| Poster | | Topic: Feyenoord-NEC 0-2, nabeschouwing |  |
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 346 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: geraldo di basta schreef:
(...)
Jij bent weer een van de vele die commentaar heeft op andere en nooit een eigen mening heeft.
Wat is er vermoeiend dan, dat ik gelijk krijg ?
Of dat jij blijft hopen op iets wat niet komt?
En dat je geloof in Bosz niet het gewenste resultaat bied?
Word wakker man, en verschuil je niet achter je liefde voor Feyenoord.
Alleen maar blind achter je cluppie aanlopen daar schieten ze niet mee op hoor !
onderbouw eens waarom jij het zo goed vind gaan ?
zo door gaan, dan gaat mijn club verrot en dat wil ik niet zomaar laten gebeuren jij wel ?
de tijd van alleen steunen is voorbij want zonder spitsen gaat het echt niet beter !
ik heb zeker een eigen mening, maar ben ook supporter van Feyenoord en dat betekent NIET dat ik geen kritiek heb, maar dat is iets anders dan ALLEEN MAAR zeiken zoals jij doet.
Ik vind dat Verbeek veel verandert in 1 keer en dat kost ons punten. We ontzettende pech hebben met blessures. We een enorm getalenteerd middenveld hebben, als iedereen fit is een aanvaardbare verdediging met Hofland als leider. Makaay is een enorme topper geweest en ik had er wel meer van verwacht, maar ook hij doet pas sinds Ajax (2 weken!!!) mee, die gaat nog wel scoren. Achter Makaay hebben we niemand, is er alleen de hoop dat Janota zich ontwikkeld.
[Dit bericht is veranderd door drummerboy (op 5 oktober 2008 20:31:37).]
|
|
|
paulmillwall International
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 621 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: drummerboy schreef:
Verbeek wil teveel in 1 keer, wat ons veel punten kost. Ik hoop dat de week rust en de terugkeer van Hofland, Tomasson en de gewenning van El Ahmadi het begin is van een goede reeks.
Wat wil je nou? Van dat laffe schijtvoetbal wat we onder Koeman en van Marwijk zagen? Waarmee je ook niet verder kwam dan de vijfde plaats. Of wil je elke week aanvallend en attractief voetbal, waarmee je af en toe eens tegen een slechte counter aanloopt?
Het is al zes jaar helemaal niks meer met feyenoord, dus geef Verbeek de tijd om er een aanvallende, uitgebalanceerde ploeg van te maken. Dan winnen we volgend jaar ook met 5-2 van de snavels. En vergeet niet dat je nog steeds zeven man mist.
|
|
|
joostpolletje Bankzitter
Vak: Stadiontribune - R Posts: 211 Reg.: 14 januari 2007 |
quote: paulmillwall schreef:
(...)
Wat wil je nou? Van dat laffe schijtvoetbal wat we onder Koeman en van Marwijk zagen? Waarmee je ook niet verder kwam dan de vijfde plaats. Of wil je elke week aanvallend en attractief voetbal, waarmee je af en toe eens tegen een slechte counter aanloopt?
Het is al zes jaar helemaal niks meer met feyenoord, dus geef Verbeek de tijd om er een aanvallende, uitgebalanceerde ploeg van te maken. Dan winnen we volgend jaar ook met 5-2 van de snavels. En vergeet niet dat je nog steeds zeven man mist.
Amen! 
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 346 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: paulmillwall schreef:
(...)
en zeg ik dat dan niet? Zeker moet Verbeek de tijd krijgen, alleen zeg ik dat zijn veranderingen IN COMBINATIE met de vele afwezigen, ons nu veel punten kost. Niet meer en niet minder....... ik heb ook al enkele perioden met leuk voetbal gezien. (al was dat in de eerste reeks wedstijden vorig jaar ook zo....... met veel meer punten......)
|
|
|
Rood wit Maastricht Lid 2e elftal
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 165 Reg.: 7 juli 2007 | We worden het AZ uit het seizoen 2007-2008. Hopelijk kunnen we net als AZ degradatie ontlopen.
|
|
|
paulmillwall International
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 621 Reg.: 19 augustus 2004 |
(...)
en zeg ik dat dan niet? Zeker moet Verbeek de tijd krijgen, alleen zeg ik dat zijn veranderingen IN COMBINATIE met de vele afwezigen, ons nu veel punten kost. Niet meer en niet minder....... ik heb ook al enkele perioden met leuk voetbal gezien. (al was dat in de eerste reeks wedstijden vorig jaar ook zo....... met veel meer punten......)
Dat ben ik met je eens. Het is natuurlijk een bizarre seizoensopening met zoveel geblesseerden en geschorsten. Maar verbeek kan ook weinig anders op dit moment. Ik was donderdag na de 0-1 nog bang voor het van Marwijk effect: met zijn allen terugtrekken voor eigen doel. Dan had Kalmar er wel drie ingeschoten. Ze blijven nu tenminste elke wedstrijd gaan. Dat vind ik heel positief.
Overigens pakte je vorig jaar maar 1 punt meer uit de wedstrijden tegen Heracles, Groningen, Ajax en NEC.
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1170 Reg.: 26 juli 2005 | Het is nu onderhand tijd om het slapppe gesmoes van " Er ontbreken teveel spelers ", " Teveel geblesseerden " en " Het moet nog en enheid worden " op te bergen.
Verschil tussen winst en verlies = generatieverschil. Makaay, Lucius, Hofland, Timmer, Tomasson, misschien binnenkort ook De Cler en van Bronckhorst : tijdig plaats bespreken voor Rusthuis. Zet daarnaast nog eens paar spelers die het eredivisie-niveau niet of nauwelijks aan kunnen : Greene, Buijs, Slory. Dan is het hoofdstuk " Hoe verpest ik een mooie club " wel rond.
Ik ga dan toch even zeiken en de schuldige aanwijzen : Bosz. Mooiweer-prater.
Maak van Verbeek TD/trainer-coach. Geef de man centen. Haal nog eens het ijzeren vergiet door de selectie en we zijn een stuk verder.
Nr.14 van de competitie. Dat zegt mij genoeg.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22461 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: jeroen-1804 schreef:
(...)
Feyenoord komt niet op 3-0 voorsprong omdat het elftal bstaat uit deels luilakken (Bruins, Greene) en deels half gepensioneerde en uitgerangeerde voetballers (Makaay, Mols, Bronckhorst, De Cler). Dat aangevuld met spelers die gewoon te slecht zijn voor de eredivisie zoals Greene, Bahia en straks ook weer Lucius, maakt dat we gewoon onderaan staan in de eredivisie. En je kunt niet zeggen dat het onterecht is. We zijn tegenwoordig al blij als we de groepsfase van de Uefa cup halen en tegen Ajax inzet tonen. Wijnaldum is een talent maar die kan dit elftal nog niet dragen.
Er is vorig jaar op transfergebied halfslachtig werk geleverd en toen er afgelopen zomer niet doorgeinvesteerd is, was voor iedereen al duidelijk dat Feyenoord heel blij mag zijn als het linker rijtje gehaald wordt.
Klopt er zou DOORGESELECTEERD woorden (woorden Peter Bosz).Maar daar is niets van terecht gekomen. 
|
|
|
Marcus Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 159 Reg.: 12 februari 2008 | Ik zou maar niet zo paniekerig doen want met wat meer geluk hadden we er heel anders voorgestaan. Misschien is het je niet opgevallen maar we hebben extreem veel pech dit seizoen, niet alleen met blessures.
|
|
|
John van Loen Lid 2e elftal
Uit: Woerden Vak: - Posts: 168 Reg.: 8 februari 2005 | We gaan nog leuke wedstrijden beleven met Feyenoord. Alleen dat gaat nog zeker een maand duren voordat het gaat gebeuren. Er moeten wat spelers terug komen, belangrijksten zijn Hofland, Tomasson en Lucius. Ook zie ik graag de Guzman op het middenveld. Feyenoord zal er goed aan doen in de winderstop een vervanger van Vlaar te halen. Vind en vond Bak-Nielsen van Heerenveen een goed alternatief.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12418 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Marcus schreef:
Ik zou maar niet zo paniekerig doen want met wat meer geluk hadden we er heel anders voorgestaan. Misschien is het je niet opgevallen maar we hebben extreem veel pech dit seizoen, niet alleen met blessures.
We hebben inderdaad het een en ander tegengehad. Vandaag kwam er weer eens een bal op de lat en werden er twee kansen net gemist door Makaay.
In de consternatie na een situatie waarin een penalty gegeven had kunnen worden brak NEC uit en konden ze, mede dankzij een glijpartij van De Cler simpel doorlopen en intikken. Daarna was de wedstrijd feitelijk gespeeld omdat NEC hun favoriete counterspelletje kon spelen.
Vorig jaar was NEC vanaf de aftrap heer en meester en mochten we blij zijn dat we er met 1-3 van af kwamen.
Vandaag hebben we een uiterst ongelukkige en feitelijk onverdiende nederlaag geleden.
Want, ondanks alles, er wordt gevoetbald door onze mannen en niet geklooid. De dag waarop die mooie serie gemaakt wordt waardoor we weer in de top-5 komen is niet ver weg meer.
|
|
|
Sergio Batista Vedette
Uit: Numansdorp Vak: - Posts: 1842 Reg.: 7 juni 2001 | Klopt er zou DOORGESELECTEERD woorden (woorden Peter Bosz).Maar daar is niets van terecht gekomen.
Volgens mij heb je daar centen voor nodig en die had Feyenoord niet. Bovendien konden ze de zwakke broeders aan de straatstenen niet kwijt.
Wat mij vandaag vooral opviel was dat de ouderen de boel niet aangezwengeld kregen. Zij deden heus wel hun best, maar van van Bronckhorst, de Cler en Makaay mag meer worden verwacht. We zullen geduld moeten hebben.
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 775 Reg.: 4 september 2006 | Beetje overdreven over schijtvoetbal onder Koeman want toen we goede voorhoede hadden speelde hij ook aanvallend denk maar aan overwinning in de arena ook.
Onder van Marwijk kwijt het schijtvoetbal toen we veel blessures hadden en we blij mochten zijn dat we een bejaarde in de spits op konden stellen omdat we niks anders hadden.
Ik heb alleen Feyenoord tegen Kalmar goed zien spelen en ze speelden met passie tegen Ajax. Kansen hebben we toen echter nauwelijks gehad.
Dus om nou te zeggen dat het nu allemaal zo geweldig is. Als NEC zo'n goede counterploeg is dan ga je toch niet met Van Bronckhorst en El Ahmadi voor Bahia spelen?
|
|
|
|
helter skelter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1065 Reg.: 20 april 2006 |
quote: John van Loen schreef:
We gaan nog leuke wedstrijden beleven met Feyenoord. Alleen dat gaat nog zeker een maand duren voordat het gaat gebeuren. Er moeten wat spelers terug komen, belangrijksten zijn Hofland, Tomasson en Lucius. Ook zie ik graag de Guzman op het middenveld. Feyenoord zal er goed aan doen in de winderstop een vervanger van Vlaar te halen. Vind en vond Bak-Nielsen van Heerenveen een goed alternatief.
Dat denk ik ook. Alleen achterin moet er echt een kwaliteitsinjectie komen want met al die 'net niet' en 'helemaal niet' verdedigers kom je er natuurlijk nooit. Hopelijk kan De Guzman snel ook weer spelen, dan kan Bruins snel weer naar de bank. Als Tomasson ook weer fit is staat er vervolgens best wel een goed elftal.
|
|
|
Fredi Bobic Bankzitter
Uit: Stuttgart Vak: Maastribune - Business seats Posts: 205 Reg.: 4 augustus 2006 |
quote: Fredi Bobic schreef:
Been weet wat ie wil en hoe hij dit bereikt.
Hij wilde verder in Boekarest en hij is verder omdat hij een goed omlijst plan van aanpak heeft. Niet gestoeld op diegenen die er NIET zijn maar vertrouwen gevend aan die jongens die het moeten doen, die er WEL zijn.
Dat was vandaag ook weer overduidelijk.
Mario jankt niet net als Gertje, maar stroopt de mouwen op en haalt het beste uit zijn team.
|
|
|
feyenoordfamiliy Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 1075 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)We hebben inderdaad het een en ander tegengehad. Vandaag kwam er weer eens een bal op de lat en werden er twee kansen net gemist door Makaay.
In de consternatie na een situatie waarin een penalty gegeven had kunnen worden brak NEC uit en konden ze, mede dankzij een glijpartij van De Cler simpel doorlopen en intikken. Daarna was de wedstrijd feitelijk gespeeld omdat NEC hun favoriete counterspelletje kon spelen.
Vorig jaar was NEC vanaf de aftrap heer en meester en mochten we blij zijn dat we er met 1-3 van af kwamen.
Vandaag hebben we een uiterst ongelukkige en feitelijk onverdiende nederlaag geleden.
Want, ondanks alles, er wordt gevoetbald door onze mannen en niet geklooid. De dag waarop die mooie serie gemaakt wordt waardoor we weer in de top-5 komen is niet ver weg meer.
Ik hoop het zo ,en dat we ook is meer geluk hebben .
|
|
|
pleenmeel Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 504 Reg.: 28 augustus 2004 | Ik zat vandaag in de zonovergoten Kuip
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerste helft het niet zo somber zag.
Feyenoord had gewoon pech. En dan zeg ik niet dat het aan de scheids ligt (ok sommige beslissingen waren discutabel) maar het lag meer aan de afronding. De eerste helft hadden we al 2-0 voor moeten staan.
Nec krijgt over de hele wedstrijd 3 a 4 kansen waarvan ze er 2 maken.
Wij zetten veel meer druk naar voren zonder echt gevaarlijk te zijn.
Ik weet het niet hoor maar is het niet handig om van een afstand te schieten als het veld zo glad is en het regent nog
Wijnaldum is verre weg de beste feyenoorder alleen niet doeltreffend. Als ze hem daarop kunnen trainen dan heb je een hele goede.
Al met al denk ik wel dat Gertjan het draaiende zal krijgen maar het zal ff duren.
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11073 Reg.: 3 mei 2002 | Deze nederlaag was te verwachten en er zullen er nog wel meer komen. Feyenoord is nog niet zover en dat zal met alle blessures nog wel even duren, voordat we het lek boven hebben. Het is grote onzin om het hoofd van Verbeek te roepen, of het aantal gebleseerden te negeren. Hij is net bezig en doet het naar mijn idee goed, naar omstandigheden. Ook NEC is weinig te verwijten. Die spelen sinds hun bestaan countervoetbal in de Kuip. Pech met de penalty en de glijer van De Cler, het is niet anders. We hebben geen mensen om een muur te slechten, zeker niet als Makaay in slechte vorm is. Helaas hebben we verder voorin niemand anders. Bedankt Bosz.
|
|
|
Huso Veelbelovend talent
Uit: R Vak: Olympiatribune - N Posts: 104 Reg.: 29 juni 2003 |
(...)
ik heb zeker een eigen mening, maar ben ook supporter van Feyenoord en dat betekent NIET dat ik geen kritiek heb, maar dat is iets anders dan ALLEEN MAAR zeiken zoals jij doet.Ik vind dat Verbeek veel verandert in 1 keer en dat kost ons punten. We ontzettende pech hebben met blessures. We een enorm getalenteerd middenveld hebben, als iedereen fit is een aanvaardbare verdediging met Hofland als leider. Makaay is een enorme topper geweest en ik had er wel meer van verwacht, maar ook hij doet pas sinds Ajax (2 weken!!!) mee, die gaat nog wel scoren. Achter Makaay hebben we niemand, is er alleen de hoop dat Janota zich ontwikkeld.
Het is jammer dat onze voorhoude zo vreselijk uit vorm is met name makaay, want zo slecht speelde we niet. Intgendeel, eerste helft waren we de bgovenliggende partij alleen verzuimen we om de kansen af te maken . Wanneer we de treffer wel maken wil ik wel zien hoe ''scherp'' de counters van NEC zijn
De tegengoals kwamen tot stand door persoonlijke fouten van oa de cler die ook vreselijk uit vorm is( paar wedstrijden op de bank houden is misschien niet zo slecht idee want dit kan echt niet). Tot op dat moment zijn ze maar een keer echt gevaarlijk geweest. Met eem matige achterhoude kunnen we steeds onze wedtrijden winnen als er voorin maar gescoord word. Iets wat tot nu toe echt TE weinig gebeurt
|
|
|
Bertus Bul International
Uit: Zuid Holland Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 579 Reg.: 27 januari 2004 |
quote: Fredi Bobic schreef:
(...)
Hij wilde verder in Boekarest en hij is verder omdat hij een goed omlijst plan van aanpak heeft. Niet gestoeld op diegenen die er NIET zijn maar vertrouwen gevend aan die jongens die het moeten doen, die er WEL zijn.
Dat was vandaag ook weer overduidelijk.
Mario jankt niet net als Gertje, maar stroopt de mouwen op en haalt het beste uit zijn team.
Triest gelul, Mario had tot op vandaag evenveel punten als ons. Allebei geen wereldstart. Nec was vandaag de mindere ploeg en heeft zoals Been zelf ook zei op een aantal momenten 'gezwijnd'. Dat wij ongelukkig tegen de tegengoals aan lopen, zegt meer over onze pech, dan over hoe Mario het voor mekaar heeft.
Ik zeg niet dat Mario geen goede trainer is, want dat is die wel. Ik wil hem absoluut straks zien als hoofdcoach in de Kuip, maar de kansloze kritiek op onze trainer nu gaat nergens over!! 
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 877 Reg.: 20 mei 2005 | pech tegen 020 : Makaay had pingel moeten krijgen daardoor 020 met 10 man(2 punten verloren)
pech tegen groningen : Lovre had met rood van het veld gemoeten (3 punten verloren)
pech tegen nec : Biseswar had pingel moeten krijgen.(3 punten verloren)
Bij al deze wedsrijden was de stand op het moment 0-0.
Bij al deze wedstrijden was het een scheidsrechterlijke beslissing.
Het is dus pure pech dat ons cluppie zo laag staat,daarbij opgeteld dat er veel blessures zijn.
We spelen attractiever en agressiever dan vorig jaar ,dus ik ben best tevreden,nu de punten en het geld nog. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7846 Reg.: 26 februari 2005 | Wat een pokke weer vreselijk.
Moet eerlijk zeggen dat het spel van Feyenoord niet eens zo slecht is, alleen de punten laten nog even op zicht wachten.........
|
|
|
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 775 Reg.: 4 september 2006 |
quote: Bertus Bul schreef:
(...)
Triest gelul, Mario had tot op vandaag evenveel punten als ons. Allebei geen wereldstart. Nec was vandaag de mindere ploeg en heeft zoals Been zelf ook zei op een aantal momenten 'gezwijnd'. Dat wij ongelukkig tegen de tegengoals aan lopen, zegt meer over onze pech, dan over hoe Mario het voor mekaar heeft.
Ik zeg niet dat Mario geen goede trainer is, want dat is die wel. Ik wil hem absoluut straks zien als hoofdcoach in de Kuip, maar de kansloze kritiek op onze trainer nu gaat nergens over!! 
dan is prestatie van been natuurlijk veel beter als die van verbeek, want die doet het met minder materiaal en schakelen op papier een betere ploeg uit als kalmar.
welk goed spel hebben de mensen het hier over eigenlijk. ik vond alleen de wedstrijden bij kalmar erg goed.
onder verbeek hebben we vanaf juli alleen gewonnen van volendam ach ja nul punten tot nu toe, top oss pas na verlenging en kalmar.
verbeek doet het gewoon ruk... en blessures e.d. zijn geen excuses met slechts 2,5 overwinning sinds juli.
maar we hebben wel mooie kleedkamers dat dan weer wel.
[Dit bericht is veranderd door orange_010 (op 5 oktober 2008 22:46:00).]
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5105 Reg.: 17 april 2007 |
quote: orange_010 schreef:
(...)
dan is prestatie van been natuurlijk veel beter als die van verbeek, want die doet het met minder materiaal en schakelen op papier een betere ploeg uit als kalmar.
Been stond met NEC halverwege vorig seizoen zo'n beetje op degraderen dus er is nog hoop voor Verbeek.
|
|
|
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 775 Reg.: 4 september 2006 |
quote: Happel schreef:
(...)Been stond met NEC halverwege vorig seizoen zo'n beetje op degraderen dus er is nog hoop voor Verbeek.
je kan nec toch niet vergelijken met feyenoord? bovendien trokken ze in januari juist goeie spelers aan die ze blijkbaar nodig hadden.
om het voor been op te nemen die heeft meer gepresteerd in carriere dan verbeek ook kampioen met excelsior.
verbeek heeft nog nooit wat bijzonders gepresteerd. zie resultaten maar in eerste divisie met heracles, met heerenveen europees, beker en play-offs. ook nooit positieve uitschieter op ranglijst.
wel stabiel europees voetbal gehaald.
|
|
|