Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 56 »
L.Pincoffs
Legende
Uit: Weelde
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 mei 2002
quote:Als dat zo is, waarom heb je dan niet de moeite genomen, om in de opzet van dit topic ook de reden van de uiteindelijke ontvoeringen op te nemen?
OrCristian schreef:
(...)
quote:Ik ben overigens wel blij, dat er niet veel mensen zijn die de mening van Oldskool over "het goedkeuren van ontvoeringen" en "de ondergang gunnen" volledig volgen. Ik geloof niet dat het bijdraagt tot een snellere oplossing.
Wat trouwens wel opmerkelijk is, is dat de slachtoffer rol die de Israeliërs kregen, een stuk omgedraaid is, en dat de media en politici steeds meer door slaankrijgen dat het verhaal twee kanten heeft.
Oldskool
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 21 mei 2003
quote:Zet gewoon het nieuws vanavond eens aan en luister naar de woorden van Bush, de machtigste man van de Westerse wereld. Vrijwel alle nieuwsreportages worden daarnaast gemaakt vanuit het oogpunt van de joden.
L.Pincoffs schreef:
(...)
Ik ben overigens wel blij, dat er niet veel mensen zijn die de mening van Oldskool over "het goedkeuren van ontvoeringen" en "de ondergang gunnen" volledig volgen. Ik geloof niet dat het bijdraagt tot een snellere oplossing.
Blijft mijn vraag aan Oldskool, waar de verdere Westerse steun aan Israel dan uit blijkt?
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
quote:Er is nog altijd verschil tussen oppakken en ontvoeren vriend....
Oldskool schreef:
(...)
je bent immers schuldig tot het tegendeel is bewezen), maar als de Palestijnen dan één enkele soldaat oppakken, dan is de wereld te klein? Leg mij dat eens uit...
Jørgen Kristensen
Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - U
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 4 juni 2003
OrCristian
Wereldster
Hompie ©
Uit: erst bekwaam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
quote:Dat is een nobel standpunt waar ik het mee eens kan zijn.
Jørgen Kristensen schreef:
Jørgen is tegen oorlog.
Oldskool
Vedette
quote:Dat is alleen een verschil in nieuwsgeving. Neemt Israel een onschuldige Palestijn mee uit zijn huis, dan is het oppakken. Nemen de Palestijnen een Israelische soldaat mee, dan is het ontvoeren. Het is maar hoe het nieuws gebracht worden. Mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken en het nieuws voorgekauwd willen hebben, zien inderdaad een groot verschil.
El Jefecito schreef:
(...)
Er is nog altijd verschil tussen oppakken en ontvoeren vriend....
El Jefecito
Icoon
Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004
quote:Het enige wat de palastijnen niet hadden moeten doen is dat achterlijke Hamas aan de macht helpen.. In feite graven ze hun eigen graf...
Oldskool schreef:
(...)
Dat is alleen een verschil in nieuwsgeving. Neemt Israel een onschuldige Palestijn mee uit zijn huis, dan is het oppakken. Nemen de Palestijnen een Israelische soldaat mee, dan is het ontvoeren. Het is maar hoe het nieuws gebracht worden. Mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken en het nieuws voorgekauwd willen hebben, zien inderdaad een groot verschil.
Bovendien is dit het enige pressiemiddel dat de Palestijnen hebben, waar de Israeli's ook terug kunnen vallen op een enorm groot leger en de steun van de Westerse wereld. Maar nogmaals, ik zou jou weleens willen horen praten op het moment dat jij zo in het nauw gedreven zou worden als nu bij de Palestijnen het geval is.
OrCristian
Wereldster
Hompie ©
quote:Voordat Hamas aan de macht was waren het allemaal vriendjes daar?
El Jefecito schreef:
(...)
Het enige wat de palastijnen niet hadden moeten doen is dat achterlijke Hamas aan de macht helpen.. In feite graven ze hun eigen graf...
Oldskool
Vedette
quote:Maar dat komt toch ergens vandaan? Als in een land de grootste zorg van mensen de natuur is, stemmen die mensen op een 'groene' partij. Als het buitenlandervraagstuk een groot probleem is volgens de bevolking, wordt er extreem-rechts gestemd. Als er dus op Hamas wordt gestemd, betekent dat dat de Palestijnen daar een reden voor zien en die reden wordt alleen maar gevoed door Israel. Als ik Palestijn was geweest, had ik waarschijnlijk ook voor een partij gestemd die er als enige echt iets aan wil doen. Als dat Hamas is, dan is dat zo.
El Jefecito schreef:
(...)
Het enige wat de palastijnen niet hadden moeten doen is dat achterlijke Hamas aan de macht helpen.. In feite graven ze hun eigen graf...
L.Pincoffs
Legende
quote:Volgens mij is Bush de president van de USA en zouden we hem volgens vele berichten niet al te serieus moeten nemen. Dat maakt dus niet de "Westerse wereld".
Oldskool schreef:
(...)
Zet gewoon het nieuws vanavond eens aan en luister naar de woorden van Bush, de machtigste man van de Westerse wereld. Vrijwel alle nieuwsreportages worden daarnaast gemaakt vanuit het oogpunt van de joden.
Tati
Crack
2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk
Reg.: 16 februari 2002
jezus christus
Crack
Reg.: 18 september 2004
OrCristian
Wereldster
Hompie ©
quote:Zeker voor degene die zijn naam ontleent aan de bekendste Jood ter wereld
jezus christus schreef:
levensgevaarlijk altijd om het beleid van israel te veroordelen
Tati
Crack
2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk
Reg.: 16 februari 2002
quote:De bekendste jood ter wereld, is dat niet Johan Cruijff? Of zouden Frits Barend en Leon de Winter zich dan gekwetst voelen?
OrCristian schreef:
(...)
Zeker voor degene die zijn naam ontleent aan de bekendste Jood ter wereld
Om de vrolijke vrijdagmiddag-noot erin te houden
seven
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
quote:Israel 2 doden,libanon 40 doden.
L.Pincoffs schreef:
(...)
Volgens mij is Bush de president van de USA en zouden we hem volgens vele berichten niet al te serieus moeten nemen. Dat maakt dus niet de "Westerse wereld".
Ik lees en hoor de verslaggeving heel anders. Dat er wel eens de andere kant van het verhaal wordt verteld maakt nog niet, dat het allemaal erg evenwichtig is wat er in Europa geschreven en gefilmd wordt. Er wordt nauwelijk iets getoond wat de Israelieten overkomt, maar temeer wat de Palestijnen is aangedaan. Zet het nieuws maar eens aan.
Nu gaat het er ook niet om wie meer in beeld komt, of dat een soldaat opweegt tegen burgerslachtoffers. Het oog om oog regeert daar al te lang. Een partij de zee indrijven is geen oplossing. Liever zie ik een bemiddelende rol van de EU in plaats van een organisatie die partij kiest. Dat gebeurt helaas te niet en blijft het doorrotten.
L.Pincoffs
Legende
Purple
Icoon
Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
quote:idd en dit was niet gebeurd als die Hezbollah de Israëlische militairen niet van Israëlisch grondgebied had ontvoerd,Israël reageerd misschien wel te hard maar ze komen als geen ander land ter wereld voor hun eigen mensen op.bovendien zit Hezbollah in de Libanese regering dus dat maakt hen direct verantwoordelijk.De Libanese bevolking moet Hezbollah bedanken voor de bombardementen.
L.Pincoffs schreef:
Dus?
Het zijn er 50 teveel. (Israel 10 doden, Libanon 40 doden)
FRB
Icoon
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
easydott
Crack
Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005
quote:Jij hebt wel een hele zwart-witte kijk op de situatie. Wat al eerder is aangevoerd door Oldskool, wanneer Palestijnen Joodse soldaten meenemen dan is het ontvoeren, wanneer Joden 'onschuldige' Palestijnen meenemen dan is dat oppakken. Het is maar hoe je met de berichtgeving omgaat. Verder heb ik het idee dat de Joden deze ('ontvoering')situatie hebben aangegrepen om de spierballen te laten zien en dat er niet te sollen valt met Israel. Het is eigenlijk te triest voor woorden dat er door deze actie weer burgerdoelen en onschuldige mensen worden geraakt. Ipv de harde kern van de Hesbollah aan te pakken, verrichten ze verder alleen maar meer schade aan de publieke opinie in Libanon en de hele wereld. Ach ja, lekker belangrijk denken de Joden. Ze hebben toch schijt aan heel de wereld (behalve USA). Verder hoop ik niet dat dit gaat escaleren, want Iran en Syrie grijpen elk situatie straks aan om de bom letterlijk in het Midden Oosten te laten barsten !!
Purple schreef:
(...)
idd en dit was niet gebeurd als die Hezbollah de Israëlische militairen niet van Israëlisch grondgebied had ontvoerd,Israël reageerd misschien wel te hard maar ze komen als geen ander land ter wereld voor hun eigen mensen op.bovendien zit Hezbollah in de Libanese regering dus dat maakt hen direct verantwoordelijk.De Libanese bevolking moet Hezbollah bedanken voor de bombardementen.
aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
quote:Juist,dat Israël dit zich denkt te kunnen permiteren maakt ze niks beter als de terroristen waar ze tegen vechten.
easydott schreef:
(...)
Jij hebt wel een hele zwart-witte kijk op de situatie. Wat al eerder is aangevoerd door Oldskool, wanneer Palestijnen Joodse soldaten meenemen dan is het ontvoeren, wanneer Joden 'onschuldige' Palestijnen meenemen dan is dat oppakken. Het is maar hoe je met de berichtgeving omgaat. Verder heb ik het idee dat de Joden deze ('ontvoering')situatie hebben aangegrepen om de spierballen te laten zien en dat er niet te sollen valt met Israel. Het is eigenlijk te triest voor woorden dat er door deze actie weer burgerdoelen en onschuldige mensen worden geraakt. Ipv de harde kern van de Hesbollah aan te pakken, verrichten ze verder alleen maar meer schade aan de publieke opinie in Libanon en de hele wereld. Ach ja, lekker belangrijk denken de Joden. Ze hebben toch schijt aan heel de wereld (behalve USA). Verder hoop ik niet dat dit gaat escaleren, want Iran en Syrie grijpen elk situatie straks aan om de bom letterlijk in het Midden Oosten te laten barsten !!
@Tati: je bent in je opsomming 1 vooraanstaand land in je rijtje vergeten. Nederland misschien ?? Gekleurde bril op ??
Neochamp
Legende
Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Goes
Reg.: 17 maart 2001
Beer
Icoon
Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
quote:Als het aan mij ligt niet, de hele wereld moet lijnrecht tegenover al die moslim-schurken-staten staan.
Neochamp schreef:
Uiteindelijk zal de gehele wereld politiek lijnrecht tegenover Israel komen te staan. Ook die van de USofA.
FRB
Icoon
Reg.: 7 augustus 2005
quote:Wat een heerlijke genuanceerde mening. En ook helemaal niet generaliserend ofzo. Kijk met dit soort posts komt de wereld een stuk verder
Beer schreef:
(...)
Als het aan mij ligt niet, de hele wereld moet lijnrecht tegenover al die moslim-schurken-staten staan.
Eerst vanuit woonwijken allemaal raketten op Israelische steden afvuren, en dan raar opkijken als ze op diezelfde plek terugsturen.
Waar je ook een bom goot het is altijd goed, iedere Moslim (in die landen) is een "potentiele" terrorist.
easydott
Crack
Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 9 november 2005
quote:Wat een trieste uitlating zeg. Daar heb je zeker wel heel goed over nagedacht om dit op het forum te gooien. Weet je wel wat je zegt? Ik ben benieuwd of je dit ook een goede uitlating vind: "Ieder Feyenoorder is een potentieel hooligan"
Beer schreef:
(...)
Waar je ook een bom goot het is altijd goed, iedere Moslim (in die landen) is een "potentiele" terrorist.
Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 90,7% dat Sparta Rotterdam wint van Helmond Sport. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.