| Poster | | Topic: Nabeschouwing S.V. Deurne-Feyenoord |  |
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | We mogen ons gelukkig prijzen dat de gestuurde loting ons naar Deurne gestuurd heeft, want anders hadden we in 1 week het hele seizoen vergooid. Nu we in Deurne mochten spelen bekeren we in ieder geval verder...
|
|
|
simplysteef Vaste waarde in elftal
Uit: roosendaal Vak: - Posts: 364 Reg.: 17 januari 2006 | @ FeyeNoord.
Ik heb vertrouwen in de handelswijze van BVM. We zijn kwalitatief een stuk vooruitgegaan vergeleken met vorig jaar. Het is dit jaar ook meer een team ipv einzelgangers. (Toch moeilijk om dit te typen na gisteren)
Maar we moeten wel met z'n allen beseffen dat Feyenoord een ploeg in opbouw is, hoe veronterend dat ook is voor een volksclub EN topclub als Feyenoord. Het doet pijn, ook bij mij. Maar we moeten ons er voorlopig bij neerleggen en hopen dat er nog voor de transferdeadline minimaal 1 ECHTE versterking bijkomt.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Van Oosterhout is de enige speler van Deurne die erin is geslaagd een Feyenoord-shirt te bemachtigen. Dinsdag zei Theo Lucius in deze krant nog dat hij en zijn teamgenoten eigenlijk hun shirts niet mogen ruilen, maar dat ze misschien een uitzondering zouden maken. Van Oosterhout: "Toen ik dat las, dacht ik: waar slaat dat op. Geef die shirts gewoon aan ons. Enkele Rotterdammers hebben wel beloofd hun shirtje op te sturen. Roy Makaay stuurt er een naar Wim Verbeek en Bart van Schijndel kan het shirt van Lucius verwachten. Ik hoop dat de Feyenoorders dat ook echt doen."
Is Feyenoord op deze manier nu op de kosten aan het letten triest zeg.
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Van Oosterhout is de enige speler van Deurne die erin is geslaagd een Feyenoord-shirt te bemachtigen. Dinsdag zei Theo Lucius in deze krant nog dat hij en zijn teamgenoten eigenlijk hun shirts niet mogen ruilen, maar dat ze misschien een uitzondering zouden maken. Van Oosterhout: "Toen ik dat las, dacht ik: waar slaat dat op. Geef die shirts gewoon aan ons. Enkele Rotterdammers hebben wel beloofd hun shirtje op te sturen. Roy Makaay stuurt er een naar Wim Verbeek en Bart van Schijndel kan het shirt van Lucius verwachten. Ik hoop dat de Feyenoorders dat ook echt doen."
Is Feyenoord op deze manier nu op de kosten aan het letten triest zeg.
ik las het net... wat een miereneukerij.... zeker tegen amateurs moet je toch je shirtje kunnen ruilen.... 
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Volgens mij klopt de berichtgeving niet zo. Feyenoord ruilt normaal gesproken geen shirtjes maar hebben volgens mij een uitzondering gemaakt.
Ach wat anders. Moet Feyenoord extra kosten maken om het SC Deurne wat leuker te maken dan het al is? Zij kunnen toch ook shirtjes kopen van die spelers van dat verdiende geld? Of hechten ze zoveel waarde aan een shirtje waarin een speler heeft gespeeld, zoals kleine kinderen? Kom op wat een onzin.
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 | SV Deurne is vandaag kampioen geworden van de zondag amateur hoofdklasse B. Deurne won de uitwedstrijd tegen Papendrecht (dat bij winst op gelijke hoogte was gekomen in punten) met 2-0 en mag het nu opnemen tegen Achilles'29 (Groesbeek) en Hollandia (Hoorn) om het zondag amateur kampioenschap.
De winnaar daarvan speelt tegen Lisse, Spakenburg of Hardenberg om de algehele amateur landstitel.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | |
|
|
zsv Veelbelovend talent
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 14 mei 2004 | Heb trouwens vernomen uit betrouwbare bronnen dat Feyenoord hun shirtjes nog niet opgestuurd heeft, er is 2 keer contact opgenomen waarop men zei de shirtjes op te sturen maar tot dusver is dit nog niet gebeurd.
Jammer voor die jongens dat Feyenoord daar zo moeilijk over doet.
Wel echt klasse dat ze het kampioenschap in de Hoofdklasse B gepakt hebben. 2 jaar geleden op tweede pinksterdag degradeerde ze nog naar de 1ste klasse. Nu zijn ze 2 jaar op rij kampioen, eerst in de 1ste klasse en nu hier.
Echt een TOP prestatie en een TOP seizoen.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: mdv_32 schreef:
SV Deurne is vandaag kampioen geworden van de zondag amateur hoofdklasse B. Deurne won de uitwedstrijd tegen Papendrecht (dat bij winst op gelijke hoogte was gekomen in punten) met 2-0 en mag het nu opnemen tegen Achilles'29 (Groesbeek) en Hollandia (Hoorn) om het zondag amateur kampioenschap.
De winnaar daarvan speelt tegen Lisse, Spakenburg of Hardenberg om de algehele amateur landstitel.
Ze zijn kansloos tegen het machtige Hollandia! 
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
tegen oranje...? :-))
Viva Hollandia
|
|
|
zsv Veelbelovend talent
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 14 mei 2004 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Sorry
0-1 met het ontbreken van 4 basis spelers

|
|
|
buck10 Lid 2e elftal
Uit: Gemert Vak: Olympiatribune - D Posts: 155 Reg.: 7 augustus 2004 |
quote: zsv schreef:
(...)
Sorry
0-1 met het ontbreken van 4 basis spelers

Vandaag ontbraken zeker nog meer basisspelers. 
|
|
|
Factor Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zuid Holland Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 503 Reg.: 27 januari 2004 |
quote: buck10 schreef:
(...)
0-4 ??
|
|
|
zsv Veelbelovend talent
Uit: Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 14 mei 2004 |
quote: buck10 schreef:
(...)
Nee men had een zware off day en achilles won zwaar terecht.
Vanavond nog een poging tegen Hollandia.
|
|
|