinig personeel ingezet.

Spijt
De voorzitter van de politievakbond Deutschen Polizeigewerkschaft in Nordrhein-Westfalen, Rainer Wendt, heeft begrip voor de ‘moeilijke situatie’ waarin de politieagenten zich bevonden, maar keurt de gang van zaken af: ‘Het is onaanvaardbaar wanneer in Duitsland islamisten bepalen hoe de politie handelt.’

Pas gisteren betuigde de politiechef van Duisburg, Rolf Cebin, spijt over de ingreep. Het verwijderen van de vlaggen was volgens hem ‘met de blik van nu een verkeerde beslissing.’

Fahnennacht. Als opvolger van deKristall Nacht! De geschiedenis herhaalt zich !

We hebben godverdomme hier een vijfde collone van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij.
En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer.
(Pim fortuyn)HR
HR
HR

st0ere2006 schreef:

(...)

We hebben godverdomme hier een vijfde collone van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.
Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij.
En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer.
(Pim fortuyn)HR
HR
De zionisten willen een derde wereldoorlog tussen christenen en moslims. De "christelijke" jezuïeten willen de joden uitroeien. De moslims hebben ook weer allerlei geniepige plannetjes: http://www.jihadwatch.org/archives/024402.php

Waar gaat dat naartoe, st0ere?
Het kan volgens mij niet anders of dit ontaardt in een derde wereldoorlog. De aangekondigde massaontslagen van de flapdrollen Donner en Balkenende zijn een veeg teken.
HR
HR

JANPIETERSZOONCOEN
Bankzitter

Pim Fortuyn

'We hebben godverdomme hier, laat ik nu maar alles zeggen, een vijfde colonne van mensen die dit land naar de verdommenis willen brengen. Ik zeg ze: 'u mag hier blijven, maar u past u aan'. En dan moet ik horen: 'Allah is groot', ik ben dan een 'vies varken', dat zeggen zij. Ik ben nog heel beheerst geweest, maar jullie laten over je lopen. En daar is waar ik de zetels vandaan haal. Dit land is het zat! (...) Dan maar ik afgemaakt, ok, prima, maar het probleem blijft.' (in een interview met de Volkskrant, vlak voor zijn vertrek bij Leefbaar Nederland) HR
Een groot Nederlander die op al de belangrijke zaken die hij aankaartte en waarover hij uitwijdde (zie onder meer zijn boeken en interviews uit de jaren negentig) gelijk heeft gekregen en daardoor ook een gevaar was voor de laffe regentenkliek, die alleen maar geeft om machtsbehoud en nog nooit haar handen vuil heeft gemaakt en dus ook nog nooit een probleem serieus heeft aangepakt.

Happel, (burger)oorlogen zullen er in het Westen en Nederland zeker komen omdat de ongecontroleerde immigratie, de islamisering en die perverse multiculti/apartheids-politiek steeds meer haat en conflicten oproept (nogal logisch als je land, je cultuur, je waarden, je onafhankelijkheid en je vrijheid op het spel staan) en op gegeven moment zal de grens bereikt zijn en hoe vroeg of laat dat is, is de enige vraag die open staat. Maar ook de overbevolking, de Europeanisering, verlies van vrijheid en souvereiniteit, de ondermijning van de publieke zaak door de liberalisering en de laffe decadente politieke elite maken daar onlosmakelijk deel van uit.

Zoals Bush sr. zei: 'read my lips', zo zeg ik 'mark my words' :)
HR
HR

echte critiche
Icoon

We hebben godverdomme hier een vijfde collone van mensen die dit land naar de verdommenis willen helpen.Ik moet maar horen: "allah is groot", "ik ben een vies varken", "uw bent een christenhond!", dat zeggen zij.En u vind het goed, u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer.HR
Pim FortuynHR deze man sloeg toen al de spijker volledig op zijn kop :C
wat een groots man was dit zeg, wat heb ik toen een week in de put gezeten toen hij door een extreem linkse vuilak werd doodgeschoten :C :C

RIP pim fortuyn :pul

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 16 januari 2009 23:27:57).]
HR
HR

maaswammes Rode kaart: waarschuwing
Icoon

echte critiche schreef:

(...)

deze man sloeg toen al de spijker volledig op zijn kop :C
wat een groots man was dit zeg, wat heb ik toen een week in de put gezeten toen hij door een extreem linkse vuilak werd doodgeschoten :C :C

HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 86 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord Bas Dost halen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 24,8% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Besiktas JK-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!