| Poster | | Topic: Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing |  |
|
futre Bankzitter
Vak: - Posts: 212 Reg.: 17 juli 2007 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
(...)
De Cler staat gewoon in de basis hoor... Fer op de bank waarschijnlijk.
Waarschijnlijk wel ja. Ik had er ff bij moeten zetten dat het mijn opstelling voor komende zondag zou zijn. De Cler heeft geen goed seizoen tot nu toe.
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 893 Reg.: 22 februari 2006 | ---------------Timmer--------------
Greene---Bahia-------Hofland-DeCler
-------------El Ahmadi-------------
----Fer------------Van Bronckhorst-
-------------Wijnaldum-------------
-----Mols---------------DeGuzman---
Alsnog meer kwaliteit dan Willem II.
1-2!!
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22576 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Patrick017 schreef:
---------------Timmer--------------
1-2!!
Zolang GREENE erin blijftstaan en Willem II speelt 4-3-3 (en niet zoals uit bij Kalmar met 2 spitsen weet ook de trainer van Willem II dat er bij Feyenoord aan de rechterkant zeer veel te halen valt.
Verbeek en Jansen moeten dit ook zien en blijven die FEYENOORDONWAARDIGE speler maar opstellen......
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 15154 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Zolang GREENE erin blijftstaan en Willem II speelt 4-3-3 (en niet zoals uit bij Kalmar met 2 spitsen weet ook de trainer van Willem II dat er bij Feyenoord aan de rechterkant zeer veel te halen valt.
Verbeek en Jansen moeten dit ook zien en blijven die FEYENOORDONWAARDIGE speler maar opstellen......
repost 
|
|
|
Moosie Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - R Posts: 450 Reg.: 12 augustus 2007 | Makaay (te gênant voor woorden dat Mols in zijn tijd bij ons eigenlijk belangrijker is dan deze man, toch maar hopen dat hij weer eens gaat scoren) en Tomasson weer geblesseerd, Biseswar onzeker. Het gaat weer lekker zo. Het houd ook nooit op.
Ik denk wel dat we kunnen winnen van Willem II, zelfs nu nog, maar het zal krap worden.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 17 oktober 2008 20:00:29).]
|
|
|
RKCWolluk Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 2 juli 2008 | Ik zou gewoon met Erasmus & Janota voorin beginnen. Beiden zouden zomaar kunnen aansluiten bij Wijnaldum en bij de grotere talenten in NL gaan behoren.....
|
|
|
maRs Ballenjongen
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 16 Reg.: 2 augustus 2008 | Dat zal zomaar eens kunnen, Kermit die zijn debuut maakt. Al heb ik liever dat hij eerst een heel seizoen met Jong Feyenoord speelt
''...Feyenoord zal het in Tilburg moeten stellen zonder het aanvalsduo Roy Makaay en Jon Dahl Tomasson. Verbeek was er nog niet over uit hoe hij het wegvallen van de twee ervaren aanvallers op zal gaan lossen. ‘Ik heb Michael Mols, Kermit Erasmus, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar. Ik hoop dat Biseswar erbij is, al is het wat hem betreft ook niet helemaal zeker. Eerst moeten we afwachten hoe hij de laatste training doorstaat. Misschien zoek ik nog wel naar een andere oplossing.’ Biseswar liep vorige week in een interland met het Nederlands beloftenelftal in en tegen Oekraïne een hamstringblessure op...''
[Dit bericht is veranderd door maRs (op 17 oktober 2008 21:00:30).]
|
|
|
Feyenoord Venray Vaste waarde in elftal
Uit: Venray Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 422 Reg.: 10 augustus 2004 | Wat een paniek hier! Zonder Tomasson en Makaay staat er nog een elftal wat op alle fronten beter is. Beetje vertrouwen aub
|
|
|
maRs Ballenjongen
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 16 Reg.: 2 augustus 2008 | Niet zozeer paniek, maar meer verontwaardiging. Tomasson en Makaay weer geblesseerd weet je wel En dat terwijl men zich toen al afvroeg of het wel verstandig was om Tomasson binnen te halen, gezien zijn leeftijd. De tijd leert, zal ik maar zeggen.
[Dit bericht is veranderd door maRs (op 17 oktober 2008 21:01:11).]
|
|
|
Uit: Venray Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 422 Reg.: 10 augustus 2004 |
quote: maRs schreef:
Niet zozeer paniek, maar meer verontwaardiging. Tomasson en Makaay weer geblesseerd.
Tja, een beetje Feyenoords eigen schuld met de oudjes. Maar goed de jeugd heeft de toekomsr. Zou kermit dolgraag eens zien spelen.
|
|
|
maRs Ballenjongen
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 16 Reg.: 2 augustus 2008 | Zeker, Feyenoords eigen schuld, maar daarom kunnen mensen daar nog wel een mening over hebben. Ik wordt er ook wel een beetje moedeloos van; elke keer weer die blessures.
[Dit bericht is veranderd door maRs (op 17 oktober 2008 20:59:42).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7908 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Feyenoord Venray schreef:
Wat een paniek hier! Zonder Tomasson en Makaay staat er nog een elftal wat op alle fronten beter is. Beetje vertrouwen aub
Idd ja Makaay scoort toch niet en Tomasson moet oppassen dat die niet weer in de kreukels ligt.
Ik zal blij zijn als alle jonkies echt een kans gaan krijgen 
|
|
|
waarnemer Ballenjongen
Uit: Austin (texas) Vak: - Posts: 27 Reg.: 23 oktober 2006 | jongens sorry totaal off toppic maar ik kon het even niet laten.
ik las dat jullie een amsterdammer als burgermeester krijgen en dat niet alleen hij is ook nog een ajaxfan
trouwens we zouden toch gekozen burgermeesters krijgen?
|
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7908 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: waarnemer schreef:
jongens sorry totaal off toppic maar ik kon het even niet laten.
ik las dat jullie een amsterdammer als burgermeester krijgen en dat niet alleen hij is ook nog een ajaxfan
trouwens we zouden toch gekozen burgermeesters krijgen?
Gekozen burgemeester is hiet nog niet geloof ik 
|
|
|
Uit: Venray Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 422 Reg.: 10 augustus 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Idd ja Makaay scoort toch niet en Tomasson moet oppassen dat die niet weer in de kreukels ligt.
Ik zal blij zijn als alle jonkies echt een kans gaan krijgen 
Idd, echt waar op elke positie zijn we sterker. Die Jonker alleen al moet een reden zijn om hen helemaal in te maken.
Probeer Kermit maar eens naast Mols in de spit, de Guzman er achter
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1777 Reg.: 9 november 2005 |
1-2!!
Met kwaliteit alleen win je geen wedstrijd !
|
|
|
beppie172 Bankzitter
Uit: Utreg Vak: Marathontribune - H Posts: 230 Reg.: 13 juli 2006 |
1-2!!
Speel maar zonder spitsen en een breed aanvallend middenveld. Dat snappen die Brabo's toch niet.
Als Biseswar niet kan spelen kan je kiezen tussen Fer (Bruins naar links) of Janotta.
Greene----Bahia----Hofland---DeCler
------El Ahmadi----Van Bronckhorst-
de Guzman-Wijnaldum-Bruins-Biseswar
-----------------------------------
[Dit bericht is veranderd door beppie172 (op 17 oktober 2008 22:09:20).]
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 893 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: easydott schreef:
(...)
Met kwaliteit alleen win je geen wedstrijd !
Dat weet ik wel. Alleen zie ik met het elftal wat waarschijnlijk gaat starten wel kansen. Een zeker elftal op Greene na. Voor de rest hebben we op elke positie een betere speler dan Willem II. Heb ook eens een keer een positief gevoel zeg!!
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1241 Reg.: 18 mei 2004 | Je hebt best kans dat Bijlow mee gaat naar willem2.
Een boomlange spits uit het 2e!! 
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4700 Reg.: 2 juli 2004 | Ik ga er vanuit dat opa Mols aan de aftrap verschijnt, maar wie ernaast komt te spelen wanneer Biseswar niet kan? Dat moet Kermit of Janota wel zijn.
Mols kan sowieso geen hele wedstrijden spelen dus 1 vd 2 krijgt sowieos speeltijd.
Opzich niet eens verkeerd. Tomasson en Makaay raken al weken geen bal goed. Met Kermit Janota of Biseswar voorin wordt Feyenoord gedwongen om via combineren het doel van Willem II te bereiken. We hebben namelijk alleen snelle bewegelijke maar kleine spelertjes voorin. Lijtk me postief omdat ons middenveld goed aansluit bij zulke spelers, heb ik het idee. De lange bal is zinloos.
[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 17 oktober 2008 22:57:12).]
|
|
|
seven Vedette
Uit: Nijmegen Posts: 2205 Reg.: 17 november 2002 | begin gewoon met Biseswar en Janota en laat Mols op de bank het is een regelrechte schande dat Feyenoord met Mols moet starten,met alle respect voor Mols hij kan dat gewoon niet meer,hooguit laatste kwartier en dan houdt het op.
Greene of Tiendali maakt weinig uit denk ik,Tiendali heeft amper wedstrijdritme en Greene is een zwakke schakel,zou nog eerder met Buys beginnen maar dat is ook weer vloeken in de kerk
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1189 Reg.: 20 april 2006 | Gooi Janota er zondag maar vanaf het begin in. Mols kan er dan bij als onverhoopt de nood aan de man komt. Tiendalli, Greene of Buijs op RB maakt mij niets uit, dat is een pot nat.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5165 Reg.: 23 mei 2003 | Zie ik nog liever Buijs op RB. Die oogt tenminste nog geinspireerd.
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 280 Reg.: 7 augustus 2006 |
quote: Vakkie W schreef:
Zie ik nog liever Buijs op RB. Die oogt tenminste nog geinspireerd.
Ik zou Tiendalli een kans geven.
Buijs is geen verdediger, maar een middenvelder.
|
|
|
Marcus Regelmatige invaller
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 289 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: feyenoord vak x schreef:
(...)
Ik zou Tiendalli een kans geven.
Buijs is geen verdediger, maar een middenvelder.
Als je Buijs opstelt, weet je zeker dat je met 10.5 man speelt ipv 11. Niet dat Greene geweldig is natuurlijk. Zie ook liever eens Tiendalli. Waarom eigenlijk gehaald als je hem toch nooit laat spelen? Als je miskopen niet laat spelen, raak je ze helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt. Ik zeg niet dat ze moeten spelen maar als er nood aan de man is waarom niet? Buijs loopt toch aan het einde van dit seizoen de deur uit, die hoef je niet meer op te stellen om die reden.
Zet in op een overwinning van maar heb er nu wel erg weinig vertrouwen in moet ik zeggen. Mols voorin met De Guzman waarschijnlijk. Zie liever ook Janota een hele wedstrijd spelen.
|
|
|