Feyenoord Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 21:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 94 »

HR

Lowlife
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Droomaankoop: -
Reg.: 23 januari 2005

Hel vaak heb ik mij voorgenomen wat ik wil zeggen over de hele situatie tussen de Palestijnen en Israël. Zo goed als ik het zou willen schrijven heb ik vanmiddag gehoord op Radio 1 in het programma Villa VPRO , Bureau Buitenland.

Hier was een gesprek te beluisteren tussen "Bureau Buitenland-redacteur" Rik Delhaas met Midden-Oostendeskundige Robert Soeterik en emeritus hoogleraar Volkenrecht Paul de Waart over de situatie in Gaza.

Heel interessant. Je kunt het beluisteren via deze link.

http://weblogs.vpro.nl/villavpro/

Je ziet daar bij 7 januari onderstaande tekst staan:

15.30 uur Bureau Buitenland-redacteur Rik Delhaas analyseert met Midden-Oostendeskundige Robert Soeterik en emeritus hoogleraar Volkenrecht Paul de Waart de situatie in Gaza.

Onder dit stukje tekst staat een luidspreker symbool en wanneer je op het "spelen" symbool klikt gaat de uitzending beginnen. Even vooruit spoelen tot dat er 1 uur en twee minuten en wat seconden voorbij zijn dan begint het gesprek.

Heel interessant, er wordt door de emeritus hoogleraar Volkenrecht, niet de eerste de beste dus, gezegd dat Israël zich schuldig maakt aan genocide. Het gesprek duurt ongeveer 30 minuten.

[Dit bericht is veranderd door Lowlife (op 7 januari 2009 18:41:04).]
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Vak: -
Reg.: 3 mei 2004

Het enige wat dit conflict kan redden is Obama die zijn nek uitsteekt.

Helaas hebben ze in de VS andere interne problemen die men belangrijker vindt.
HR
HR

quote:HR
El Jefecito schreef:

HR
30 Little Known Facts about America
HR
HR

varkenoord
Legende

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

El Jefecito schreef:

HR
Het enige dat dit conflict kan redden is dat de Israelies gaan inzien dat het onder de knoet houden van de Gazastreek al 45 jaar lang niets oplevert.De haat alleen maar groter wordt.Het werk geven,de grenzen open,scholing,gelijk waardig behandelen enz kan Gaza en Israel redden.
HR
HR

El Jefecito
Legende

varkenoord schreef:

(...)

Het enige dat dit conflict kan redden is dat de Israelies gaan inzien dat het onder de knoet houden van de Gazastreek al 45 jaar lang niets oplevert.De haat alleen maar groter wordt.Het werk geven,de grenzen open,scholing,gelijk waardig behandelen enz kan Gaza en Israel redden.
HR
En naar welk land zal Israel enigsinds willen luisteren.....? Precies.
HR
HR

El Jefecito schreef:

(...)

En naar welk land zal Israel enigsinds willen luisteren.....? Precies.
HR
Het enige land dat boven Israël staat in de satanische hiërarchie is Vaticaanstad, waar de Kerk van Babylon en Lucifer naartoe verplaatst is dankzij de Romeinse keizer Constantijn.

Roman Empire Rules Today part 14/21
HR
HR

El Jefecito
Legende

Happel schreef:

(...) Het enige land dat boven Israël staat in de satanische hiërarchie is Vaticaanstad, waar de Kerk van Babylon en Lucifer naartoe verplaatst is dankzij de Romeinse keizer Constantijn.

Roman Empire Rules Today part 14/21
HR
Happel,

Zou je je sprookjes op het ad forum ofzo willen plaatsen? Of het PSV forum. Ene Faaz aldaar is ook al zo'n dromer.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 7 januari 2009 21:15:48).]
HR
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Happel,

Zou je je sprookjes op het ad forum ofzo willen plaatsen? Of het PSV forum. Ene Faaz aldaar is ook al zo'n dromer.
HR
Hey Heintje, jij was toch opgerot hier?
HR
HR

aliendwurf schreef:

(...)

Hey Heintje, jij was toch opgerot hier?
HR
Zet anders zijn foto weer even online. Dan gaat ie weer broekpoepen :B .
HR
HR

JANPIETERSZOONCOEN
Bankzitter

Uit: ROTTERDAM
Reg.: 4 maart 2008

seven schreef:

Israel is een doorn in het oog van de westerse wereld,mede door het westerse Israel beleid(lees vooral VS) hebben we te maken met terroristen.
Al jaren mag Israel doen wat het wilt met de toestemming van de VS.

Elk ander land had al lang een inval gehad van de VS en zijn bondgenoten,Israel houd zich niet aan de mensenrechten,niet aan de VN resoluties doet gewoon waar het zin in heeft.

Ik begrijp de extreme groepen tegen Israel wel,begrijp zelfs steeds beter dat die mensen het liefst zien dat Israel van de aardbol word weggeblazen
HR
Hmmm, zeker lid van Hamas, islamitiache jihad, hezbollah of een andere islamo-fascistische organisatie ?
HR
HR

FeyenoordSterk
Legende

Vak: Stadiontribune - R
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002

JANPIETERSZOONCOEN schreef:

(...)

Hmmm, zeker lid van Hamas, islamitiache jihad, hezbollah of een andere islamo-fascistische organisatie ?
HR
Aldus de man die zichzelf noemt naar iemand die duizenden mensen vermoordde voor wat nootmuskaat.
HR
HR

MD
Legende

Reg.: 16 juni 2003

Het is echt te erg wat daar in Gaza gebeurd. Walgelijk.
1 op 3 doden is een kind.
Er was en is al niks meer. Wat kunnen ze nog meer platbombarderen? Het zijn een stelletje lafbekken.

Wie denkt dat dit Israël goed doet is niet goed snik.
Israël veegt met iedere bom haar eigen bestaansrecht weg.

1.5 miljoen palestijnen in een openlucht gevangenis en beginnen met moorden. Walgelijk.

echte critiche schreef:
dit toont aan hoe hamas is, en eigelijk ook een groot deel van het palestijnse volk :nee :nee
HR
Joh, je weet niet waar je het over hebt.
Zonder Israël had Hamas niet eens bestaan.
Maar ja, voor een xenofoob is enig historisch besef buiten de grenzen (zeker uit het MO) teveel gevraagd.

varkenoord schreef:

Ik zou de zo pro Israel fans het volgende willen voorleggen.Een officier van de bezettende macht wordt vanuit een hinderlaag dood geschoten door het verzet.De bezetter vermoord daarna een behoorlijk aantal van de mannelijke bevolking van het dorp waar de officier is gedood.Terechte wraakneming of afkeurens waardig of oorlogsmisdaad
HR
Weinig antwoorden tot nu toe.

'Israël gebruikt cluster- en fosforbommen'

'Aantal burgerslachtoffers stijgt …

Bij de start van het grondoffensief in de Gazastrook heeft het Israëlische leger clusterbommen gebruikt, zo heeft de gezaghebbende Israëlische krant Haaretz gemeld. De Britse pers berichtte dat ook fosforbommen zijn gegooid.
(belga) - Volgens de krant Haaretz is de zaterdag begonnen grondinvasie voorafgegaan door grootschalig artilliegeschut. Daarbij zijn honderden projectielen afgevuurd, waaronder ook clusterbommen. Meer informatie daaromtrent gaf de krant niet.

De joodse staat was geen ondertekenaar van het Verdrag van Oslo dat eind vorig jaar een verbod op het gebruik van clusterbommen instelde. Israël gebruikte het wapen ook in 2006 tijdens zijn offensief tegen de sjiitische Hezbollah in Libanon.

Net als toen zijn in het dichtbevolkte Gaza witte fosforbommen ingezet, zo heeft de gezaghebbende Britse krant The Times met "bewijzende" foto's maandag gemeld. Dit wapen kan vreselijke brandwonden veroorzaken, maar is niet illegaal als het letterlijk als rookgordijn of als middel tot "verlichting" van het slagveld wordt gebruikt.

"Deze explosies (van witte fosforbommmen) zien er fantastisch uit en zorgen voor een groot deel van de rook die de vijand verblindt zodat onze troepen kunnen binnentrekken", zo citeerde de krant een niet nader genoemde Israëlische veiligheidsexpert. Het Israëlische leger zelf heeft het gebruik van deze omstreden munitie in Gaza uitdrukkelijk gelogenstraft.

De Conventies van Genève verbieden het gebruik van fosfor in burgerzones. "Indien doelbewust witte fosfor is afgevuurd op een menigte mensen, zal er iemand (voor het Internationaal Strafhof) in Den Haag eindigen", zo citeerde The Times militair expert en vroegere majoor in het Britse leger Charles Heyman.

Ander Joods Geluid: 'offensief buitenproportioneel'

Israël zoekt de militaire confrontatie terwijl de diplomatieke weg nog openstaat. Zo typeert Jaap Hamburger van Een Ander Joods Geluid het grondoffensief dat Israël zaterdagavond begon in de Gazastrook.

Hamburger noemt de invasie van Israël buitenproportioneel. ,,Ze kunnen nu echt geen onderscheid maken tussen gewapende mensen en burgers. De Gazastrook is ongeveer zo groot als Texel, er wonen 1,5 miljoen mensen. Het Israëlische leger schiet met de modernste wapens op deze 'grote mensenkooi' vanaf zee, uit de lucht en vanaf de grond.''

Volgens Hamburger geeft het offensief aan dat Israël geen volwaardige Palestijnse staat als buurman wil. ,,Ze willen niet praten met de ene helft van de Palestijnen en houden de andere helft aan het lijntje. Dit conflict heeft een lange historie. Sinds 1967 heeft Israël stukken afgeknabbeld van Palestijns gebied door bijvoorbeeld nederzettingen te bouwen en een muur te bouwen. Volgens het internationaal recht mogen Palestijnen zich daartegen verzetten.''

De lauwe reacties op het Israëlische offensief onthutsen Hamburger. ,,Als Georgië de buren aanvalt gaat er een minister heen, hier komen slechts krachteloze reacties op. Mensenrechten zijn voor de Palestijnen kennelijk niet aan de orde.''

Israël treft VN-scholen: 40 doden

[Dit bericht is veranderd door MD (op 8 januari 2009 00:22:25).]
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 januari 2009 om 00:22:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

JANPIETERSZOONCOEN schreef:

(...)

HR
Jan Kleuters Zoon Oen

[Dit bericht is veranderd door seven (op 8 januari 2009 00:23:45).]
HRHR
HR

MD
Legende

Robertoow schreef:

(...)

Verschrikkelijk inderdaad. En jij denkt dat dit alleen door Israëliërs gebeurt? De Arabieren zijn net zo slecht vriend. In deze oorlog is er niet 1 schuldige, beide partijen zijn zo fout en verrot als het maar zijn kan.
HR
en dit is nou de dooddoener in een discussie. Denk je serieus dat de palestijnen (ja voor het gemak doe je even of ze niet bestaan en noemt ze arabieren; wat een inkijkje geeft in je denkwereld), hetzelfde doen als de israeliërs? Of dat er sprake is van een gelijke strijd of positie?
Beide partijen fout? Vertel mij maar wat de palestijn fout doet?

[Dit bericht is veranderd door MD (op 8 januari 2009 00:32:52).]
HR
HR
De Palestijn wil zijn land terug, niet langer opgejaagd, geterroriseerd en opgesloten zitten. Sja, dan vraag je er natuurlijk om.
HR
HR

echte critiche
Icoon

Reg.: 10 november 2005

MD schreef:

(...)

en dit is nou de dooddoener in een discussie. Denk je serieus dat de palestijnen (ja voor het gemak doe je even of ze niet bestaan en noemt ze arabieren; wat een inkijkje geeft in je denkwereld), hetzelfde doen als de israeliërs? Of dat er sprake is van een gelijke strijd of positie?
Beide partijen fout? Vertel mij maar wat de palestijn fout doet?
HR
jij mag niet los lopen man als ik dit zo lees :nee jij bent(en dan maar geel) echt gewoon niet goed :nee ik denk dat zelfs de grootste jodenhater dit met me eens is over jou. onvoorstelbaar dat iemand als jij nog in nederland woont.
HR
HR

Frankenoord
Nationale topspeler

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 december 2003

Wat een lieverdjes zijn het he, die Palestijnen:
--------
'Hamas vuurt tijdens gevechtspauze'

Strijders van de beweging Hamas hebben donderdag ook tijdens de door Israël afgekondigde gevechtspauze raketten afgevuurd. Dit meldde een Israëlische legerwoordvoerder.

Hij zei dat sinds Israël woensdag een dagelijkse gevechtspauze heeft ingelast van 12.00 uur tot 15.00 uur onze tijd, in die periodes twee raketten vanuit de Gazastrook zijn afgevuurd. Donderdag werden volgens de Israëlische politie zeker zestien projectielen op Israël afgevuurd. Vier Israëlische militairen zijn daarbij gewond geraakt, van wie twee ernstig.
-------
link

[Dit bericht is veranderd door Frankenoord (op 8 januari 2009 15:55:45).]
HR
HR
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 8 januari 2009 16:28:07).]
HR
HR

MD
Legende

Frankenoord schreef:

--------

Strijders van de beweging Hamas hebben donderdag ook tijdens de door Israël afgekondigde gevechtspauze raketten afgevuurd. Dit meldde een Israëlische legerwoordvoerder.

Hij zei dat sinds Israël woensdag een dagelijkse gevechtspauze heeft ingelast van 12.00 uur tot 15.00 uur onze tijd, in die periodes twee raketten vanuit de Gazastrook zijn afgevuurd. Donderdag werden volgens de Israëlische politie zeker zestien projectielen op Israël afgevuurd. Vier Israëlische militairen zijn daarbij gewond geraakt, van wie twee ernstig.
-------
link
HR
proest. Ja het is allemaal de schuld van de palestijnen. Hoe durven ze te vuren.

echte critiche schreef:

(...)

jij mag niet los lopen man als ik dit zo lees :nee jij bent(en dan maar geel) echt gewoon niet goed :nee ik denk dat zelfs de grootste jodenhater dit met me eens is over jou. onvoorstelbaar dat iemand als jij nog in nederland woont.
HR
Nee jij krijgt geen geel hoor. Dat verdien je niet. Dit soort berichten moeten ze laten staan. De grootste idioot ben je namelijk zelf.
Zelden maak ik zo'n dom iemand mee.

Maar goed, even ontopic. Want je reageert op mijn post. Maar geeft geen antwoord (niet dat ik je daartoe in staat acht, hoor). Nee. In plaats daarvan ga je ongefundeerd wat roepen en een beetje verkapt schelden en verdachtmakingen uiten. Wat wel erg grappig is en ik zou zeggen val ook in de toekomst niet uit je rol. Blijf vooral de nar van het forum. :feyenoord

[Dit bericht is veranderd door MD (op 8 januari 2009 17:06:19).]
HR
HR

echte critiche
Icoon

jou bijnaam hier is niet voor niets Mohammed D.

kinderen als schild gebruiken, vrouwen idem dito. een jaar lang tijdens het bestand 4000 raketen afvuren op israel ondanks waarschuwingen van israel om daarmee te stoppen. vanaf scholen raketen afvuren met de hoop op veel slachtoffers bij de boemerang terugkrijgen. maar dat maakt dat tuig daar toch niet uit, ze voeden kinderen daar op om later als martelaar deze wereld te verlaten als terrorist. en zelf zit dat bloedtuig ergens in de bunkers.
wanneer gaat die bekrompen hersentjes van jou nou eens werken en dit allemaal eens inzien halve gare???? nee hoor de palastijnen doen niks fout, toch??? eigelijk had ik verwacht dat jij daar als martelaar heen was gegaan, mischien hoopte ik het wel. nee ik hoopte het echt. want je lijkt me een iemand die zelfs graag mee springt op zo`n raket om maar als martelaar door de lucht te vliegen.
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Reg.: 15 oktober 2003

echte critiche schreef:

jou bijnaam hier is niet voor niets Mohammed D.

kinderen als schild gebruiken, vrouwen idem dito. een jaar lang tijdens het bestand 4000 raketen afvuren op israel ondanks waarschuwingen van israel om daarmee te stoppen. vanaf scholen raketen afvuren met de hoop op veel slachtoffers bij de boemerang terugkrijgen. maar dat maakt dat tuig daar toch niet uit, ze voeden kinderen daar op om later als martelaar deze wereld te verlaten als terrorist. en zelf zit dat bloedtuig ergens in de bunkers.
wanneer gaat die bekrompen hersentjes van jou nou eens werken en dit allemaal eens inzien halve gare???? nee hoor de palastijnen doen niks fout, toch??? eigelijk had ik verwacht dat jij daar als martelaar heen was gegaan, mischien hoopte ik het wel. nee ik hoopte het echt. want je lijkt me een iemand die zelfs graag mee springt op zo`n raket om maar als martelaar door de lucht te vliegen.
HR
Jij ben alleen precies hetzelfde alleen dan pro-Israel en anti-Palestina. Dus moet jij je niet mengen in het grondoffensief van die joden?
HR
HR

echte critiche
Icoon

ik zou als land ook terugslaan wanneer je een jaar lang waarschuwd om te stoppen om 4000 raketen om ons af te vuren. doen ze dat niet dan ben je de volgende keer aan de beurt. als regering heb je de plicht om je burgers tegen dit soort terror te beschermen. hamas wil maar 1 ding, israel van de kaart vegen. en israel niet erkennen als staat. daarom lappen ze elke bastand aan hun laars en nu hebben ze hun zin. afmaken tot het laatse beetje hamas moet israel doen daar. als zelfs de meeste arabische landen zeggen dat hamas zelf is begonnen, zelfs de palestijnse president zei dat(abbas) moet zelfs bij jou toch wel een lichtje gaan branden toch???
HR
HR

De oorlog tegen Israel
Door Geert Wilders

Het is een van de centrale leerstellingen van de linkse kerk: 'land voor vrede'.

Dat zou een einde maken aan het conflict in het Midden-Oosten. Dezer dagen beleven we het definitieve einde van die wensdroom. Het Israëlische leger keerde zondag terug in Netzarim. Drie jaar geleden werden Netzarim en andere zogenaamde 'nederzettingen' verlaten in het kader van de disengagement. Die terugtrekking moest toen leiden tot vrede. Maar 5000 argumenten in de vorm van Kassam-raketten daalden neer op de bewoners van de Negev dat de realiteit anders ligt.

'Land voor vrede' is het medicijn gebaseerd op de verkeerde diagnose. De oorlog tegen Israël is geen territoriaal conflict en kan dus niet worden opgelost met territoriale concessies. Gebied weggeven helpt niet. Hamas cs strijden niet voor stukken land maar voor de totale eindoverwinning van de islam, waarbij de spoedige vernietiging van Israël slechts een tussenstation is. Het conflict is jihad, de geweldadige plicht van elke moslim. Israël is gelegen op de breuklijn van de dar-al-islam en de dar-al-harb. Voor de islam is heel Israël bezet gebied en Tel Aviv is net zozeer een 'nederzetting' als Netzariem was. In het handvest van Hamas komt het woord 'poldermodel' niet voor.

Aanmoediging
De terugtrekking uit Gaza in 2005 was een enorme aanmoediging voor de agressieve islam. Wat het westen krampachtig probeerde te zien als een stap naar vrede, wordt door islamieten juist geëntepreteerd als een teken van zwakte. De 5000 rakketten uit Gaza waren dan ook het logische gevolg van een ideologie die streeft naar de vernietiging van het westen. Samuel Huntington, die ironisch genoeg stierf in de week voor de eerste bombardement op Hamas, schreef het al: Islam has bloody borders. Die bloedige grenzen van de islam kun je opschuiven, maar daarmee verplaats je slechts de jihad. Wat blijkt? 'Nederzettingen' zijn geen barrière voor vrede, maar juist een barriere tegen terreur.

Islamieten vatten het conflict op als een islam-gerelateerd conflict. Niet voor niets klinkt op pro-Hamas-demonstraties over de hele wereld vooral 'allah hoe akbar'. Zaterdag bracht daarvan een illustratie toen moslim-kolonisten in Amsterdam demonstreerden samen met extreem links. De SP (Harry van Bommel), Olijfboomcampagne/Icco (van Doekle Terpstra) en de onvermijdelijke Gretta Duisenberg lieten zien hoe zeer links Nederland vergroeid is met de islam en Israëlhaat.

Collega van Bommel toont zijn ware extreme gezicht door zonder enige gene publiekelijk luidkeels op te roepen tot een volgende intifadah tegen Israël. Links demonstreert met vlaggen van Hamas en Hezbollah, samen met portretten van Khomeiny en Hezbollah-leider Nasrallah.
De strijd tegen Israël is een strijd tegen Europa en Nederland Zeventig jaar na Auschwitz klinkt in de straten van Amsterdam, mede op kosten van de belastingbetaler, 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas'. Dit bedoelt Doekle de Dhimmi blijkbaar met 'benoemen en bouwen'. Zou hij de Jodenhaters van zaterdag zien als gematigde moslims?

Nooit meer land weggeven aan de Arabieren dus. Wat dan wel? Om te beginnen is er natuurlijk al een Palestijnse staat, dat is Jordanië. Dat land beslaat bijna tachtig procent van het historische Palestina. De meeste bewoners van Jordanië zijn Palestijnen, zoals bijvoorbeeld koninging Rania. Wie een territoriale oplossing zoekt heeft die dus gevonden. Een eventuele tweede Palestijnse staat is geen verbetering, maar juist een aanmoediging tot meer jihad en dus meer bloedvergieten. Judea en Samaria, het hart van Israël, moeten hoe dan ook in handen van Israël blijven, met Jeruzalem als de ongedeelde hoofdstad van de Joodse staat.

Afschrikking
De oorlog tegen Israël is permanent omdat het jihad is. Toch kan het conflict beheersbaar worden gemaakt en Nederland kan daar een rol in spelen. Om te beginnen moet afschrikking weer de hoeksteen worden van het Israëlische veiligheidsbeleid. Dat was het, tot het in 1992 overgaf aan de Oslo-wensdroom. Nederland moet helpen Israël ervan te doordringen dat het vecht voor het westen en dus niet mag toegeven aan de Arabieren. Geen millimeter. Als Israël valt, is Europa aan de beurt. Israël is onze eerste verdedigingslinie. De strijd tegen Israël is een strijd tegen Europa en Nederland.

De miljarden die de EU en de VN de afgelopen jaren stortten in de bodemloze put in Gaza moeten worden omgebogen. De Palestijnen hebben niets positiefs met het geld gedaan, behalve het dienstig gemaakt aan de razendpopulaire Hamas-terreur. Het zou goed zijn dat geld te investeren in de magistrale Israelische wetenschap en high-tech. Het piepkleine Israel is uitgegroeid tot een mondiaal centrum waar de knapste koppen ter wereld op dagelijkse basis uitvindingen doen die een zegen zijn voor de hele mensheid. Een dergelijke ombuiging zorgt voor een boost van de Israelische economie. Dat succes toont de hele wereld dat Israel niet van voorbijgaande aard is, maar blijvende bron van vooruitgang.

Zou het niet geweldig zijn als het geld dat nu gaat naar de terreur-infrastructuur van Hamas straks bijvoorbeeld gebruikt wordt door het Weizman Instituut in Rechovot voor het vinden van een middel tegen Alzheimer of multiple sclerose? Internationaal hulpgeld niet meer voor dood en vernietiging maar voor een toekomst van onze zieken en ouderen. Een mooier begin van het nieuwe jaar is niet denkbaar.

En aan het Israelische leger: kol hakawod, alle succes! Jullie vechten ook voor ons.
Geert Wilders en Martin Bosma zijn respectievelijk fractievoorzitter en lid van de Partij voor de Vrijheid in de Tweede Kamer en bezochten zeer recentelijk Israel.HR
:D :D :D
HR
HR

Frankenoord schreef:

--------

-------
link
HR
Israel dood een VN-vrachtwagenchauffeur bij een tankaanval tijdens een gevechtspauze....dat is de reden dat de VN alle hulp opschort, wegens de agressieve houding van de Israeli jegens de VN.
HR
HR

El Jefecito
Legende

Kunnen we de palestijnen de Antillen niet geven? Dan zijn we van al het gezeur af.

Ik heb namelijk genoeg dode kinderen gezien.

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 8 januari 2009 18:47:09).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er in de spits?

Kazim
Te Vrede
Immers
Een ander

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 2,2% dat NAC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!