Feyenoord Netwerk
zondag 21 december 2014 - 04:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 94 »

HR

CCCC
Crack

Vak: Maastribune - W1
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2005

quote:HR
AS SC Etienne schreef:

(...)

Die raketten hebben niet het vermogen om naar Europa te kunnen worden geschoten :)
HR
Prima.
HR
HR

L.Pincoffs
Wereldster

Uit: Weelde
Vak: -
Reg.: 3 mei 2002

forumillustratie

Bijschrift: Journalisten schuilen in Ramallah voor de Israelische kogels.
HR
HR

feyenoorder12
Icoon

Uit: Barneveld
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 11 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 augustus 2006 om 12:55:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 115042510  MSN: feyenoorder12@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

L.Pincoffs schreef:

(plaatje)

Bijschrift: Journalisten schuilen in Ramallah voor de Israelische kogels.
HR
De media (foto's en beelden) blijven machtige wapens om de boel te manipuleren. Gelukkig worden ook deze middelen weer gebruikt om dit te ontmaskeren via deze foto of bijv. onderstaande link.

Photo Fraud in Lebanon
HR
HR

echte critiche
Icoon

Reg.: 10 november 2005

feyenoorder12 schreef:

(...)

De media (foto's en beelden) blijven machtige wapens om de boel te manipuleren. Gelukkig worden ook deze middelen weer gebruikt om dit te ontmaskeren via deze foto of bijv. onderstaande link.

Photo Fraud in Lebanon
HR
wat een ongelofelijke propagandamakers zeg die arabieren, (ik wist het al van een arabische kennis)het zijn gewoon keiharde leugenaars.
HR
HR

echte critiche schreef:
wat een ongelofelijke propagandamakers zeg die arabieren, HR
Reuters, Associated Press? New York Times? Typisch Arabisch zou je zeggen...

[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 18 augustus 2006 13:54:54).]
HR
HR

arrow
Icoon

Reg.: 21 november 2003

1200 dode Libanese burgers gedood, waarvan 1/3 kinderen onder de 12 jaar, 120 Isralische soldaten gedood, 86 Hezbollah-strijders gedood, 4 VN-waarnemers gedood, 1 VN-soldaat gedood : voor stukje terreinwinst, veel puinhopen, infrastructuur kapot, verloren goodwill van Israel en drie Isralische slodaten die in den beginne gekidnapt waren.
Zie je maar weer, niemand leert iets van al dat wapengekletter, enkel wapenindustrie heeft geweldig orgasme van plezier gehad.
HR
HR

Radicale rechtse partij wordt lid Isralische regering

JERUZALEM - De radicale rechtse partij Yisrael Beitenu gaat deel uitmaken van de Isralische coalitieregering. Dat heeft de leider van de partij, Avigdor Lieberman, maandag gezegd. "We gaan ons aansluiten bij de regering", zei Lieberman na overleg met premier Ehud Olmert. "We zijn overeengekomen dat teams en advocaten om de tafel gaan zitten en een akkoord gaan uitwerken. Ik hoop dat het document morgenochtend gereed zal zijn."

Yisrael Beitenu wil delen van de bezette Westelijke Jordaanoever annexeren. Olmert zei dat het regeringsbeleid niet zal worden gewijzigd na de toetreding van Lieberman. Hij probeerde daarmee zijn eigen Kadima-partij en de linkse coalitiepartner Arbeidspartij gerust te stellen. Vooral binnen die laatste bestaat weerstand tegen de komst van Lieberman.

Iran

Het nieuwste lid van de regering zei dat zijn toelating het land redt en niet de regering. "Iran is nu het grote probleem en ik moet er niet aan denken wat er over twee jaar gebeurt als we nu niet aan de oplossing voor dit probleem werken", verklaarde Lieberman tegenover de Jeruzalem Post.

De keuze van Olmert om de radicale partij in de regering te laten, heeft tot tal van speculaties geleid. De populariteit van de regering is flink gedaald na de 34 dagen durende oorlog in Libanon tegen de sjiitische beweging Hezbollah. Ook het seksschandaal dat momenteel de Isralische politiek in zijn greep houdt, heeft de populariteit van Olmert aangetast.

Tegenstanders van de premier beschuldigen hem ervan dat hij Yisrael Beitenu alleen maar bij de regering haalt om de critici de mond te snoeren. Met de nieuwe ultrarechtse coalitiepartner kan de regering-Olmert rekenen op de steun van 78 van de 120 parlementarirs in de Knesset.

Continuteit

Tijdens een bijeenkomst van zijn Kadima-partij liet Olmert weten dat het uitbreiden van de regering nodig is om de stabiliteit ervan te garanderen. "In de 59-jarige geschiedenis van dit land zijn er maar liefst 31 verschillende regeringen geweest. Dat betekent dat de gemiddelde regeerperiode van een premier minder dan twee jaar is. Is dat redelijk? Is dat een indicatie van stabiliteit? Garandeert dat onze continuteit?", vroeg de premier zich af.

Lieberman wordt waarschijnlijk benoemd als de nieuwe vice-premier van Isral. Daarnaast gaat hij leiding geven aan een commissie die het strategische beleid ten opzichte van Iran bepaalt. In de Isralische media gaan geruchten rond dat Lieberman ook de voorzitter wordt van het Econmische Commitee van de Knesset. HR
HR
HR

VS torpederen VN-resolutie tegen Isral

Uitgegeven: 11 november 2006 19:57

NEW YORK - De Verenigde Staten hebben zaterdag hun vetorecht in de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties gebruikt om een resolutie tegen Isral te blokkeren. De Joodse staat werd daarin veroordeeld voor een aanval in de Gazastrook waardoor afgelopen week achttien burgers omkwamen.

De Amerikaanse ambassadeur bij de volkerenorganisatie, John Bolton, noemde de tekst van de ontwerpresolutie onevenwichtig, bevooroordeeld en politiek gemotiveerd. Van de overige leden van de raad stemden er tien voor de tekst. Groot-Brittanni, Denemarken, Slowakije en Japan onthielden zich van stemming.

De Isralische artillerie voerde deze week een aanval uit op Beit Hanoun in de Palestijnse Gazastrook. Achttien mensen kwamen om, voornamelijk vrouwen en kinderen. Daarop diende Qatar namens de Arabische wereld een ontwerpresolutie in die het Isralische geweld scherp zou veroordelen.

Aanpassingen

De oorspronkelijke tekst was de afgelopen dagen al flink aangepast om ook westerse landen over de streep te trekken. Zo werd het incident in Beit Hanoun niet langer aangeduid als 'slachting' en lieten de Arabische landen hun eis voor VN-waarnemers in de Gazastrook vallen.

De VS hebben als permanent lid van de Veiligheidsraad de mogelijkheid resoluties eenzijdig af te wijzen. Ook Groot-Brittanni, Frankrijk, Rusland en China hebben dat recht. Washington heeft zijn vetorecht tot dusver 82 keer gebruikt, vaak om bondgenoot Isral de hand boven het hoofd te houden.HR
Waarom ben ik niet verbaasd?
HR
HR

El Jefecito
Legende

Uit: Barcelona
Reg.: 3 mei 2004

aliendwurf schreef:

(...)

HR
Waarom veroordelen we Iran niet waar dagelijks mensen zonder proces worden opgehangen? :nee Waar vrouwen en andere minderheden worden onderdrukt....

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 21:58:00).]
HR
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Waarom veroordelen we Iran niet waar dagelijks mensen zonder proces worden opgehangen? :nee
HR
Dat veroordeel ik ook,maar is voor mij nog geen reden om dat land binnen te vallen,jij zal daar als VVD-er ongetwijfeld anders over denken,er moet natuurlijk wel oorlogje gevoerd worden :slaap
HR
HR

El Jefecito
Legende

aliendwurf schreef:

(...)

Dat veroordeel ik ook,maar is voor mij nog geen reden om dat land binnen te vallen,jij zal daar als VVD-er ongetwijfeld anders over denken,er moet natuurlijk wel oorlogje gevoerd worden :slaap
HR
Prima , ik veroordeel ook 2 kanten laat dat duidelijk zijn :B .

En Aliend ik stem geen VVD ;)
HR
HR

El Jefecito schreef:

(...)

En Aliend ik stem geen VVD ;)
HR
Ik had er misschien 'etc.'aan toe moeten voegen gezien deze topic.

Keuze stelling: Rechts van het Centrum (VVD, etc)HR
VVD is je zeker te soft :ja

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 11 november 2006 22:33:46).]
HR
HR

El Jefecito
Legende

aliendwurf schreef:

(...)

VVD is je zeker te soft :ja
HR
Ach dat is zo'n tijd geleden, ik ben er echt nog niet uit.. In principe zit ik wel recht van het midden maar geen enkele partij raakt me echt
HRHR
HR
Ga lekker op Wilders stemmen,ook zo'n idioot. ;)
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

El Jefecito
Legende

aliendwurf schreef:

Ga lekker op Wilders stemmen,ook zo'n idioot. ;)
HR
Alle uitersten zijn idioot zowel rechts zowel link (Jan M) ;)

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 11 november 2006 22:54:34).]
HR
HR
De SP is allang niet meer zo uiterst links als jij wilt doen geloven.
HR
HR
Ik kan een bal nog niet eens de goede richtig meegeven met mijn linkerbeen, ben ik dan extreem rechts?
HR
HR

don Vito CF schreef:

Ik kan een bal nog niet eens de goede richtig meegeven met mijn linkerbeen, ben ik dan extreem rechts?
HR
Nee,dan ben je gewoon een waardeloze voetballerT :D
HR
HR

De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Wereldster

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002

aliendwurf schreef:

(...)

HR
Omdat de Amerikanen samen met de Britten verantwoordelijk zijn voor het stichten van de staat Israel misschien in 1948? En dat ze na 58 jaar uiteraard nog niet willen toegeven dat het een psychologische fout geweest is in die brandhaard een op het 'westen' georinteerde staat te stichten die ook nog eens bedoeld is om de natuurlijke vijanden van alle omringende landen te herbergen?

De basis van het idee was nobel. Na de Holocaust moest er iets voor de Joden gedaan worden. En 3 jaar na de grote wereldbrand leek dit een goede zet. Maar zowel Britten als Amerikanen waren zo naef te denken dat dit stuk woestijn dat al 2.000 jaar aan de Palestijnen toebehoorde en gekolonialiseerd was door de Britten een te verwaarlozen gebied was. Uiteraard dacht en denkt de Arabische wereld daar anders over. Met alle gevolgen van dien.
HR
HR

De Sigaar schreef:

(...)Omdat de Amerikanen samen met de Britten verantwoordelijk zijn voor het stichten van de staat Israel misschien in 1948? En dat ze na 58 jaar uiteraard nog niet willen toegeven dat het een psychologische fout geweest is in die brandhaard een op het 'westen' georinteerde staat te stichten die ook nog eens bedoeld is om de natuurlijke vijanden van alle omringende landen te herbergen?

De basis van het idee was nobel. Na de Holocaust moest er iets voor de Joden gedaan worden. En 3 jaar na de grote wereldbrand leek dit een goede zet. Maar zowel Britten als Amerikanen waren zo naef te denken dat dit stuk woestijn dat al 2.000 jaar aan de Palestijnen toebehoorde en gekolonialiseerd was door de Britten een te verwaarlozen gebied was. Uiteraard dacht en denkt de Arabische wereld daar anders over. Met alle gevolgen van dien.
HR
Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen...
HR
HR

El Jefecito
Legende

aliendwurf schreef:

(...)
Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen...
HR
Ik wel. lees de geschiedenisboeken maar is goed terug en bedenk dan 2 keer voordat je iets schrijft/post...

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 12 november 2006 18:53:43).]
HR
HR

El Jefecito schreef:

(...)

Ik wel. lees de geschiedenisboeken maar is goed terug en bedenk dan 2 keer voordat je iets schrijft/post...
HR
Wat uit de geschiendenis boeken zal mij ervan overtuigen dat de staat Israel terecht is gesticht in dat gebied?

Helemaal niets......

EDIT:
Wel typisch dat je tegen mij zegt dat ik moet nadenken terwijl ik het alleen maar ergens mee eens ben en het dus eigenlijk niet eens mijn woorden zijn. :denk
Niet dat ik het niet gezegd zou kunnen hebben maar toch....

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 12 november 2006 18:56:59).]
HR
HR

El Jefecito
Legende

aliendwurf schreef:

(...)

Wat uit de geschiendenis boeken zal mij ervan overtuigen dat de staat Israel terecht is gesticht in dat gebied?

Helemaal niets......

EDIT:
Wel typisch dat je tegen mij zegt dat ik moet nadenken terwijl ik het alleen maar ergens mee eens ben en het dus eigenlijk niet eens mijn woorden zijn. :denk
Niet dat ik het niet gezegd zou kunnen hebben maar toch....
HR
Ik wel, dat bedoelde ik als reactie op jou. De rest ging over het verhaaltje van de Sigaar...

Om te reageren: In geschiedenis boeken is veel te vinden over het 'beloofde' voor de Joden en ik geef toe... het is moeilijk na te gaan wie er daar nu eigenlijk eerst woonde. Ik ben het wel mee eens dat het een nobel idee was om dat destijds te doen maar duidelijk afspraken op dat moment had veel ellende voorkomen kunnen worden..
HR
HR
Dat hele gelul van wie er in de oertijd als eerst woonde vind ik ook zo'n onzin,het gaat er juist om dat er met de mensen die er reeds woonde absoluut geen rekening is gehouden toen ze de staat Israel hebben gesticht en is het niks meer dan een primitief soort landjepik op de verkeerde gronden hoe dat in zijn werk is gegaan.

Althans,zo denk ik er over....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » C - Supporters » Feyenoorders aan tafel » Expansiedrift Israel?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er in de spits?

Kazim
Te Vrede
Immers
Een ander

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 88,1% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor NAC-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!