| Poster | | Topic: Feyenoord-NEC 0-2, nabeschouwing |  |
|
|
John van Loen Lid 2e elftal
Uit: Woerden Vak: - Posts: 168 Reg.: 8 februari 2005 |
quote: scooter75 schreef:
pech tegen 020 : Makaay had pingel moeten krijgen daardoor 020 met 10 man(2 punten verloren)
pech tegen groningen : Lovre had met rood van het veld gemoeten (3 punten verloren)
pech tegen nec : Biseswar had pingel moeten krijgen.(3 punten verloren)
Bij al deze wedsrijden was de stand op het moment 0-0.
Bij al deze wedstrijden was het een scheidsrechterlijke beslissing.
Het is dus pure pech dat ons cluppie zo laag staat,daarbij opgeteld dat er veel blessures zijn.
We spelen attractiever en agressiever dan vorig jaar ,dus ik ben best tevreden,nu de punten en het geld nog. 
ik ben het wel met je eens. tegen 020 had t denk ik geel geweest i.p.v. rood. En ondanks alle foute beslissingen van de scheids was het gelijkspel een terechte uitslag.
Tegen Groningen had het zeker rood moeten zijn voor die irritante Lovre. Maar het stond 0-0 en 11 tegen 11 dus ondanks de fout van de scheids konden we het zelf nog afdwingen maar we faalden.
En vandaag speelden we met een extra middenvelder i.p.v. een verdediger. We hadden voor rust de wedstrijd in de tas moeten en kunnen hebben. Na rust misten we achterin de juiste mentaliteit zodat we bij uitbraken van NEC goed stonden. Dit verlies is ook ontstaan door het ontbreken van Lucius, Vlaar en Hofland.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4462 Reg.: 4 januari 2003 | Paar weken geleden verloren we met 0-2 van PSV, met nagenoeg zelfde team en nu met 0-2 van NEC...
Yup ik zie progressie
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5110 Reg.: 17 april 2007 |
quote: orange_010 schreef:
(...)
je kan nec toch niet vergelijken met feyenoord? bovendien trokken ze in januari juist goeie spelers aan die ze blijkbaar nodig hadden.
om het voor been op te nemen die heeft meer gepresteerd in carriere dan verbeek ook kampioen met excelsior.
verbeek heeft nog nooit wat bijzonders gepresteerd. zie resultaten maar in eerste divisie met heracles, met heerenveen europees, beker en play-offs. ook nooit positieve uitschieter op ranglijst.
wel stabiel europees voetbal gehaald.
Onder Verbeek is de waarde van spelers als Huntelaar, Alves en Sulejmani verveelvoudigd. Met Verbeek werd Heerenveen een vaste subtopper, jaar-in-jaar-uit haalde Heerenveen de play-offs om een CL-plaats.
Tijdens de winterstop wou het grootste deel van de NEC-supporters liefst zo snel mogelijk van Been af. Dat is Verbeek nog nooit overkomen.
Hoe goed Verbeek als trainer voor Feyenoord is zal nog moeten blijken. Dat kan niemand nu nog goed beoordelen.
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 795 Reg.: 4 september 2006 |
quote: Happel schreef:
(...)Onder Verbeek is de waarde van spelers als Huntelaar, Alves en Sulejmani verveelvoudigd. Met Verbeek werd Heerenveen een vaste subtopper, jaar-in-jaar-uit haalde Heerenveen de play-offs om een CL-plaats.
Tijdens de winterstop wou het grootste deel van de NEC-supporters liefst zo snel mogelijk van Been af. Dat is Verbeek nog nooit overkomen.
Hoe goed Verbeek als trainer voor Feyenoord is zal nog moeten blijken. Dat kan niemand nu nog goed beoordelen.
Met al die toppers van Heerenveen is Verbeek nooit hoger geeindigd als plaats 5. Kan iemand mij goede resultaten noemen in Europees verband of in de beker van Heerenveen in zijn periode?
Stabiel waren ze wel in competitie (al werden ze ook een keer zevende). Maar dat waren ze de jaren ervoor ook.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1618 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Paar weken geleden verloren we met 0-2 van PSV, met nagenoeg zelfde team en nu met 0-2 van NEC...
Yup ik zie progressie
Heb jij nog andere argumenten dan uitslagen?
Waar slaat het nou weer op om een wedstrijd tegen Psv van anderhalve maand geleden te vergelijken met een wedstrijd van nu tegen Nec?
Als ik jou was zou ik voorlopig eens even ophouden met postings doen, want je maakt jezelf steeds meer ongeloofwaardig...
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5110 Reg.: 17 april 2007 |
(...)
Met al die toppers van Heerenveen is Verbeek nooit hoger geeindigd als plaats 5. Kan iemand mij goede resultaten noemen in Europees verband of in de beker van Heerenveen in zijn periode?
Stabiel waren ze wel in competitie (al werden ze ook een keer zevende). Maar dat waren ze de jaren ervoor ook.
NEC en AZ hebben er goed aangedaan hun trainers niet te vroeg te ontslaan omdat er paniek uitbrak onder bepaalde ongeduldige supporters. Ook Verbeek zal niet ontslagen worden omdat de wolven huilen in het bos.
|
|
|
Huso Veelbelovend talent
Uit: R Vak: Olympiatribune - N Posts: 104 Reg.: 29 juni 2003 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Paar weken geleden verloren we met 0-2 van PSV, met nagenoeg zelfde team en nu met 0-2 van NEC...
Yup ik zie progressie
Ah gosjie toch donderdag was verbeek top ( op basis van een wedtrijd) en nu bakt die er uiteraard niks van( weer was daar een hele wedstrijd voor nodig om je mening te wijzigen)
Blind als je bent zal je vast niet zien dat het vertoonde spel echt vele malen beter is dan vorige jaar toen bertje de volledige selectie ter zijn beschikking had. Dit zal ons meer punten opleveren tav vorige seizoen maar of dat jij dat kan inzien ? Ik betwijvel het. Blijf vooral ropen dat verbeek/bos/gudde moet ''opzoeten'' 
|
|
|
futre Bankzitter
Vak: - Posts: 206 Reg.: 17 juli 2007 | Tja, noem me een positivo, maar ik zie nog steeds verbetering. Het eerste half uur speelden we goed. Daarna minder tot aan de rust. We kwamen ook weer goed uit de rust vandaan, alleen kregen een doelpunt tegen na een blunder en dat volledig uit de lucht kwam vallen. Vanaf dat moment ging iedereen te ver voor de bal voetballen. Snel de 2-0 er overheen en de wedstrijd was verloren.
Het positieve vind ik het vooruit voetballen en de snelle combinaties die in fases op de mat gelegd werden.
Het wedstrijdverloop is tot nu toe steeds zwaar tegen ons, maar ik heb er vertrouwen in dat de resultaten ook nog gaan komen. Kampioen zouden we toch al niet worden, maar een plek bij de eerste vijf zie ik zeker gaan gebeuren.
|
|
|
Droneyev Basisspeler
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - NN Posts: 347 Reg.: 1 september 2007 | Ik heb een beetje hetzelfde. De eerste twintig, vijfentwintig minuten waren eigenlijk erg goed en het voetbal was attractief. Ik kon niet zien of het een penalty was (zit aan de overkant), maar die bal van Wijnaldum op de lat was na een combinatie zoals we ze vorig jaar niet gezien hebben en een Makaay in goede doen had die bal niet afgelegd maar zelf ingeschoten.
Ik blijf erbij dat we op volle oorlogssterkte NEC opgerold hadden.
Nog iets positiefs? Zeker, die el Ahmadi speelde een goede wedstrijd.
En zag ik daar Tiendalli zich warm lopen? Ik denk dat de dagen van Greene geteld zijn.
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 795 Reg.: 4 september 2006 |
quote: Droneyev schreef:
Ik heb een beetje hetzelfde. De eerste twintig, vijfentwintig minuten waren eigenlijk erg goed en het voetbal was attractief. Ik kon niet zien of het een penalty was (zit aan de overkant), maar die bal van Wijnaldum op de lat was na een combinatie zoals we ze vorig jaar niet gezien hebben en een Makaay in goede doen had die bal niet afgelegd maar zelf ingeschoten.
Ik blijf erbij dat we op volle oorlogssterkte NEC opgerold hadden.
Nog iets positiefs? Zeker, die el Ahmadi speelde een goede wedstrijd.
En zag ik daar Tiendalli zich warm lopen? Ik denk dat de dagen van Greene geteld zijn.
Dus vorig seizoen hebben we geen mooie aanvallen afgerond? Wat een onzin is dat.
Tiendalli zat voor de derde keer op de bank. Hofland was er niet bij en toch kwam Tiendalli er niet in en ging Greene centraal spelen bv.
[Dit bericht is veranderd door orange_010 (op 5 oktober 2008 23:36:59).]
|
|
|
tonnnn Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 445 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
Dus vorig seizoen hebben we geen mooie aanvallen afgerond? Wat een onzin is dat.
Tiendalli zat voor de derde keer op de bank. Hofland was er niet bij en toch kwam Tiendalli er niet in en ging Greene centraal spelen bv.
Altijd maar excuses en slapgemier het is met makaay en elhamadi nog steeds bagger!
nec heeft geen 1 topper en komt op visite en we presteren het weer om te verliezen terwijl nec overeind blijft ef lachen hor!
peter boszen gehoord bij studio voetbal wat is die man een schijnheil en slap ventje ontkent alles en zegt verdomd weinig!
we zitten met een makaay die het niveau niet meer aankan we hebben een el hamadi die word gewisselt terwijl het de enigste aankoop is die zogenaamd top zou zijn!
ik zie de cler weer een fout maken evenals de vorige wedstrijden dus nu staat de cler op 3 goals wat een ezel is dat toch!
we hebben nu een vrij complete selectie en ondanks landzaat en thomasson moet je van dit nec ruim kunnen winnen ipv weer met de koppen omlaag afscheid nemen van je suporters!
kortom weer geen reet gezien wat mij blij maakt op het veld.
de meeste suporters hiero zoeken de beste man bij feyenoord MAAR HET ECHTE PROBLEEM IS KWALITEIT VERDEDIGEND IS HET EEN DRAMA EN KOM JE ELKE KEER WEER TEKORT EN DIT IS ZO LANG AL BEKEND OOK MET LUCIUS EN HOFLAND DUS ZORG NOU IS DAT ER EEN TOPVERDEDIGER KOMT DESNOODS 2 HIER KUN JE NIET MEER MEE AANKOMEN NA JE 100 JARIG BESTAAN PETER BOSZ DOE JE BEK IS OPEN EN REGEL WAT IPV ZEGGEN WE HEBBEN GEEN CENTJES DAT LIEDJE KENNEN WE NU WEL JE WILT OPBOUWEN MAAR MET DEZE VERDEDIGING BREEK JE AF! 
|
|
|
moaner Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 380 Reg.: 22 juli 2000 |
quote: tonnnn schreef:
(...)
Altijd maar excuses en slapgemier het is met makaay en elhamadi nog steeds bagger!
nec heeft geen 1 topper en komt op visite en we presteren het weer om te verliezen terwijl nec overeind blijft ef lachen hor!
peter boszen gehoord bij studio voetbal wat is die man een schijnheil en slap ventje ontkent alles en zegt verdomd weinig!
we zitten met een makaay die het niveau niet meer aankan we hebben een el hamadi die word gewisselt terwijl het de enigste aankoop is die zogenaamd top zou zijn!
ik zie de cler weer een fout maken evenals de vorige wedstrijden dus nu staat de cler op 3 goals wat een ezel is dat toch!
we hebben nu een vrij complete selectie en ondanks landzaat en thomasson moet je van dit nec ruim kunnen winnen ipv weer met de koppen omlaag afscheid nemen van je suporters!
kortom weer geen reet gezien wat mij blij maakt op het veld.
de meeste suporters hiero zoeken de beste man bij feyenoord MAAR HET ECHTE PROBLEEM IS KWALITEIT VERDEDIGEND IS HET EEN DRAMA EN KOM JE ELKE KEER WEER TEKORT EN DIT IS ZO LANG AL BEKEND OOK MET LUCIUS EN HOFLAND DUS ZORG NOU IS DAT ER EEN TOPVERDEDIGER KOMT DESNOODS 2 HIER KUN JE NIET MEER MEE AANKOMEN NA JE 100 JARIG BESTAAN PETER BOSZ DOE JE BEK IS OPEN EN REGEL WAT IPV ZEGGEN WE HEBBEN GEEN CENTJES DAT LIEDJE KENNEN WE NU WEL JE WILT OPBOUWEN MAAR MET DEZE VERDEDIGING BREEK JE AF! 
Ik ben het niet eens met de inhoud beste Ton, maar ik vind dat je je keurig hebt verwoordt.Hardstikke goed dat je die cursus bent gaan volgen.
|
|
|
helter skelter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1077 Reg.: 20 april 2006 |
quote: moaner schreef:
(...)
Ik ben het niet eens met de inhoud beste Ton, maar ik vind dat je je keurig hebt verwoordt.Hardstikke goed dat je die cursus bent gaan volgen.
hey...pssst...het is hartstikke, geen hardstikke...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14949 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: moaner schreef:
(...)
En dat was een assertiviteits cursus?
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5103 Reg.: 23 mei 2003 | Was gewoon een prutwedstrijd met een prutresultaat die gespeeld werd in prutsweer. Alles bij elkaar: een koude prutsdag.
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 2593 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: Happel schreef:
(...) NEC en AZ hebben er goed aangedaan hun trainers niet te vroeg te ontslaan omdat er paniek uitbrak onder bepaalde ongeduldige supporters. Ook Verbeek zal niet ontslagen worden omdat de wolven huilen in het bos.
Helemaal gelijk, hij is goed!

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 6 oktober 2008 08:27:08).]
|
|
|
Feyenoord Venray Vaste waarde in elftal
Uit: Venray Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 417 Reg.: 10 augustus 2004 | Tja gewoon klote. Eerste helft was prima, vraag je toch af waar het mis gaat? Wat is er met Makaay aan de hand?
Echter hebben we al deze wedstrijden vorig seizoen ook verloren, dus we het niet slechter
Kop op en met frisse moed voorbereiden op de komende wedstrijden met hopenlijk een fitte selectie.
@Heineken/Aliendwurf, maar goed dat Sibum niet meedeed .....
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14949 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Feyenoord Venray schreef:
Nou, idd zeg...je moet er toch niet aan denken wat voor monsterscore er dan na 90 minuten op het bord had gestaan? 
|
|
|
Thedge Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1892 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: Feyenoord Venray schreef:
Tja gewoon klote. Eerste helft was prima, vraag je toch af waar het mis gaat? Wat is er met Makaay aan de hand?
Ik weet niet hoe lang bij jou een helft duurt, maar Feyenoord speelde 20 minuten aardig. Niets meer en niets minder. Makaay is al vanaf de Olympische spelen aan het kloten met z'n fysieke gesteldheid. Hij is eigenlijk pas weer begonnen en dan ook nog eens in een team dat bagger speelt.
Over Makaay maak ik me niet zo druk, dat komt wel goed. Over alle andere sleectiespelers wel.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12429 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Thedge schreef:
(...)
Ik weet niet hoe lang bij jou een helft duurt, maar Feyenoord speelde 20 minuten aardig. Niets meer en niets minder. Makaay is al vanaf de Olympische spelen aan het kloten met z'n fysieke gesteldheid. Hij is eigenlijk pas weer begonnen en dan ook nog eens in een team dat bagger speelt.
Over Makaay maak ik me niet zo druk, dat komt wel goed. Over alle andere sleectiespelers wel.
Feyenoord begon na rust ook sterk, hetgeen bijvoorbeeld resulteerde in het voorval rond Biseswar die in mijn ogen een strafschop mee had moeten krijgen.
In de consternatie die daarop volgde raakte Feyenoord het spoor bijster. In plaats van te protesteren had men eerst de bal buiten de zijlijn moeten spelen. In plaats daarvan kreeg NEC een vrije loop naar ons strafschopgebied waardoor de op dat moment totaal onverdiende 0-1 op het bord kwam. Daarna stortte het bij ons als een kaartenhuis in elkaar en had een uitslag van 0-4 of 0-5 tot de mogelijkheden behoord.
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 587 Reg.: 5 augustus 2005 | Ik lees nogal wat positieve reacties over ons spel
Ik win de komende 6 wedstrijden liever met 1-0 met matige tot erg slecht spel dan dat we 20 min aardig voetballen en door onbenulligheden van de verdediging verliezen!
Na 5 matches al 9 punten achterstaan op de koploper.....
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6499 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Persie schreef:
Ik lees nogal wat positieve reacties over ons spel
Ik win de komende 6 wedstrijden liever met 1-0 met matige tot erg slecht spel dan dat we 20 min aardig voetballen en door onbenulligheden van de verdediging verliezen!
Na 5 matches al 9 punten achterstaan op de koploper.....
Helemaal mee eens.
Overigens zie ik weinig tot geen verschil met het voetbal onder BvM. 
|
|
|
tonnnn Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 445 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: helter skelter schreef:
(...)
hey...pssst...het is hartstikke, geen hardstikke...
grappig je bent het niet eens maar je komt met niks haahaha erg komisch 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14949 Reg.: 1 augustus 2004 | De verkeerde quoten is nooit grappig. 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12429 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: FRB schreef:
(...)
Helemaal mee eens.
Overigens zie ik weinig tot geen verschil met het voetbal onder BvM. 
Dan ben je ziende blind, want het verschil is er wel degelijk.
Al is het niet te zien in de resultaten. Van Marwijk verloor vorig seizoen ook thuis van NEC, uit bij Groningen en ontsnapte nog net met een gelijkspelletje bij Heracles. Opvallend is dat beide trainers thuis 2-2 hebben gespeeld tegen Ajax in wedstrijden die alletwee door ons gewonnen hadden kunnen worden.
Het verschil is toch echt dat er op dit moment wel degelijk naar voren gedacht en gespeeld wordt en het vorig seizoen overduidelijk niet. Toen werden we overspoeld met terugspeelballen naar de keeper en oeverloos geschuif op het middenveld, liefst nog op de eigen helft.
Wat ons nu steeds weer opbreekt zijn ontbrekende spelers op cruciale plaatsen. Nu was onze verdediging weer eens ver onder de maat. Duidelijk te zien tijdens de twee goals die vielen. Beide goals waren het gevolg van fouten die je bij de F-jes nog niet ziet. Knoeiwerk van de bovenste plank dus.
Dit vind ik nog steeds zaken die niet verwijtbaar zijn voor de huidige trainer. Die moet duidelijk roeien met de riemen die hij heeft. Dit itt BvM die vorig jaar deze wedstrijden afwerkte met een zo goed als intacte selectie (alleen Vlaar ontbrak toen).
|
|
|