| Poster | | Topic: Loting groepsfase UEFA cup 2008/2009 |  |
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 819 Reg.: 4 september 2006 | nogmaals speelschema zal computer bepalen
feyenoord is pot 3
dat was atletico, everton en fiorentina vorig jaar
everton uit bij az pot 1 en nurnberg pot 4
atletico uit bij lokomotiv moskou pot 2 en kopenhagen pot 4
fiorentina uit bij villareal pot 1 en aek athene pot 2
|
|
|
Roaldinho Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - RR Posts: 1621 Reg.: 27 augustus 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Dat moet je dus beide uit-wedstrijden winnen om door te gaan, en dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In het gunstige geval speel je dan op een ijskoude avond ergens achteraf in Oost-Europa op een bevroren knollenveld, maar voor hetzelfde geldt moet je naar een middenmoter uit één van de grote competities die niet zo vaak Europees voetbal haalt en er daarom in een uitverkocht huis als gekken tegenaan gaan...
Doe mij maar in ieder geval één ploeg in de Kuip waar Feyenoord van moet kúnnen winnen. Dat garandeert momenteel niets, maar als je dan verliest verdien je ook niet om door te gaan. Straks vecht je de club zich vier wedstrijden het apelazerus en staat het uiteindelijk nog met lege handen...
Zo is het.
Gewoon Lech Poznan thuis loten. Dat moeten dan drie punten worden. Win je die niet, dan heb je ook niks in Europa te zoeken.
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 593 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: helter skelter schreef:
(...)
Inderdaad. Ik hou mijn hart vast bij Brugge of Luik uit. Iedereen die wel eens naar dit soort wedstrijden is geweest weet dat er altijd een 'ontvangstcomité' klaarstaat om de feestelijkheden in te luiden. En aangezien Feyenoorders wel van een feestje houden...
Liever wat verder weg dan België, Duitsland of Noord Frankrijk a.u.b.
Mooi verwoord!
Toch hoop ik wel op één van die 2 clubs.
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1777 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Persie schreef:
(...)
Toch hoop ik wel op één van die 2 clubs.
Oké, maar dan wel een thuiswedstrijd het liefste. In Brugge is nog wel genoeg te beleven (lees: drinken), maar Luik is nog erger dan Nancy; grauw, grijs en geen fuck te doen. Dat is vragen om narigheid...
Feyenoord kan sowieso rekenen om een 'warm onthaal' als ze een uit-wedstrijd moeten spelen. Veel 'kernen' zullen de gelegenheid graag aangrijpen om zich te bewijzen tegen de meegereisde Feyenoord-fans. Dat was in Goteborg ook al...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 7 oktober 2008 11:56:03).]
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1092 Reg.: 20 april 2006 | Loting is Live op Eurosport.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5126 Reg.: 17 april 2007 | Heerenveen in de groep bij AC Milan.
Ajax bij HSV.
|
|
|
helter skelter Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1092 Reg.: 20 april 2006 | Helaas geen Kaka in de Kuip...
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3046 Reg.: 12 januari 2005 | Godver bij Spartak :x
En Deportivo..
[Dit bericht is veranderd door GreyHornet (op 7 oktober 2008 12:19:37).]
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5126 Reg.: 17 april 2007 | Kaka komt misschien in de halve finale.
Feyenoord bij CSKA Moskou en Deportivo! 
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4802 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Happel schreef:
Kaka komt misschien in de halve finale.
Feyenoord bij CSKA Moskou en Deportivo! 
Dat wordt een broedertwist 
|
|
|
Bierkoerier KarimSaidi  Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3975 Reg.: 13 november 2003 | Makaay blij 
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 593 Reg.: 5 augustus 2005 | |
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3194 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Nancy uit kan nog steeds...hoop het toch echt niet.
|
|
|
|
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3975 Reg.: 13 november 2003 | Optiefte geen NANCY!
Dit is pure waanzin.........
[Dit bericht is veranderd door Bierkoerier (op 7 oktober 2008 12:23:37).]
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 3194 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | |
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5126 Reg.: 17 april 2007 | Ook in de groep bij Feyenoord: Nancy!!
|
|
|
Crizztianovic Ballenjongen
Uit: Steenwijk Vak: Maastribune - W2 Posts: 13 Reg.: 19 november 2005 | Tuurlijk, Nancy, hoe krijgen ze het voor elkaar!
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2790 Reg.: 13 juli 2002 | :O hoe is het mogelijk
4 Life
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5126 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Crizztianovic schreef:
Tuurlijk, Nancy, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Deze keer liefst THUIS tegen Nancy! 
|
|
|
Persie International
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 593 Reg.: 5 augustus 2005 | |
|
Murdock Vaste waarde in elftal Winnaar VI BB league 2004 2005
Uit: Ossendrecht Vak: Maastribune - VV Posts: 407 Reg.: 12 augustus 2004 | WEdstrijd thuis of uit tegen Nancy gaat dus super beladen zijn ik denk wel de grootste proef voor ons supporters om te laten zien dat we ons wel kunnen gedragen in europa en anders kunnen we de komende 10 jaar niet europa in
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3046 Reg.: 12 januari 2005 | Un-fucking believable.
Bijna de loting die ik wou.
En Ajax krjigt een makkie.
|
|
|
Serrie Jeugdspeler
Uit: nijkerk Vak: - Posts: 44 Reg.: 7 juli 2003 | |
|
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3975 Reg.: 13 november 2003 | Poznan maakt het compleet, pittige loting.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2502 Reg.: 5 februari 2003 | Natuurlijk pittig, maar dat is elke loting. Volgens mij mogen we niet klagen.
|
|
|