Feyenoord Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 05:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 94 »

HR

quote:HR
Vakkie W schreef:

(...)

Ik steun niks of niemand in deze kwestie want er is geen goede of slechte.

Dit is een oneindige oorlog die af en toe oplaait waar onschuldige burgers het slachtoffer van worden. Dit gebeurt al jaren en zal nog jaren duren.
HR
Ik zat ook niet op jou te doelen hoor. Maar ik vind het te debiel voor woorden om in deze kwestie partij te kiezen, omdat je hoe dan ook een kwade partij uitkiest. Alsof je alleen maar keus hebt uit ajax en ajax.
HR
HR

echte critiche
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005

aliendwurf schreef:

(...)

Zo is dat, net als die verdomde burgers die het wagen om op de Hamas te stemmen want dan vraag je er zelf om toch? Dood aan alles wat niet Joods is in die regio. Dat duivelse tuig.

En het dan nog wagen om te zeggen dat sommigen je versteld doen staan....nee jij dan. :nee
HR
ik kijk het toch een heel stuk objectiefer dan jij ali, ik heb geen hekel aan moslims,totaal niet. hun geloof vind ik achterlijk, das wat anders. maar aan de mens moslim, nogmaals heb ik geen hekel. jij daarintegen heb een zware hekel aan alles wat joods is. dus kun jij het nooit objectiefer bekijken dan ik. jij wil ook niet inzien dat dat hamastuig altijd zelf begint, ALTIJD.
ZIJ ZIJN HET DIE ELKE KEER ROEPEN NIET TE RUSTEN VOORDAT ISRAEL DE ZEE IS IN VERDREVEN. zij zijn het die elke keer een bestand schenden door in 1 jaar tijd 4000 raketen op israel af te vuren.ondanks de vele waarschuwingen van israel om daarmee te stoppen. en waar zijn dan die jodenhaters????? DAN HOOR JE ZE NIET :huh :huh
hamas wil geen vrede nooit niet. daarom juist lokken ze elke keer dit soort ellende uit, daar waren zelfs de arabische landen het over eens, zelfs presidend abbas van de palastijnen.
israel hoeft dit toch gvd niet te nemen man? wat is dat nou? en over dan land? waar israel zelf in woont was oorspronkelijk al een paar duizend jaar voor Chr van hun.
het conflict zal in mijn ogen nog wel tientallen jaren duren, maar dan zal echt hamas vernietigd moeten worden.
de PLO wil nog steeds met israel om de tafel zitten, maar hamas wil maar 1 ding: en dat weten jullie maar al te goed.
sinds hamas daar aan de macht is mag er niks meer, geen alcohol, geen uitgaansgelegenheden, niks wat ook maar iets te maken heeft wat op beschaving lijkt.
en wat te denken van het feit dat hamas de burgers als menselijk schild gebruiken?? hoe vind je dat dan? instalaties tussen de burgerbevolking in zetten, om dan als er 1 vernietigd wordt daarbij met krokedillentranen aan de wereld willen laten zien hoe erg israel is door op burgers te schieten. nou israel schiet niet moedwillig op burgers, en als dat al is dan zijn dat hamas in burgerkleding. israel waarschuwd ook de palastijnse bevolking als zijn luchtaanvallen uitvoeren op hamas met de bedoeling om daar uit de buurt te blijven.ook worden hamas gesteund door tereurlanden als syrie en iran, vergeet dat niet. zij trainen hamas al jaren om elke keer maar in conflict te komen met israel.

en nou zijn ze krokedillentranen aan het huilen nu ze worden teruggebeten na 1 jaar lang 4000 raketen te hebben afgevuurd op israel.
het had al lang vrede kunnen zijn wanneer sommige tereurgroepen bij de palastijnene gewoon de routekaart naar vrede hadden goedgekeurd in 2003. zelfs yasser arafat stond erachter, maar hamas en hezbollah begon weer onder leiding van syrie en iran met het plegen van aanslagen op israelische doelen en burgers.
HR
HR
HR
HR

DeambtenaaR
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 februari 2006

:D Ik dacht al, waar blijft ie? :pul
HR
HR

echte critiche
Icoon

http://fr.youtube.com/user/Mahdiarmy

moet je kijken door wat voor soort figuur die filmpjes zijn gemaakt. :D een beetje objectiefiteit kan geen kwaad happel. jij ziet echt achter elk rotje een zwaar complot.

nog effe en het is een israelisch complot(betaald door de Rothschilds :B )dat dat feyenoord zoveel blessures heeft.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 5 januari 2009 15:32:18).]
HR
HR

DeambtenaaR
Icoon

echte critiche schreef:

moet je kijken door wat voor soort figuur die filmpjes zijn gemaakt. :D een beetje objectiefiteit kan geen kwaad happel. jij ziet echt achter elk rotje een zwaar complot.

nog effe en het is een israelisch complot(betaald door de Rothschilds :B )dat dat feyenoord zoveel blessures heeft.
HR
Geloof mij nou, die link en dan ook gelijk met 020 als joodse club is in het hoofd van Happel allang gelegd. :D
;)
HR
HR

DeambtenaaR schreef:

(...)

Geloof mij nou, die link en dan ook gelijk met 020 als joodse club is in het hoofd van Happel allang gelegd. :D
;)
HR
Uiteindelijk zal Feyenoord zegevieren over die vervloekte zionisten! :B :pul
HR
HR

DeambtenaaR
Icoon

Happel schreef:

(...) Uiteindelijk zal Feyenoord zegevieren over die vervloekte zionisten! :B :pul
HR
Het schijnt dat als je van alle trainers van ajax de 3e letter van de voornaam pakt je de volgende tekst krijgt: "Rothschild rules the world and will kill all Palestinians and rule the dollar"
HR
HR
@kees: ik ga geen welles nietus spelletje met je aan dus je mag denken wat je wilt. Caps maakt trouwens geen indruk in een discussie, kun je beter achterwege laten. Wat Israel betreft, ze zijn geen haar beter dan de Hamas, wat idd tuig is. Wat zegt het jou dat er bijv geen journalisten toe gelaten worden? Dat doe je niet als je niks te verbergen hebt. En zullen we Europa ook verdelen zoals het duizend jaar geleden was? Kom op zeg.
HR
HR

echte critiche schreef:

HR
Het is tijd om wakker te worden EC.
Dat filmpje is niet door die figuur gemaakt. Uiteraard komt het wel uit de islamitische hoek en vanzelfsprekend moet je twijfelen of het allemaal waar is, maar als het nou eens écht werkelijk waar is....??

Bij jou zie ik geen enkele twijfel aan de rechtvaardigheid van de Israëlische missie. Alsof je bent gehypnotiseerd.

Deel 2 van de Hamas Rocket Hoax over dat door Israël en de VS ontwikkelde Nikola Tesla luchtafweersysteem op laserbasis suggereert dat er geen Hamasraket door dat systeem kan komen.

EC, om je wereldbeeld wat te verruimen moet je echt eens iets lezen over de Rothschilds. Als je dat nooit gedaan hebt, kun je niet goed begrijpen wat er gaande is in de wereld en wat de afgelopen 200 jaar een van de belangrijkste krachten was achter alle ingrijpende politieke en financieel-economische ontwikkelingen.
HR
HR

echte critiche
Icoon

ik mis MD hier :B of zal hij het vliegtuig na egypte gepakt hebben om vandaar uit via een ondergrondse tunnel de gazzastrook in te gaan? en vervolgens een riem vol met explosieven rond zijn middel te doen :B
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2009 om 19:56:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

aliendwurf schreef:

@kees: ik ga geen welles nietus spelletje met je aan dus je mag denken wat je wilt. Caps maakt trouwens geen indruk in een discussie, kun je beter achterwege laten. Wat Israel betreft, ze zijn geen haar beter dan de Hamas, wat idd tuig is. Wat zegt het jou dat er bijv geen journalisten toe gelaten worden? Dat doe je niet als je niks te verbergen hebt. En zullen we Europa ook verdelen zoals het duizend jaar geleden was? Kom op zeg.
HR
het is al zo lang een welles nietes discussie,ik had vandaag op het werk dezelfde discussie,er zijn duidelijk 2 meningen in deze kwestie,mijn voorkeur gaat naar de palestijnese kant hoewel ik besef dat ook daar niet alles fris is wat er gebeurd,dat geldt voor allebei de kanten,helaas willen diegene die pro israel zijn dat niet inzien vandaar dat ik in de discussie af en toe geheel de anti Israel kant op ga,maar ik kan net zo goed tegen de muur lullen,argumenten worden gewoon niet gelezen
HR
HR

echte critiche schreef:

ik mis MD hier :B of zal hij het vliegtuig na egypte gepakt hebben om vandaar uit via een ondergrondse tunnel de gazzastrook in te gaan? en vervolgens een riem vol met explosieven rond zijn middel te doen :B
HR
Geen zin meer in de discussie? :B
HRHR
HR

seven schreef:

(...)

het is al zo lang een welles nietes discussie,ik had vandaag op het werk dezelfde discussie,er zijn duidelijk 2 meningen in deze kwestie,mijn voorkeur gaat naar de palestijnese kant hoewel ik besef dat ook daar niet alles fris is wat er gebeurd,dat geldt voor allebei de kanten,helaas willen diegene die pro israel zijn dat niet inzien vandaar dat ik in de discussie af en toe geheel de anti Israel kant op ga,maar ik kan net zo goed tegen de muur lullen,argumenten worden gewoon niet gelezen
HR
Helaas is dat bijna helemaal waar, seven. Toch, heel af en toe kom je wel eens een rechtse rakker tegen die nog te bereiken is ondanks de diepe trance waarin deze mensensoort zonder uitzondering verkeert. Het beste kun je er dan een in levende lijve treffen. Enkele keren met je vingers knippen vlak bij zijn of haar ogen en tegelijk hard "Wake up!!" of "Wakker worden!!" roepen, kan ook helpen heb ik gemerkt.

In de VS klaagt men er nog meer over, hoezeer de mensen op scholen en door de media geïndoctrineerd zijn om te geloven dat Israël een nobel land is en alle omliggende volkeren bestaan uit schurken en leugenaars die het de respectabele Israëli's onnodig zwaar maken.
HR
HR

echte critiche
Icoon

Helaas is dat bijna helemaal waar, seven. Toch, heel af en toe kom je wel eens een LINKSE rakker tegen die nog te bereiken is ondanks de diepe trance waarin deze mensensoort zonder uitzondering verkeert. Het beste kun je er dan een in levende lijve treffen. Enkele keren met je vingers knippen vlak bij zijn of haar ogen en tegelijk hard "Wake up!!" of "Wakker worden!!" roepen, kan ook helpen heb ik gemerkt. HR
mooier zal niemand het zeggen happel, maar een kleine verbetering was ECHT noodzakelijk. ZEER goed van toepassing bij de NAIEFE linkse rakker.
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2009 om 22:52:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

echte critiche schreef:

(...)

mooier zal niemand het zeggen happel, maar een kleine verbetering was ECHT noodzakelijk. ZEER goed van toepassing bij de NAIEFE linkse rakker.
HR
hier kan ik nou wel weer om :D
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Reg.: 15 oktober 2003

seven schreef:

(...)

hier kan ik nou wel weer om :D
HR
Het wordt inderdaad een beetje lachwekkend ja..
HR
HR

echte critiche schreef:

(...)

HR
Doe je het weer...
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006

Anti-Israëlische protesten in Marokko

RABAT - In de Marokkaanse hoofdstad Rabat zijn zondag tienduizenden mensen de straat opgegaan tegen het Israëlische grondoffensief in de Gazastrook.

Het was de grootste demonstratie in het land sinds begin vorige week de Israëlische aanval op Gaza begon. De afgelopen week gingen in verschillende Marokkaanse steden mensen de straat op uit solidariteit met de inwoners van Gaza. Ook sloten middelbare scholen hun deuren.

Betogers riepen leuzen tegen Israël, Amerika en Egypte. Ze vinden dat de Egyptische en Marokkaanse regering verraad plegen door geen duidelijk standpunt in te nemen tegen de Israëlische acties. Israël en Marokko onderhouden al jaren nauwe banden met elkaar.

Veel demonstranten droegen Palestijnse vlaggen en Hamas-attributen. Ook schoenen op stokken en vlaggen met de revolutionair Che Guevara waren veel te zien. De schoen is hier een trend geworden onder demonstranten sinds het schoenenincident in Bagdad, waarbij de Amerikaanse president George Bush een paar schoenen naar zijn hoofd kreeg.

Aan de demonstratie in Rabat namen burgers, vertegenwoordigers van politieke partijen en mensenrechtenorganisaties deel. Schattingen over het aantal demonstranten liepen uiteen van enkele tienduizenden tot een miljoen. HR
Het is voor of tegen de Islam, dat wordt mij steeds duidelijker. Er is geen tussenweg. Degenen die niet pro Israel zijn en wel pro palestijn kiezen voor de geweldage politieke doctrine genaamd de Islam.

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 5 januari 2009 23:46:50).]
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006

Nu nog wat "aparte cartoons

Nymmer 1

Nummer twee
HR
HR

echte critiche schreef:

(...)

HR
:) Zou dat helpen denk je EC, bij Annie Lennox en Bianca Jagger? George Galloway zegt aan het eind van deze opname enkele gedenkwaardige woorden:

Annie Lennox, Bianca Jagger condemn Gaza raids
HR
HR

varkenoord
Legende

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004

Gisteravond in Pauw en Witteman gaf de voormalige minister Hans van de Broek een mooi college over de toestand in de Gazastrook.Deze toch niet als links bekendstaande politicus,liet geen spaan heel van Israel.In de discussie met jort Kelder en Sorensen bleek ook weer eens hoe dom die Sorensen is.
HR
HR

Jordy_FR
Legende

Reg.: 15 oktober 2003

Die zal dan ineens wel weer links zijn volgens de EXTREEM RECHTSEN hier op het forum!
HR
HR

echte critiche
Icoon

nee je kan het ook anders uiitleggen, wie een bloedhekel heeft aan joden is op dat vlak weer extreem rechts. zie stalin? uiterst links,(communist) maar heeft onzettend veel joden laten vermoorden.

varkenoord schreef:

Gisteravond in Pauw en Witteman gaf de voormalige minister Hans van de Broek een mooi college over de toestand in de Gazastrook.Deze toch niet als links bekendstaande politicus,liet geen spaan heel van Israel.In de discussie met jort Kelder en Sorensen bleek ook weer eens hoe dom die Sorensen is.
HR
geef nou eens antwoord op mijn vraag vroeg jord kelder 3 keer aan van den broek, en drie keer draaide hij er als een echte politicus er omheen. jord kelder zette hem goed vast.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 6 januari 2009 12:54:30).]
HR
HR

The Raw Story.com, Monday January 5, 2009

Norwegian doctor: Israel intentionally targeting civilians

David Edwards and Stephen C. Webster

forumillustratie

Norwegian doctor Mads Gilbert:
'They are bombing one and a half million people in a cage'

Mads Gilbert, a Norwegian doctor working in Gaza, told Sky News on Monday that that he believes Israel is deliberately attacking the Palestinian population, not just targeting Hamas as Israeli authorities have said numerous times.

"Just a little bit more than an hour ago, the Israelis bombed the central food market in Gaza City and we had a mass influx of about 50 injured and between 10 and 15 killed," said Gilbert, on the phone with Sky News.

"At the same time they bombed an apartment house with children playing on the roof and we had a lot of children also. This is really like from Dante's Inferno. It's like hell here now and it's been bombing all night. Up till now, close to 500 people have been killed and the number of casualties is getting to 2 to 2 and a half thousand which 50 percent are children and women."

"Are your hospital's reaching capacity?" asked the Sky News correspondent. "Can you deal with these people?"

"We have been doing surgery around the clock," Gilbert replied. "I just talked to to one of my colleagues in the ICU who has not been sleeping for three days and they hospital is completely overcrowded and we are running six, seven OR's and there are injuries that you just don't want to see in this world. Children coming in with open abdomens and legs cut off.

"We just had a child who left. We had to amputate both legs and the arms and the only crime they have done is been civilians -- Palestinians living in Gaza. The relief now is not more doctors and more drugs the relief now is to stop the bombing immediately. This can not go on. It is a disaster."

"You've talked about the civilians, the women and children, the men who aren't involved in this but are you also getting casualties that are Hamas fighters?" asked the reporter.

"To be honest, we came on New Year's Eve in the morning," answered Gilbert. "I've seen one military person among the tens -- I mean, hundreds -- we have seen and treated. So, anybody who tries to claim this as sort of a clean war against another army are lying.

"This is an all out war against the civilian Palestinian population in Gaza and we can prove that with the numbers and you have to remember that the average age of the Gaza inhabitant is 17-years. It's a very young population and 80% are living below the poverty limit of the U.N.

"So, this is a poor and very young people and they are able to escape absolutely nowhere because they can not flee like other populations can in wartime. Because they are fenced in and they are in a cage. So, they are bombing one and a half million people in a cage. And young people and poor people and, you know, you can not separate between the civilians and the fighters in such a situation."

This video is from CBS News, broadcast Jan. 5, 2008.
http://nl.youtube.com/watch?v=_bc8o1ByqBU

HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er in de spits?

Kazim
Te Vrede
Immers
Een ander

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 77,1% dat Ajax wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!