Feyenoord Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 13:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 92 »

HR

MD
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 16 juni 2003

quote:HR
Frankenoord schreef:

(...)
Als antwoord op je laatste vraag: ja. Maar als ik ergens een verzetsgroep tegen opricht (bijvoorbeeld ajax-supporters), betekent dat niet dat ik ze mag afslachten.

Kortom, ik vind jouw vraag totaal niet relevant.
HR
Vergelijk je nu voetbalsupporters, rivaliteit onderling met onderdrukking, bezetting, moord van een bevolkingsgroep en hetverzet daartegen met elkaar?

Leuk dat je mijn vraag niet relevant vindt. Dat is logisch als je het vergelijkt met supportersgeweld.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 10 januari 2009 01:12:28).]
HR
HR

echte critiche
Icoon

Reg.: 10 november 2005

het is duidelijk geworden jongens,MD is een extreemist die sympatiseerd met dat hamastuig in de midden oosten. daar is niet mee te praten, die zijn zo verblind dat ze door de bomen het bos niet meer zien. nog steeds geeft hij daarom geen antwoord op mijn vraag, omdat hij niet beter weet die vuile hamaslijer.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 januari 2009 12:24:13).]
HR
HR

echte critiche schreef:

het is duidelijk geworden jongens,MD is een extreemist die sympatiseerd met dat hamastuig in de midden oosten. daar is niet mee te praten, die zijn zo verblind dat ze door de bomen het bos niet meer zien. nog steeds geeft hij daarom geen antwoord op mijn vraag, omdat hij niet beter weet die vuile hamaslijer.
HR
Geen antisemitische praatjes hier, EC!
De Hamasbeweging claimt de grond van de voorvaderen, terwijl de wortels van de zionistische Ashkenazim in Zuid-Rusland liggen.
HR
HR

echte critiche
Icoon

hamas claimt de grond van de voorvaderen??? als je zo ver terug wilt gaan kun je stellen dat meer dan duizend jaar voor CHR het land al van de joden waren happel. snap niet dat jij een terroristische beweging steunt die zelfs door egypte wordt gemeden. hamas wil maar 1 dinfg happel, namelijk israel vernietigen, iets anders is bij hun niet ten sprake.dau daarom snap ik niet waarom je zo anti jood bent??

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 januari 2009 12:39:10).]
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Een fraaie column deze morgen in het AD van Vincent Bijlow.
HR
HR

echte critiche
Icoon

varkenoord schreef:

Een fraaie column deze morgen in het AD van Vincent Bijlow.
HR
die is lid van groen links. :D :D
HR
HR

varkenoord
Icoon

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

echte critiche schreef:

(...)

die is lid van groen links. :D :D
HR
Zonder het te lezen heb je er al een oordeel over.Sommigen hebben een blok voor hun kop,weer anderen een flat gebouw.Wat een dommigheid
HR
HR

echte critiche
Icoon

varkenoord schreef:

(...)

Zonder het te lezen heb je er al een oordeel over.Sommigen hebben een blok voor hun kop,weer anderen een flat gebouw.Wat een dommigheid
HR
hoe kan je iemand die altijd op de bres staat voor moslims nou objectief vinden? blijf vooral met die bunker voor je harsens lopen zou ik zeggen.

ik plaats hier ook geen stukjes van wilders of politici die superrechts zijn over dit heikel onderwerp. want dan kan je hetzelfde antwoord verwachten van linkse mensen als jij toch?

mensen die veel meer in het midden staan van alles kan je wat objectiefer bekijken, de 1 vind dat en de ander vind zo, en als individu mag jij dan bepaalen wat je er van vind. maar kom niet met stukjes van wilders of deze linkse extreemist aan want dan ben je niet helemaal objectief als je dat als argument wilt gebruiken. ik kan hier stukjes vol zetten van politici die israel elke keer een veer in hun reet steken, maar bewust doe ik dat niet. het gaat erom wat ik vind, en ik vind dat hamas moet worden uitgeroeid tot de laatste sympatisant. ik heb namelijk niks met tuig dat hun eigen volk als menselijk schild gebruikt om hun propaganda oorlog in stand te houden voor de naiefe extreem linkse of extreem rechtse rakker. dat tuig wil geen vrede, dat wil israel, samen met iran en stiekum nog meer omringende landen, vernietigen.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 januari 2009 13:02:57).]
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006

varkenoord schreef:

(...)

HR
Denk dat je beter hier je ei kwijt kunt reactionair medelid !! :B :pul
HR
HR

echte critiche schreef:

hamas claimt de grond van de voorvaderen??? als je zo ver terug wilt gaan kun je stellen dat meer dan duizend jaar voor CHR het land al van de joden waren happel. snap niet dat jij een terroristische beweging steunt die zelfs door egypte wordt gemeden. hamas wil maar 1 dinfg happel, namelijk israel vernietigen, iets anders is bij hun niet ten sprake.dau daarom snap ik niet waarom je zo anti jood bent??
HR
Als ik Palestijn was geweest zou ik na alles wat daar sinds 1946 is gebeurd me waarschijnlijk ook aangesloten hebben bij Hamas.

Israël is vooral het land van de zionistische Ashkenazim, die in biologische zin geen enkele roots in Israël hebben. Hun roots liggen in Zuid-Rusland en in de Oekraïne, waar hun Turkse voorvaderen, de Khazaren, zich duizend jaar na Christus bekeerd hebben tot het joodse geloof.
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Happel schreef:

(...) Als ik Palestijn was geweest zou ik na alles wat daar sinds 1946 is gebeurd me waarschijnlijk ook aangesloten hebben bij Hamas.

HR
Ik ook,dat weet ik wel zeker,EC anti Israel is niet per definitie Anti jood,ik heb niks tegen joden maar wel tegen het land Israel met hun beleid,
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

http://nl.youtube.com/watch?v=eTGbP55HGi8&eurl
:D

:nee :nee

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 10 januari 2009 20:02:11).]
HR
HR

echte critiche
Icoon

El Jefecito schreef:

http://nl.youtube.com/watch?v=eTGbP55HGi8&eurl
:D

:nee :nee
HR
lach er maar om, dit is werkelijk toch om te huilen hoe dat hamas tuig met hun eigen kinderen omgaan :nee dit filmpje toont heel goed aan hoe hamas eigelijk bezig is om in de toekomst al en grote rol te spelen in het terrorisme. je eigen kinderen als menselijk schild gebruiken om dan zogezegt als voleerd acteur voor de tv te roepen met een dood of gewond kind over je arm: allah allah allah en weet ik nog meer van dat soort teksten.

israel moet ook stoppen om pamfletten uit vliegtuigen te gooien met teksten als : bij die en dat gebouw wegblijven. want het heeft geen nut, hamas zorgt er zelf voor dat er vrouwen en kinderen zijn ZOALS JE OOK AL DUIDELIJK IN DIT FILMPJE KON ZIEN. echt, van dit filmpje schrik je echt, en gelijk een zeer goede sneer naar de UN.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 10 januari 2009 20:14:42).]
HRHR
HR
HR
HR
De Hongaarse Ashkenazi-jood Arthur Koestler heeft in 1976 in zijn boek The Thirteenth Tribe de geschiedenis gepubliceerd van zijn voorvaderen, de Ashkenazim. Dit boek is nu de dollar en het pond ingestort zijn tamelijk goedkoop te bestellen in Engeland of de VS, maar staat ook online: http://www.christusrex.org/www2/koestler/index.html

forumillustratie

De Ashkenazim stammen van de Khazaren, een Turks volk dat leefde in wat nu het zuiden van de Oekraïne en Rusland is en zich tussen 800 en 1000 na Christus liet bekeren tot het joodse geloof. De Rothschilds, de rijkste en invloedrijkste familie op deze planeet met een geschat vermogen van meer dan een triljoen dollar ($1 quintillion), zijn Ashkenazim en de Rothschilds hebben vanaf midden 19de eeuw geijverd voor de oprichting van de staat Israël. Om die reden hebben de Rothschilds de zionistische beweging opgezet. Orthodoxe joden verzetten zich tegen het zionisme omdat volgens het orthodox-joodse geloof gewacht moest worden met de terugkeer naar het "Heilige Land" tot de komst van de joodse messias. Ook liberale joden voelden niks voor het zionisme, want zij hadden het doorgaans heel goed in het Europa van voor de Eerste Wereldoorlog. Jodenhaat in Duitsland kwam pas echt opzetten toen de Duitsers in de gaten kregen dankzij wiens toedoen (Rothschilds en andere zionisten) zij de Eerste wereldoorlog verloren hadden van de Britten. Om hun argumenten kracht bij te zetten plaatsten de Rothschilds hun bastaardbroeder Adolf Hitler (kleinzoon van de Weense Baron de Rothschild) op de troon, gesteund door de Roomse kerk, en regisseerden zij via hun I.G. Farben de Holocaust, waarna orthodoxe en liberale joden meer heil zagen in een joodse staat. Met de bekende gevolgen.

In het huidige Israël bestaat de bevolking voor 65% uit joden en voor 20% uit Arabieren. 35% Van de joden in
Israël is Ashkenazi. De Ashkenazi hebben het voor het zeggen in Israël en zijn ook altijd de drijvende krachten achter het zionisme geweest.

Weinigen realiseren zich dat deze Ashkenazi in biologische zin niets te zoeken hebben in Israël. Men had deze mensen beter in Kazakhstan een stuk steppenland kunnen schenken, want dáár komen hun voorvaderen vandaan.

Dát de Ashkenazi niet in Israël thuishoren bewijst genetisch onderzoek. Ashkenazi hebben geen genetische verwantschap met de semitische volkeren van het Midden-Oosten. Wel bestaat er overeenkomst in genetische zin tussen Palestijen en Sephardim, de in de 16de eeuw uit Zuid-Europa verjaagde joden (waar de Rockefellers van afstammen, andere weldoeners van de staat Israël en voorheen de drijvende kracht achter de Sovjet-Unie van 1917 tot 1992). Genetische studies hebben ook bewezen dat Ashkenazi joden (Khazaren) niet tot het semitische ras behoren.
HR
HR
We liepen vanmiddag even in Rotterdam was een groep aan het demonstreren tegen israel, ik kreeg het idee om ze een leus in te fluisteren :D :D :D :D
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

jozsef Kiprich. schreef:

We liepen vanmiddag even in Rotterdam was een groep aan het demonstreren tegen israel, ik kreeg het idee om ze een leus in te fluisteren :D :D :D :D
HR
haha ja dat is verleidelijk he
HR
HR

echte critiche
Icoon

jozsef Kiprich. schreef:

HR
had er liever een paar rottweilers op losgelaten.
HR
HR

echte critiche schreef:

(...)

had er liever een paar rottweilers op losgelaten.
HR
Want stel je voor dat er anti Israel betogingen zijn, dat mag niet. Ze moeten verdedigd worden, no matter what.
HR
HR

echte critiche
Icoon

mooi toch hoe ze elke keer kinderen gebruiken als propaganda :nee zie je nou met wat voor idee zulke hamasaanhangers hun kids gek maken en opvoeden? dat kan zelfs jij toch niet goedkeuren man? en dit is in rotterdam nog wel :nee :nee

forumillustratie
forumillustratie
HR
HR

echte critiche schreef:

mooi toch hoe ze elke keer kinderen gebruiken als propaganda :nee zie je nou met wat voor idee zulke hamasaanhangers hun kids gek maken en opvoeden? dat kan zelfs jij toch niet goedkeuren man? en dit is in rotterdam nog wel :nee :nee

(plaatje)
(plaatje)
HR
Komen jouw voorouders ook uit Khazaria, EC ? :huh
HR
HR

echte critiche
Icoon

Happel schreef:

(...) Komen jouw voorouders ook uit Khazaria, EC ? :huh
HR
ben jij geboren in het midden oosten? domme vraag man :nee
HR
HR

Happel schreef:

(...) Komen jouw voorouders ook uit Khazaria, EC ? :huh
HR
Als je kijkt naar de hoeveelheid kitsch die in zijn huis staat zal je dat bijna gaan geloven :B
HR
HR

echte critiche schreef:

(...)

ben jij geboren in het midden oosten? domme vraag man :nee
HR
Nee, ik heb geen voorouders uit het Midden-Oosten. Maar je beantwoord mijn vraag niet, terwijl je uiterst fanatiek en redeloos de zionisten verdedigd, die nog minder in Israël te zoeken hebben dan ik.
HR
HR

echte critiche
Icoon

remmie schreef:

(...)

Als je kijkt naar de hoeveelheid kitsch die in zijn huis staat zal je dat bijna gaan geloven :B
HR
huichelaar, op het andere forum zit je nog te verkondigen dat happel in alles een complot ziet :D
happel ziet dat ook in mijn beleving, maar hij blijft 1 van de beste en interesanste posters :B hoewel ik het zeker nit met hem in alles eens bent, maar dat weet hij zelf ook wel.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 11 januari 2009 23:07:11).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 97,4% dat Ajax wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Willem II:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!