| Poster | | Topic: Nabeschouwing S.V. Deurne-Feyenoord |  |
|
nefertete
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 29 Reg.: 7 januari 2008 | Barst los. 
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 2677 Reg.: 2 oktober 2000 | We hebben in elk geval gewonnen, dat is al heel wat.
|
|
|
Factor Vaste waarde in elftal
Uit: - Vak: Stadiontribune - RR Posts: 401 Reg.: 27 januari 2004 | Zakelijke overwinning, niks mis mee..
Bruins was wéér bijzonder matig!
|
|
|
FR-Schiedam Geselecteerd voor Oranje
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - S Posts: 513 Reg.: 5 augustus 2004 | 0-4 inpakken wegwezen , goeie goals. leuk voor deurne . niet meer niets minder
|
|
|
chillekasper Basisspeler
Uit: diemen Vak: - Posts: 345 Reg.: 8 december 2006 | Heeft iemand toevallig gifjes van de goals?
[Dit bericht is veranderd door chillekasper (op 15 januari 2008 22:45:40).]
|
|
|
FRB Nationale topspeler
Vak: Maastribune - VV Posts: 5121 Reg.: 7 augustus 2005 | Zelfs tegen amateurs blijft het veldspel amobinabel.
Steeds de verkeerde keuzes, veel teveel balverlies, te weinig drang naar voren, dramatische opbouw etc. Maar goed dat alles is de laatste weken de standaard.
Gewonnen, door naar de volgende ronde en voor de rest maar gauw vergeten.
|
|
|
jozsef Kiprich.  Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 6188 Reg.: 26 februari 2005 | Klaar gewonnen en dat is genoeg, Lee is een groot drama echt.
Mols leuk voor hem zijn eertste goal, op naar Kralingen.
|
|
|
Laatste man Vaste waarde in elftal
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 825 Reg.: 1 november 2006 | Zakelijk gewonnen. Af en toe zat er wat voetbal in en verder leuk dat Mols scoort . Deurne bleef trouwens sportief 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777207 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 2677 Reg.: 2 oktober 2000 | |
|
Dijonnie Bankzitter
Uit: Delft Vak: - Posts: 244 Reg.: 14 juli 2007 | Donderdag pas 
|
|
|
Patrick73 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 3176 Reg.: 14 mei 2005 | Gewoon een nette overwinning, alleen erg jammer van die 2 gele kaarten voor Hofland en Bahia, want dat was dus echt niet nodig.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 2677 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Dijonnie schreef:
Donderdag pas 
*bonkt met zn hoofd op het toetsenbord* ja dat was niet echte een slimme vraag van mij 
|
|
|
|
Guido Lid 2e elftal
Uit: Dordrecht Vak: - Posts: 179 Reg.: 23 december 2006 |
quote: ulligan schreef:
Hoe laat is de loting?
Morgenavond (live) na de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden op RTL 7.
|
|
|
Corleone Internationale topspeler Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 966 Reg.: 4 november 2000 | 4-0 maar wel een matige pot... ach ik ga er van uit dat ze zich gespaard hebben voor vrijdag... 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 4697 Reg.: 15 juli 2004 | Ik snap de wissels van Feyenoord ook niet. Hij brengt Bahia voor Hofland erin en Hofs voor Bruins. In dit soort wedstrijden kun je Jordy Buijs minuten gunnen, Tiendalli wedstrijdritme op laten doen. De wissel Mols snap ik wel, dat is onze enige reserve spits en die moet wel ritme houden.
Weer een dramatisch Feyenoord, maarja we hebben gewonnen.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 2511 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Factor schreef:
Zakelijke overwinning, niks mis mee..
Bruins was wéér bijzonder matig!
Bruins stond ALWEER hangend op de linkervleugel.. Hij wordt zo verpest.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 956 Reg.: 5 juni 2005 | Regelmatige overwinning.
En we hadden de scheidsrechter niet tegen
Nu maar hopen dat we vooralsnog niet Ajax of Roda loten anders is dit vanavond weer zonde van de tijd geweest.
|
|
|
joostpolletje Aanstormend talent
Vak: Stadiontribune - R Posts: 136 Reg.: 14 januari 2007 | Wat een trieste rechterkant hebben we toch.
Greene Buys Lucius Lee
Waarom staat Jordy niet keer in de verdediging! Geef die jongen eens een kans. Samen met Tiendalli.
Zelfde geld voor Micheal Schet, de minuten dat die speelde onder Koeman heeft deze jongen een aardige indruk gemaakt. Gun deze jongens in zulke wedstrijden eens de tijd. Over Wijnaldum nog maar niet te spreken.
Buys en Lee zijn feyenoord onwaardig.
Greene is echt nog niet op zijn oude niveau.
Lucius was nog wel aardig.
|
|
|
Bestlander Bankzitter
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 598 Reg.: 27 mei 2007 | Ik ben niet blij met deze wedstrijd.
Tegen amateurs het was toch echt niet best, wij kunnen wel zeggen gewonnen gauw vergeten maar zo werkt het niet.
Denken wij nou met ze'n allen dat Feyenoord vrijdag tegen Excelcior in eens top gaat spelen. Ik voel mij er echt niet prettig bij als ik dit spel zo heb gezien. En als ik dan vooruit kijkt bedenkend hoe feyenoord nu speelt, nou vult het zelf maar in........ ....Ik kan er niet optimitisch over zijn. Ik hoop toch zo graag dat er nog twee versterkingen bij komen dit is echt hard nodig.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 734 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: woekeraar schreef:
Regelmatige overwinning.
En we hadden de scheidsrechter niet tegen
Nu maar hopen dat we vooralsnog niet Ajax of Roda loten anders is dit vanavond weer zonde van de tijd geweest.
We kunnen 020 niet loten morgenavond! 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 7869 Reg.: 24 maart 2003 | Timmer heeft weinig hoeven doen, ik vond Bruins slecht. Buijs, Greene, Hofland, Bahia, Lee matig. Makaay is zelfs op 1% werelds, Van Bronckhorst onzichtbaar, De Guzman bepalend, maar weeeeeeeer veel balverlies..., Hofs niet gezien, Lucius goed, Mols aardig invallen en De Cler een topback.
|
|
|
thoe Vaste waarde in elftal
Uit: Stede broec Vak: - Posts: 430 Reg.: 9 augustus 2002 | Het i eigenlijk te gek dat een speler als Bruyns zo misbruikt wordt aan de vleugel. Luigi is een middemnvelder. daar moet ie staan. En inderdaad waarom niet met de taletvolle jeugdspelers aan de slag, Poldervaart Schett Wijnaldum en natuurlijk Jordy Buys want Bahia kan de druk niet aan tegen bewtere elftallen. Jammer maar zo is nu wel gebleken.
Nee BvM zakt helmaal door het ijs. Als hij nu denkt met Danny Buis het tij te keren dan is succes ver te zoeken.
|
|
|
Patrick73 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 3176 Reg.: 14 mei 2005 | Je kan wel je hele jeugdelftal erin zetten maar dan wordt er weer gesproken van onderschatting van de tegenstander terwijl de beker toch een zeer belangrijke prijs is voor Feyenoord dit jaar.
|
|
|
noordkorea
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 8 Reg.: 30 december 2007 | was weer diep kut natuurlijk laten we eerlijk wezen
lee heeft zich nou wel als miskoop bewezen en daar hebbie dan 2 miljoen voor neergelegd weer knap staaltje scouting
buijs greene bahia weer dramatisch
bruins ook slecht maar die jongen moet groeien
mieterig voetbal dat is wat er gespeeld word
veel te soft joh en niet alleen deze wedstrijd
zie ons wel verliezen van een roda JC bijvoorbeeld

|
|
|