Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 58 »
echte critiche
Icoon
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005
quote:lekker belangrijk wat jij van mij vind.
aliendwurf schreef:
(...)
Dat zegt echt alles over jou bekrompenheid. Enig idee hoe het is in een war-zone te leven? Stel nou dat de Hamas de enige is die voor school, medicijnen, voedsel en veiligheid zorgt in een gebied waar je op niemand hoeft te rekenen en je leven niet zeker is. Dan verdienen de mensen die op hamas stemmen, om wat voor reden dan ook het dus om te sterven, vrouwen en kinderen het maakt jou niet uit dus. Bah wat ben jij eigenlijk een naar persoon zeg.
aliendwurf
Icoon
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
quote:Voor mij maakt het niet uit welk volk het is, ik neem het van nature op voor de zwakkere en ik vind dat vrouwen en kinderen sowieso onschuldig zijn, altijd. En dat jij niet in kunt en wil zien waarom die mensen (als ze al gaan stemmen) op een bepaalde groepering stemmen vind ik jammer maar het zij zo. Ik vind het niet gek dat ze stemmen op de enige partij die nog wat voor ze doet. Ze hebben niks, geen vreten, geen werk, geen toekomst en geen veiligheid. Dat is wel ff wat anders dan vanuit hier gaan zitten oordelen en zeggen dat Israel ze allemaal mag uitroeien.
echte critiche schreef:
(...)
lekker belangrijk wat jij van mij vind.![]()
als ik aan jou vraag wat vind je van nazi aanhangers weet ik al wat je antwoord zou zijn, terecht. nou hamasaanhangers zijn niks minder, dus waarom hypocriet zijn als het om palestijnen gaat??? wie hamas stemt stemt op zelfmoord aanslagen, op terroristische aanslagen, op pure geweld en op vernietiging van israel, dus wat zijn dat tuig minder dan???? kom aub niet met die huilverhaaltjes van de linkse hoek zeg.
want wat ik zeg is dus erger dan roepen: de enige goede amerikaan is een dode amerikaanjou woorden.
moet je het eens omdraaien, wat zal jij zeggen als iemand roept: de enige goede palestijn is een dode palestijn. wat zal je dan denken??? en wat zal je dan zeggen? wat jij zegt is dus geoorloofd? krom he?
het interseerd me voor geen reet wat je er van vind als ik roep dat alle hamasaanhangers uitgeroeid moeten worden. ik plaats hun onder hetzelfde tuig dat aanhanger is van de nazi.
ik zeg het tenminste nog tegen terroristen, jij roept dat de enige goede amerikaan is, een dode amirikaan. velen malen erger. eigenlijk gewoon niet normaal meer.
quote:[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 14 januari 2009 10:44:30).]
Ik zou EC wel eens willen horen wanneer wij in Nederland alle kampers bij elkaar zouden zetten op een relatief klein stukje grond 40 jaar lang en dat ze er sporadisch maar uit en weer in mogen. Allerlei pesterijen en na verloop van tijd gaan we ook nog stukjes land van ze inpikken omdat wij daar kolonisten willen laten settlen.
Ik weet zeker dat Kees de eerste leider van hun "Intifada" zou zijn.
echte critiche
Icoon
quote:als wij dan elke dag raketen af vuren op onze buren zou ik het nog zwaar terecht vinden ook. als wij bij elke opgeheven blokadde gelijk een grote zelfmoordaanslag plegen mogen ze van mij meer doen dan het afzetten van het kamp.als je nog steeds niet doorhebt dat hamas gelijk is aan nazi ben je zeker niet goed snik.
Ik zou EC wel eens willen horen wanneer wij in Nederland alle kampers bij elkaar zouden zetten op een relatief klein stukje grond 40 jaar lang en dat ze er sporadisch maar uit en weer in mogen. Allerlei pesterijen en na verloop van tijd gaan we ook nog stukjes land van ze inpikken omdat wij daar kolonisten willen laten settlen.
aliendwurf
Icoon
MD
Legende
Reg.: 16 juni 2003
quote:verdiep je eens in de geschiedenis zou ik zeggen voor je nog meer van die onzin post...
echte critiche schreef:
(...)
als wij dan elke dag raketen af vuren op onze buren zou ik het nog zwaar terecht vinden ook. als wij bij elke opgeheven blokadde gelijk een grote zelfmoordaanslag plegen mogen ze van mij meer doen dan het afzetten van het kamp.als je nog steeds niet doorhebt dat hamas gelijk is aan nazi ben je zeker niet goed snik.

Beer
Icoon
Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 augustus 2004
quote:Hou nou toch eens op met je Linksradicale-Harry-Van-Bommel achtige opmerkingen. Zeker niet beginnen over de onschuldige vrouw- en kinderdoden. Iedere onschuldige dode is er een te veel maar kijk eens naar de tactiek die Hamas gebruikt. De raketten staan naast scholen, flats, ziekenhuizen, moskeeen etc etc. Zelf op Israel afvuren en als ze terugschieten meteen de beelden van de slachtoffers naar Al Jazera sturen.
aliendwurf schreef:
En dat er dan honderden of duizenden onschuldige vrouwen en kinderen de dood vinden neem je dus maar voor lief? Zwaar terecht zo je wilt. Ik vind dat echt erg, voor welk volk dan ook, dat is namelijk nooit terecht.
MD
Legende
quote:Hou jij dan op met je rechts radicaal-achtige pro-israel propaganda...?
Beer schreef:
(...)
Hou nou toch eens op met je Linksradicale-Harry-Van-Bommel achtige opmerkingen. Zeker niet beginnen over de onschuldige vrouw- en kinderdoden. Iedere onschuldige dode is er een te veel maar kijk eens naar de tactiek die Hamas gebruikt. De raketten staan naast scholen, flats, ziekenhuizen, moskeeen etc etc. Zelf op Israel afvuren en als ze terugschieten meteen de beelden van de slachtoffers naar Al Jazera sturen.
Gisteren was er een Imam op de buis de waarschuwde voor de blindheid van de nieuwsverslagen die er komen. Hij waarschuwde voor radicalisering bij jongeren door dit zeer eenzijdige en verkeerde beeld.
Hij was vergeten te noemen dat dit ook geld voor "radicaal" links Nederland.
Hiermee wil ik overgens niet zeggen dat Israel alles goed doet maar vrouwen en kinderen inzetten bij zelfmoordaanslagen, ze gebruiken als schild bij demonstraties en bij reketbeschittigen is echt het laagste wat je kan doen......
aliendwurf
Icoon
quote:Ik had toch niet met de strontemmer gerammeld of wel soms?
Beer schreef:
(...)
Hou nou toch eens op met je Linksradicale-Harry-Van-Bommel achtige opmerkingen. Zeker niet beginnen over de onschuldige vrouw- en kinderdoden. Iedere onschuldige dode is er een te veel maar kijk eens naar de tactiek die Hamas gebruikt. De raketten staan naast scholen, flats, ziekenhuizen, moskeeen etc etc. Zelf op Israel afvuren en als ze terugschieten meteen de beelden van de slachtoffers naar Al Jazera sturen.
Gisteren was er een Imam op de buis de waarschuwde voor de blindheid van de nieuwsverslagen die er komen. Hij waarschuwde voor radicalisering bij jongeren door dit zeer eenzijdige en verkeerde beeld.
Hij was vergeten te noemen dat dit ook geld voor "radicaal" links Nederland.
Hiermee wil ik overgens niet zeggen dat Israel alles goed doet maar vrouwen en kinderen inzetten bij zelfmoordaanslagen, ze gebruiken als schild bij demonstraties en bij reketbeschittigen is echt het laagste wat je kan doen......
MD
Legende
quote:Je bent echt een idioot weet je dat?
echte critiche schreef:
het is duidelijk geworden jongens,MD is een extreemist die sympatiseerd met dat hamastuig in de midden oosten. daar is niet mee te praten, die zijn zo verblind dat ze door de bomen het bos niet meer zien. nog steeds geeft hij daarom geen antwoord op mijn vraag, omdat hij niet beter weet die vuile hamaslijer.
echte critiche
Icoon
quote:he extreemist.
MD schreef:
(...)
Je bent echt een idioot weet je dat?
Geef eens antwoord op mijn reactie.
Dat kun je niet. Je kunt alleen maar schreeuwen, gillen en extreme uitingen plaatsen.
Je beschuldigd iedereen die het niet met je eens is van zaken wat je zelf eigenlijk bent: een fanatieke extremist.
MD
Legende
quote:
echte critiche schreef:
(...)
he extreemist.
antwoord? ik zit gvd al 2 dagen te wachten op het antwoord dat je nog steeds niet hebt gegeven??? en die je steeds omzijlde door een kartoonfototje te plaatsen, dus lul niet uit je nek. en iedereen is bij mij steeds 2/3/4 dezelfde persoonen. ik denk dat bij jou niemand het met je gedachtengoed eens is, mafkees. jij bent gerust met afstand de gevaarlijkste persoon hier op het forum, dat zijn zelfs linkse rakkers met me eens.
echte critiche
Icoon
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
MD
Legende
quote:iemand die mij een 'vuile hamaslijer' noemt hoeft niet meer te verwachten
echte critiche schreef:
ik zie geen verschil in idioot en mafkees, jij wel dan?
Beer
Icoon
quote:De VN (Net zoals de EU, VS..) erkennen Hamas niet als een politieke groepering maar als een terroristische organisatie. Dan zijn al hun resoluties al complete onzin. Je kan niks opstellen waar de ene partije zich aan moet houden en de andere er niet naar hoeft te luisteren.
MD schreef:
VN: Israël schendt mensenrechten
De mensenrechtenraad van de Verenigde Naties heeft maandag Israël beschuldigd van ,,ernstige'' schendingen van de mensenrechten in de Gazastrook. ANP Photo
GENEVE (ANP) - De mensenrechtenraad van de Verenigde Naties heeft maandag Israël beschuldigd van ,,ernstige'' schendingen van de mensenrechten in de Gazastrook. De raad nam een resolutie aan waarin het Israëlisch offensief tegen de Palestijnse organisatie Hamas in de Gazastrook wordt veroordeeld.
De raad besloot verder een commissie in te stellen om de schendingen te onderzoeken. Gedurende het offensief zijn al meer dan negenhonderd Palestijnen omgekomen.
bron
Het is natuurlijk een extreem-linkse organisatie de VN.
echte critiche
Icoon
quote:sorry, hamasaanhanger beter dan?
MD schreef:
(...)
iemand die mij een 'vuile hamaslijer' noemt hoeft niet meer te verwachten
MD
Legende
quote:Laten we het dan hebben over de lijst resoluties die alleen Israël betrof en nooit zijn uitgevoerd:
Beer schreef:
(...)
De VN (Net zoals de EU, VS..) erkennen Hamas niet als een politieke groepering maar als een terroristische organisatie. Dan zijn al hun resoluties al complete onzin. Je kan niks opstellen waar de ene partije zich aan moet houden en de andere er niet naar hoeft te luisteren.
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
quote:Het schieten op burgerdoelen met raketten door Hamas is geen schending van de mensenrechten?
MD schreef:
Geopolitieke achtergronden en beweegredenen:
De Israëlische Invasie en het Gasveld van Gaza
The military invasion of the Gaza Strip by Israeli Forces bears a direct relation to the control and ownership of strategic offshore gas reserves.
Ook relevante informatie, misschien om de barbaren onder ons te onderscheiden van de rest:
Basic rules of international humanitarian law in armed conflicts
Extract from "Basic rules of the Geneva Conventions and their Additional Protocols"
echte critiche
Icoon
quote:internationaal recht: VN-resoluties en 'de muur'
MD schreef:
Geopolitieke achtergronden en beweegredenen:
De Israëlische Invasie en het Gasveld van Gaza
The military invasion of the Gaza Strip by Israeli Forces bears a direct relation to the control and ownership of strategic offshore gas reserves.
Ook relevante informatie, misschien om de barbaren onder ons te onderscheiden van de rest:
Basic rules of international humanitarian law in armed conflicts
Extract from "Basic rules of the Geneva Conventions and their Additional Protocols"
(...)
Laten we het dan hebben over de lijst resoluties die alleen Israël betrof en nooit zijn uitgevoerd:
List of United Nations resolutions concerning Israel
Beer
Icoon
quote:Heb je zelf de lijst gelezen. 70% is voor het "creeeren" van Israel. Van de rest is nog eens meer dan de helft tijdens de Oorlogen uit de jaren 70 en 80.
MD schreef:
Laten we het dan hebben over de lijst resoluties die alleen Israël betrof en nooit zijn uitgevoerd:
List of United Nations resolutions concerning Israel
MD
Legende
quote:Als ze gericht zijn op burgerdoelen, dan zeker. Dat veroordeelt de UN dan ook.
El Jefecito schreef:
(...)
Het schieten op burgerdoelen met raketten door Hamas is geen schending van de mensenrechten?
champions-league-winnaar
Aanstormend talent
Uit: rotterdam
Reg.: 24 juli 2002
Turbo-Tinus72
Crack
Winnaar Interlands klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Adamstown
Reg.: 5 juni 2007
echte critiche
Icoon
champions-league-winnaar
Aanstormend talent
Uit: rotterdam
Reg.: 24 juli 2002
quote:De meerderheid zou zeker wel gelijk hebben, als zij hetzelfde standpunt als jij zou hebben???
echte critiche schreef:
@champions-league-winnaar
lees het stuk van mijn posting goed door zou ik zeggen, dan denk je er mischien anders over dan dat je hier schets.
Deze topic is open en bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.