| Poster | | Topic: Nabeschouwing S.V. Deurne-Feyenoord |  |
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | ik vond buijs niet echt slecht, zoals er veel hier zeggen
wat deed die verkeerd? (moet ik toch echt een bril kopen)
|
|
|
BennieVino Veelbelovend talent
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 96 Reg.: 18 oktober 2000 | Ik vond Buijs ook niet zo slecht. Maar ik was vooral tevreden over de veldbezetting en de meer natuurlijk ogende opbouw met rechtspoten rechts centraal achterin en op het middenveld.
Natuurlijk is Sahin een betere voetballer dan Lucius, maar voor het evenwicht is Lucius waarschijnlijk een betere keuze naast Gio. Greene is wat mij betreft sowieso beter dan linkspoot Bahia op die positie.
|
|
|
weena Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 83 Reg.: 24 november 2004 | Ik begrijp niet dat mensen over Lee beginnen te janken.
Hij zorgde juist voor gevaar en had ook wat aardige voorzetten, alleen jammer dat iedereen stond te slapen bij de voorzetten. Ik vind hem nog steeds een miskoop maar als de miskoop voor gevaar zorgt zegt dat toch heel wat over onze 11-tal. Ik zou de volgende wedstrijd tegen Exelsior beginnen met Lee en Slory (als hij fit is).
Bruins is geen vleugel speler (dat hebben we gisteren kunnen zien) dus de volgende wedstrijd op middenveld waar hij beter is. de Guzman is hopeloos uit vorm, dus misschien ook hij de volgende wedstrijd op de bank om hem scherp te houden. Bahia en Lucius mogen wat mij betreft verkocht worden. Al met al, we zijn door en het was een slechte pot. 
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 | Tweee gele kaarten in een wedstrijd tegen Deurne.......lekker slim.
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 |
quote: Ik begrijp niet dat mensen over Lee beginnen te janken.
Hij zorgde juist voor gevaar en had ook wat aardige voorzetten, alleen jammer dat iedereen stond te slapen bij de voorzetten. Ik vind hem nog steeds een miskoop maar als de miskoop voor gevaar zorgt zegt dat toch heel wat over onze 11-tal. Ik zou de volgende wedstrijd tegen Exelsior beginnen met Lee en Slory (als hij fit is).
Bruins is geen vleugel speler (dat hebben we gisteren kunnen zien) dus de volgende wedstrijd op middenveld waar hij beter is. de Guzman is hopeloos uit vorm, dus misschien ook hij de volgende wedstrijd op de bank om hem scherp te houden. Bahia en Lucius mogen wat mij betreft verkocht worden. Al met al, we zijn door en het was een slechte pot.
Volgens mij heb je niet goed gekeken. De Guzman leed weliswaar weer veel balverlies, maar 1 doelpunt en 2 assists vindt ik toch niet beroerd. Lee vond ik matig, op z'n assist na kwam hij weer nauwelijks iemand voorbij. Makaay speelde gewoon degelijk, hij spande zich absoluut niet 100% in en was er gewoon op de momenten dat het nodig was. De Cler was ook goed.
Prettige verrassing vond ik Lucius, als er niemand aangetrokken kan worden voor naast v. Bronckhorst is het misschien verstandig om hem daar te laten staan en je pijlen te richten op een goede rechtsback, Greene was weer niet geweldig in verdedigend opzicht, opbouwend was het wel heel behoorlijk. De keuze om Buijs rechtsachter te zetten was me een raadsel.
Bruins was echt slecht, v. Bronckhorst redelijk. De rest was flets of matig. Het was over het geheel gezien een beroerde wedstrijd.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 16 januari 2008 10:12:41).]
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: fey 90 schreef:
ik vond buijs niet echt slecht, zoals er veel hier zeggen
wat deed die verkeerd? (moet ik toch echt een bril kopen)
Ik vond hem ook niet slecht hoor
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | Het zou wel HEEL erg bizar zijn als Buijs opvallende slechten dingen liet zien, of niet? Bij Buijs is het gewoon het bekende verhaal.
Maar wat gewoon heel dom was, waren die 2 gele kaarten, van spelers die we e.v.t. niet kunnen missen 
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Redelijke pot van Feyenoord.Ik vond dat ze niet echt op 100 % speelde om deze wedstrijd te kunnen winnen. Eerste kwartier heeft Feyenoord de wedstrijd eigenlijk beslist met een goede doelpunt toch wel. Vooral goed omdat Lee hem voorgeeft en DeGuzman voor de man komt en zo de 0-1 binnen tikt.. Makaay kreeg het 2de doelpunt in de voet geworpen maar daar weet hij wel raad mee.. Voor de rest de wedstrijd prima uitgespeeld.. Buijs heeft ook al is het tegen de amateurs het redelijk gedaan. Pakte wat ballen af speelde Lee steeds diep weg. Niet altijd even zuiver maar oke. Lucius komt op middenveld misschien wel beter tot zijn recht omdat hij ook niet iemand is die zich zomaar opzij laat zetten.. Sahin zit in een mindere fase dat is jammer want het is een zeer groot talent..
Op naar de volgende ronde waar ik hoop op Fc Dordrecht-Feyenoord (maak niet uit of het thuis/uit is).. 
|
|
|
Jen Bankzitter
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Patrick017 schreef:
Op naar de volgende ronde waar ik hoop op Fc Dordrecht-Feyenoord (maak niet uit of het thuis/uit is).. 
Alles is wat mij betreft best, als het maar geen Roda uit, of Ajax (uit/thuis) is... Kortom, als we maar niet een te sterke tegenstander krijgen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Quick Boys uit, dat is lekker dicht bij en nog leuk ook, want veel vrienden hebben bij QB gevoetbald, en zullen dus wel te porren zijn om mee te komen. Alleen nu moeten ze nog door zien te komen en op het juiste moment uit de knjb corruptie koker komen.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Jen schreef:
(...)
Alles is wat mij betreft best, als het maar geen Roda uit, of Ajax (uit/thuis) is... Kortom, als we maar niet een te sterke tegenstander krijgen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Quick Boys uit, dat is lekker dicht bij en nog leuk ook, want veel vrienden hebben bij QB gevoetbald, en zullen dus wel te porren zijn om mee te komen. Alleen nu moeten ze nog door zien te komen en op het juiste moment uit de knjb corruptie koker komen.
Bedoel je niet NAC uit of thuis 
|
|
|
Jen Bankzitter
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: Beer schreef:
(...)Bedoel je niet NAC uit of thuis 
Al spelen we die in Oestbekistan, wat zou ik blij zijn als NAC in de koker komt vanavond 
weet iemand wanneer de volgende ronde gespeeld word..?
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 | Wat mij vooral opviel was hoe vaak de verdedigers van een halve meter afstand tegen een tegenstander opschoten. Erg ongeconcentreerd allemaal.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Al spelen we die in Oestbekistan, wat zou ik blij zijn als NAC in de koker komt vanavond 
Ik zoek me wezenloos maar ik kan het zo snel niet vinden.
Uiteraard hopen we met ons allen op NAC 
|
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | @ De Sigaar, waar heb jij nou de wedstrijd bekeken, in Deurne in een café of ben je naar Helmond gegaan.
En heb je nog met Feyenoordkleding aan bij het stadion gelopen?
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Ik zoek me wezenloos maar ik kan het zo snel niet vinden.
Uiteraard hopen we met ons allen op NAC 
Vanavond wel uiteraard. En dan een wedstrijdje NAC-Roda en wij tegen Haarlem ofso en we staan (normaalgesproken ) in de halve finale. Kan me niet heugen dat de kans zo groot was dat we de beker écht kunnen winnen, maar ik loop ook nog niet zo lang mee natuurlijk.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Patrick73 schreef:
@ De Sigaar, waar heb jij nou de wedstrijd bekeken, in Deurne in een café of ben je naar Helmond gegaan.
En heb je nog met Feyenoordkleding aan bij het stadion gelopen?
We zijn eerst naar Helmond geweest. Daar was geen donder te doen. We zijn bij het stadion geweest en er was alles behalve een grimmige sfeer of enig gevaar. Omdat we na enig onderzoek geen geschikt café in Helmond vonden zijn we naar Deurne gereden na tips van enkele supporters. Wij presenteerden ons overduidelijk als Feyenoorders maar er was helemaal niets aan de hand.
In Deurne zijn we een café aan de Markt binnengegaan waar een groot scherm opgesteld stond. Daar hebben we temidden van SC Deurne-supporters naar de wedstrijd zitten kijken. Ook daar was er geen enkel bezwaar tegen het feit dat we voor Feyenoord waren.
Al dat gedoe betreffende risicowedstrijden was dus grote kolder. We zijn niets vijandigs tegengekomen, integendeel.
Dit had gewoon een vrij-vervoerswedstrijd moeten zijn. Dan had iedere bezoeker van ons een gezellige dag en avond kunnen hebben in en rond Helmond of Deurne, zoals wij dat gehad hebben.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Prima middag en avond gehad.Om 15.00 uur uit Rotterdam vertrokken.Rustig naar Helmond centr gegaan waar wij een prima brabants eetcafe vonden met lekkere boerenstampotten en een bal gehakt van Oma.Om 18.30 naar de prrkeerplaats gereden waar de prima Krasbussen ons naar het stadion brachten.Na afloop goed en snel weg,prima geregeld.Had met eigen auto zeker een stuk langer geduurd.Om 00.15 uur weer in Rotterdam.Feyenoord speelde een redelijke wedstrijd en heeft Deurne geen moment het idee gegeven dat er iets te halen viel.Weer eens goed kunnen zien,hoe slecht de nederlandse grensrechter is.Die schinkels vlagde zeker 5 keer verkeerd zowel voor als tegen bij buiten spel.Het niet geven van geel aan de deurne spits was ronduit belachelijk.
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
(...)
De kwartfinales worden gespeeld op dinsdag 26 februari, woensdag 27 februari en donderdag 28 februari.
De halve finales worden gespeeld op dinsdag 18 maart, woensdag 19 maart of op donderdag 20 maart.
De finale is op zondag 27 april in onze Kuip.
Dit alles staat in de VI seizoengids.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Feye-Marco schreef:
(...)
De kwartfinales worden gespeeld op dinsdag 26 februari, woensdag 27 februari en donderdag 28 februari.
De halve finales worden gespeeld op dinsdag 18 maart, woensdag 19 maart of op donderdag 20 maart.
De finale is op zondag 27 april in onze Kuip.
Dit alles staat in de VI seizoengids.
Wanneer is de loting? Vind ik een van de leukste dingen van de beker, een toernooi dat mij verder niet veel boeit.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
We zijn eerst naar Helmond geweest. Daar was geen donder te doen. We zijn bij het stadion geweest en er was alles behalve een grimmige sfeer of enig gevaar. Omdat we na enig onderzoek geen geschikt café in Helmond vonden zijn we naar Deurne gereden na tips van enkele supporters. Wij presenteerden ons overduidelijk als Feyenoorders maar er was helemaal niets aan de hand.
In Deurne zijn we een café aan de Markt binnengegaan waar een groot scherm opgesteld stond. Daar hebben we temidden van SC Deurne-supporters naar de wedstrijd zitten kijken. Ook daar was er geen enkel bezwaar tegen het feit dat we voor Feyenoord waren.
Al dat gedoe betreffende risicowedstrijden was dus grote kolder. We zijn niets vijandigs tegengekomen, integendeel.
Dit had gewoon een vrij-vervoerswedstrijd moeten zijn. Dan had iedere bezoeker van ons een gezellige dag en avond kunnen hebben in en rond Helmond of Deurne, zoals wij dat gehad hebben.
Dus zoals jij hebt meegemaakt bewijs het maar weer eens dat vele verplichte combi's dus echt nergens op slaan. Hopelijk wordt dit in de toekomst beter geregeld.
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 403 Reg.: 24 november 2005 |
quote: FR_1908 schreef:
Het zou wel HEEL erg bizar zijn als Buijs opvallende slechten dingen liet zien, of niet? Bij Buijs is het gewoon het bekende verhaal.
Nee,het is eenmaal niks en dus is het nooit niks.Helaas wordt er altijd gezeken op spelers die in ogen van velen miskopen zijn maar ze spelen er nu eenmaal.
Helaas is het bestuur er weer met BvM uitgekomen als trainer en deze man heeft geen kijk op jonge spelers en doet er te weinig mee.Zie vorige periode met v.Persie en nu met Bruins en J.Buys en Fehr.Bruins speelt dan wel maar in dit soort wedstrijden is het juist goed om een paar jeugd spelers uit te proberen.Maar volgens velen zal ik het ook wel verkeerd zien. 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: DR schreef:
(...)
Wanneer is de loting? Vind ik een van de leukste dingen van de beker, een toernooi dat mij verder niet veel boeit.
Hier spreekt de echte voetballiefhebber.Veel pleziervanavond,khoop dat je een top avond hebt.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Hier spreekt de echte voetballiefhebber.Veel pleziervanavond,khoop dat je een top avond hebt.
Tja, ieder zijn ding. De competitie, de CL en het Ned. Elftal zijn de enige wedstrijden die ik kijk. Het is dat ik gisteren thuis was anders had ik ook niet gekeken. Zit niet de hele dag met voetbal op. Er is meer in het leven.
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 319 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: DR schreef:
(...)
Tja, ieder zijn ding. De competitie, de CL en het Ned. Elftal zijn de enige wedstrijden die ik kijk. Het is dat ik gisteren thuis was anders had ik ook niet gekeken. Zit niet de hele dag met voetbal op. Er is meer in het leven.
...precies zoals gemiddeld 10x per dag hier posten....... 
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
|