Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 56 »
Ché Cliché
Legende
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Oradea
Vak: -
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 24 maart 2003
quote:Ik zat ook niet op jou te doelen hoor. Maar ik vind het te debiel voor woorden om in deze kwestie partij te kiezen, omdat je hoe dan ook een kwade partij uitkiest. Alsof je alleen maar keus hebt uit ajax en ajax.
Vakkie W schreef:
(...)
Ik steun niks of niemand in deze kwestie want er is geen goede of slechte.
Dit is een oneindige oorlog die af en toe oplaait waar onschuldige burgers het slachtoffer van worden. Dit gebeurt al jaren en zal nog jaren duren.
echte critiche
Icoon
Droomaankoop: -
Reg.: 10 november 2005
quote:ik kijk het toch een heel stuk objectiefer dan jij ali, ik heb geen hekel aan moslims,totaal niet. hun geloof vind ik achterlijk, das wat anders. maar aan de mens moslim, nogmaals heb ik geen hekel. jij daarintegen heb een zware hekel aan alles wat joods is. dus kun jij het nooit objectiefer bekijken dan ik. jij wil ook niet inzien dat dat hamastuig altijd zelf begint, ALTIJD.
aliendwurf schreef:
(...)
Zo is dat, net als die verdomde burgers die het wagen om op de Hamas te stemmen want dan vraag je er zelf om toch? Dood aan alles wat niet Joods is in die regio. Dat duivelse tuig.
En het dan nog wagen om te zeggen dat sommigen je versteld doen staan....nee jij dan.
Happel
Crack
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Reg.: 17 april 2007
DeambtenaaR
Crack
Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 februari 2006
echte critiche
Icoon
DeambtenaaR
Crack
quote:Geloof mij nou, die link en dan ook gelijk met 020 als joodse club is in het hoofd van Happel allang gelegd.
echte critiche schreef:
http://fr.youtube.com/user/Mahdiarmy
moet je kijken door wat voor soort figuur die filmpjes zijn gemaakt.een beetje objectiefiteit kan geen kwaad happel. jij ziet echt achter elk rotje een zwaar complot.
nog effe en het is een israelisch complot(betaald door de Rothschilds)dat dat feyenoord zoveel blessures heeft.
Happel
Crack
quote:Uiteindelijk zal Feyenoord zegevieren over die vervloekte zionisten!
DeambtenaaR schreef:
(...)
Geloof mij nou, die link en dan ook gelijk met 020 als joodse club is in het hoofd van Happel allang gelegd.![]()
DeambtenaaR
Crack
quote:Het schijnt dat als je van alle trainers van ajax de 3e letter van de voornaam pakt je de volgende tekst krijgt: "Rothschild rules the world and will kill all Palestinians and rule the dollar"
Happel schreef:
(...) Uiteindelijk zal Feyenoord zegevieren over die vervloekte zionisten!![]()
aliendwurf
Icoon
Winnaar Feyenoord Netwerk VoVo 2010/2011; meer prijzen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Happel
Crack
quote:Het is tijd om wakker te worden EC.
echte critiche schreef:
http://fr.youtube.com/user/Mahdiarmy
moet je kijken door wat voor soort figuur die filmpjes zijn gemaakt.een beetje objectiefiteit kan geen kwaad happel. jij ziet echt achter elk rotje een zwaar complot.
nog effe en het is een israelisch complot(betaald door de Rothschilds)dat dat feyenoord zoveel blessures heeft.
echte critiche
Icoon
seven
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
quote:het is al zo lang een welles nietes discussie,ik had vandaag op het werk dezelfde discussie,er zijn duidelijk 2 meningen in deze kwestie,mijn voorkeur gaat naar de palestijnese kant hoewel ik besef dat ook daar niet alles fris is wat er gebeurd,dat geldt voor allebei de kanten,helaas willen diegene die pro israel zijn dat niet inzien vandaar dat ik in de discussie af en toe geheel de anti Israel kant op ga,maar ik kan net zo goed tegen de muur lullen,argumenten worden gewoon niet gelezen
aliendwurf schreef:
@kees: ik ga geen welles nietus spelletje met je aan dus je mag denken wat je wilt. Caps maakt trouwens geen indruk in een discussie, kun je beter achterwege laten. Wat Israel betreft, ze zijn geen haar beter dan de Hamas, wat idd tuig is. Wat zegt het jou dat er bijv geen journalisten toe gelaten worden? Dat doe je niet als je niks te verbergen hebt. En zullen we Europa ook verdelen zoals het duizend jaar geleden was? Kom op zeg.
aliendwurf
Icoon
quote:Geen zin meer in de discussie?
echte critiche schreef:
ik mis MD hierof zal hij het vliegtuig na egypte gepakt hebben om vandaar uit via een ondergrondse tunnel de gazzastrook in te gaan? en vervolgens een riem vol met explosieven rond zijn middel te doen
Happel
Crack
quote:Helaas is dat bijna helemaal waar, seven. Toch, heel af en toe kom je wel eens een rechtse rakker tegen die nog te bereiken is ondanks de diepe trance waarin deze mensensoort zonder uitzondering verkeert. Het beste kun je er dan een in levende lijve treffen. Enkele keren met je vingers knippen vlak bij zijn of haar ogen en tegelijk hard "Wake up!!" of "Wakker worden!!" roepen, kan ook helpen heb ik gemerkt.
seven schreef:
(...)
het is al zo lang een welles nietes discussie,ik had vandaag op het werk dezelfde discussie,er zijn duidelijk 2 meningen in deze kwestie,mijn voorkeur gaat naar de palestijnese kant hoewel ik besef dat ook daar niet alles fris is wat er gebeurd,dat geldt voor allebei de kanten,helaas willen diegene die pro israel zijn dat niet inzien vandaar dat ik in de discussie af en toe geheel de anti Israel kant op ga,maar ik kan net zo goed tegen de muur lullen,argumenten worden gewoon niet gelezen
echte critiche
Icoon
quote:mooier zal niemand het zeggen happel, maar een kleine verbetering was ECHT noodzakelijk. ZEER goed van toepassing bij de NAIEFE linkse rakker.
Helaas is dat bijna helemaal waar, seven. Toch, heel af en toe kom je wel eens een LINKSE rakker tegen die nog te bereiken is ondanks de diepe trance waarin deze mensensoort zonder uitzondering verkeert. Het beste kun je er dan een in levende lijve treffen. Enkele keren met je vingers knippen vlak bij zijn of haar ogen en tegelijk hard "Wake up!!" of "Wakker worden!!" roepen, kan ook helpen heb ik gemerkt.
seven
Icoon
Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
quote:hier kan ik nou wel weer om
echte critiche schreef:
(...)
mooier zal niemand het zeggen happel, maar een kleine verbetering was ECHT noodzakelijk. ZEER goed van toepassing bij de NAIEFE linkse rakker.
Jordy_FR
Icoon
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
quote:Het wordt inderdaad een beetje lachwekkend ja..
seven schreef:
(...)
hier kan ik nou wel weer om
aliendwurf
Icoon
quote:Doe je het weer...
echte critiche schreef:
(...)
mooier zal niemand het zeggen happel, maar een kleine verbetering was ECHT noodzakelijk. ZEER goed van toepassing bij de NAIEFE linkse rakker.
st0ere2006 ![]()
Crack
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
quote:Het is voor of tegen de Islam, dat wordt mij steeds duidelijker. Er is geen tussenweg. Degenen die niet pro Israel zijn en wel pro palestijn kiezen voor de geweldage politieke doctrine genaamd de Islam.
Anti-Israëlische protesten in Marokko
RABAT - In de Marokkaanse hoofdstad Rabat zijn zondag tienduizenden mensen de straat opgegaan tegen het Israëlische grondoffensief in de Gazastrook.
Het was de grootste demonstratie in het land sinds begin vorige week de Israëlische aanval op Gaza begon. De afgelopen week gingen in verschillende Marokkaanse steden mensen de straat op uit solidariteit met de inwoners van Gaza. Ook sloten middelbare scholen hun deuren.
Betogers riepen leuzen tegen Israël, Amerika en Egypte. Ze vinden dat de Egyptische en Marokkaanse regering verraad plegen door geen duidelijk standpunt in te nemen tegen de Israëlische acties. Israël en Marokko onderhouden al jaren nauwe banden met elkaar.
Veel demonstranten droegen Palestijnse vlaggen en Hamas-attributen. Ook schoenen op stokken en vlaggen met de revolutionair Che Guevara waren veel te zien. De schoen is hier een trend geworden onder demonstranten sinds het schoenenincident in Bagdad, waarbij de Amerikaanse president George Bush een paar schoenen naar zijn hoofd kreeg.
Aan de demonstratie in Rabat namen burgers, vertegenwoordigers van politieke partijen en mensenrechtenorganisaties deel. Schattingen over het aantal demonstranten liepen uiteen van enkele tienduizenden tot een miljoen.

st0ere2006 ![]()
Crack
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
Happel
Crack
quote:
echte critiche schreef:
(...)
varkenoord
Icoon
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Jordy_FR
Icoon
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
echte critiche
Icoon
quote:geef nou eens antwoord op mijn vraag vroeg jord kelder 3 keer aan van den broek, en drie keer draaide hij er als een echte politicus er omheen. jord kelder zette hem goed vast.
varkenoord schreef:
Gisteravond in Pauw en Witteman gaf de voormalige minister Hans van de Broek een mooi college over de toestand in de Gazastrook.Deze toch niet als links bekendstaande politicus,liet geen spaan heel van Israel.In de discussie met jort Kelder en Sorensen bleek ook weer eens hoe dom die Sorensen is.
Happel
Crack
quote:
The Raw Story.com, Monday January 5, 2009
Norwegian doctor: Israel intentionally targeting civilians
David Edwards and Stephen C. Webster![]()
Norwegian doctor Mads Gilbert:
'They are bombing one and a half million people in a cage'
Mads Gilbert, a Norwegian doctor working in Gaza, told Sky News on Monday that that he believes Israel is deliberately attacking the Palestinian population, not just targeting Hamas as Israeli authorities have said numerous times.
"Just a little bit more than an hour ago, the Israelis bombed the central food market in Gaza City and we had a mass influx of about 50 injured and between 10 and 15 killed," said Gilbert, on the phone with Sky News.
"At the same time they bombed an apartment house with children playing on the roof and we had a lot of children also. This is really like from Dante's Inferno. It's like hell here now and it's been bombing all night. Up till now, close to 500 people have been killed and the number of casualties is getting to 2 to 2 and a half thousand which 50 percent are children and women."
"Are your hospital's reaching capacity?" asked the Sky News correspondent. "Can you deal with these people?"
"We have been doing surgery around the clock," Gilbert replied. "I just talked to to one of my colleagues in the ICU who has not been sleeping for three days and they hospital is completely overcrowded and we are running six, seven OR's and there are injuries that you just don't want to see in this world. Children coming in with open abdomens and legs cut off.
"We just had a child who left. We had to amputate both legs and the arms and the only crime they have done is been civilians -- Palestinians living in Gaza. The relief now is not more doctors and more drugs the relief now is to stop the bombing immediately. This can not go on. It is a disaster."
"You've talked about the civilians, the women and children, the men who aren't involved in this but are you also getting casualties that are Hamas fighters?" asked the reporter.
"To be honest, we came on New Year's Eve in the morning," answered Gilbert. "I've seen one military person among the tens -- I mean, hundreds -- we have seen and treated. So, anybody who tries to claim this as sort of a clean war against another army are lying.
"This is an all out war against the civilian Palestinian population in Gaza and we can prove that with the numbers and you have to remember that the average age of the Gaza inhabitant is 17-years. It's a very young population and 80% are living below the poverty limit of the U.N.
"So, this is a poor and very young people and they are able to escape absolutely nowhere because they can not flee like other populations can in wartime. Because they are fenced in and they are in a cage. So, they are bombing one and a half million people in a cage. And young people and poor people and, you know, you can not separate between the civilians and the fighters in such a situation."
This video is from CBS News, broadcast Jan. 5, 2008.
http://nl.youtube.com/watch?v=_bc8o1ByqBU
Deze topic is open en bestaat uit 56 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

Op dit moment zitten er 5 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "ZATERDAG1945 UURFEYENOORD-RKC WAALWIJK".
Wat vind jij van de nieuwe shirts voor komend seizoen (bekijk)
Van de Feyenoord-fans denkt 70,0% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.