Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: Willem II - Feyenoord (19-10-2008, 14.30u) - Voorbeschouwing 
Bestlander
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Wetland
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 8 oktober 2008 om 23:14:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord2008?? schreef:

(...)

De pech hebben we nu wel opgebruikt lijkt me. Dus dit wordt een wedstrijd waarin El Ahmadi laat zien wat voor speler het is, De Guzman zich laat zien en Makaay gaan scoren samen met Tomasson

Timmer,
Lucius, Bahia, Hofland, De Cler
De Guzman, El Ahmadi, Wijnaldum, Van Bronckhorst
Tomasson, Makaay

0-1 Makaay
0-2 Tomasson
0-3 De Guzman
0-4 Makaay
0-5 Wijnaldum

Ik zie niet in waar het mis kan gaan.

Het is eigenlijk onmogelijk dat het mis gaat.
Met zo'n team spelers moet Feyenoord toch nu weer eens instaat zijn om Willem II opzij te zetten.
Hij gaat mijn pool in met 1 - 2
 Help mods!
Pool: 65e, Willem II - Feyenoord 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.478,4VoVo: 116e / 332e / 52eOpstelling: 4-4-2
bierviltje
Meervoudig international

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 9 oktober 2008 om 10:13:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-------------------------Timmer----------------------------

---Lucius---------Bahia--------Hofland---------DeCler------

-------------------------Ahmadi----------------------------

--------Bruins-------------------------------Bronckhorst---

------------------------Guzman-----------------------------

---------------Tomasson---------Makaay---------------------

Reserves:

Wijnaldum (rust)
Fer (Rust)
Biseswar
Nieveld
Mols
van Dijk
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
helter skelter
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 9 oktober 2008 om 11:27:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als het goed is (....) de eerste wedstrijd op volle oorlogssterkte. Helemaal niets om je achter te verschuilen of goed te praten, de dag des oordeels!

0-3
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 9 oktober 2008 om 20:28:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sta in de pool dik en dik achter dus ik ga voor een 1-3 en 2-5 eindstand.

Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit wat het wordt,als deze wedstrijd maar gewonnen wordt.
 Help mods!
Pool: 259e, Willem II - Feyenoord 2-5 (1-3)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 23e / 108e / 217eOpstelling: 4-4-2
Houtschuiver
Ballenjongen

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 augustus 2008
Gepost op 9 oktober 2008 om 21:53:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf het een lastige wedstrijd vinden. Je weet dat die spelers tegen Feyenoord er vol voor gaan, dat er een speler is die de wedstrijd van zijn leven speelt of plotseling alles in dat team goed loopt. Vervolgens staat die "van Gaal wannabee" na afloop trots de pers te woord dat het allemaal ....... (zelf invullen aub).

Als er bij de interlands geen spelers geblesseerd raken dan hebben we een nagenoeg fitte selectie. Dan zou het toch moeten kunnen. Ik hoop dat we snel scoren, dan komt de druk bij hun te liggen en krijgen we meer ruimte voorin. Ik denk dat ik voor 1-2 ga omdat we deze ploeg toch moeten kunnen hebben.
 Help mods!
Pool: 445e, Willem II - Feyenoord 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 535e / 945e / 533eOpstelling: 4-4-2
futre
Bankzitter

Reg.: 17 juli 2007
Gepost op 9 oktober 2008 om 22:08:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bierviltje schreef:

-------------------------Timmer----------------------------

---Lucius---------Bahia--------Hofland---------DeCler------

-------------------------Ahmadi----------------------------

--------Bruins-------------------------------Bronckhorst---

------------------------Guzman-----------------------------

---------------Tomasson---------Makaay---------------------

Reserves:

Wijnaldum (rust)
Fer (Rust)
Biseswar
Nieveld
Mols
van Dijk

Die jeugdige talenten hebben toch net twee weken rust gehad (afgezien van een mogelijke oefeninterland...is sowieso minder belastend)...ik zie niet in waarom dat de reden moet zijn om ze op de bank te plaatsen. Een beetje roteren kan overigens zeker geen kwaad met het aanstaande drukke programma. Maar deze wedstrijd moet gewonnen worden. Daarom ben ik voor de sterkst mogelijke opstelling.
Daarnaast zie ik Biseswar graag spelen voor de diepgang vanaf het middenveld (Bruins eruit). Ook De Cler mag er van mij uit (Gio linie zakken en Fer op het middenveld).
Eigenlijk ben ik ook voor Wijnaldum in de basis en zou hiervoor Tomasson aan de kant laten.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 9 oktober 2008 om 22:18:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
futre schreef:

(...)

Die jeugdige talenten hebben toch net twee weken rust gehad (afgezien van een mogelijke oefeninterland...is sowieso minder belastend)...ik zie niet in waarom dat de reden moet zijn om ze op de bank te plaatsen. Een beetje roteren kan overigens zeker geen kwaad met het aanstaande drukke programma. Maar deze wedstrijd moet gewonnen worden. Daarom ben ik voor de sterkst mogelijke opstelling.
Daarnaast zie ik Biseswar graag spelen voor de diepgang vanaf het middenveld (Bruins eruit). Ook De Cler mag er van mij uit (Gio linie zakken en Fer op het middenveld).
Eigenlijk ben ik ook voor Wijnaldum in de basis en zou hiervoor Tomasson aan de kant laten.

Je weet niet waar je het over hebt.In de div leeftijdscategorieen worden oefen toernooien gehouden.Liefhebbers houden dat bij waar de talenten spelen.Ook het reizen geeft een extra belasting.
 Help mods!
Pool: 559e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.541,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick017
Nationale topspeler

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 12 oktober 2008 om 16:49:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben present @ Tilburg bij deze wedstrijd!!
 Help mods!
Pool: 121e, Willem II - Feyenoord 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.493,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
bierviltje
Meervoudig international

Reg.: 21 februari 2006
Gepost op 12 oktober 2008 om 17:39:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze wedstrijd moet inderdaad gewonnen worden. Er heerst op deze manier al heel veel druk op de ploeg. Maar volgens mij kunnen ze daar wel goed mee omgaan. Ik heb er veel vertrouwen in.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rene Rotterdam
Vaste waarde in elftal

Uit: Zuid
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 6 maart 2003
Gepost op 13 oktober 2008 om 12:26:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@ Patrick017: Buiten het uitvak neem ik aan?

[Dit bericht is veranderd door Rene Rotterdam (op 13 oktober 2008 12:27:35).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Mozart

Ballenjongen

Reg.: 12 oktober 2008
Gepost op 13 oktober 2008 om 14:44:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rene Rotterdam schreef:

Dat is wel te hopen. Maar reken daar niet op. Ik heb begrepen dat het nog niet storm loopt bij de FSV wat betreft het inleveren van de vouchers.

Het mijne ligt nu in ieder geval daar. Ik wacht nu op een bedrag van rond de 30 euro. Het bedrag dat ik voor dat voucher heb neergelegd.

Die punten interesseren mij niet. Wel het feit dat we te pas en te onpas in bussen geduwd worden zonder dat daar een echte aanleiding voor is.

Groningen uit is ook al zo'n verhaal. Ook zo'n onzinnige combi waar we met ons allen gewoon weer instapten.

Daar zie ik in de toekomst van af. Ik ben nu meer dan 9 uur kwijt voor een wedstrijd in Groningen terwijl die voor mij binnen anderhalf uur bereikt kan worden met de auto. Normaal gesproken had ik daar dus 5 uur voor nodig.

Voor Tilburg zal dat tijdverlies wat minder zijn, maar een rit naar Rotterdam of Lage Zwaluwe is voor mij ook nodeloos lang. De kortste weg naar Tilburg gaat voor mij via Utrecht en dan uiteindelijk langs de Efteling. Ik kan dan nog eventueel kiezen voor het doorrijden op de A27 om via Breda-oost naar Tilburg te rijden.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
orange_010
Nationale topspeler

Uit: Rottûrdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 4 september 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 15:16:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Willem II nog niet uitverkocht dat zegt toch ook wel wat.

Nadeel alleen is dat ze het allemaal wel prima vinden. Ontvangende club, gemeente en Feyenoord zelf.

FSV heeft inmiddels ruim 100 kaarten binnen.

[Dit bericht is veranderd door orange_010 (op 13 oktober 2008 15:17:10).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 13 oktober 2008 om 16:15:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slechts 100 kaarten binnen... Dan zal deze actie zeer waarschijnlijk niet gaan lukken. Nu ben ik het ten dele eens met de boycot. Vrij vervoer is immers voor (bijna) iedereen de meest ideale vorm van reizen. Echter zijn er ook Supporters die afhankelijk zijn van openbaar vervoer. Dan is voor hen (en ook voor mij) de FSV-bus een goede optie. Misschien sla ik de plank mis, maar ik denk dat zo'n boycot weinig helpt. De burgervader van de 'andere' club bepaalt toch wel wat er gebeurt en daar hebben wij geen invloed op. Daarnaast vindt die burgevader van Tilburg het wel best dat wij niet komen. Dan hebben ze nog een zorg minder ook. Ander punt is dat Feyenoord zonder steun van haar Supporters speelt. Afgezien van de prestaties help je Willem II nog meer met het thuisvoordeel... Nogmaals, als werkelijk iedereen niet meegaat, en dat kan alleen als we allemaal zondag naar De Kuip komen en pas daar onze toegangsbewijzen aan de FSV overhandigen, dan slaagt de actie. Maar of de burgervader van Tilburg daar van wakker ligt...

FOREVER.
 Help mods!
Pool: 688e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
Legendary Henk Vos
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 17:11:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal El Ahmadi fit genoeg zijn voor een basisplaats??

Zo ja, dan:

----------------Timmer-----------------
----------Hofland-----Bahia------------
-Lucius-------------------------de Cler
--------El Ahmadi------Gio-------------
---de Guzman------------Wijnadum-------
--------Tomasson------Makaay-----------

0-1 Tomasson
1-1 Demouge
1-2 de Guzman
1-3 Hofland
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 13 oktober 2008 om 17:37:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Legendary Henk Vos schreef:

Zal El Ahmadi fit genoeg zijn voor een basisplaats??

Zo ja, dan:

----------------Timmer-----------------
----------Hofland-----Bahia------------
-Lucius-------------------------de Cler
--------El Ahmadi------Gio-------------
---de Guzman------------Wijnadum-------
--------Tomasson------Makaay-----------

0-1 Tomasson
1-1 Demouge
1-2 de Guzman
1-3 Hofland

optimistische kijk. Vorig jaar verloren we daar
 Help mods!
Pool: 305e, Willem II - Feyenoord 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Legendary Henk Vos
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 17:40:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

optimistische kijk. Vorig jaar verloren we daar

Om te zeggen dat we met 3-0 aan de kont krijgen, is natuurlijk niet netjes of wel
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Wicky
Ballenjongen

Reg.: 3 april 2008
Gepost op 13 oktober 2008 om 18:11:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

Slechts 100 kaarten binnen... Dan zal deze actie zeer waarschijnlijk niet gaan lukken. Nu ben ik het ten dele eens met de boycot. Vrij vervoer is immers voor (bijna) iedereen de meest ideale vorm van reizen. Echter zijn er ook Supporters die afhankelijk zijn van openbaar vervoer. Dan is voor hen (en ook voor mij) de FSV-bus een goede optie. Misschien sla ik de plank mis, maar ik denk dat zo'n boycot weinig helpt. De burgervader van de 'andere' club bepaalt toch wel wat er gebeurt en daar hebben wij geen invloed op. Daarnaast vindt die burgevader van Tilburg het wel best dat wij niet komen. Dan hebben ze nog een zorg minder ook. Ander punt is dat Feyenoord zonder steun van haar Supporters speelt. Afgezien van de prestaties help je Willem II nog meer met het thuisvoordeel... Nogmaals, als werkelijk iedereen niet meegaat, en dat kan alleen als we allemaal zondag naar De Kuip komen en pas daar onze toegangsbewijzen aan de FSV overhandigen, dan slaagt de actie. Maar of de burgervader van Tilburg daar van wakker ligt...

FOREVER.

Mijn kaart ligt er al. Welke steun heb je het dan over, vorig jaar heb ik het uitvak niet een keer gehoord, misschien dat de wind de verkeerde kant opstond, maar dat lijkt me sterk. Boycot die zooi nou gewoon man, er zijn genoeg wedstrijden om je goldcard te behouden. Mij interesseert het verder niet hoor die punten, het gaat vooral om m'n gevoel voor eigenwaarde, door niet als vee behandeld te willen worden!!!!!!!!

BOYCOT DAT KUT TILBURG!
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 13 oktober 2008 om 18:17:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik steun de supporters van deze boycot, verplichte combi's voor dit soort wedstrijden zijn te gek voor woorden.

Ik ben het alleen met kaalkop eens dat je uiteindelijk een roepende in de woestijn bent. Er is namelijk geen burgemeester die ons Feyenoordsupporters graag naar zn stad ziet komen en al helemaal niet op eigen gelegenheid. Verplichte combi's zul je dus ongetwijfeld vaker gaan zien in de toekomst vrees ik...
Dat het maar niet voor elkaar gekregen kan worden een goede boycot te organiseren verbaast me helemaal. Dit is namelijk niet de eerste keer dat vanuit de FSV opgeroepen wordt tot een boycot maar dat de meerderheid het af laat weten. Wat is dat toch? Die paar punten? Kan haast niet toch? Waarom zetten sommigen hun principes zo makkelijk opzij?

Respect voor degenen die hun kaart ingeleverd hebben, helaas is het wéér voor niks...
 Help mods!
Pool: 32e, Willem II - Feyenoord 2-3 (2-1)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: 170e / 415e / 134eOpstelling: 4-5-1
Georges St-Pierre
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 13 oktober 2008 om 18:25:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vorige jaar hebben we met 3-1 verloren van Willem II met deze opstelling:

--------------------Ekramy---------------------
--Buijs------Bahia---------Hofland-----De Cler-
---De Guzman--Fer---Lucius----Sahin---Bruins---
---------------------Mols----------------------

Dus zonder Makaay en met Buijs.

Nu zal de opstelling waarschijnlijk zo zijn:

-------------------Timmer--------------------
--Greene-----Bahia-------Hofland----de Cler--
------------------El Ahmadi------------------
------Wijnaldum------------van Bronckhorst---
-----------------de Guzman-------------------
----------Makaay-----------Biseswar----------

Toch een groot verschil. Ik verwacht dan ook nu wel een overwinning. Middenveld is vele malen beter dan vorige seizoen tevens de aanval en verdediging ook.
 Help mods!
Pool: 86e, Willem II - Feyenoord 1-3 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: 269e / 628e / 229eOpstelling: 4-4-2
Mozart

Ballenjongen

Reg.: 12 oktober 2008
Gepost op 13 oktober 2008 om 18:37:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wicky schreef:

(...)

Mijn kaart ligt er al. Welke steun heb je het dan over, vorig jaar heb ik het uitvak niet een keer gehoord, misschien dat de wind de verkeerde kant opstond, maar dat lijkt me sterk. Boycot die zooi nou gewoon man, er zijn genoeg wedstrijden om je goldcard te behouden. Mij interesseert het verder niet hoor die punten, het gaat vooral om m'n gevoel voor eigenwaarde, door niet als vee behandeld te willen worden!!!!!!!!

BOYCOT DAT KUT TILBURG!

Een post naar mijn hart.

Inderdaad: boycotten die zooi. Ook dat gedoe met die punten. Houd toch op daarmee, Feyenoord. Wat een onzalig idee is dat geweest.

We hebben nu al 3 nutteloze combi's in 3 uitwedstrijden. Heracles is ook een belachelijke combi. Plenty parkeerruimte rond dat stadion. Geen enkel gevaar met de supporters daar. En als het naburige FC Twente wat wil gaan ze wel naar dat parkeerterrein bij de Makro waar we met ons allen naar toe moeten. Maar dat heb ik nooit gezien daar.
FC Groningen. Tot voor kort reden we met de auto naar de Zaagmuldersweg in de Oosterparkbuurt. Je parkeerde je auto in de wijk, liep naar het café om de hoek om daar samen met Groningers een biertje te pakken.
Nu hebben we een hemeltergende combi waarmee we heel Groningen doorgesleurd worden alvorens in het stadion uit te komen. En waarvoor? Niemand weet het.

Nu weer Tilburg. Die hebben het voor elkaar gekregen vanuit hun parkeerprobleem een risicowedstrijd te creëren.
De laatste 10 jaar is er niets meer gebeurd tussen de supporters, ook niet in de tijd dat het min of meer vrij vervoer was.
Gek zijn ze. Dat ze dat allemaal nog accepteren.
 Help mods!
FeyenoordSterk Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 13 oktober 2008 om 18:47:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze wedstrijd zal een eitje worden voor ons Feyenoord. Ik gok dan ook op een eindstand van 0-6. Zelfs de beperkte strijplank Frank Demouge zal daar niets aan kunnen veranderen.
 Help mods!
Pool: 672e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: 1228e / - / 1250eOpstelling: 4-4-2
Patrick017
Nationale topspeler

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 19:46:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rene Rotterdam schreef:

Uiteraard. Ik zit weinig in het uitvak ik regel meestal losse kaarten dus ook voor deze wedstrijd. Waar ik zit weet ik (nog) niet dat krijg ik binnen een paar dagen te horen maar in ieder geval in het thuisvak. Ik verwacht toch wel een overwinning van ons Feyenoord in Tilburg. Makkelijk zal het niet worden.
 Help mods!
Pool: 121e, Willem II - Feyenoord 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.493,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
helter skelter
Internationale topspeler

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 22:14:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat Verbeek zondag mijn favoriete middenveld gaat opstellen. Van Bronckhorst, El Ahmadi, De Guzman en Wijnaldum is op papier een geweldig middenveld. Zelfs zonder roze bril vind ik dat het beste middenveld van de NL-competitie.
 Help mods!
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 13 oktober 2008 om 22:58:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

Ik hoop dat Verbeek zondag mijn favoriete middenveld gaat opstellen. Van Bronckhorst, El Ahmadi, De Guzman en Wijnaldum is op papier een geweldig middenveld. Zelfs zonder roze bril vind ik dat het beste middenveld van de NL-competitie.

Ik denk dat dit inderdaad een feit is. Het middenveld van ajax redt het er zeker niet bij en ook dat van PSV komt er niet aan hoewel het niet al teveel zal schelen.

Ik ben heel erg benieuwd, het zou de eerste keer zijn dat ze in deze samenstelling kunnen spelen. De eerste keer in 10 a 12 weken, bizar eigenlijk
 Help mods!
Pool: 32e, Willem II - Feyenoord 2-3 (2-1)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: 170e / 415e / 134eOpstelling: 4-5-1
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 14 oktober 2008 om 00:02:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wicky schreef:

(...)

BOYCOT DAT KUT TILBURG!

Het gaat niet om de punten Wicky, een Diamond of Goldkaart raak je echt niet zomaar kwijt als je deze punten zou missen. Stel dan voor deze wedstrijd in ieder geval de punten gewoon op 0, dan is dat probleem opgelost. Ik heb er alleen geen vertrouwen in om mijn kaart op te sturen. Ik geef hem zoals ik aangegeven heb dan liever af vlak voordat die bussen zouden vertrekken en ik zelf kan zien dat NIEMAND instapt. Dat geldt dan ook voor diegenen die naar Lage Zwaluwe afreizen. Dat heen en weer gestuur van kaartjes hoeft voor mij dus niet. Dat wij Feyenoord vorige keer in Tilburg niet echt steunden had meer met het vertoonde spel te maken dan dat het aan ons zou liggen... In de metro of de tram, en zelfs bij vliegreizen voel ik me soms ook precies een stuk vee. Ik ben er dus wel aan gewend. Dat Feyenoord-Supporters bijna als criminelen behandeld worden weten we ook allemaal wel... Nogmaals, ik ben het er echt wel mee eens dat vrij vervoer (plus de FSV-bus) de beste en meest ideale optie is, maar of we dit door zo'n boycot kunnen afdwingen betwijfel ik.

FOREVER.
 Help mods!
Pool: 688e, Willem II - Feyenoord MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk