| Poster | | Topic: Loting groepsfase UEFA cup 2008/2009 |  |
|
Mogwai Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 40 Reg.: 4 augustus 2008 | Milan uit
Brugge thuis
Aston Villa thuis
Zilina uit
Lijkt mij ook geen verkeerde group 
|
|
|
mcdv1975 Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 965 Reg.: 4 oktober 2007 | Benfica
Club Brugge
FC Kopenhagen
Zilina
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2229 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | Ik hoop op:
- Schalke 04
- Deportivo
- Nancy
- Poznan
Deze poule moeten we toch wel door kunnen komen. Feyenoord - Schalke 04, net als een paar jaar terug, lijkt me super 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7846 Reg.: 26 februari 2005 | Ik hoop zo ie zo op Milan en dan wel graag thuis.....
|
|
|
beppie172 Bankzitter
Uit: Utreg Vak: Marathontribune - H Posts: 228 Reg.: 13 juli 2006 | Laat Tottenham en Nancy maar naar de Kuip komen dan rijden wij wel naar Brugge en Wolfsburg. Mooie potjes, lekker dichtbij en zeker niet de sterkste ploegen uit de verschillende potten.
Sowieso leuk dat we tegen één van de beste ploegen (pot 1) thuis kunnen spelen. Dat moet zeker een volle Kuip worden. Die andere thuiswedstrijd moet trouwens ook volzitten, want we hebben gisteren gezien hoeveel kracht de mannen op het veld krijgen als de 12e man erachter gaat staan.
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 275 Reg.: 7 augustus 2006 | Tottenham Hotspur
VFB Stuttgart
FC Kopenhagen
AS Saint-Etienne.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 14946 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: beppie172 schreef:
Laat Tottenham en Nancy maar naar de Kuip komen dan rijden wij wel naar Brugge en Wolfsburg. Mooie potjes, lekker dichtbij en zeker niet de sterkste ploegen uit de verschillende potten.
Sowieso leuk dat we tegen één van de beste ploegen (pot 1) thuis kunnen spelen. Dat moet zeker een volle Kuip worden. Die andere thuiswedstrijd moet trouwens ook volzitten, want we hebben gisteren gezien hoeveel kracht de mannen op het veld krijgen als de 12e man erachter gaat staan.
Benfica ipv Tottenham en we maken nog een kans ook. Verder een toploting. 
|
|
|
shinjirules Talent
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 70 Reg.: 4 juli 2005 | Grappig dat sommige forumleden een relatief makkelijke loting willen .
Al jaren beginnen wij het seizoen met de hoop om bij de 1e vijf eindigen zodat wij misschien met enig fortuin CL kunnen spelen. Anders dan de dag waarop de wedstrijden gespeeld worden (donderdag ipv dinsdag of woensdag) is een poule met Milan/ stuttgart/ Feyenoord/ Partizan belgrado/ Luik (hadden bijna liverpool uitgeschakeld!) CL waardig. Meer nog!!! De poule des doods!!!!! 
|
|
|
Twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 697 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: shinjirules schreef:
Grappig dat sommige forumleden een relatief makkelijke loting willen .
Al jaren beginnen wij het seizoen met de hoop om bij de 1e vijf eindigen zodat wij misschien met enig fortuin CL kunnen spelen. Anders dan de dag waarop de wedstrijden gespeeld worden (donderdag ipv dinsdag of woensdag) is een poule met Milan/ stuttgart/ Feyenoord/ Partizan belgrado/ Luik (hadden bijna liverpool uitgeschakeld!) CL waardig. Meer nog!!! De poule des doods!!!!! 
Tja, je moet natuurlijk wel voor je kansen gaan. We villen ook vooral CL omdat dat goed is voor de financien. Je ziet dat wij nu al meer plezier aan de Uefa Cup hebben beleefd dan PSV waarschijnlijk dit seizoen zal beleven aan de CL. Maargoed, zij zijn wel al gauw 20 miljoen rijker, dat zijn wij niet eens als we winnen...
Verder apart dat mensen voorspellingen aan het doen zijn. Dat gaat wel erg ver vind ik.
Nancy uit lijkt me wel saillant (mits het natuurlijk niet weer uit de hand loopt). Verder zijn de eerste 2 potten erg sterk vind ik. Maar derde worden in de poule is genoeg, dus we moeten niet overdrijven.
Overigens speelt de derde van de poule tegen een nummer 1 en speelt de tweede van de poule tegen een CL-deelnemers. Ik word dan liever derde...
|
|
|
010-er Ballenjongen
Vak: - Posts: 29 Reg.: 8 oktober 2006 | Ik wil de neuzen thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet dat het niet gaat :P (lucky 020, anders gingen ze er keihard aan)
Dan maar milan thuis
Nancy UIT
Tottenham thuis
VFB Stuttgart uit
|
|
|
paulmillwall International
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 621 Reg.: 19 augustus 2004 | Weet iemand trouwens zeker of je thuis speelt tegen de vertegenwoordigers uit groep 1 en 5, en uit tegen groep 2 en 4?
Als dat zo is, dan zou ik dit rijtje wel leuk vinden:
Feyenoord - AC Milan
Deportivo La Coruna - Feyenoord
Hertha Berlin - Feyenoord
Feyenoord - Metallist Charkov
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 786 Reg.: 4 september 2006 |
quote: paulmillwall schreef:
Weet iemand trouwens zeker of je thuis speelt tegen de vertegenwoordigers uit groep 1 en 5, en uit tegen groep 2 en 4?
Feyenoord - AC Milan
nee dat is niet aan de orde. vorige keer speelden wij pot 1 uit bij basel pot 2
doe maar valencia en poznan uit. thuis interesseert me niet wie we loten.
zolang we maar geen belgische, duitse of franse club uit hebben. anders begint Feyenoord te janken en is er veel gezeik.
[Dit bericht is veranderd door orange_010 (op 5 oktober 2008 21:00:48).]
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4578 Reg.: 2 juli 2004 | Voor het affiche:
Feyenoord-AC Milan
Stuttgart-Feyenoord
Aston Villa-Feyenoord
Feyenoord-Standard Luik
Als we willen overleven:
Feyenoord-Benfica/
Spartak Moskou-Feyenoord
Fc Kopenhagen-Feyenoord
Feyenoord- Lech Poznan
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 860 Reg.: 22 februari 2006 | Dan is de vraag wat willen we ? Eigenlijk allebei wel 
|
|
|
Joop80 Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 3 Reg.: 22 juli 2007 |
Weet iemand trouwens zeker of je thuis speelt tegen de vertegenwoordigers uit groep 1 en 5, en uit tegen groep 2 en 4?
Feyenoord - AC Milan
Je speelt thuis tegen pot 1 en 4 en uit tegen pot 2 en 5.
|
|
|
Patrick017 Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 860 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Joop80 schreef:
(...)
Bron?
|
|
|
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 786 Reg.: 4 september 2006 | dat dacht ik voorgaande keren ook maar dat is dus helemaal niet zo.
een computer kijkt naar stadionclashes, tv schema's en winteromstandigheden in het oosten.
|
|
|
helter skelter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1066 Reg.: 20 april 2006 | Gelukkig kunnen we NEC niet loten...
Ik zit zelf vurig te hopen op Valencia-uit want daar ga ik hoogstwaarschijnlijk bij zijn. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk ook een dikke nederlaag maar als je dan toch verliest, dan maar verliezen aan de Costa Blanca. Als het geen Valencia wordt dan maar Benfica of Milan uit pot 1, dat zijn mooie wedstrijden met een historie.
Verder liever geen tegenstanders die makkelijk te bereiken zijn, de UEFA houdt ons scherp in de gaten en nog een keer gezeik gaat Feyenoord echt duur komen te staan. Helaas, maar het is niet anders...
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 621 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: Joop80 schreef:
(...)
Bedankt Joop. Dan maar naar de Oekraine en laat Aston Villa maar naar rotterdam komen ipv Hertha.
Charkov met de auto moet kunnen toch?
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1066 Reg.: 20 april 2006 |
(...)
Bedankt Joop. Dan maar naar de Oekraine en laat Aston Villa maar naar rotterdam komen ipv Hertha.
ja hoor, is maar 2200 kilometer waarvan 1000 over niet al te best wegdek. 
|
|
|
(...)
ik zal het nogmaals zeggen die theorie klopt niet
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/history/seeduc2006.html
Wisla Krakow speelde uit bij Feyenoord pot 3 uit pot 1.
|
|
|
Nielsen Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 307 Reg.: 10 mei 2006 | Als je bedenkt dat NEC in pot 5 zit...
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Marathontribune - J Posts: 621 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: orange_010 schreef:
(...)
ik zal het nogmaals zeggen die theorie klopt niet
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/history/seeduc2006.html
Wisla Krakow speelde uit bij Feyenoord pot 3 uit pot 1.
Er staat mij bij dat de wedstrijden tegen Basel en Wisla kort na de loting zijn omgedraaid..... de reden kan ik mij niet meer herinneren.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1066 Reg.: 20 april 2006 |
quote: Nielsen schreef:
Als je bedenkt dat NEC in pot 5 zit...
tja, Heerenveen en Ajax zitten beiden in pot 2 maar als je de wedstrijd van vandaag hebt gezien zitten de Friezen in de juiste pot en Ajax een potje of zeven te hoog.
|
|
|
(...)
Er staat mij bij dat de wedstrijden tegen Basel en Wisla kort na de loting zijn omgedraaid..... de reden kan ik mij niet meer herinneren.
We gingen volgens mij uit van die theorie en ging het daarom mis.
Grote kans dat we Milan loten doordat er twee Italiaanse teams in pot 3 zitten.
Inter speelt ook 2 thuiswedstrijden thuis op woensdag voorafgaand aan de donderdag. Zal Milan dan niet uit ingedeeld worden?
|
|
|