Feyenoord Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 10:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 94 »

HR

quote:HR
echte critiche schreef:

nazi en hamas wilden/willen maar 1 ding, en dat is israel vernietigen. zij sturen elke dag raketen af op israel en dan gaan die vuilaken nog huilen ook als ze worden teruggebeten. de viesheid van die lui is goed te zien doordat ze hun raketinstalaties tussen de burgers posteren. ook hun hoofdkwartieren zitten tussen dichtbevolkte wijken. voor iedereen is het ook duidelijk dat hamas en iran samenwerken en maar 1 doel voor ogen hebben; de vernieteging van israel. altijd beginnen die honden zelf. en israel reageerd alleen maar. en dat recht hebben ze, geen enkelt land laat zich aanvallen. zeker niet door terroristen.

hier kun je goed zien dat arabieren en nazi het zelfde denken over joden.

veelzeggend deze foto.

(plaatje)
HR
Wat is dat voor foto, EC en wie zijn die heren? Ik kan je nog heel wat foto's tonen waar nazi's de hand schudden van niet-Arabieren, maar om dat meteen veelzeggend te noemen gaat een beetje ver.

Het grootste geld van deze wereld (Rothschild, Rockefeller) staat aan de kant van Israël, sterker: het grootste geld IS Israël. Toen de Britten de Eerste Wereldoorlog dreigden te verliezen boden de Rothschilds aan om de Verenigde Staten via de door de Rothschilds gecontroleerde media in de oorlog te betrekken als partner van Groot-Brittannië, in ruil voor Palestina. Zie de beroemde toespraak van de joodse voormalige zionist Benjamin Freedman (vriend van de Kennedy's) uit 1961:

http://www.sweetliberty.org/issues/israel/freedman.htm

Dat de Arabieren een beetje last hebben van jodenhaat is niet zo verwonderlijk. Eustace Mullins in zijn 'New History of the Jews' (1968), p. 95:

The First World War had broken out on schedule, carefully planned by Zaharoff and the other Jewish munitions tycoons. Tremendous fortunes were made during the slaughter of the gentiles. A Jewish scientist in England named Chaim Weizmann invented a deadly poison gas during the war, and the Jews agreed that the British could use it if they would support the Zionist movement to seize Palestine. The British accepted the offer, which Lord Balfour made formal in a letter to Lord Rothschild on November 2, 1917. However, T. E. Lawrence, known as Lawrence of Arabia, had persuaded the Arabs to revolt against the Turks and support England. In exchange, the English had agreed to keep the Jews out of Palestine. Lawrence was so disgusted by this betrayal of the Arabs that he left public life forever. Ironically, this double-cross marked the beginning of the decline of England as a world power and she soon sank to the role of a second-class nation.

Desmond Stewart and other English writers have recently compiled evidence that T.E. Lawrence's death in a motorcycle 'accident' was really cold-blooded murder. The Jews understood that their plans to take over the Arabs lands could never be carried out as long as Lawrence was alive to testify to the pledges of territorial integrity which the British made to the Arabs in exchange for their support during World War I. A line was stretched across the road down which Lawrence was accustomed to travel at high speed, and when his cycle struck it, he was thrown and killed instantly.

Chaim Weizmann, de gifgaspatenthouder en vierde president van de internationale Zionistenbond, werd in 1948 de eerste president van Israël.

Als toegift een filmpje over Ashkenazi-joden, van oorsprong Turken die zich tussen 800 en 1000 na Christus bekeerden tot het joodse geloof. De Ashkenazim zijn de huidige heersers in Israël, maar er bestaat dus geen enkele biologische band tussen hen en het door hun bezette Palestina.

The Thirteeenth Tribe
HR
HR

st0ere2006 Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Droomaankoop: -
Reg.: 26 oktober 2006

jozsef Kiprich. schreef:

(...)

En wat als ze jou je land en je hele hebben en houden afpakken halve zool.
HR
Gaan we zo discussieren ? Met scheldwoorden ? Dat is geheel onnodig. En onvolwassen. Laat ik daar maar bij houden.
En anders kun jij beter op maroc.nl de haatzaaiende anti joden site gaan discussieren. :B

Als Nederland mijn land zou worden aangevallen door de buurlanden dan slaan we ook net als israel terug.

Happel ik gehersenspoeld ? :D Een van de weinige dingen waar ik vanuit mijn opvoeding altijd kritisch maar wel volop achter ben blijven staan zijn behalve mijn club, ook de staat Israel.

On topic.
Heb zelf tweemaal Israel bezocht en geloof me of niet, de Israeliers hebben het land ontwikkeld, iets wat die Palestijnen nooit voor elkaar hadden gekregen Respect voor Israel dat zich handhaaft en omringd weet door alleen maar vijanden.

Mijn kritische punten zijn dat men allang de Hezbollah en de Hamas de zee in had moeten drijven. Dat er burgerslachtoffers vallen, dat gebeurt nu eenmaal in iedere oorlog en deze twee door iran geinspireerde bewegingen gebruiken de burgers ook als schild. En op de Gaza heeft men massaal Hamas gestemd,dus moet men de consequenties dragen dat Hamas de souvereine staat Israel aanvalt. Tegen haat is geen dialoog opgewassen.
HR
HR

seven
Legende

Uit: Nijmegen
Vak: -
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 januari 2009 om 21:23:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

st0ere2006 schreef:

(...)

Gaan we zo discussieren ? Met scheldwoorden ? Dat is geheel onnodig. En onvolwassen. Laat ik daar maar bij houden.
En anders kun jij beter op maroc.nl de haatzaaiende anti joden site gaan discussieren. :B

Als Nederland mijn land zou worden aangevallen door de buurlanden dan slaan we ook net als israel terug.

Happel ik gehersenspoeld ? :D Een van de weinige dingen waar ik vanuit mijn opvoeding altijd kritisch maar wel volop achter ben blijven staan zijn behalve mijn club, ook de staat Israel.

On topic.
Heb zelf tweemaal Israel bezocht en geloof me of niet, de Israeliers hebben het land ontwikkeld, iets wat die Palestijnen nooit voor elkaar hadden gekregen Respect voor Israel dat zich handhaaft en omringd weet door alleen maar vijanden.

Mijn kritische punten zijn dat men allang de Hezbollah en de Hamas de zee in had moeten drijven. Dat er burgerslachtoffers vallen, dat gebeurt nu eenmaal in iedere oorlog en deze twee door iran geinspireerde bewegingen gebruiken de burgers ook als schild. En op de Gaza heeft men massaal Hamas gestemd,dus moet men de consequenties dragen dat Hamas de souvereine staat Israel aanvalt. Tegen haat is geen dialoog opgewassen.
HR
Als Belgie Noord brabant en Zeeland zou inpikken zou je jezelf ook verzetten Stoere,ik snap goed dat je tegen het geweld van de Hamas bent maar je moet ook de fouten van de staat Israel inzien
HR
HR

st0ere2006 schreef:

(...)

On topic.

HR
Maar als je praat in termen van "dat men allang de Hezbollah en de Hamas de zee in had moeten drijven", dan predik je toch ook haat?

Een van de fascinerendste werken op het gebied van onvervalste geschiedenis die de laatste tien jaar zijn verschenen is Vatican Assassins uit 2001 van Eric Jon Phelps, met bijna 700 pagina's jodenstreken die de jezuïeten hebben uitgehaald sinds hun oprichting door de duivelaanbidder en tovenaar Ignatius van Loyola in 1539.

Volgens Phelps controleren de Jezuïeten via de Knights of Malta de zionistische bankiers. De Bijbelvaste Phelps denkt dat het bijzonder slecht gaat aflopen met de joden in Israël. De zionisten en jezuïeten, beide dienaren van Lucifer, zijn momenteel volop bezig om via hun New World Order de troonbestijging van de échte Antichrist voor te bereiden en daarin speelt de wederopbouw van de tempel van Salomo een belangrijke rol. Dat moet gebeuren op de plaats waar nu de Al Aqsamoskee staat, de derde heilige plaats van de islam.

In een interview met Rick Martin van The Spectrum Magazine in juli 2001 zegt Phelps onder andere:

The Jesuit Order - Well-Hidden Soldiers Of Satan
http://www.loveforlife.com.au/node/3980

Phelps: We know that the Jesuits, in their agendas, hate the Jews.

And you add: "Eric, you say that the Jesuits set up Zionist Israel."

The Jesuits control the Masonic Jewish Zionists who control Zionist Israel. They HATE the Jewish race. And when I speak of Jews, I'm not speaking of Judaism. I'm not speaking of their evil religion, that openly and notoriously rejects Jesus as the Messiah; even Josephus realized Jesus was the Messiah.

I'm talking about the RACE. And when I'm speaking of the Jewish race, I'm speaking of the descendants of Jacob, through his 12 sons, and their physical descendants. That's what I mean when I speak of the Jews.

Many, many Orthodoxes today believe there is no such thing as the Jewish race. They are in error about that, because in Romans IX, X, & XI, it speaks specifically about the Jewish race, that Christ was a Jew; that Christ spoke in John, Chapter IV, we know whom we worship for salvation is of the Jews.

So, he identified himself as a Jew. The Apostle Paul identified himself as a Hebrew of Hebrews, an Israelite, etc. So the terms Jew, Israelite, and Hebrew are all synonymous terms; they are the physical, racial descendants of Jacob. And, therefore, the Abraham covenant and promises apply to them, and they have not been fulfilled to this day. They are in the great diaspora-they are in the great dispersion.

And so, Satan, not wanting them to inherit these promises, has set-out to destroy the Jewish race any way he possibly can. And his greatest tool in the destruction of the Jewish race is the Jesuit Order.

Martin: Are you saying that this headline that I just read to you has an agenda behind it?

Phelps: Absolutely.

Martin: And what is that agenda?

Phelps: The agenda is to create world-wide anti-Jewish fury, in every nation of the world, so as to drive all the Jews back to Israel for their final annihilation when the Jesuits bring in the armies of the Earth and when the anti-Christ, the risen Pope, brings in the armies of the Earth in his last, mad attempt to destroy all of the Jews, so that they cannot inherit the promises given to Abraham, Isaac, and Jacob.

Martin: If there is an intelligence community behind this publication, it's easy enough to draw the conclusion, from what you're saying, that the Jesuits, who control the intelligence community, would be specifically behind this agenda to foment hate and agitation against the Jewish race.

Phelps: Absolutely. Especially the American Jews, because there are more American Jews, here in this country, than there are in Israel. And one of their agendas in the next 10-20 years is to create anti-Jewish fury, and to drive the American Jews back to Israel, killing millions of them, as well, here, because they're planning to bring their Roman Catholic Fascist dictator to power-just like they did with Hitler in Germany; just like they did with Stalin in Russia; just like they did with Franco in Spain; just like they did with Mussolini in Italy. They have the same exact agenda here. They're going to do it through the Republican, "New Right" party, of which George Bush is now the head.

Martin: At one point, you made a comment privately concerning the Right-Wing militia movement possibly being influenced with another agenda. Can you talk about that?

I'll just say up-front that this is going to strike at the heart of many people's belief system. And some may have difficulty with what you say.

Phelps: The Right-Wing militia groups-the posse comitatus, etc., Ku Klux Klan, the Minutemen, they all have one thing in common: they all hate the Jews. That puts up a flag for me. And if they all hate the Jews, that tells me that they have been imbibed, or indoctrinated, with hatred for the Jews. They all hate the Jews; and as an aside, so do the Black Moslems [Muslims]. Louis Farrakhan openly hands-out The Protocols Of The Learned Elders Of Zion and blames all our problems, and all the Black man's problems, on the Jews.

So, the Right-Wing posse comitatus groups are all controlled by the Jesuits because they are all anti-Jew, and THEY HAVE NOTHING TO SAY ABOUT THE JESUIT ORDER. NOTHING!

THE MANIACAL WORLD CONTROL AND THE JESUITS PART 2

Eric Jon Phelps with Rick Martin

Now, let's talk about Africa. There are 700,000, as I understand it, Chinese troops in Somalia. Chuck Colson, one of the conspirators in the Kennedy assassination and the Watergate cover-up, is now the false Bible-believer, the false Protestant. He's working for the Jesuits because the head of his prison fellowship is a Roman Catholic.

Colson now is being used to try to get an American military force into the Sudan to save these Black Christians, who in fact are Black Roman Catholics. If that is accomplished, if that is done, we are now going to have a large military force in the Sudan, and there's a large military force in Somalia. What do you think it would take for those two military forces to clash?

And if those military forces clash, we will have an escalation in Africa, which I believe is what the Jesuits want. Because, if that happens, there can be a surgical strike into Jerusalem for the blowing-up of the Dome of the Rock. The Moslems, the Muftis, have known that was the intent of the Zionists for years, the blowing of the Dome of the Rock, so that Solomon's Temple can be rebuilt. And you can find this information in Pierre van Paassen's great work, written in 1939, called Days Of Our Years. So, with this coalition with the 14th Amendment American forces against the Chinese forces in Africa, this could happen.

Now, what would happen as a result of the destruction of the Dome of the Rock? Well, the Moslems regard the Dome of the Rock as the third most important holy place in their religion. They would call for a Jihad against "The Great Satan", the United States. And with a Jihad, a Holy War, against the United States, they would then go across Africa to West Africa. There will probably be a coalition of ships ready at that time, to be ferried across the Atlantic Ocean into Cuba. And Cuba will be the landing base, the staging base for the invasion of the Protestant American South, the last real Protestant bastion of liberty in the world.

Remember: according to the Koran, it is no murder to kill a Christian; in fact, it is a virtuous act.

So, here we'd have all of these Moslem troopers, millions of Moslem troopers will be landing in Miami, landing in New Orleans, landing in the South of the United States, coupled with a Cuban military force, coupled with, probably, also a Chinese military force coming from the West Coast, and coming up through the Panama Canal to unite with them in the attack of the American South. With the blood bath that will ensue, this whole coalition of nations: China, Russia, Cuba, the Arabs, they will carry out the destruction and annihilation of this North American population, WHICH INCLUDES CANADA; it definitely includes Canada.

It is for this reason, because the government is controlled by the Jesuits, the government of the United States is seeking our total disarmament and the abolition of all gun ownership. This is why the Jesuit Conference, for years, has been anti-gun-ownership, meaning handguns, rifles, and shotguns.

So, to have the American people completely disarmed, our military cut way down, we have no Navy any more, really, to speak of; we have no Army-it's a totally demoralized Army, with this forced integration; and we have Black supremacy in the Army.

I was there, in Germany, for 3 years. I watched it with my own eyes. So, we have a demoralized American Army that doesn't know what to fight.

HR
[Dit bericht is veranderd door Happel (op 2 januari 2009 21:51:33).]
HR
HR

st0ere2006 schreef:

(...)

On topic.

HR
Halve zool is geen scheldwoord, en trouwens wie noemt mij gelijk jodenhater?
Ik geef alleen mijn mening over wat er nu gebeurd daar dat ik het totaal niet eens ben met de al een week aanhoudende bombardementen op gaza.
Wat heeft maroc.nl te maken met Israel? volgens mijn niks meneer pino?
HR
HR

seven
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 januari 2009 om 23:24:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
je hebt helemaal gelijk jozsef,hij heeft het ook over discussieren maar op argumenten van anderen gaat hij niet in,ik ben het helemaal met je eens,mijn sympathie gaat ook meer naar de palastijnen dan naar de democratische staat Israel ze zouden eens in de spiegel moeten kijken dat volk daar
HR
HR

jezus christus schreef:

(...)

helemaal mee eens. wat daar gebeurt kan vrij makkelijk worden vergeleken met de acties van ene snorremans... misdadig gewoon. begrijp ook niet dat die natnekken nog zoveel steun in de wereld hebben. vind het ook niet gek dat er naties aldaar zijn die niets liever doen dan doot joodse zootje plat gooien...deden die joden tenslotte ook bij hun naaste buren...
HR
Die natnekken krijgen heel veel steun omdat op alle belangrijke en hoge positie's allemaal joden zitten.
HR
HR

Nog steeds geen buitenlandse pers in Gaza

TEL AVIV - Ondanks een uitspraak van het Israëlische hooggerechtshof van woensdag zijn vrijdag nog steeds geen buitenlandse verslaggevers de Gazastrook in gereisd.

Dit heeft de Buitenlandse Persvereniging (FPA) in Israël laten weten. De opperrechters hadden woensdag gelast dat een groep van acht buitenlandse journalisten de Gazastrook in mocht.

De Israëlische regering wilde vrijdag echter slechts twee journalisten naar eigen keuze toelaten. De FPA vond dat onaanvaardbaar.

Er zijn tegenstrijdige berichten over de situatie in het afgesloten gebied. De Israëlische regering ontkent dat er sprake is van een humanitaire ramp, terwijl de VN reppen over een 'afgrijselijke' situatie.

Uitspraak

De Israëlische minister van Handel en Industrie, Eli Yishai, heeft de uitspraak van het hooggerechtshof bekritiseerd.

Volgens hem heeft de Joodse staat het recht journalisten ervan te weerhouden ''de wereld bloot te stellen aan terroristische propaganda. We mogen niet toestaan dat de internationale pers een pr-bureau opent voor terroristen.''HR
Ongelofelijk wat een arrogantie en het zegt gelijk alles over wat daar werkelijk aan de hand is.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 3 januari 2009 09:32:46).]
HR
HR
Walgelijk idd dat volk is zo arrogant,ze willen niet aan de wereld laten zien wat ze daar allemaal aanrichten.
HR
HR

seven
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 januari 2009 om 12:52:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
vreselijk volk ja,bijna net zo arrogant als dat volk uit 020,echte joden dus
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

Hamas = terroristen.

Laat ik nu een hekel hebben aan terroristen.

Hamas mag dus compleet uitgemoord worden, uiteraard met care voor burgerbevolking.
HR
HR

adgertic
Crack

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 augustus 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 januari 2009 om 18:33:48.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: adgertic@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

El Jefecito schreef:

Hamas = terroristen.

Laat ik nu een hekel hebben aan terroristen.

Hamas mag dus compleet uitgemoord worden, uiteraard met care voor burgerbevolking.
HR
Het probleem is wel dat er altijd burgers om zullen komen.
Helaas heeft nou eenmaal echt niemand de totale waarheid in pacht. Hoop wel dat de burgers er niet te lang onder gaan lijden....

[Dit bericht is veranderd door adgertic (op 3 januari 2009 18:34:02).]
HR
HR

El Jefecito
Legende

Ik heb nog een foto gevonden van een groep zwakzinnigen. Vooral de middelste vrouw moet zo snel mogelijk worden opgesloten, zonder medicijnen kan ze levensgevaarlijk zijn, voor haar eigen persoon maar ook voor omstanders.

forumillustratie

Heeft u haar of anderen na vanmiddag nog gezien? Graag zo snel mogelijk contact opnemen met de lokale politie.
HRHR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 januari 2009 om 19:28:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ja, versie 7.0  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inderdaad, mensen die heden ten dage belangeloos opkomen voor de onderdrukten van deze wereld moeten wel zwakzinnig zijn. En anders wel zo genoemd worden.
HR
HR

JOOST
Vedette

Uit: Stiens einde van de Wereld
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008

jozsef Kiprich. schreef:

Walgelijk idd dat volk is zo arrogant,ze willen niet aan de wereld laten zien wat ze daar allemaal aanrichten.
HR
:pul En het wordt nog geaccepteerd ook :nee Dit houd nooit op.In 200 jaar is het nog terror daar.
HR
HR

El Jefecito schreef:

Ik heb nog een foto gevonden van een groep zwakzinnigen. Vooral de middelste vrouw moet zo snel mogelijk worden opgesloten, zonder medicijnen kan ze levensgevaarlijk zijn, voor haar eigen persoon maar ook voor omstanders.

(plaatje)

Heeft u haar of anderen na vanmiddag nog gezien? Graag zo snel mogelijk contact opnemen met de lokale politie.
HR
Al die aanhangers van Geert Wilders kiezen schaamteloos partij voor Israël? Opdat de joden de door hun verafschuwde moslims ervan langs zullen geven?

Een aantal jaren geleden vroeg ik me ook af wat Gretta Duisenberg bezielde. Een onaantrekkelijke ouwe heks die door velen wordt afgespiegeld als een antisemitische linkse rakker, die Palestijnse vlaggen hijst in een Amsterdamse buitenwijk vol gesettelde joodse bourgeois??

Nu ik de meeste feiten ken, weet ik beter en heb ik veel respect gekregen voor die mevrouw. Wat ik alleen niet begrijp is dat het haar wordt toegestaan zo openlijk voor haar visie uit te komen. Zij was immers de echtgenote van de president van de Europese Centrale Bank, dus een belangrijk dienaar van de Rothschilds, de eigenaren van Israël, de beleidsbepalers in dat "heilige land". En tegenwoordig is Gretta boezemvriendin van Nout Wellink, een andere Rothschildlakei.

Ik heb een aantal vrienden in Israël en vrijwel allen schamen zich diep voor het beleid dat hun regeringen al jaren voeren. Vrede zal er niet komen in het Midden-Oosten. Daarvoor is er teveel gebeurd en het grote geld heeft vooral belang bij onlusten en oorlogshandelingen. De situatie daar zal steeds verder escaleren en al het holle pro-Israël geschreeuw in dit topic illustreert dat de mens niet beter verdient dan rechtstreeks naar de slachtbank van een vreselijke derde wereldoorlog te worden gevoerd.
HR
HR

seven
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 januari 2009 om 21:19:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Happel in deze kwestie ben ik het volledig met je eens :pul
HR
HR
Als men opkomt voor de palestijnen ben je zwakzinnig, wat een onzin.
En alles wat die joden daar uitvreten mag getolereerd worden misdadig is het.
HR
HR

El Jefecito
Legende

jozsef Kiprich. schreef:

Als men opkomt voor de palestijnen ben je zwakzinnig, wat een onzin.
En alles wat die joden daar uitvreten mag getolereerd worden misdadig is het.
HR
Opkomen voor de palestijnen is prima, maar opkomen voor Hamas hoort eigenlijk de doodstraf op te staan.
HR
HR
'Israel may have the right to put others on trial, but certainly no one has the right to put the Jewish people and the State of Israel on trial.'
Ariel Sharon, former Israeli Prime Minister

'This country exists as the fulfilment of a promise made by God Himself. It would be ridiculous to ask it to account for its legitimacy.'
Former Prime Minister Golda Meir

"Most Jews do not like to admit it, but our god is Lucifer." The Harold Wallace Rosenthal Interview
HR
HR

echte critiche
Icoon

Reg.: 10 november 2005

Edele, wilde machtsspeculaties

E.J. Bron 29 december 2008

Het nu volgende stuk is een vrije vertaling van een door een lezer ingezonden schrijven op de Duitse website http://www.pi-news.net. Sinds het begin van de militaire operatie afgelopen zaterdag volgen de mediaberichten over de arme Palestijnen, die door de Israeli’s worden aangevallen, elkaar razendsnel op. Menig journalist laat zijn lang opgekropte antizionisme hierbij de vrije loop. Door pure blinde, onderhuidse joodsvijandige naastenliefde voor de edele, wilde Palestijnen krijgt zo menig journalist niet mee hoe goed de antisemitische Palestijnen het westen weten te manipuleren.

Reeds in voorgaande jaren waren "Pallywood-producties" om het westen te beïnvloeden zeer geliefd: bewust gemanipuleerde beelden tot aan voorgewende doden. Anti-joodse propagandahetze om medelijden op te roepen, waarvoor het Westen – vooral het slechte geweten van Europa – zeer gevoelig is.

Ook in de huidige controverse in de Gaza-strook wordt Europa door de Palestijnen bewust gemanipuleerd en beïnvloed. Wanneer de media gebruikmaken van de term "volgens Palestijnse bronnen" betekent dat meestal dat de Israëli’s helemaal niet werden gevraagd en dat de informatie niet afkomstig is van een onafhankelijke bron en dat haar waarheidsgehalte niet echt valt te controleren.

Niet alleen de officiële gebouwen van Hamas werden getroffen, maar er waren ook "vele burgerslachtoffers" betekent vaak: Hamas heeft vrouwen en kinderen als schild misbruikt. Israël waarschuwt zoals gewoonlijk voor zijn aanvallen, opdat de burgerbevolking zich in veiligheid kan brengen. Hamas echter offert helaas maar al te graag vrouwen en kinderen aan het paradijs als edele martelaren in de strijd tegen de vijand, om zodoende de psychologische mediaoorlog in Europa in zijn voordeel te beslissen.

Ook buiten Hamas vinden berekeningen plaats. Namelijk wanneer Egypte zijn grenzen sluit en ook de Arabische broeders en zusters de Palestijnen niet helpen. Wanneer zelfs de Palestijnse president Abbas verklaart dat Hamas zelf schuldig zou zijn aan de oorlog in Gaza, dan zitten ook hier politieke overwegingen achter.

Het Israëlische offensief is niet afwachtend, maar zeer vastberaden. Zipi Livni sprak over "het begin" van een succesvolle operatie, die ertoe moet leiden dat de Israëli’s in de toekomst veiliger kunnen leven. Het stilzwijgen van de buurlanden en de vriendelijkheid van Abbas laten zien dat men het Israel toevertrouwt om zegevierend uit de zeer ingewikkelde en moeilijke situatie tevoorschijn te komen.

Abbas houdt er vermoedelijk rekening mee om na de vernietiging van de met Fatah overhoop liggende Hamas "Palestina" ongehinderd te kunnen regeren. Wellicht zelfs zó handig dat hij voor zijn getoonde "tolerantie" ten opzichte van Israël ooit de Nobelprijs voor de vrede zal krijgen, net zoals zijn voorganger Arafat.

Voor veel Europeanen zijn de Palestijnen zoiets als edele wilden, aan wie men de dagelijkse goede daad kan volbrengen, het eigen geweten gerust kan stellen en het anti-joodse ressentiment kan bevredigen. Voor de Palestijnen daarentegen zijn wij marionetten in de mediale en politiek-psychologische oorlogsvoering tegen Israël, en helaas laten teveel mensen zich maar al te graag als aan draadjes bestuurde poppen manipuleren. Anders zou men de ogen moeten openen en aan de kant van Israël moeten staan, dat probeert het overleven en de veiligheid van zijn joodse, christelijke en islamitische staatsburgers te beschermen.

een fantastisch geschreven stuk die helemaal , en niks anders dan dat, de waarheid is.

kom op israel, maak alle hamasterroristen met de grond gelijk.
zij zijn degene geweest die 7000 raketen op jullie hebben afgestuurd de laatste 4/5 jaar, zij zijn het die VOOR DE ZOVEELSTE KEER het bestand WEER eens beschonden.jullie hebben alle recht van de wereld om terorristen die elke dag op jullie land vuren te killen. genoeg is genoeg nu.
HR
HR

JOOST
Vedette

Uit: Stiens einde van de Wereld
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008

Gaat deze jarenlange strijd nu over het op eisen van de tempel-berg??Als dat zo is verdelen,dat stuk heillige grond.Nedezetting opheven.En hamas etc verbieden.IN DEZE KWESTIE HEBBEN 2 SCHULD.
HR
HR

seven
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 januari 2009 om 22:45:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ISRAEL MOORDSTAAT
HR
HR
George (Bush) & Dick (Cheney) met een nieuw kunstje:

forumillustratie
HR
HR

Mozart
Crack

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 12 oktober 2008

Zo te lezen is het weer eens raak bij de Gaza-strook. Dit keer zouden de Palestijnen begonnen zijn met raketten, waarna de Israeli beantwoord hebben met bombardementen.
De Israeli worden door de zogenaamde beschaafde wereld (Noord-Amerikanen en West-Europeanen) als zodanig gezien. Ze blijken er echter dezelfde moraal op na te houden als de door hen (en ook de Westerse wereld) achterlijk bevonden Arabieren. Oog om oog, tand om tand dus.
Zolang een dergelijk volk (de Israeli dus) die in 1948 wederrechtelijk, met toestemming van de zogenaamde geallieerden, een spelletje landjepik gespeeld hebben, daarna het in 1967 en 1973 niet genoeg vonden en vervolgens met aanvalsoorlogen nog meer gebied geannexeerd hebben, de ruimte krijgt dit beleid verder door te voeren zal het daar nooit en te nimmer rustig worden.
Ik voer hier geen pleidooi voor de Palestijnse en ook Arabische zaak. Maar dat in dit conflict de Engelsen, Amerikanen en ook de Israeli de hoofdschuldigen zijn en in feite moeten oprotten uit die gebieden waar ze geen moer te zoeken hebben is voor mij duidelijk.

Het gebeuren daar is mede ontstaan omdat de Holocaust, die op zich natuurlijk te erg was om te beschrijven, 5 miljoen Joden het leven gekost heeft. In 1948 zag men geen andere manier hiervoor dan het stichten van de staat Israel. Maar nu, ruim 60 jaar na dato, blijkt het een groot fiasco te zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 98,7% dat PEC Zwolle wint van HHC Hardenberg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van SC Cambuur Leeuwarden-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!