| Poster | | Topic: Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing |  |
|
Twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 697 Reg.: 25 maart 2003 | Op Zondag 19 oktober trapt in Tilburg af:
Willem II - Feyenoord, om 14.30 uur.
Aangezien er al een topic is over Feyenoord - SC Heerenveen (een week later) maak ik er vast een voor de lastige uitwedstrijd tegen Willem II.
In het rijtje van uitwedstrijden voor de competitie waarin we 3 goals tegenkrijgen, staat Willem II van vorig jaar ook nog bij. Het is aan ons om dit rijtje te beeindigen (tenzij door een 3-5 zoals twee seizoenen terug).
Vorig seizoen die desastreuze wedstrijd waarin we de 5e plaats weggooide en waarin Ekramy opzichtig faalde.
Ik las dat er weer gesodemieter is met de buscombi...
Enfin, brandt los!
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | De buscombi zal er dit keer wel zijn omdat onze 'supporters' meenden het uitvak te moeten verbouwen nadat we op een kansloze achterstand kwamen. Zo vindt men bijna altijd wel een reden voor dit heilloze uitvluchtmiddel.
Ik meen begrepen te hebben dat de FSV er dit keer een wel erg nobel streven op na houdt als ik onderstaande link mag geloven. Eens kijken of hier veelvuldig gebruik van gemaakt gaat worden. Gezien de ervaringen uit het verleden (Deurne uit bijvoorbeeld) zie ik dit op niets uitlopen.
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=15276
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7908 Reg.: 26 februari 2005 | Ze zullen in Stilburg echt niet wakker liggen van een leeg uitvak.
|
|
|
haat knjb Talent
Vak: Olympiatribune - DD Posts: 77 Reg.: 19 mei 2008 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Ze zullen in Stilburg echt niet wakker liggen van een leeg uitvak.
Idd als dat gebeurd dan is het niet de 1e x dat ze gaan boycoten en dan pakken de silvercards paar puntjes mee (als ze wel gaan)
[Dit bericht is veranderd door haat knjb (op 5 oktober 2008 00:19:56).]
|
|
|
tricky-dicky Talent
Uit: Deventer Vak: Stadiontribune - S Posts: 71 Reg.: 2 september 2005 | Ik vindt het wel goed dat er een boycot is. Die combi slaat nergens op, maar die mensen daar in Tilburg hebben geen vertrouwen in de politie/ME. De auto combi zoals die jaren was, ging toch prima, de eerste keer was wel even wennen, omwisselen bij zo'n oude kever bus van voor de oorlog, volgens mij zat er nog een sticker van die luftwaffe achterop. Maar Feyenoord heeft onze steun nu wel hard nodig. Kijk maar naar Kalmar 'uit'. Hopelijk nemen we nu de punten wel mee naar Rotterdam.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5338 Reg.: 16 november 2004 | Er zijn zat andere manieren om het ongenoegen over de combi te uiten.Maar inventieviteit moet je niet bij de fsv zoeken.Zeker niet met een voorzitter die buiten de combi in amsterdam op de tribune zit,zo zijn leden in de steek laat.
|
|
|
Georges St-Pierre Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12840 Reg.: 6 mei 2004 | Deze zullen we ongetwijfeld winnen, maar de week erop ben ik bang voor een (grote)nederlaag. 
|
|
|
Fredi Bobic Bankzitter
Uit: Stuttgart Vak: Maastribune - Business seats Posts: 234 Reg.: 4 augustus 2006 | Vermoed dat we ook bij de Brabanders zullen verliezen.
En dan hoor ik dat irritante accent van die Amsterdamse van-Gaal-kloon al die vertelt hoe tactisch geraffineerd het allemaal wel niet was. Ik begin nu al te kotsen ....
Laat het aub anders komen, gewoon een 0:2 overwinning zonder poespas, bedankt.

|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5333 Reg.: 17 april 2007 | Opvallend dat Feyenoord door de wedstrijdleider van de KNVB in het begin van dit seizoen precies is ingedeeld tegen allerlei clubs waaraan onder Van Marwijk vorig seizoen ook punten verloren werden: Heracles uit, Ajax thuis, Groningen uit, NEC thuis en Willem II uit.
Als we deze winnen, wat niet makkelijk wordt, dan hebben we het onder Verbeek in dezelfde wedstrijden al met al beter gedaan dan afgelopen seizoen onder Van Marwijk. 
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 897 Reg.: 4 september 2006 |
quote: varkenoord schreef:
Er zijn zat andere manieren om het ongenoegen over de combi te uiten.Maar inventieviteit moet je niet bij de fsv zoeken.Zeker niet met een voorzitter die buiten de combi in amsterdam op de tribune zit,zo zijn leden in de steek laat.
de andere supportersvereniging heeft altijd contact met bestuur van de andere en worden altijd ontvangen dat gebeurt andersom ook.
De vorige voorzitter Willem Veenman zag je nooit op uitvak of thuis tussen "gewone" supporters zitten.
Maar welke andere manieren zijn er dan???
Nee we hebben nu een groot Legioen die liever voor de puntjes gaat en liever een uur in de bus gaat zitten vanaf Beilen naar Groningen 
|
|
|
tralala Basisspeler
Vak: - Posts: 317 Reg.: 5 december 2007 | Kom op jongens, iedereen met een uitkaart een kaart kopen en inleveren bij de FSV. Prima actie van de supportersvereniging. Als je iets beter weet, gooi het in de groep en regel dat dan. Niet alleen klagen en in de bus stappen.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5338 Reg.: 16 november 2004 |
quote: orange_010 schreef:
(...)
de andere supportersvereniging heeft altijd contact met bestuur van de andere en worden altijd ontvangen dat gebeurt andersom ook.
De vorige voorzitter Willem Veenman zag je nooit op uitvak of thuis tussen "gewone" supporters zitten.
Nee we hebben nu een groot Legioen die liever voor de puntjes gaat en liever een uur in de bus gaat zitten vanaf Beilen naar Groningen 
Een voorzitter van de fsv hoort tussen zijn leden op de tribune in het uitvak.Nee in een comfortabele businesscabine is het prettiger toeven.Het is natuurlijk gelul dat men liever met een combi reist.Maar zijn er in de meeste gevallen geen duidelijke redenen voor.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Precies, dat is inderdaad een goed gebruik bij supportersverenigingen. Het verwijt dat de voorzitter niet op het uitvak staat vind ik dan ook potsierlijk.
Overigens was hij er wel in Boras. En op ons vak. Varkenoord heb ik daar niet gezien.
Ik heb in ieder geval wel de kaart voor Willem II besteld en het groepje waarmee ik ga is van plan de kaarten naar de FSV te sturen.
Alleen denk ik dan weer aan Deurne-uit het vorig seizoen. Slechts een handjevol deed aan die actie mee, waaronder bovengenoemd groepje. Toch zat het uitvak van De Braak bomvol.
Als het weer op die manier gaat heb ik geen zin als enige het hoofd onder het hakblok te leggen door mee te doen aan de actie.
Ik zou graag zien dat er dit keer MASSAAL gereageerd wordt op de oproep van de FSV om dan vervolgens te constateren dat Varkenoord in zijn eentje op het uitvak staat.
Maar dat is een utopie. 
|
|
|
|
tralala Basisspeler
Vak: - Posts: 317 Reg.: 5 december 2007 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Een voorzitter van de fsv hoort tussen zijn leden op de tribune in het uitvak.Nee in een comfortabele businesscabine is het prettiger toeven.Het is natuurlijk gelul dat men liever met een combi reist.Maar zijn er in de meeste gevallen geen duidelijke redenen voor.
Je hebt gelijk. Zeker bij duiscutabele combi's moeten ze of een actie organiseren, of bij ons komen zitten. Die kaarten die ze van de tegenstander krijgen, kunnen ze dan mooi gebruiken om een trouwe vrijwilliger eens in het zonnetje te zetten. Al gebeurt dat nu soms ook wel.
quote: De Sigaar schreef:
(...)Precies, dat is inderdaad een goed gebruik bij supportersverenigingen. Het verwijt dat de voorzitter niet op het uitvak staat vind ik dan ook potsierlijk.
Overigens was hij er wel in Boras. En op ons vak. Varkenoord heb ik daar niet gezien.
Ik heb in ieder geval wel de kaart voor Willem II besteld en het groepje waarmee ik ga is van plan de kaarten naar de FSV te sturen.
Alleen denk ik dan weer aan Deurne-uit het vorig seizoen. Slechts een handjevol deed aan die actie mee, waaronder bovengenoemd groepje. Toch zat het uitvak van De Braak bomvol.
Als het weer op die manier gaat heb ik geen zin als enige het hoofd onder het hakblok te leggen door mee te doen aan de actie.
Ik zou graag zien dat er dit keer MASSAAL gereageerd wordt op de oproep van de FSV om dan vervolgens te constateren dat Varkenoord in zijn eentje op het uitvak staat.
Maar dat is een utopie. :verlegen
Een verschil met Deurne is dat de kaarten nu weer ingeleverd kunnen worden. Mensen die bij Deurne niets kochten, omdat het voor sommigen toch veel geld(25e ofzo) is dat je weg gooit, kunnen nu wel kaart kopen. Zo zal het minder vol worden. Hoop ik dan...
[Dit bericht is veranderd door tralala (op 7 oktober 2008 13:40:38).]
|
|
|
(...)Precies, dat is inderdaad een goed gebruik bij supportersverenigingen. Het verwijt dat de voorzitter niet op het uitvak staat vind ik dan ook potsierlijk.
Maar dat is een utopie. 
mijn kaart en van anderen gaat ook naar FSV.
Voordat hij voorzitter was bij FSV zag ik hem in buitenland bij reizen e.d.
|
|
|
tralala Basisspeler
Vak: - Posts: 317 Reg.: 5 december 2007 | FSV: zeg NEE tegen combi WillemII
dinsdag 07-10-2008-
FSV
De oproep, door de Feyenoord Supportersvereniging (FSV), gedaan, om de kaarten voor WillemII wel af te nemen en daarna bij de FSV in te leveren is nog steeds lopende.
Als u besluit de actie te steunen kunt u de door u gekochte kaart bij de FSV inleveren. Dit kunt u doen door de kaart met uw gegevens en bank of gironummer bij het kantoor van de FSV af te geven of de kaart met gegevens en bank of gironummer op te sturen. Na de wedstrijd keren wij het door uw betaalde geld aan u uit.
Er is nogal wat onduidelijkheid over de door de club in het leven geroepen punten. Gaat u niet dan loopt u de punten mis. Gaat u wel krijgt u de punten bijgeschreven. Vanzelfsprekend is, gaat er niemand zijn de punten niet van toepassing.
Wij merken dat er grote bereidheid is om mee te doen aan de actie, maar dat er vooral vrees is om punten mis te lopen. De toegekende punten hebben dus voorkeur en daardoor wordt de combiregeling geaccepteerd.
De actie heeft dus alleen een kans van slagen als er echt niemand gaat. Gaat er niemand krijgt ook niemand punten bijgeschreven en wordt er niemand benadeeld.
Als wij bemerken dat een groot gedeelte van de supporters niet mee willen werken aan deze actie en besluiten toch te gaan, slaagt onze actie niet. Dan kunt u, wanneer u wel van te voren uw kaart hebt ingeleverd, alsnog besluiten om naar de wedstrijd te gaan. Wij sturen u dan niet het door u betaalde geld, maar de door u ingeleverde kaart ruim voor de wedstrijd toe.
U loopt dus geen enkel risico.
Nogmaals roepen wij daarom op koop een kaart en levert deze bij de FSV in. Zeg nee tegen deze onzinnige door Tilburg opgelegde combiregeling. Wees solidair.
A.s. zaterdag, tijdens de Algemene Ledenvergadering van de FSV, zullen wij bekend maken of de actie is geslaagd.
Bezoekadres FSV: Marathongebouw (bij de Kuip tegenover Topsportcentrum.), Marathonweg 53.
Verzendadres: FSV, postbus 24036, 3007 DA te Rotterdam
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
mijn kaart en van anderen gaat ook naar FSV.
Voordat hij voorzitter was bij FSV zag ik hem in buitenland bij reizen e.d.
Mooi. Zo mag ik het graag zien.
Hopelijk krijgen we veel medestanders.
|
|
|
(...)Mooi. Zo mag ik het graag zien.
Hopelijk krijgen we veel medestanders.
zal denk ik tegenvallen aantal medestanders.. al is het ook nog niet uitverkocht dat zegt toch ook wel wat
maar het gaat om je eigen waardigheid. laat je bij een nutteloze combi als een debiel jarenlang in de maling nemen?
daar ben ik al jaren geleden mee gestopt met die onzin..
liefst zie ik alle 800 met kaart lekker naar tilburg gaan maar ja die tijden zijn veranderd.. anders krijg je je punten niet pppffff
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Mijn kaart ligt nu in de brievenbus. Hopelijk komt hij morgen aan bij de FSV.
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wetland Vak: - Posts: 2652 Reg.: 27 mei 2007 | Als Feyenoord dezelfde steun krijg als in Zweden dat scheeld echt al de helft.
Ik hoop dat wij daar nu eens drie punten meenemen, dat zou helemaal te gek zijn.
Het zal naar mijn idee vanaf nu alleen maar beter gaan, terwijl het vorig seizoen bergafwaards ging, dus ik blijft hoop hebben.
Ik zet in de pool 1 - 2
|
|
|
FRANCESCOLI Meervoudig international
Vak: - Posts: 679 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: Bestlander schreef:
Als Feyenoord dezelfde steun krijg als in Zweden dat scheeld echt al de helft.
Ik hoop dat wij daar nu eens drie punten meenemen, dat zou helemaal te gek zijn.
Het zal naar mijn idee vanaf nu alleen maar beter gaan, terwijl het vorig seizoen bergafwaards ging, dus ik blijft hoop hebben.
Ik zet in de pool 1 - 2
Als het goed zal dat de 1e wedstrijd worden waarin Feyenoord geen excuses meer kan aanvoeren. Hofland mag weer spelen en de Guzman en Tomasson zijn waarschijnlijk ook fit. Zitten we alleen nog met een rechtsback hoewel Lucius misschien ook wel weer kan spelen bedenk ik me ineens. ZOu er volgens mij een week of 3 uit zijn.
|
|
|
PRO-VISIE Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 1 juli 2008 |
quote: FRANCESCOLI schreef:
(...)
Als het goed zal dat de 1e wedstrijd worden waarin Feyenoord geen excuses meer kan aanvoeren. Hofland mag weer spelen en de Guzman en Tomasson zijn waarschijnlijk ook fit. Zitten we alleen nog met een rechtsback hoewel Lucius misschien ook wel weer kan spelen bedenk ik me ineens. ZOu er volgens mij een week of 3 uit zijn.
Goed nieuws!
Mag het dan ook eens meezitten aub? Dus géén bal tegen de lat, géén uitglijder, géén voorzet die 20 cm te ver naar voren / achteren wordt gegeven, géén ongelukkige balaanname, géén domme rode kaart hoeven te slikken.
Geef toe: ik vraag toch niet veel. 
|
|
|
Bestlander Geselecteerd voor Oranje
Uit: Wetland Vak: - Posts: 2652 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: FRANCESCOLI schreef:
(...)
Ja ik denk dat het nu beter moet kunnen, aan blessures ontkom je nooit helemaal.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 8 oktober 2008 12:27:03).]
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 289 Reg.: 12 februari 2008 | Zou leuk zijn als Makaay ook van die hatelijke 0 afkomt.
Willem II moet te doen zijn al dacht ik dat ook over NEC maar tegen Willem II staan we er toch beter voor natuurlijk. Nu het geluk ook maar weer eens aan onze zijde hebben natuurlijk. Meer pech kan eigenlijk niet. 
|
|
|
Feyenoord2008?? Ballenjongen
Vak: - Posts: 28 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: Marcus schreef:
Zou leuk zijn als Makaay ook van die hatelijke 0 afkomt.
Willem II moet te doen zijn al dacht ik dat ook over NEC maar tegen Willem II staan we er toch beter voor natuurlijk. Nu het geluk ook maar weer eens aan onze zijde hebben natuurlijk. Meer pech kan eigenlijk niet. 
De pech hebben we nu wel opgebruikt lijkt me. Dus dit wordt een wedstrijd waarin El Ahmadi laat zien wat voor speler het is, De Guzman zich laat zien en Makaay gaan scoren samen met Tomasson
Timmer,
Lucius, Bahia, Hofland, De Cler
De Guzman, El Ahmadi, Wijnaldum, Van Bronckhorst
Tomasson, Makaay
0-1 Makaay
0-2 Tomasson
0-3 De Guzman
0-4 Makaay
0-5 Wijnaldum
Ik zie niet in waar het mis kan gaan.
|
|