| Poster | | Topic: Loting groepsfase UEFA cup 2008/2009 |  |
|
beemertje83 Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Marathontribune - EE Posts: 192 Uploads: 1 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: BaasK schreef:
Depor - Feyenoord
Feyenoord - Nancy
Feyenoord - Cska
Lech Poznan - Feyenoord
Ben iniedergeval blij dat we Nancy thuis ontvangen.Dat wordt echt een soort van klassieker qua sfeer!Die polen moeten we uit verslaan en een gelijkspelletje tegen CSKA teken ik ook wel voor.
Waar heb je dit gelezen???? Ben 23 Oktober in London dus misschien kan ik een thuiswedstrijd van Spurs meepakken.
[Dit bericht is veranderd door beemertje83 (op 7 oktober 2008 14:14:26).]
|
|
|
Thedge Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1908 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: BaasK schreef:
Depor - Feyenoord
Feyenoord - Nancy
Feyenoord - Cska
Lech Poznan - Feyenoord
Ben iniedergeval blij dat we Nancy thuis ontvangen.Dat wordt echt een soort van klassieker qua sfeer!Die polen moeten we uit verslaan en een gelijkspelletje tegen CSKA teken ik ook wel voor.
Volgens mij is dit nog niet bekend??? Bron???
|
|
|
Droneyev Basisspeler
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - NN Posts: 350 Reg.: 1 september 2007 | Komt die Vagnér Love misschien toch in de Kuip spelen! 
|
|
|
Middenveldert Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1787 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: beemertje83 schreef:
(...)
Waar heb je dit gelezen???? Ben 23 Oktober in London dus misschien kan ik een thuiswedstrijd van Spurs meepakken.
Van de Feyenoord-site:
23-10-2008 AS NANCY UIT 00:00
06-11-2008 CSKA MOSKOU THUIS 00:00
27-11-2008 DEPORTIVO UIT 00:00
17-12-2008 LECH POZNAÑ THUIS 00:00
Als het een beetje tegenzit, zijn we na één wedstrijd uitgespeeld...
|
|
|
orange_010 Nationale topspeler
Uit: Rottûrdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 825 Reg.: 4 september 2006 | nancy uit als ik schema's van andere clubs zie. 1e wedstrijd gelijk

|
|
|
FR Vatos Locos Nationale topspeler
Vak: - Posts: 865 Reg.: 21 mei 2005 | Ik hoop op een aansprekende tegenstander thuis anders moet die 2de ring weer dicht.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12465 Reg.: 13 maart 2002 | Ik kom het speelschema ook nog nergens tegen. Het zal wel weer uit de bekende duim komen.
We moeten dus maar afwachten. Het komt vanzelf op http://www.uefa.com voorlopig de enige site die ik op dit moment geloof wat de loting betreft.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777141 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
sirmike Ballenjongen
Vak: Maastribune - W1 Posts: 28 Reg.: 28 juli 2007 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Van de Feyenoord-site:
leugens, er staat niks op feyenoord site.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5138 Reg.: 17 april 2007 |
(...)
Van de Feyenoord-site:
Als ze jou deze keer verplichten in Den Haag te blijven, zal het wel loslopen in Nancy, Middenveldert! 
|
|
|
quote: sirmike schreef:
(...)
Is niks op te vinden.
|
|
|
quote: sirmike schreef:
(...)
Oh ja?!? Omlaag scrollen, digibeet...
quote: Happel schreef:
Als ze jou deze keer verplichten in Den Haag te blijven, zal het wel loslopen in Nancy, Middenveldert!
Ik ben veelal toegewezen op de onofficiële kanalen om aan kaarten voor Europese uit-wedstijden te komen. Ik denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 7 oktober 2008 14:26:51).]
|
|
|
(...)
Oh ja?!?

|
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12465 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Thedge schreef:
(...)
Is niks op te vinden.
Helaas wel. Zie: http://www.feyenoord.nl op de voorpagina. Daar flitst het steeds langs.
De nachtmerrie is dus uitgekomen. De kans is groot dat ons toernooi op 23 oktober reeds gespeeld is. Weer Nancy in hun kut-stadion. (sorry dat ik dit zo zeg).
|
|
|
sirmike Ballenjongen
Vak: Maastribune - W1 Posts: 28 Reg.: 28 juli 2007 | het was al over toen we er aan begonnen.
hopen dat we 11 man op de been kunnen brengen.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 4711 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Helaas wel. Zie: http://www.feyenoord.nl op de voorpagina. Daar flitst het steeds langs.
De nachtmerrie is dus uitgekomen. De kans is groot dat ons toernooi op 23 oktober reeds gespeeld is. Weer Nancy in hun kut-stadion. (sorry dat ik dit zo zeg).
Het staat ook gewoon op de link die Middenveldert gaf. Mocht dit inderdaad waar zijn, dan moet ik nog zien of Feyenoord supporters toestaat af te reizen.
|
|
|
HvH Vedette
Uit: East Kilbride Schotland Vak: - Posts: 1687 Reg.: 21 september 1999 | Het meest veilige is dus om geen supporters toe te staan! Ter bescherming van de supporters maar ook de club.
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2791 Reg.: 13 juli 2002 | Sterker nog het lijkt me al uitgesloten dat er supporters heen mogen. Ik neem aan dat ze wel meteen aan de bel trekken bij de UEFA en zeggen niets aan afvaardiging mee te nemen en aan te dringen dat Nancy geen kaarten verkoopt aan Nederlanders. Om daarmee aan te geven dat de club verder niets kan doen.
4 Life
|
|
|
Jen Regelmatige invaller
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 261 Reg.: 17 maart 2003 | Ben juist blij met Nancy uit. Moet je nagaan wat een gedonder het zou zijn geworden als deze wedstrijd in Rotterdam was gespeeld. Dan zou het waarschijnlijk compleet uit de hand kunnen lopen. Laat Feyenoord maar lekker uit spelen, eventueel zeer streng geregeld of zelfs zonder supporters, als het echt moet.
Goed dat Moskou op bezoek komt, een vliegritje naar Rusland midden in de week gaat je niet in de kouden kleren zitten, alleen jammer dat we Deportivo niet mogen ontvangen. Maar ja, je kan niet alles hebben.
|
|
|
FR Vatos Locos Nationale topspeler
Vak: - Posts: 865 Reg.: 21 mei 2005 | ik vind het maar suffe clubs die we geloot hebben
mijn voorspelling
Nancy uit: gelijkspel
CSKA thuis: gelijkspel
Deportiva uit: dikke nederlaag
Lech Poznan: nipte overwinning
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12465 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: ulligan schreef:
(...)
Het staat ook gewoon op de link die Middenveldert gaf. Mocht dit inderdaad waar zijn, dan moet ik nog zien of Feyenoord supporters toestaat af te reizen.
Toestaan of niet. De zelfde klootviolen die het twee jaar geleden voor ons verpest hebben zullen ongetwijfeld weer acte de presence geven in Nancy, met alle gevolgen van dien.
Die voelen zich namelijk totaal niet verbonden met Feyenoord maar zijn er alleen maar op uit weer rotzooi te trappen.
Het meest veschrikkelijke scenario is nu dus uitgekomen.
En de goeden zullen weer eens onder de kwaden lijden. De goedwillende supporters die er altijd zijn zitten thuis zich te verbijten en zien hoe onze naam voor de zoveelste keer door het slijk gehaald wordt.
|
|
|
Rood wit Maastricht Lid 2e elftal
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 168 Reg.: 7 juli 2007 |
quote: HvH schreef:
Het meest veilige is dus om geen supporters toe te staan! Ter bescherming van de supporters maar ook de club.
Als er dan toch rottigheid ontstaat doordat er toch onverlaten in Feyenoord-shirt afreizen, zijn we dan gevrijwaard van een straf?
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 5138 Reg.: 17 april 2007 |
(...)
Ik ben veelal toegewezen op de onofficiële kanalen om aan kaarten voor Europese uit-wedstijden te komen. Ik denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan...
Als je je daaraan houdt, is er nog hoop voor Feyenoord ! 
|
|
|
quote: Don Roy schreef:
Sterker nog het lijkt me al uitgesloten dat er supporters heen mogen. Ik neem aan dat ze wel meteen aan de bel trekken bij de UEFA en zeggen niets aan afvaardiging mee te nemen en aan te dringen dat Nancy geen kaarten verkoopt aan Nederlanders. Om daarmee aan te geven dat de club verder niets kan doen.
Het is kut, maar de verstandigste optie... Nu maar hopen dat ze daar in Frankrijk wél weten te winnen, dat zou een hoop druk van de ketel af halen.
Daarnaast ook niet ideaal dat de (waarschijnlijk) zwakste broeder als laatste getroffen wordt. En ik heb ploegen als CSKA en Deportivo liever op het moment dat ze beiden al verzekerd zijn van een plek in de volgende ronde...
Nee, geen gunstig speelschema...
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: FR Vatos Locos schreef:
ik vind het maar suffe clubs die we geloot hebben
mijn voorspelling
Nancy uit: gelijkspel
CSKA thuis: gelijkspel
Deportiva uit: dikke nederlaag
Lech Poznan: nipte overwinning
Mijn voorspelling:
AS Nancy-Feyenoord 3-0, net als de vorige keer dus.
Als er nog verder gespeeld wordt:
CSKA thuis: kleine overwinning voor ons.
Deportivo uit: kleine nederlaag
Lech Poznan: de nipte overwinning die er toch voor zorgt dat we met 6 uit 4 3e worden in de poule.
|
|
|