| Poster | | Topic: Feyenoord-NEC 0-2, nabeschouwing |  |
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4460 Reg.: 4 januari 2003 | Schelt u maar...
Ok toegegeven dat Feyenoord vandaag wel strijd leverde, maar waar Verbeek donderdag de complimenten verdiende, is hij vandaag weer hoofdverantwoordelijke voor deze nederlaag.
Sorry, maar waar mijn vertrouwen iets toenam, is toch weer m'n gelijk bewezen vandaag.
[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Kampioen (op 5 oktober 2008 18:14:53).]
|
|
|
happeltje Basisspeler
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 341 Reg.: 14 november 2004 | FANTASTISCHE WEDSTRIJD ,In 1 woord:FANTASTISCH!!!!
waar moet dit in jezusnaam heen?
en dan neem je voor de seozoensstart nog vol goede hoop een abonnement op eredivisielive!
wat een wanvertoning weer zeg,niet te geloven gewoon
[Dit bericht is veranderd door happeltje (op 5 oktober 2008 16:27:02).]
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
|
Feyenoord HG Vedette Winnaar WK pool 2006, Winnaar EK pool 2008
Uit: Nijmegen Vak: Maastribune - W1 Posts: 6846 Reg.: 12 april 2001 | Ziek was ik al dit weekend maar na vandaag helemaal. Ongelooflijk gewoon, 4 punten uit 5 wedstrijden, 14de plaats, om te huilen gewoon..... 
|
|
|
rotjerknor Bankzitter
Uit: hattem Vak: - Posts: 192 Reg.: 12 augustus 2006 | Weer met beide benen op de grond! 
|
|
|
fibonacci Talent
Vak: - Posts: 71 Reg.: 20 augustus 2006 | wanneer is die gifbeker nou eens leeg?
|
|
|
FeyeNoord Bankzitter
Uit: Boeit niet.. Vak: - Posts: 246 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: rotjerknor schreef:
Weer met beide benen op de grond! 
Waren we dan al gaan zweven? Met de kop in de grond nu ja...
|
|
|
Marcus Aanstormend talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 154 Reg.: 12 februari 2008 | Vergeet het kampioenschap maar. Vergeet maar dat het dit jaar nog wat wordt.
Wederom een te hoog verwachtingspatroon zoals altijd.
Kun je Bosz en Verbeek niet verwijten. 
|
|
|
lighthammer Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 381 Reg.: 29 mei 2004 | wissels werden we nou niet bepaald sterker van hoor 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1616 Reg.: 26 februari 2004 | 20 minuten goed gevoetbald, daarna was het eigenlijk gewoon over, en was Nec beter. Erg pijnlijk...
Tweede helft was echt volslagen dramatisch, waarbij het wisselbeleid nou ook niet bepaald hielp.
Verbeek op alle fronten afgebluft door onze eigen Super Mario.
Het is Mario natuurlijk van harte gegund, maar onze technische staf mag zich na vanmiddag wel eens heel hard achter de oren krabben.
Waarom werd al het voetbal uit het elftal gehaald met El Ahmadi en Bruins?
Waarom in hemelsnaam dat zinloze lange halen gauw thuis voetbal als er bij Nec achterin jongens staan die in de lucht ijzersterk zijn?
|
|
|
steef1 Vaste waarde in elftal
Uit: Stiens Vak: - Posts: 487 Reg.: 1 augustus 2007 | Op naar de playoffs voor degradatie. In Verbeek heb ik alle vertrouwen alleen als die doelpunten zo schandalig weggegeven worden en dat die Timmer zo snel op de grond ligt, wat een drama.
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12813 Reg.: 6 mei 2004 | Eerste 20 min was goed! af en toe zeer goed. Rest van eerste helft ging redelijk gelijk op. 2de helft hadden we een 200% penalty moeten hebben, krijgen we niet en krijgen uit die counter de 0-1 tegen. Door het wegglijden van de Cler. 0-2 was een fout van Fer die de bal terug speelt in de voet van de scorende saidi. Daarna kreeg nec nog kansen en was het schandalig wat Feyenoord liet zien. Was niet eens voetbal te noemen.
Trieste dag weer voor Feyenoord. Over 2 week pas weer een wedstrijd.
Mijn cijfers:
Timmer 8 (Hield weer een paar onmogelijke ballen eruit)
Greene 5 (begon redelijk maar zakte redelijk weg in 2de helft)
Bahia 5
Gio 6
El Ahmadi 6.5 (redelijk, is nog niet 100% westrijd fit, had wel paar hele mooie acties)
Wijnaldum 7 (was duidelijk de beste van het middenveld)
Bruins 6 (paar goeie passes maar ook paar slechte)
Fer 5.5 (paar goede actie ook paar mindere waar goal uit kwam)
Biseswar 5.5 (ging veels te veel alleen)
Makaay 4 (nog steeds niet in vorm had minstens 2x moeten scoren)
|
|
|
Bierkoerier KarimSaidi  Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3970 Reg.: 13 november 2003 | We hebben weer 15 minuten aardig gespeeld!
Ik zie zeer zeker progressie 
|
|
|
lighthammer Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 381 Reg.: 29 mei 2004 |
quote: wimpiejansen schreef:
20 minuten goed gevoetbald, daarna was het eigenlijk gewoon over, en was Nec beter. Erg pijnlijk...
Tweede helft was echt volslagen dramatisch, waarbij het wisselbeleid nou ook niet bepaald hielp.
Verbeek op alle fronten afgebluft door onze eigen Super Mario.
Het is Mario natuurlijk van harte gegund, maar onze technische staf mag zich na vanmiddag wel eens heel hard achter de oren krabben.
Waarom werd al het voetbal uit het elftal gehaald met El Ahmadi en Bruins?
Waarom in hemelsnaam dat zinloze lange halen gauw thuis voetbal als er bij Nec achterin jongens staan die in de lucht ijzersterk zijn?
Inderdaad onbegrijpelijk. 1 van de redenen dat we er totaal niet meer aan de bak kwamen (samengevoegd met te weinig kwaliteit achterin) en gebrek om te willen winnen voorin (Makaay)
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3044 Reg.: 12 januari 2005 | Tsja. 1 klutsgoal tegen waar de Cler uitglijdt en een slechte pass van Fer die de 2e goal inluidt.
Eerste 30 minuten waren de beste minuten van dit seizoen, maar je hebt er weer niks aan. Komende 2 weken de selectie proberen fit te krijgen.
We mogen blij zijn als we de playoffs voor de UEFA-Cup halen dit jaar.
Over de wissels ; El Ahmadi kan waarschijnlijk beter nog geen hele wedstrijd spelen en ik vond Bruins ook niet zo goed.
|
|
|
geraldo di basta Internationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 965 Reg.: 15 februari 2003 | voetballend teveel van hetzelfde en achterin geen kwaliteit ook de Cler niet.En ja het groostste probleem is natuurlijk de voorhoede wat een zielig sjokkend zooitje zeg !
Mackaay is zo slecht en zo zielig en hij heeft ook geen steun van zijn 6 middenvelders waarvan er 4 dezelfde voetballers zijn.Allemaal in de bal komen engeen diepte en verassingen in hun spel.
Maar wat mij het ergst dwarszit is dat de oudere spelers niet sturen en hun verantwoordelijkheid oppakken en alleen maar meespelen.Het lijktv er echt op dat ze hopen dat het zo slecht gaat en dat Verbeel ontslagen zal worden. Nou dan kan ik zeggen liever die oudjes eruit rotten ipv de trainer.
Allemaal veel geld verdienen en dan nu al weer een verloeren seizoen.
Kijk nu maar eens naar Heerenveen en Groningen, dat is voetbal en die hebben spitsen dat is het verschil !
Daar krijg je als supporter waar voor je geld en daarom gaat Feyenoord echt faillet als er niet snel wat gebeurd want die clubs gaan over ons heen !
|
|
|
Karim El Ahmadi Gert-Jan Verbeek  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3017 Reg.: 1 januari 2006 | Schandalig. Tegen dit soort ploegen mag je thuis gewoon niet verliezen. En we staan al 9 punten achter op de koploper. 
[Dit bericht is veranderd door Karim El Ahmadi (op 5 oktober 2008 18:26:33).]
|
|
|
big dipper Bankzitter
Vak: - Posts: 205 Reg.: 23 mei 2005 | Ik vond NEC fitter dan Feyenoord raar genoeg.
|
|
|
steef1 Vaste waarde in elftal
Uit: Stiens Vak: - Posts: 487 Reg.: 1 augustus 2007 |
quote: GreyHornet schreef:
Tsja. 1 klutsgoal tegen waar de Cler uitglijdt en een slechte pass van Fer die de 2e goal inluidt.
Eerste 30 minuten waren de beste minuten van dit seizoen, maar je hebt er weer niks aan. Komende 2 weken de selectie proberen fit te krijgen.
We mogen blij zijn als we de playoffs voor de UEFA-Cup halen dit jaar.
Over de wissels ; El Ahmadi kan waarschijnlijk beter nog geen hele wedstrijd spelen en ik vond Bruins ook niet zo goed.
Bruins was wel redelijk, ik vond Fer echt slecht. Fer is veel te laconiek en gaat er nooit 100% in, hij kan het wel maar dan moet hij het ook willen. Het gaat niet vanzelf.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 876 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: Marcus schreef:
Vergeet het kampioenschap maar. Vergeet maar dat het dit jaar nog wat wordt.
Wederom een te hoog verwachtingspatroon zoals altijd.
Kun je Bosz en Verbeek niet verwijten. 
Had je echt een kampioenschap verwacht?
We hebben nog maar 1 puntje minder dan vorig seizoen.
Ik ben blij dat we in europa verder zijn en voor de rest is het wachten op dat selectie fit is.El Ahmadi is gewoon uit voorzorg gewisseld.Ik verbaas me wel dat die oudere spelers helemaal niks toevoegen.makaay is over the top,Cler ook,Mols ook ,Bronckie in mindere mate,laat die jonkies maar ballen.
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Klik hier om de spoiler te bekijken Maar ik realiseer me net dat wij op ploegen als Vitesse en Utrecht moeten letten
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3044 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Georges St-Pierre schreef:
Mijn cijfers:
Timmer 8 (Hield weer een paar onmogelijke ballen eruit)
Hahahahhahahhahahahahhahahaha. Timmer een 8? Welke onmogelijke ballen haalde hij er vandaag uit dan?
Stelletje clowns hier 
|
|
|
geraldo di basta Internationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 965 Reg.: 15 februari 2003 |
quote: lighthammer schreef:
(...)
Inderdaad onbegrijpelijk. 1 van de redenen dat we er totaal niet meer aan de bak kwamen (samengevoegd met te weinig kwaliteit achterin) en gebrek om te willen winnen voorin (Makaay)
Omdat El Ahmadi niet meer kon en omdat Bruins hopeloos faat en ja ik weet het Makaay en de Cler ook maar dan gelden toch weer de jaren.
Feyenoord staat in de winterstop gewoon 20 punten achter en dan gaan ze weergaloos spelen alleen doet het er dan niet meer toe he.
In de winterstop 2 spitsen erbij en een rechtsback en een linksback. Want de Cler heeft concurrentie nodig om scherp te blijven.
De Cler is een linksback geen buitenspeler, hij moet als eerste verdedigen en goede schoenen aantrekken.
Ik kijk naar Heerenveen en dat is weer genieten he. Zo hoort voetbal.Geen gezeik en ingewikkeld doen, buitenspelers en 2 goede spitsen en werkers op het middenveld simpel toch ?
Alleen Feyenoord akn nooit zo spelen want we hebben geen spitsen totaal niet ! Niet 1 spits hebben we echt genant !
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2499 Reg.: 5 februari 2003 | Als we de ballen nu eens gaan afmaken, want dan speel je na 20 minuten al een gewonnen wedstrijd. Nu valt de goal weer niet, kom je op achterstand en daarna is de wedstrijd over.
Op alle vlakken zat het vandaag niet mee, al kun je dat ook kwaliteit noemen. Scoren niet, krijgen geen pingel en uit die counter valt de 0-1, waarbij de Cler ook nog eens uitglijd.
|
|
|
feyenoordjochie Ballenjongen
Vak: - Posts: 4 Reg.: 31 augustus 2006 | we gaan gewoon met z'n allen naar de kl.te
wat een wanvertoning.....
echt helemaal niks....... jammer
maar ja feyenoorder wordt je niet hè
dat blijf je !!!!!!!!!! 
|
|
|