Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Nabeschouwing S.V. Deurne-Feyenoord
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Nabeschouwing S.V. Deurne-Feyenoord 
MD
Vedette

Vak: -
Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 15 januari 2008 om 23:23:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Timmer heeft weinig hoeven doen
1 redding (was zo goed als een zekerheidje voor deurne, zag je weer dat het een toppertje is :)

quote:
noordkorea schreef:

lee heeft zich nou wel als miskoop bewezen en daar hebbie dan 2 miljoen voor neergelegd weer knap staaltje scouting

zo zo, 3 wedstrijdjes dan al bestempelen tot miskoop...
hij opende anders wel de wedstrijd met zn assist :)

[Dit bericht is veranderd door MD (op 15 januari 2008 23:25:04).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 15 januari 2008 om 23:25:27.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom speelde Sahin niet eigenlijk?

Ik moest werken dus heb niets gezien helaas
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 15 januari 2008 om 23:26:42.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

Van Marwijk wilde Lucius als middenvelder naast Van Bronckhorst proberen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
noordkorea Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Reg.: 30 december 2007
Gepost op 15 januari 2008 om 23:26:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

zo zo, 3 wedstrijdjes dan al bestempelen tot miskoop...
hij opende anders wel de wedstrijd met zn assist

nee idd wat een aankoop zeg!!
dat we die voor 2 miljoen op de kop kenne hebbe tikken, schouderkloppie voor de scouting!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 15 januari 2008 om 23:30:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Zelfs tegen amateurs blijft het veldspel amobinabel.
Steeds de verkeerde keuzes, veel teveel balverlies, te weinig drang naar voren, dramatische opbouw etc. Maar goed dat alles is de laatste weken de standaard.

Gewonnen, door naar de volgende ronde en voor de rest maar gauw vergeten.

Ahh, welkom terug! (Je was een tijdje afwezig? )

Indd gewoon een regelmatige overwinning. Beetje lomp van Hofland en Bahia om gele kaarten op te lopen, maarja zo heb ik tenminste wel de Pool gewonnen!

Hoezo kunnen wij ajax niet loten morgenavond, scooter75?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Gepost op 15 januari 2008 om 23:31:02.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Van Marwijk wilde Lucius als middenvelder naast Van Bronckhorst proberen.

Van iemand die wel kan voetballen maar niet op die positie naar iemand die er wel kan spelen maar niet kan voetballen.. Hoera.. Dan had ik Buijs er neer gezet, als je toch wat wil proberen.
 Help mods!
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 15 januari 2008 om 23:32:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond Lee nog niet eens zo slecht. Goede balaanname en voetbalde in elk geval naar voren, ik word doodziek van al die terugspeelballen tegen amateurs.

En waarom geen jonge spelers in het veld, waarom geen Fer, J. Buijs, Wijnaldum etc etc?

En wie vond Lucius goed? En wat doet Danny Buijs nog steeds in dit elftal?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 januari 2008 om 23:38:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)

Ahh, welkom terug! (Je was een tijdje afwezig? )

Indd gewoon een regelmatige overwinning. Beetje lomp van Hofland en Bahia om gele kaarten op te lopen, maarja zo heb ik tenminste wel de Pool gewonnen!

Hoezo kunnen wij ajax niet loten morgenavond, scooter75?

Yep tijdje op vakantie geweest en Sparta, NEC en Heerenveen gemist . Wel alles kunnen blijven volgen via Internet en gezien dat de dalende lijn zich blijft doorzetten. Met als voorlopig dipetepunt de wanvertoning tegen de Lampies natuurlijk.

Wat ik nog erger en heel frustererend vind is dat je steeds op dezelfde punten terugkomt. Die punten heb ik al zo vaak genoemd dat ik dat nu nniet meer zal doen.

Het is te hopen dat de mensen die willen doorinvesteren hun zin kunnen doorzetten en er nog minimaal 2 directe versterkingen bijkomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 15 januari 2008 om 23:38:27.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Van iemand die wel kan voetballen maar niet op die positie naar iemand die er wel kan spelen maar niet kan voetballen.. Hoera.. Dan had ik Buijs er neer gezet, als je toch wat wil proberen.

Tegen amateurs of niet... Hij deed het alleraardigst (en dat uit mijn paardenbek )

@ FRB: Goed je weer te zien ouwe zeur .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 15 januari 2008 om 23:39:55.         MSN: imss1982@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Droneyev schreef:

Ik vond Lee nog niet eens zo slecht. Goede balaanname en voetbalde in elk geval naar voren, ik word doodziek van al die terugspeelballen tegen amateurs.

En waarom geen jonge spelers in het veld, waarom geen Fer, J. Buijs, Wijnaldum etc etc?

En wie vond Lucius goed? En wat doet Danny Buijs nog steeds in dit elftal?

Zelfs tegen amateurs durven ze het spel niet te maken. Hoelang blijft iedereen nog achter van Marwijk staan?
Het voetbal ziet er niet uit. Ik zie ze liever in de middenmoot eindigen maar mooi voetbal spelen dan in de top 5 komen op deze, droevige manier.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 januari 2008 om 23:43:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Tegen amateurs of niet... Hij deed het alleraardigst (en dat uit mijn paardenbek )

@ FRB: Goed je weer te zien ouwe zeur .

Tja en helaas geven BvM en de spelers mij de laatste weken weer enorm veel stof om te zeuren.

Ondanks het feit dat dit elftal veel beter kan (dat hebbe ze bijv. tegen Ajax bewezen) blijven er teveel zwakheden over.

En vwb Buys: het blijft toch een schande dat deze stumperd een Feyenoord-wedstrijdshirt mag blijven aantrekken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 15 januari 2008 om 23:43:42.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Tja en helaas geven BvM en de spelers mij de laatste weken weer enorm veel stof om te zeuren.

Ondanks het feit dat dit elftal veel beter kan (dat hebbe ze bijv. tegen Ajax bewezen) blijven er teveel zwakheden over.

En vwb Buys: het blijft toch een schande dat deze stumperd een Feyenoord-wedstrijdshirt mag blijven aantrekken.

En vwb Buijs ben ik het helemaal met je eens.
 Help mods!
Scrummie
Vedette

Gepost op 15 januari 2008 om 23:47:03.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Hij deed het toch alleraardigst? Of word ik nou een pinda..
 Help mods!
FR_1908
Vedette

Reg.: 18 april 2004
Gepost op 15 januari 2008 om 23:47:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Daar is volgens mij iedereen mee eens, behalve Mr. Bert. Volgens mij snapt Danny er ook niets meer van, dat hij steeds wordt opgesteld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 15 januari 2008 om 23:49:47.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Lucius deed het alleraardigst... Buys blijft een prutser, óók tegen amateurs.
 Help mods!
moaner
Vaste waarde in elftal

Uit: rotterdam
Reg.: 22 juli 2000
Gepost op 15 januari 2008 om 23:52:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Huh......?

Jij was toch aan het werk?Hoe kom je dan aan die wijsheid?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,5VoVo: -Opstelling: -
Obiku
Vedette

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 17 maart 2003
Gepost op 15 januari 2008 om 23:57:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
peetmargarita schreef:

(...)

Het voetbal ziet er niet uit. Ik zie ze liever in de middenmoot eindigen maar mooi voetbal spelen dan in de top 5 komen op deze, droevige manier.

Kan je niet beter in de Arena gaan zitten dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 16 januari 2008 om 00:08:49.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

Dat was puur een tactisch verhaal. van Marwijk wilde wat meer balans op het middenveld hebben, met het oog op de competitie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Meervoudig international

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 16 januari 2008 om 00:20:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wegens werkzaamheden heb ik de wedstrijd via Radio Rijnmond moeten volgen en volgens de verslaggever werd er weer erg slordig gespeeld. Misplaatst vond ik na afloop de opmerking van BvM in de microfoon van Radio Rijnmond dat Feyenoord 'wat stabieler oogde' 'beter stond' en dat de opbouw van achteruit goed was.Tja, dat mag ook wel tegen jongens die morgen weer vroeg uit de veren moeten om te witten, melk rond te brengen, brood te bakken of voor de klas moeten staan.Bert zou toch beter moeten weten...

maar goed, weer een rondje verder en met een beetje lotingsmazzel (Dordrecht thuis b.v.) sta je zo maar in de halve finale. Wat ik wel aardig vind is dat de selectie van Deurne voor deze wedstrijd een heus trainingskamp in Egypte heeft belegd uit de opbrengsten van deze wedstrijd. Dus uiteindelijk Feyenoord blij, Deurne blij, IEDEREEN BLIJ!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 16 januari 2008 om 00:44:07.         MSN: rensdietz3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scooter75 schreef:

(...)

We kunnen 020 niet loten morgenavond!

Dit snap ik niet?

Afijn het is prima dat je wint, dat je bij de laatste 8 zit...

Het spel was niet echt goed, maar dat is het nooit tegen amateurs. Bruins speelde ongelukkig, hopen dat die vorm vlug terugkomt. De rest van het middenveld speelde ook onder zijn niveau.

Ik vind het goed om Lucius middenveld te zetten naast Gio, lijkt me wellicht een oplossing voor het probleem dat je een middenvelder mist met power. Daarbij is Lucius gewoon niet gemaakt voor de RB-positie, dat is ons en ook BvM wel duidelijk geworden. Sahin lijkt me meer een creatieve middenvelder in de rol die nu wordt ingevuld door bv. Bruins en De Guzman. Wie dan precies speelt en wie niet interesseert me niet zoveel. Gio en Lucius is ook een beter koppel omdat je een rechtsbenige en een linksbenige hebt op het middenveld. Dat hebben we nu ook achterin met Hofland en Greene, daar ben ik blijer om dan Behia ipv Greene. Bahia is een aardige wissel maar niet meer. Probleem van al deze schuivingen is dat je meer spelers op hun positie laat spelen, alleen dat 1 positie treurig wordt ingevuld: de RB. Buijs daar is aardig voor de amateurs en hooguit als wissel bij een andere wedstrijd. Feyenoord praat over Bruno Silva en over zo'n Braziliaan die ook RB is, dat zegt wel iets. Toch vind ik het jammer dat ze dan Tiendalli afschijven, een betere back in mijn ogen dan Buijs. Maargoed als BvM iets in zijn gedachte heeft zet je dat er niet zomaar uit, dit dus ook niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
helter skelter
Meervoudig international

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 16 januari 2008 om 00:50:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scooter75 schreef:

(...)

We kunnen 020 niet loten morgenavond!
ik denk dat scooter verwacht dat Ajax uitgeschakeld wordt door NAC

en als je uitgeschakeld wordt...dan zit je ook niet in de koker

en als je morgenavond niet in de koker zit...dan kan je 'ons' ook niet loten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 16 januari 2008 om 00:51:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
peetmargarita schreef:

(...)

Zelfs tegen amateurs durven ze het spel niet te maken. Hoelang blijft iedereen nog achter van Marwijk staan?

Ik zie Feyenoord liever met oerslecht voetbal Kampioen van Nederland worden dan met mooi voetbal in de middenmoot eindigen.
Mooi voetbal zegt mij geen moer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Gepost op 16 januari 2008 om 00:55:31.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
moaner schreef:

(...)

Huh......?

Jij was toch aan het werk?Hoe kom je dan aan die wijsheid?

Lees eens terug slimmerd. Ik ga iets niet herhalen omdat jij niet kan lezen he
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 16 januari 2008 om 00:59:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

(...)

ik denk dat scooter verwacht dat Ajax uitgeschakeld wordt door NAC

en als je uitgeschakeld wordt...dan zit je ook niet in de koker

en als je morgenavond niet in de koker zit...dan kan je 'ons' ook niet loten

Laat iedereen dan nog maar even dromen. Ajax ligt er pas uit nadat de wedstrijd gespeeld is.
Die zullen, net zoals de laatste twee seizoenen gebruikelijk is, wel weer doorgaan. Daarna worden ze door ons uit het toernooi geknikkerd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
drummerboy
Basisspeler

Uit: Bunde
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 1 februari 2006
Gepost op 16 januari 2008 om 07:55:22.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Laat iedereen dan nog maar even dromen. Ajax ligt er pas uit nadat de wedstrijd gespeeld is.
Die zullen, net zoals de laatste twee seizoenen gebruikelijk is, wel weer doorgaan. Daarna worden ze door ons uit het toernooi geknikkerd.

......ik krijg een deja-vu.... uit 2003....We winnen van Ajax door een geplaatst puntertje van van Bronckhorst.... Makaay krijgt een rode kaart wegens vermeend slaan naar Huntelaar... maar wordt door de knvb uiteindelijk vrijgesproken en mag de finale (onzichtbaar) meedoen... Op het moment dat we "thuis" in de finale tegen Roda jc met 3-0 achterstaan (BvM kreeg ze niet opgeladen.....) mag van Bronckhorst met rood vertrekken...... Bruins scoort nog tegen, waarna Oper de 4-1 op het bord zet en het volgend seizoen bij ons speelt........
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.491,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk