Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing 
Feyenoord2008??
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 14 oktober 2008 om 20:20:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

Hier ben ik het roerend mee eens!!

Als onze oudjes voorin niet geheel en 100% wedstrijdfit zijn, dan zou ik op zeker Janota / Kermit erin zetten. No problem.

-------------------------Timmer----------------------------

--Tiendalli-------Bahia-----------Hofland---------DeCler--

-----Bruins-----------Ahmadi--------------Bronckhorst----

-------------------Guzman--------------------------------

---------------Kermit-----------Janota-------------------

Als ik Verbeek zou zijn dan zou ik deze regel echt keihard blijven hanteren. Niet geheel fit, dan zetten we jeugd in.

Ik zie het probleem ook niet met deze opstelling.. Maar 0-5 als mijn eerste voorspelling zie ik niet, dan maar 0-3...

Ook goed genoeg lijkt me.
 Help mods!
Pool: 640e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick017
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 14 oktober 2008 om 20:21:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Willem II

-----------------Aerts-------------------

V Eijden---Schenkel----Swinkels--Veloso--

---------Kargbo------------Mathijsen-----

-----Aykun-------Boutahar------Gregoiré--

---------------Demouge-------------------

Feyenoord

----------------Timmer-------------------

Lucius-----Bahia--------Hofland---De Cler

---------------K El Ahmadi---------------

-----Wijnaldum-----------Van Bronckhorst-

---------------DeGuzman------------------

---------Makaay----------Biseswar--------

Zo verwacht ik dat het aardig zal uitkomen met de elftallen. Daarbij hoop ik op een mooie score van 1-4. Realistisch gezien denk ik een kleine overwinning. 1-2 voor Feyenoord!!
 Help mods!
Pool: 121e, Willem II - Feyenoord 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.493,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 oktober 2008 om 21:00:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal echt niet zo zijn dat ze alle drie niet mee zullen doen, dus dat doemdenken is in mijn ogen een beetje voorbarig.
 Help mods!
Pool: 259e, Willem II - Feyenoord 2-5 (1-3)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 23e / 108e / 217eOpstelling: 4-4-2
Karim El Ahmadi
Gert-Jan Verbeek
Internationale topspeler

Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 14 oktober 2008 om 21:51:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zet in op een overwinning, 1-3.
 Help mods!
Pool: 11e, Willem II - Feyenoord 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.620,2 (daag uit)VoVo: 858e / 1012e / 605eOpstelling: 5-3-2
Feyenoord2008??
Ballenjongen

Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 14 oktober 2008 om 22:47:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

Het zal echt niet zo zijn dat ze alle drie niet mee zullen doen, dus dat doemdenken is in mijn ogen een beetje voorbarig.

Hoezo doemdenken? Ik verwacht een 0-3 overwinning als ze alle drie niet meedoen. Ik zal een poging wagen de volgende keer iets optimistischer te zijn over de kansen van.

Maar ik denk dat Jong Feyenoord ook een goede kans maakt tegen Willem 2 ik zie het positief in, welk elftal er ook speelt. Maar dat doe ik tegen elke tegenstander.
 Help mods!
Pool: 640e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 oktober 2008 om 22:53:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord2008?? schreef:

(...)

Hoezo doemdenken? Ik verwacht een 0-3 overwinning als ze alle drie niet meedoen. Ik zal een poging wagen de volgende keer iets optimistischer te zijn over de kansen van.

Maar ik denk dat Jong Feyenoord ook een goede kans maakt tegen Willem 2 ik zie het positief in, welk elftal er ook speelt. Maar dat doe ik tegen elke tegenstander.

Je hoeft het niet zo persoonlijk op te vatten.

Dit Feyenoord moet niemand onderschatten en al helemaal niet in uitwedstrijden.
 Help mods!
Pool: 259e, Willem II - Feyenoord 2-5 (1-3)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 23e / 108e / 217eOpstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 15 oktober 2008 om 00:12:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze schrokken natuurlijk van het feit dat ze zondag al moeten spelen... Dan schiet het natuurlijk in je spieren of wat dan ook...

Help mods!
Pool: 688e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 15 oktober 2008 om 00:21:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Ze schrokken natuurlijk van het feit dat ze zondag al moeten spelen... Dan schiet het natuurlijk in je spieren of wat dan ook...

Laten we dan maar afspreken dat niemand de jongens vertelt dat ze daar vorig jaar nog verloren hebben, anders zakken ze helemaal door de benen.

Ontopic: Ik verwacht een ouderwetse gatenkaas vechtwedstrijd die wij, optimist als ik ben, met 2-3 gaan winnen

Come on Feyenoord, op naar de 7 punten!

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 15 oktober 2008 00:22:12).]
 Help mods!
Pool: 32e, Willem II - Feyenoord 2-3 (2-1)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: 170e / 415e / 134eOpstelling: 4-5-1
Mozart

Ballenjongen

Reg.: 12 oktober 2008
Gepost op 15 oktober 2008 om 00:33:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Laten we dan maar afspreken dat niemand de jongens vertelt dat ze daar vorig jaar nog verloren hebben, anders zakken ze helemaal door de benen.

Ontopic: Ik verwacht een ouderwetse gatenkaas vechtwedstrijd die wij, optimist als ik ben, met 2-3 gaan winnen

Come on Feyenoord, op naar de 7 punten!

3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.

Op een bepaald moment kreeg zelfs een speler van ons de rode kaart vanwege vermeend hands. Dus ook de scheidsrechter deelde toen in de malaise.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 15 oktober 2008 om 00:40:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mozart schreef:

(...)3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.

Op een bepaald moment kreeg zelfs een speler van ons de rode kaart vanwege vermeend hands. Dus ook de scheidsrechter deelde toen in de malaise.

Ik vond dat al met al door de score wel een vermakelijke wedstrijd. Volgens mij wonnen we hem ook vrij gemakkelijk. In die wedstrijd waren het Kolkka en Buys die voor ons de punten binnensleepten.
 Help mods!
Pool: 148e, Willem II - Feyenoord 1-3 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
nefertete
Regelmatige invaller

Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 15 oktober 2008 om 00:41:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

Hier ben ik het roerend mee eens!!

Als onze oudjes voorin niet geheel en 100% wedstrijdfit zijn, dan zou ik op zeker Janota / Kermit erin zetten. No problem.

-------------------------Timmer----------------------------

--Tiendalli-------Bahia-----------Hofland---------DeCler--

-----Bruins-----------Ahmadi--------------Bronckhorst----

-------------------Guzman--------------------------------

---------------Kermit-----------Janota-------------------

Ik zou alleen FER rechtsback zetten....verder van Bronckhorst linksback en Wijnaldum erbij op het middenveld.

-----------------------keeper

Fer-------------Hofland----------Bahia------van Bronckhorst

Bruins---------Wijnaldum-----El Ahmadi------de Guzman

-----------------Eruasmus-----Janotta (Biseswar)

Help mods!
Pool: 1029e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 15 oktober 2008 om 08:56:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer

Lucius (Tiendalli)BahiaHoflandde Cler

FerEl Ahmadivan BronckhorstWijnaldum

Kermitde Guzman

Het zou mooi zijn als Kermit een kans in de basis kreeg, ik ben heel benieuwd wat hij weet klaar te spelen op een hoger niveau. (En Tiendalli wellicht ook, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren)

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 15 oktober 2008 09:23:51).]
 Help mods!
Pool: 705e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thedge
Nationale topspeler

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 09:14:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik word zo langzamerhand doodmoe van al die blessures. Nu Makaay, Tomasson en Biseswar weer. Makaay en Tomasson beginnen gewoon echt slijtageklachten te vertonen. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen door.

[Dit bericht is veranderd door Thedge (op 15 oktober 2008 10:10:35).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: -
bierviltje
Meervoudig international

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 11:45:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou, ik ben bang van wel. We moeten daar in het vervolg niet meer aan beginnen, vind ik.
Oudere spelers in de verdediging of als verdedigende middenvelder kunnen goed hun steentje bijdragen, met al hun ervaring. Maar voorin moet je gewoon een paar jonge honden neerzetten die daar oorlog lopen te maken. Uitsluitend als Pinchhitter (Mols) zijn die oudjes nog bruikbaar.

Nee, ik ben bang dat we het gevreesde duo Makaay/Tomasson niet veel zullen gaan zien.

Zet daar lekker Janotta/Kermit neer of Biseswar/Pedro.

Durf toch ´s ballen te tonen!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 15 oktober 2008 om 11:53:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

Ik word zo langzamerhand doodmoe van al die blessures. Nu Makaay, Tomasson en Biseswar weer. Makaay en Tomasson beginnen gewoon echt slijtageklachten te vertonen. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen door.

Das inderdaad een nadeel van die ouwetjes.
 Help mods!
Pool: 186e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 185e / 488e / 235eOpstelling: 4-3-3
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 15 oktober 2008 om 12:08:33.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Das inderdaad een nadeel van die ouwetjes.

Vlaar, Biseswar, Vincken, De Guzman, Biseswar, Bruins, Slory, El Ahmadi... Allemaal geblesseerd of geweest dit seizoen. Oudjes?
 Help mods!
Pool: 34e, Willem II - Feyenoord 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 101e / 226e / 281eOpstelling: 4-4-2
Thedge
Nationale topspeler

Gepost op 15 oktober 2008 om 12:59:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Vlaar, Biseswar, Vincken, De Guzman, Biseswar, Bruins, Slory, El Ahmadi... Allemaal geblesseerd of geweest dit seizoen. Oudjes?

Met net iets anders dan die oudjes. Die hebben blessure na blessure (pijn in de rug, een steenpuist, weet ik veel wat).

Tomasson die zegt volgens mij al dat ie geblesseerd is als ie een blauwe plek heeft!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: -
helter skelter
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 13:07:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Neochamp schreef:

(...)

Is dat niet zoals v Marwijk het zou doen ??

Idd. Ik denk dat GJB in deze fase toch wat meer zekerheid zal inbouwen. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, het is nog geen zondag natuurlijk.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 15 oktober 2008 om 13:30:40.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Met net iets anders dan die oudjes. Die hebben blessure na blessure (pijn in de rug, een steenpuist, weet ik veel wat).

Tomasson die zegt volgens mij al dat ie geblesseerd is als ie een blauwe plek heeft!

Nee, gelukkig heeft Vincken daar geen last van... Hou toch op zeg, spokenzoekers.
 Help mods!
Pool: 34e, Willem II - Feyenoord 0-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 101e / 226e / 281eOpstelling: 4-4-2
Jeroenkuip
Nationale topspeler

Reg.: 16 mei 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 13:53:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mozart schreef:

(...)3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.

Die ene man, was dat Varkenoord?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.368,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bierviltje
Meervoudig international

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 14:16:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Nee, gelukkig heeft Vincken daar geen last van... Hou toch op zeg, spokenzoekers.

Hoho, wacht effe!
Makaay heeft een geschiedenis en Tomasson heeft helemaal een geschiedenis.
Makaay heeft vorig seizoen niet helemaal gebracht wat we hadden verwacht van hem. Hij moet zich dit seizoen dus keihard revancheren.
Tomasson heeft al 6 magere seizoenen achter de rug en ook hij moet het dit seizoen maar weer ´s laten zien.

T.o.v. beide spelers hebben wij het recht om minstens onze twijfels te hebben.

Nu blijkt dat ze ook dit seizoen, tot op heden, niet brengen wat we van ze verwachten. Dan is het toch niet vreemd dat onze twijfels alleen maar nog groter worden en het verwachtingspatroon naar hen toe daalt tot een bedenkelijk punt?

Bij mij persoonlijk is het nu echt kantje boord. Als ze eind November nog steeds niet naar verwachting aan het presteren zijn, reken ik niet meer op die 2 en pleit ik voor 2 talenten.

Feyenoord moet vooruit en kan het zich niet veroorloven om halstarrig op 2 oudjes te blijven wachten die van het ene pijnte in het andere vallen, én dotten vn kansen blijven missen, vanwege een gebrek aan scherpte. Hou effe op zeg!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Thedge
Nationale topspeler

Gepost op 15 oktober 2008 om 14:25:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Dat zijn toch heel andere soort blessures dan de opa's van onze selectie!
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 15 oktober 2008 om 14:28:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Vergeet Biseswar niet.
 Help mods!
Pool: 186e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 185e / 488e / 235eOpstelling: 4-3-3
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 15 oktober 2008 om 14:30:46.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Vergeet Biseswar niet.

Goed dat je het zegt. Biseswar!
 Help mods!
snoeks
Talent

Uit: rotterdam
Reg.: 7 augustus 2006
Gepost op 15 oktober 2008 om 16:31:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zou met de volgende 11 beginnen

Timmer

Tiendali
Bahia
Hofland
De Cler

El Ahmady
v Bronkhorst

Wijnaldum
de Guzman
Erasmus
Janotta
 Help mods!
Pool: 880e, Willem II - Feyenoord 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.481,5VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk