| Poster | | Topic: Loting groepsfase UEFA cup 2008/2009 |  |
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 981 Reg.: 17 mei 2004 |
quote: el jardinero schreef:
Wat een saaie, niet aansprekende poule..... 
Als we maar 6 punten pakken en een ronde verder zijn!
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
Posts: 4550 Reg.: 10 november 2005 | bah bah wat een pleurispoel is dit zeg hele moeilijke bespeelbare geen ruimte weggevende ploegen, dat zoal. geen aansprekende clubs. onze aartvijand heeft het beter getrofen dan ons qua clubs.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5135 Reg.: 17 april 2007 |
Als we Nancy in De Kuip krijgen, ontstaat er een sfeer als tegen Ajax. Daar verheug ik me alvast op, terwijl CSKA en Deportivo voor de voetballiefhebbers gewoon prachtige tegenstanders zijn. Lech Poznan uit zou leuk zijn voor het van busreizen houdende deel van Het Legioen. Een grappige loting!
|
|
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1258 Reg.: 23 december 2000 | |
|
Moosie Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - R Posts: 440 Reg.: 12 augustus 2007 | Inderdaad een wat kleurloze loting, maar voordeel van deze poule is wel dat we toch wel door moeten kunnen lijkt mij, met een beetje geluk zelfs als tweede. Winst op Nancy en Poznan is een must, tegen CSKA hopelijk een gelijkspelletje en verliezen van Deportivo zou geen schande zijn.
Ik hoop vooral op Nancy thuis en Deportivo uit, om redenen die door Happel al terecht werden aangedragen.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 7 oktober 2008 12:53:33).]
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5107 Reg.: 23 mei 2003 | |
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1093 Reg.: 20 april 2006 |
Vind ik ook, zeker als je nagaat wie we allemaal hadden KUNNEN loten. Er zit niet een ploeg bij waarvan mijn voetbalhart sneller gaat kloppen, integendeel zelfs.
Maar goed, die aansprekende tegenstanders pakken we wel in een later stadium!
|
|
|
AFCA 77 Ballenjongen
Vak: - Posts: 4 Reg.: 1 september 2006 |
Qua namen heb je daar gelijk in, maar qua supporters niet..
Nancy licht natuurlijk nog gevoelig. Maar ik ben erg blij dat wij die polen niet hebben geloot. De supp van Lech Poznań zijn echt erg, ik heb een kennis daar wonen en die vergelijkt ze met wilde dieren, zwaar gestoord. Bij ons in Nederland zoude ze in een TBS kliniek zitten.
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 595 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: Roaldinho schreef:
Ik hoop op:
Nancy thuis = 1 punt
Poznan thuis = 3 punten
Deportivo uit = 1 punt
CSKA uit = 0 punten
Dat moet genoeg zijn.
depor uit 1 punt? pittig...
|
|
|
quote: Satisfied schreef:
Volgens mij krijgen we Poznan en CSKA thuis. Maar dat zal de UEFA wel veranderen.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2008.html
quote: Telegraaf, di 07 okt 2008, 12:20
Groep 8 voor Rotterdammers
Feyenoord weer tegen AS Nancy
Van onze Telesportredactie
NYON - Feyenoord moet het in de UEFA Cup opnieuw opnemen tegen het Franse AS Nancy. De loting werd door de afgevaardigden van de Noord-Franse club met hoofdschudden ontvangen. Twee jaar geleden liep het duel in Frankrijk volledig uit de hand door supportersgeweld. De Rotterdammers werden daarop door de UEFA uit het toernooi gezet.
Verder in de poule: CSKA Moskou (Rus), Deportivo la Coruna (Spa) en Lech Poznan (Pol).
De eerste speelronde is 23 oktober. Het speelschema met uit- en thuiswedstrijden wordt later op dinsdag in Nyon bekendgemaakt.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12455 Reg.: 13 maart 2002 | Wanneer wordt dat bekend? Als ik op http://www.uefa.com kijk is me dat helemaal niet duidelijk.
Ik hoop, neen reken erop dat we Nancy in Rotterdam op bezoek krijgen. Weer die kant op, daar heb ik echt geen zin meer in na die ellende van 2 jaar terug.
Er zit dus zeer waarschijnlijk een Oost-Europese trip aan te komen.
|
|
|
echte critiche Internationale topspeler
quote: FeyenoordSterk schreef:
De cokesnuivende idioten onder ons hebben de rest van de week een harde plasser. Jammer, hopelijk krijgen we Nancy wel thuis anders overwinteren we niet in Europa.
die gaan nu al een bijeenkomst organiseeren. vergeet ook die poolse supporters niet he? die gekken bij ons staan nu al als een stel wilde leeuwen klaar om morgen al af te reizen.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777141 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
mcdv1975 Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 969 Reg.: 4 oktober 2007 |
Volgens mij krijgen we Poznan en CSKA thuis. Maar dat zal de UEFA wel veranderen.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2008.html
Volgens mij is het
1e speeldag vrij
2e Nancy thuis
3e Poznan uit
4e CSKA thuis
5e Deportivo uit
[Dit bericht is veranderd door mcdv1975 (op 7 oktober 2008 12:57:33).]
|
|
|
quote: mcdv1975 schreef:
(...)
Volgens mij is het
1e speeldag vrij
2e Nancy thuis
3e Poznan uit
4e CSKA thuis
5e Deportivo uit
Nee, het schema moet nog bepaald worden en op elkaar afgestemd. In de loop van de middag maakt men het bekend.
|
|
|
tralala Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 286 Reg.: 5 december 2007 | Kloteloting. Hoop op Polen of Moskou uit.
|
|
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1258 Reg.: 23 december 2000 | Bedenk me nu dat ik bij ado weleens een lech poznan spandoek heb gezien.
|
|
|
Bedenk me nu dat ik bij ado weleens een lech poznan spandoek heb gezien.
Dat is hoopgevend... 
|
|
|
Rood wit Maastricht Lid 2e elftal
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 166 Reg.: 7 juli 2007 | Gaan de eerste twee uit de poules door, of maak je als nr. 3 ook nog eens kans?
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 595 Reg.: 5 augustus 2005 | dat is legia, de eerste 3 gaan door.
|
|
|
r.H. Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2777 Reg.: 18 augustus 2003 |
quote: Rood wit Maastricht schreef:
Gaan de eerste twee uit de poules door, of maak je als nr. 3 ook nog eens kans?
Nummers 1 t/m 3 gaan door alst goed is.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 880 Reg.: 24 januari 2006 |
quote: mcdv1975 schreef:
(...)
Volgens mij is het
1e speeldag vrij
2e Nancy thuis
3e Poznan uit
4e CSKA thuis
5e Deportivo uit
Als ik het schema op de eerder geplaatste site mag geloven wordt het dit inderdaad. Interessant.
|
|
|
Roaldinho Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1623 Reg.: 27 augustus 2004 |
quote: Persie schreef:
(...)
depor uit 1 punt? pittig...
CSKA uit is nog lastiger.
Bedenk me nu dat ik bij ado weleens een lech poznan spandoek heb gezien.
ze hebben een spandoek van Legia.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4709 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: r.H. schreef:
(...)
Nummers 1 t/m 3 gaan door alst goed is.
Jep, uit de 8 poules gaan de eerste 3 door en die worden aangevuld met de nummers 3 uit de CL-poules, wat een totaal van 32 ploegen oplevert die vervolgens in een knock-out systeem verder gaan.
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 608 Reg.: 5 oktober 2004 | lekkere rel poule lijkt wel of de uefa het express doet
|
|
|