| Poster | | Topic: Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing |  |
|
Feyenoord2008?? Ballenjongen
Vak: - Posts: 28 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: bierviltje schreef:
Hier ben ik het roerend mee eens!!
Als onze oudjes voorin niet geheel en 100% wedstrijdfit zijn, dan zou ik op zeker Janota / Kermit erin zetten. No problem.
-------------------------Timmer----------------------------
--Tiendalli-------Bahia-----------Hofland---------DeCler--
-----Bruins-----------Ahmadi--------------Bronckhorst----
-------------------Guzman--------------------------------
---------------Kermit-----------Janota-------------------
Als ik Verbeek zou zijn dan zou ik deze regel echt keihard blijven hanteren. Niet geheel fit, dan zetten we jeugd in.
Ik zie het probleem ook niet met deze opstelling.. Maar 0-5 als mijn eerste voorspelling zie ik niet, dan maar 0-3...
Ook goed genoeg lijkt me.
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 893 Reg.: 22 februari 2006 | Willem II
-----------------Aerts-------------------
V Eijden---Schenkel----Swinkels--Veloso--
---------Kargbo------------Mathijsen-----
-----Aykun-------Boutahar------Gregoiré--
---------------Demouge-------------------
Feyenoord
----------------Timmer-------------------
Lucius-----Bahia--------Hofland---De Cler
---------------K El Ahmadi---------------
-----Wijnaldum-----------Van Bronckhorst-
---------------DeGuzman------------------
---------Makaay----------Biseswar--------
Zo verwacht ik dat het aardig zal uitkomen met de elftallen. Daarbij hoop ik op een mooie score van 1-4. Realistisch gezien denk ik een kleine overwinning. 1-2 voor Feyenoord!!
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5165 Reg.: 23 mei 2003 | Het zal echt niet zo zijn dat ze alle drie niet mee zullen doen, dus dat doemdenken is in mijn ogen een beetje voorbarig.
|
|
|
Karim El Ahmadi Gert-Jan Verbeek  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3032 Reg.: 1 januari 2006 | Ik zet in op een overwinning, 1-3.
|
|
|
Feyenoord2008?? Ballenjongen
Vak: - Posts: 28 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: Vakkie W schreef:
Het zal echt niet zo zijn dat ze alle drie niet mee zullen doen, dus dat doemdenken is in mijn ogen een beetje voorbarig.
Hoezo doemdenken? Ik verwacht een 0-3 overwinning als ze alle drie niet meedoen. Ik zal een poging wagen de volgende keer iets optimistischer te zijn over de kansen van.
Maar ik denk dat Jong Feyenoord ook een goede kans maakt tegen Willem 2 ik zie het positief in, welk elftal er ook speelt. Maar dat doe ik tegen elke tegenstander.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5165 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: Feyenoord2008?? schreef:
(...)
Hoezo doemdenken? Ik verwacht een 0-3 overwinning als ze alle drie niet meedoen. Ik zal een poging wagen de volgende keer iets optimistischer te zijn over de kansen van.
Maar ik denk dat Jong Feyenoord ook een goede kans maakt tegen Willem 2 ik zie het positief in, welk elftal er ook speelt. Maar dat doe ik tegen elke tegenstander.
Je hoeft het niet zo persoonlijk op te vatten.
Dit Feyenoord moet niemand onderschatten en al helemaal niet in uitwedstrijden.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2271 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Ze schrokken natuurlijk van het feit dat ze zondag al moeten spelen... Dan schiet het natuurlijk in je spieren of wat dan ook...

|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 2647 Reg.: 4 april 2002 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Ze schrokken natuurlijk van het feit dat ze zondag al moeten spelen... Dan schiet het natuurlijk in je spieren of wat dan ook...

Laten we dan maar afspreken dat niemand de jongens vertelt dat ze daar vorig jaar nog verloren hebben, anders zakken ze helemaal door de benen.
Ontopic: Ik verwacht een ouderwetse gatenkaas vechtwedstrijd die wij, optimist als ik ben, met 2-3 gaan winnen
Come on Feyenoord, op naar de 7 punten! 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 15 oktober 2008 00:22:12).]
|
|
|
Mozart
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 159 Reg.: 12 oktober 2008 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Laten we dan maar afspreken dat niemand de jongens vertelt dat ze daar vorig jaar nog verloren hebben, anders zakken ze helemaal door de benen.
Ontopic: Ik verwacht een ouderwetse gatenkaas vechtwedstrijd die wij, optimist als ik ben, met 2-3 gaan winnen
Come on Feyenoord, op naar de 7 punten! 
3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.
Op een bepaald moment kreeg zelfs een speler van ons de rode kaart vanwege vermeend hands. Dus ook de scheidsrechter deelde toen in de malaise.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4700 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Mozart schreef:
(...)3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.
Op een bepaald moment kreeg zelfs een speler van ons de rode kaart vanwege vermeend hands. Dus ook de scheidsrechter deelde toen in de malaise.
Ik vond dat al met al door de score wel een vermakelijke wedstrijd. Volgens mij wonnen we hem ook vrij gemakkelijk. In die wedstrijd waren het Kolkka en Buys die voor ons de punten binnensleepten. 
|
|
|
nefertete Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 942 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: bierviltje schreef:
Hier ben ik het roerend mee eens!!
Als onze oudjes voorin niet geheel en 100% wedstrijdfit zijn, dan zou ik op zeker Janota / Kermit erin zetten. No problem.
-------------------------Timmer----------------------------
--Tiendalli-------Bahia-----------Hofland---------DeCler--
-----Bruins-----------Ahmadi--------------Bronckhorst----
-------------------Guzman--------------------------------
---------------Kermit-----------Janota-------------------
Ik zou alleen FER rechtsback zetten....verder van Bronckhorst linksback en Wijnaldum erbij op het middenveld.
-----------------------keeper
Fer-------------Hofland----------Bahia------van Bronckhorst
Bruins---------Wijnaldum-----El Ahmadi------de Guzman
-----------------Eruasmus-----Janotta (Biseswar)
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1867 Reg.: 22 juni 2007 |
| Lucius (Tiendalli) | Bahia | Hofland | de Cler |
| Fer | El Ahmadi | van Bronckhorst | Wijnaldum |
Het zou mooi zijn als Kermit een kans in de basis kreeg, ik ben heel benieuwd wat hij weet klaar te spelen op een hoger niveau. (En Tiendalli wellicht ook, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren)
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 15 oktober 2008 09:23:51).]
|
|
|
Thedge Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1921 Reg.: 22 augustus 2006 | Ik word zo langzamerhand doodmoe van al die blessures. Nu Makaay, Tomasson en Biseswar weer. Makaay en Tomasson beginnen gewoon echt slijtageklachten te vertonen. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen door.
[Dit bericht is veranderd door Thedge (op 15 oktober 2008 10:10:35).]
|
|
|
|
bierviltje Meervoudig international
Vak: - Posts: 639 Reg.: 21 februari 2006 | Nou, ik ben bang van wel. We moeten daar in het vervolg niet meer aan beginnen, vind ik.
Oudere spelers in de verdediging of als verdedigende middenvelder kunnen goed hun steentje bijdragen, met al hun ervaring. Maar voorin moet je gewoon een paar jonge honden neerzetten die daar oorlog lopen te maken. Uitsluitend als Pinchhitter (Mols) zijn die oudjes nog bruikbaar.
Nee, ik ben bang dat we het gevreesde duo Makaay/Tomasson niet veel zullen gaan zien.
Zet daar lekker Janotta/Kermit neer of Biseswar/Pedro.
Durf toch ´s ballen te tonen!
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5954 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Thedge schreef:
Ik word zo langzamerhand doodmoe van al die blessures. Nu Makaay, Tomasson en Biseswar weer. Makaay en Tomasson beginnen gewoon echt slijtageklachten te vertonen. Hopelijk gaat dit niet het hele seizoen door.
Das inderdaad een nadeel van die ouwetjes.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 10673 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Das inderdaad een nadeel van die ouwetjes.
Vlaar, Biseswar, Vincken, De Guzman, Biseswar, Bruins, Slory, El Ahmadi... Allemaal geblesseerd of geweest dit seizoen. Oudjes?
|
|
|
Vak: - Posts: 1921 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Vlaar, Biseswar, Vincken, De Guzman, Biseswar, Bruins, Slory, El Ahmadi... Allemaal geblesseerd of geweest dit seizoen. Oudjes?
Met net iets anders dan die oudjes. Die hebben blessure na blessure (pijn in de rug, een steenpuist, weet ik veel wat).
Tomasson die zegt volgens mij al dat ie geblesseerd is als ie een blauwe plek heeft!
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1189 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Neochamp schreef:
(...)
Is dat niet zoals v Marwijk het zou doen ??
Idd. Ik denk dat GJB in deze fase toch wat meer zekerheid zal inbouwen. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, het is nog geen zondag natuurlijk.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Thedge schreef:
(...)
Met net iets anders dan die oudjes. Die hebben blessure na blessure (pijn in de rug, een steenpuist, weet ik veel wat).
Tomasson die zegt volgens mij al dat ie geblesseerd is als ie een blauwe plek heeft!
Nee, gelukkig heeft Vincken daar geen last van... Hou toch op zeg, spokenzoekers.
|
|
|
Jeroenkuip Nationale topspeler
Vak: - Posts: 979 Reg.: 16 mei 2006 |
quote: Mozart schreef:
(...)3-5 kan ook nog. Twee jaar geleden hadden we een rampenteam, op het uitvak stond toen 1 man en de wedstrijd was tenenkrommend slecht. Ik zat links naast het uitvak en heb daar een van mijn slechtste wedstrijden ooit gezien.
Die ene man, was dat Varkenoord?
|
|
|
bierviltje Meervoudig international
Vak: - Posts: 639 Reg.: 21 februari 2006 |
(...)
Nee, gelukkig heeft Vincken daar geen last van... Hou toch op zeg, spokenzoekers.
Hoho, wacht effe!
Makaay heeft een geschiedenis en Tomasson heeft helemaal een geschiedenis.
Makaay heeft vorig seizoen niet helemaal gebracht wat we hadden verwacht van hem. Hij moet zich dit seizoen dus keihard revancheren.
Tomasson heeft al 6 magere seizoenen achter de rug en ook hij moet het dit seizoen maar weer ´s laten zien.
T.o.v. beide spelers hebben wij het recht om minstens onze twijfels te hebben.
Nu blijkt dat ze ook dit seizoen, tot op heden, niet brengen wat we van ze verwachten. Dan is het toch niet vreemd dat onze twijfels alleen maar nog groter worden en het verwachtingspatroon naar hen toe daalt tot een bedenkelijk punt?
Bij mij persoonlijk is het nu echt kantje boord. Als ze eind November nog steeds niet naar verwachting aan het presteren zijn, reken ik niet meer op die 2 en pleit ik voor 2 talenten.
Feyenoord moet vooruit en kan het zich niet veroorloven om halstarrig op 2 oudjes te blijven wachten die van het ene pijnte in het andere vallen, én dotten vn kansen blijven missen, vanwege een gebrek aan scherpte. Hou effe op zeg!
|
|
|
Vak: - Posts: 1921 Reg.: 22 augustus 2006 |
(...)
Dat zijn toch heel andere soort blessures dan de opa's van onze selectie!
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5954 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Vergeet Biseswar niet. 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Vergeet Biseswar niet. 
Goed dat je het zegt. Biseswar!
|
|
|
snoeks Talent
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 79 Reg.: 7 augustus 2006 | zou met de volgende 11 beginnen
Timmer
Tiendali
Bahia
Hofland
De Cler
El Ahmady
v Bronkhorst
Wijnaldum
de Guzman
Erasmus
Janotta
|