Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 37 »
john_de_wolf
Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 oktober 2007
laatste man
Internationale topspeler
Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
De Sigaar ![]()
Vedette
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
quote:Klote, man. Probeer echt eens http://www.skelper.nl uit. Daar kan je door vol te houden tot het laatste moment echt wel een kaartje voor deze wedstrijd te pakken krijgen. Ook op de goedkopere plaatsen zonder dat je al te veel bij hoeft te betalen. Alijd beter dan Marktplaats of zoiets waar je alleen maar een poot uitgedraaid wordt.
laatste man schreef:
Ben er verdomme niet bij!
In me agenda al neergezet dat het verkoop was, kwam er iets met school tussen.
Hopen op een zinderende wedstrijd net als verleden jaar
Happel
Nationale topspeler
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
quote:Dat zei varkenoord ook al, maar dat is werkelijk niet waar. Het meerendeel op de afdeling Tickets op Marktplaats is woekeraar, maar het is regelmatig mogelijk om daar advertenties van gewone mensen te vinden die de kaarten tegen kostprijs van de hand doen.
De Sigaar schreef:
(...)Klote, man. Probeer echt eens http://www.skelper.nl uit. Daar kan je door vol te houden tot het laatste moment echt wel een kaartje voor deze wedstrijd te pakken krijgen. Ook op de goedkopere plaatsen zonder dat je al te veel bij hoeft te betalen. Alijd beter dan Marktplaats of zoiets waar je alleen maar een poot uitgedraaid wordt.
john_de_wolf
Veelbelovend talent
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Ik heb deze advertentie met de bijbehorende link naar de FKS en Ton Strooband gestuurd. Het 06 nummer van die gast staat erbij. Ik vind dat zij daar tegen moeten optreden ook al weet ik dat het waarschijnlijk zeer weinig zin heeft.
john_de_wolf schreef:
Ik ben het volkomen met Happel eens. Deze praktijken vragen om een onderzoek. Mochten het inderdaad medewerkers zijn moet dit toch niet moeilijk te achterhalen zijn lijkt me !!! Ook zogenaamde figuren die als klant 24 kaarten kopen en dan verkopen voor belachelijke prijzen en het dan vervolgens handel noemen moeten aangepakt worden want ik noem het eerder oplichterlij
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Ton Strooband heeft mij terug gemaild dat hij iets tegen deze woekeraar gaat ondernemen.
De Sigaar schreef:
(...)Ik heb deze advertentie met de bijbehorende link naar de FKS en Ton Strooband gestuurd. Het 06 nummer van die gast staat erbij. Ik vind dat zij daar tegen moeten optreden ook al weet ik dat het waarschijnlijk zeer weinig zin heeft.
Als je een andere oplossing weet pas die dan toe. Ik kan moeilijk met dit figuur gaan bellen. Daarmee bereik ik volgens mij helemaal niets.
Jen
Regelmatige invaller
Uit: Katwijk
Reg.: 17 maart 2003
quote:Vertrouwen is iets waar we dit jaar voorzichtig mee om moeten gaan. Zie wedstrijd tegen ajax. ik vertrouwde al op een kampioenschap. na eergisteren weet ik het zo net niet meer ...
twice schreef:
Nougoed, zullen we ontopic gaan?
Ik verwacht dat we weer wat vertrouwen putten uit wedstrijden tegen Heracles en VVV en zodoende met vertrouwen AZ ontvangen. AZ is duidelijk niet meer de ploeg die verloor van 020 en andere clubs aan het begin van het seizoen. Echter spelen ze nu uit tegen Twente, dan thuis Utrecht met ook nog twee UC-wedstrijden tussendoor.
Feyenoord heeft de vorige twee seizoenen tegen AZ gewonnen en ik mag aannemen dat dat dit seizoen niet anders zal zijn
woekeraar
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
quote:Ik kom voor voetbalkaartjes niet op marktplaats hoor, ik heb voor twee jaar een seizoenskaart vastgelegd.
Happel schreef:
(...)Dat zei varkenoord ook al, maar dat is werkelijk niet waar. Het meerendeel op de afdeling Tickets op Marktplaats is woekeraar, maar het is regelmatig mogelijk om daar advertenties van gewone mensen te vinden die de kaarten tegen kostprijs van de hand doen.
Waar de Eredivisie NV zich eens mee moet bezighouden is hoe het mogelijk is dat al die smeerlappen aan zoveel kaarten komen. Vandaag staat hier op Marktplaats bijvoorbeeld een woekeraar 24 kaarten aan te bieden in Vak W voor 60 euro ipv de 16,50 die hij er zelf voor betaald heeft.
Waarschijnlijk verdienen sommige sigarenhandelaren met Ticketbox en medewerkers van Free Record Shop er zo een centje bij.
FR_1908
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
laatste man
Internationale topspeler
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Ik ga altijd met de auto. En dat is volgens mij ook de beste mogelijkheid bij zo'n avondwedstrijd, wil je tenminste nog een beetje op tijd thuis zijn. Met de auto ben ik meestal in een uurtje terug. De treinreis duurt minimaal anderhalf uur.
laatste man schreef:
Dankzij AZ ben ik er bij. 1000 extra kaarten beschikbaar, snel vanochtend 2 laten halen
.
Over de wedstrijd.
Zelfde resultaat en spanning als vorig jaar lijkt me wel wat.
@ De Sigaar, vanuit Almere is het te doen met OV (tijdstip etc.) of is het beter om de auto te pakken?
Kobe Bryant
Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 4 april 2002
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Dat carpoolen zit er niet in. De auto zit al vol. Ik heb altijd al 3 seizoenkaarthouders uit Almere bij me. Er zijn meer Feyenoordsupporters in Almere dan je op het eerste gezicht zal denken.
Kobe Bryant schreef:
Misschien kunnen jullie carpoolen? Zijn ze in politiek Den Haag ook blij![]()
Ik stel voor dat we op dezelfde manier starten als tegen Ajax: Vol erin, erop en hopelijk snel erover. En dan vasthouden en druk naar voren blijven zetten; vroeg storen en niet teveel naar achter lopen want dat gaat zeker fout![]()
3-2 lijkt me ideaal
laatste man
Internationale topspeler
neuspeuteren ![]()
Veelbelovend talent
Uit: Zwijndrecht
Vak: Marathontribune - G
Reg.: 23 april 2006
john_de_wolf
Veelbelovend talent
quote:
neuspeuteren schreef:
Als AZ de kans krijgt te voetballen dan ga je met 3 a 4 doelpunten verschil de bietenbrug op en springt Louis v Gaal lachend uit zijn rolstoel.
Druk er op en concentratie dan hebben we goede kans.
van Ajax kregen we ook bijna op onze togus maar dank zij Lothar Mols kregen we een penalty en kwam het toch nog goed (nou ja goed)
roytje435
Regelmatige invaller
Reg.: 28 april 2007
fredheftruck16
Nationale topspeler
Uit: hillegom
Vak: -
Reg.: 24 juni 2007
JasonFeyenoordfan
Ballenjongen
Uit: Tilburg
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 28 juni 2007
quote:maandag 5 uur wou ik via internet kaarten kopen maar toen was het al uitverkocht maar toen kwamen er plots nog 1000 kaarten vrij die op woensdag in de verkoop gingen en die waren in de middag ook uitverkocht maar toen was ik er gelukkig op tijd bij nu zit ik 15 december in vak Y3 ik hoop dat t een mooie pot wordt Feyenoord moet um wel winnen om bij te blijven
roytje435 schreef:
Ik hoop op een wedstrijd net als vorig jaar. Ik ben er gelukkig bij. Weet iemand wanneer het al uitverkocht was Feyenoord-AZ?
Bestlander
Nationale topspeler
Uit: Westland
Reg.: 27 mei 2007
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "FEYENOORD ROTTERDAM Transfers DFernandez Aleksandar Ignjatovic Sekou Cisse Zaterdag 4 juli - 1600 BVV Barendrecht - Feyenoord".
Op welke positie moet Van Bronckhorst spelen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.